Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

406702 / 2013-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miejska Rumia (Rumia)

Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - postępowanie uzupełniające III.

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty - postępowanie uzupełniające III .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi podzielone na części (zadania):
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi w podziale na części (zadania):
1) Zadanie 1.1 Organizacja i prowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 30;
2) Zadanie 1.2 Organizacja i prowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia plastyczne w łącznej liczbie godzin 30;
3) Zadanie 2. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w łącznej liczbie godzin 30;
4) Zadanie 3. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowe zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 90;
5) Zadanie 4. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 30;
6) Zadanie 5. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 60;
7) Zadanie 6. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
8) Zadanie 7. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć socjoterapeutycznych w łącznej liczbie godzin 30;
9) Zadanie 8. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć psychoedukacyjnych z wykorzystaniem czytania uczestniczącego Książka moim przyjacielem w łącznej liczbie godzin 30;
10) Zadanie 9. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne Kółko matematyczne w łącznej liczbie godzin 30;
11) Zadanie 10. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze Klub małego przyrodnika w łącznej liczbie godzin 30;
12) Zadanie 11. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności gimnastyczno-taneczne Gimnastyka Artystyczna w łącznej liczbie godzin 30;
13) Zadanie 12. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie plastyki ORIGAMI w łącznej liczbie godzin 30;
14) Zadanie 13. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30;
15) Zadanie 14. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
16) Zadanie 15.1. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia muzyczne w łącznej liczbie godzin 30;
17) Zadanie 15.2. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 30;
18) Zadanie 16. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej 10 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
19) Zadanie 17. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30;
20) Zadanie 18. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30;
21) Zadanie 19. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30;
22) Zadanie 20. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 60.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części (zadania) wymieniony jest w opisie poszczególnych części (zadań) zamówienia oraz na stronie internetowej zamawiającego.

4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części (zadania) zamówienia, które powierzy Podwykonawcom.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 406702

Data publikacji: 2013-10-07

Nazwa: Gmina Miejska Rumia

Ulica: ul. Sobieskiego 7/204

Numer domu: 7

nr_miesz: 204

Miejscowość: Rumia

Kod pocztowy: 84-230

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 058 6719410

Numer faxu: 058 6796517

Adres strony internetowej: www.miasto.rumia.pl

Regon: 00052525700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - postępowanie uzupełniające III.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty - postępowanie uzupełniające III .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi podzielone na części (zadania):
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi w podziale na części (zadania):
1) Zadanie 1.1 Organizacja i prowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 30;
2) Zadanie 1.2 Organizacja i prowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia plastyczne w łącznej liczbie godzin 30;
3) Zadanie 2. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w łącznej liczbie godzin 30;
4) Zadanie 3. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowe zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 90;
5) Zadanie 4. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 1 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 30;
6) Zadanie 5. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 60;
7) Zadanie 6. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
8) Zadanie 7. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć socjoterapeutycznych w łącznej liczbie godzin 30;
9) Zadanie 8. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć psychoedukacyjnych z wykorzystaniem czytania uczestniczącego Książka moim przyjacielem w łącznej liczbie godzin 30;
10) Zadanie 9. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne Kółko matematyczne w łącznej liczbie godzin 30;
11) Zadanie 10. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze Klub małego przyrodnika w łącznej liczbie godzin 30;
12) Zadanie 11. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 6 dodatkowych zajęć rozwijających umiejętności gimnastyczno-taneczne Gimnastyka Artystyczna w łącznej liczbie godzin 30;
13) Zadanie 12. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie plastyki ORIGAMI w łącznej liczbie godzin 30;
14) Zadanie 13. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30;
15) Zadanie 14. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
16) Zadanie 15.1. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia muzyczne w łącznej liczbie godzin 30;
17) Zadanie 15.2. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 9 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 30;
18) Zadanie 16. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej 10 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60;
19) Zadanie 17. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30;
20) Zadanie 18. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30;
21) Zadanie 19. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30;
22) Zadanie 20. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 60.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części (zadania) wymieniony jest w opisie poszczególnych części (zadań) zamówienia oraz na stronie internetowej zamawiającego.

4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części (zadania) zamówienia, które powierzy Podwykonawcom.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 22

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów poprzez wykazanie się realizacją zajęć edukacyjnych, tj. co najmniej jedną usługą dotyczącą zajęć edukacyjnych której wartość wynosi co najmniej 1.500 zł, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia do każdej części postępowania, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
- Dysponowanie odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które mają odpowiednie przygotowanie do realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres wymagań, które należy spełnić podejmując się realizacji poszczególnych części (zadań) zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia do każdej części (zadania) postępowania oraz na stronie internetowej zamawiającego.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w projekcie umowy, tj.:
1) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych,
2) wynikających ze zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
3) będących działaniem siły wyższej.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213.

Data składania wniosków, ofert: 15/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 08:30

Miejsce składania:
Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie liczącej 8 osób - razem 8 uczniów,
- zajęcia będą się odbywały co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cele zajęć:
- rozwijanie uzdolnień uczniów i zainteresowań uczniów poprzez zajęcia teatralne,
- rozwijanie wrażliwości artystycznej,
- rozwijanie świadomości siebie i otaczającego świata,
- przygotowanie do twórczego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- swobodne posługiwanie się poprawnym językiem ojczystym w wyrażaniu myśli i przeżyć,
- wyrażanie swoich emocji za pomocą odpowiednich technik dramowych i teatralnych
- ćwiczenia oddechowe, emisyjne, artykulacyjne,
- ćwiczenia rytmiczno-muzyczne,
- ćwiczenia ruchowo-taneczne,
- etiudy aktorskie,
- poznanie twórców teatralnych i ich rola w tworzeniu spektaklu teatralnego (scenograf, akustyk, muzyk, charakteryzator, reżyser, choreograf),
- kształtowanie postaw odpowiedzialności, tolerancji i otwartości,
- rozwijanie umiejętności społecznych,
- przygotowanie uczniów do odbioru kultury i sztuki.

Przewidywane efekty:
- rozwój uzdolnień uczniów i zainteresowań uczniów poprzez zajęcia teatralne,
- rozwój wrażliwości artystyczne,
- rozwój świadomości siebie i otaczającego świata,
- przygotowanie do twórczego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- swobodne posługiwanie się poprawnym językiem ojczystym w wyrażaniu myśli i przeżyć,
- wyrażanie swoich emocji za pomocą odpowiednich technik dramowych i teatralnych
- poznanie twórców teatralnych i ich rola w tworzeniu spektaklu teatralnego (scenograf, akustyk, muzyk, charakteryzator, reżyser, choreograf),
- kształtowanie postaw odpowiedzialności, tolerancji i otwartości,
- rozwijanie umiejętności społecznych,
- przygotowanie uczniów do odbioru kultury i sztuki.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku Pedagogika w zakresie nauczania
początkowego lub równoważne,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy w szkole podstawowej lub
przedszkolu,
- instruktor kół teatralnych,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia plastyczne w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie 8 liczącej osób - razem 8 uczniów,
- zajęcia będą się odbywały co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cele zajęć:
- zainteresowanie uczniów różnymi formami kontaktu ze sztuką,
- stworzenie podstaw do samodzielnego rozwijania zdolności i umiejętności plastycznych,
- zachęcenie do dalszego kształcenia plastycznego, rozbudzanie pozytywnego stosunku do sztuki,
- rozwijanie wrażliwości artystycznej i emocjonalnej,
- rozwijanie umiejętności prawidłowego odbioru dzieł sztuki
- rozwijanie umiejętności uczniów w dziedzinie: rysunku, malarstwa, origami,
- kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającego świata,
- stymulowanie procesów wyobraźni i samodzielnego, twórczego myślenia,
- kształcenie umiejętności posługiwania się elementarnymi środkami plastycznymi dla wyrażenia własnych przeżyć, przedstawienia określonych treści,
- wyrabianie umiejętności organizowania warsztatu własnej pracy, ekonomicznego wykorzystania materiału,
- kształtowanie umiejętności oceny własnego postępowania i innych, umiejętności zabawy, nauki i pracy w grupie, umiejętności porozumiewania się, współpracy, rozwiązywania problemów w grupie zachowując prawo do realizacji własnych indywidualnych potrzeb.

Oczekiwane efekty:
- nabycie umiejętności w dziedzinie: rysunku, malarstwa, origami,
- nabycie wrażliwości na piękno otaczającego świata,
- rozwój procesów wyobraźni i samodzielnego, twórczego myślenia,
- nabycie umiejętności posługiwania się elementarnymi środkami plastycznymi dla wyrażenia własnych przeżyć, przedstawienia określonych treści,
- nabycie umiejętności organizowania warsztatu własnej pracy, ekonomicznego wykorzystania materiału,
- nabycie umiejętności oceny własnego postępowania i innych, umiejętności zabawy, nauki i pracy w grupie, umiejętności porozumiewania się, współpracy, rozwiązywania problemów w grupie zachowując prawo do realizacji własnych indywidualnych potrzeb.


Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym
- ukończone specjalistyczne warsztaty, kursy artystyczne lub studia (związane z edukacją
plastyczną)
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy w szkole podstawowej lub
przedszkolu,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w łącznej liczbie godzin 30

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie po 8 osób - razem 8 uczniów,
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cele zajęć:
- rozwijanie zainteresowań matematycznych i przyrodniczych wykraczających poza program,
- rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia,
- wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się oraz poszukiwania nowych rozwiązań,
- zapoznanie ucznia z zastosowaniami matematyki i przyrody w życiu codziennym,
- przekazanie niezbędnej wiedzy i umiejętności oraz motywację do brania udziału w konkursach,
- kształtowanie wartościowych cech charakteru, takie jak: systematyczność, dokładność, wytrwałość, inicjatywa, samodzielność.

Przewidywane efekty:
- rozwój zainteresowań matematycznych i przyrodniczych wykraczających poza program,
- rozwój wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia,
- wdrożenie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się oraz poszukiwania nowych rozwiązań,
- poznanie zastosowani matematyki i przyrody w życiu codziennym,
- nabycie niezbędnej wiedzy i umiejętności oraz motywację do brania udziału w konkursach,
- kształtowanie wartościowych cech charakteru, takie jak: systematyczność, dokładność, wytrwałość, inicjatywa, samodzielność.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- ukończone studia wyższe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej lub równoważne,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy w szkole podstawowej lub
przedszkolu,
- możliwość prowadzenia zajęć w godzinach przedpołudniowych, w czasie dostosowanym do uczniów,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowe zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji - w łącznej liczbie godzin 90.

Opis:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowe zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji - w łącznej liczbie godzin 90.

Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w trzech grupach z których, każda będzie liczyła po 5 uczniów- razem 15 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Zajęcia mają na celu:
- stymulowanie ogólnego rozwoju ucznia,
- usprawnianie zaburzonych i opóźnionych funkcji percepcyjnych i motorycznych będących przyczyną trudności w uczeniu się i ich koordynacji,
- przezwyciężanie trudności w opanowaniu podstawowych umiejętności czytania i pisania,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi,
- zaspokojenie potrzeb rozwojowych dziecka poprzez uwzględnienie specyfiki jego trudności w nauce oraz dostrzeganie mocnych stron,
- wzmacnianie w uczniach wiary we własne siły i możliwości.

Oczekiwane efekty:
- usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno - motorycznego,
- podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania,
- zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytani,
- wzmocnienie własnej samooceny, chęci pokonywania trudności i rozwiązywania problemów,
- usprawnianie grafomotoryki oraz funkcji analizatora wzrokowego,
- usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych, istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania: ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno - ruchowego,
- doskonalenie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- kształtowanie umiejętności pracy w grupie,
- budowanie wzmocnień pozytywnych - podnoszenie samooceny dziecka,
- usprawnianie funkcji percepcyjno - motorycznych analizatora wzrokowego, analizatora słuchowego, motoryki małej i dużej oraz koordynacji wzrokowo - ruchowej,
- wypracowanie nawyku poprawnego pisania,
- wypracowanie nawyku poprawnego czytania ,
- wdrażanie do autokorekty,
- wyrobienie właściwej motywacji do nauki.


Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- ukończenie wyższych studiów pedagogicznych o kierunku edukacja wczesnoszkolna
lub przedszkolna lub równoważnych,
- ukończenie studiów podyplomowych o kierunku terapia pedagogiczna,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy w szkole podstawowej lub
przedszkolu,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie która, będzie liczyła 4 uczniów - razem 4 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- profilaktyka logopedyczna dzieci w wieku szkolnym klas I-III w zakresie dostępu do wczesnej diagnozy i terapii logopedycznej (wczesne wykrycie ryzyka zaburzeń mowy, wad wymowy i podjęcie niezbędnych działań profilaktycznych),
- wspomaganie prawidłowego rozwoju mowy dziecka i trwałe jej usprawnianie,
- wczesne podjęcie działań korygujących i profilaktycznych wobec dzieci przejawiających określone dysfunkcje w obrębie narządu żucia i aparatu oddechowego,
- objęcie systematyczną terapią logopedyczną dzieci wymagających pomocy w zakresie stwierdzonych zaburzeń i wad wymowy,
- usprawnianie procesu komunikacji językowej,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka,
- wzmacnianie wiary we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny,
- zaangażowanie rodziców do świadomej współpracy nad rozwojem dzieci i kształtowaniem ich prawidłowej wymowy.

Oczekiwane efekty:
- osiągnięcie przez dziecko sukcesu terapeutycznego w postaci poprawy stanu mowy,
- nabycie umiejętność pionizacji języka i usprawni aparat artykulacyjny,
- nabycie umiejętność prawidłowego oddychania i połykania,
- nabycie umiejętności sprawnego komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądy,
- poszerzenie zasobów słownictwa oraz rozwinięcie mowy opowieściowej.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne o specjalizacji logopedycznej lub wykształcenie wyższe logopedyczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi w klasach I - III szkoły podstawowej
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowe zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożone ryzykiem dysleksji - w łącznej liczbie godzin 60.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach z których, każda będzie liczyła po 5 uczniów- razem 10 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Zajęcia mają na celu:
- stymulowanie ogólnego rozwoju ucznia,
- usprawnianie zaburzonych i opóźnionych funkcji percepcyjnych i motorycznych będących przyczyną trudności w uczeniu się i ich koordynacji,
- przezwyciężanie trudności w opanowaniu podstawowych umiejętności czytania i pisania,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi,
- zaspokojenie potrzeb rozwojowych dziecka poprzez uwzględnienie specyfiki jego trudności w nauce oraz dostrzeganie mocnych stron,
- wzmacnianie w uczniach wiary we własne siły i możliwości.

Oczekiwane efekty:
- usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno - motorycznego,
- podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania,
- zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytani,
- wzmocnienie własnej samooceny, chęci pokonywania trudności i rozwiązywania problemów,
- usprawnianie grafomotoryki oraz funkcji analizatora wzrokowego,
- usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych, istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania: ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno - ruchowego,
- doskonalenie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- kształtowanie umiejętności pracy w grupie,
- budowanie wzmocnień pozytywnych - podnoszenie samooceny dziecka,
- usprawnianie funkcji percepcyjno - motorycznych analizatora wzrokowego, analizatora słuchowego, motoryki małej i dużej oraz koordynacji wzrokowo - ruchowej,
- wypracowanie nawyku poprawnego pisania,
- wypracowanie nawyku poprawnego czytania ,
- wdrażanie do autokorekty,
- wyrobienie właściwej motywacji do nauki.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- ukończenie wyższych studiów pedagogicznych o kierunku edukacja wczesnoszkolna lub przedszkolna lub równoważnych,
- ukończenie studiów podyplomowych o kierunku Terapia Pedagogiczna lub kursu kwalifikacyjnego
- co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w szkole podstawowej lub pięcioletni staż pracy w placówce przedszkolnej,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach które, będą liczyły po 4 uczniów - razem 8 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- profilaktyka logopedyczna dzieci w wieku szkolnym klas I-III w zakresie dostępu do wczesnej diagnozy i terapii logopedycznej (wczesne wykrycie ryzyka zaburzeń mowy, wad wymowy i podjęcie niezbędnych działań profilaktycznych),
- wspomaganie prawidłowego rozwoju mowy dziecka i trwałe jej usprawnianie,
- wczesne podjęcie działań korygujących i profilaktycznych wobec dzieci przejawiających określone dysfunkcje w obrębie narządu żucia i aparatu oddechowego,
- objęcie systematyczną terapią logopedyczną dzieci wymagających pomocy w zakresie stwierdzonych zaburzeń i wad wymowy,
- usprawnianie procesu komunikacji językowej,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka,
- wzmacnianie wiary we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny,
- zaangażowanie rodziców do świadomej współpracy nad rozwojem dzieci i kształtowaniem ich prawidłowej wymowy.

Oczekiwane efekty:
- osiągnięcie przez dziecko sukcesu terapeutycznego w postaci poprawy stanu mowy,
- nabycie umiejętność pionizacji języka i usprawni aparat artykulacyjny,
- nabycie umiejętność prawidłowego oddychania i połykania,
- nabycie umiejętności sprawnego komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądy,
- poszerzenie zasobów słownictwa oraz rozwinięcie mowy opowieściowej.


Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne o specjalizacji logopedycznej lub wykształcenie wyższe logopedyczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
- posiadanie kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem terapii zajęciowej,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi w normie intelektualnej i niepełnosprawnymi w wieku wczesnoszkolnym,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014
dodatkowych zajęć socjoterapeutycznych w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dla dzieci z zaburzeniem w zachowaniu,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie która, będzie liczyła 7 osób- razem 7 uczniów,
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwijanie sfery umysłowej dzieci, ćwiczenie koncentracji uwagi, pobudzanie zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu, kształcenie umiejętności komunikacyjnych, rozwijanie umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo - skutkowych, rozpoznawaniem kolorów i kształtów, spostrzeganiem różnic i podobieństw.

Oczekiwane efekty:
- rozwój umiejętności komunikacyjnych,
- poprawa sprawności psychomotorycznej dziecka,
- poprawa koncentracji i uwagi,
- rozwój sfery umysłowej dzieci,
- rozwój zmysłu: wzroku, słuchu, dotyku i węchu,
- rozwój umiejętności związanych z określaniem związków przyczynowo - skutkowych.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku psychologia,
- co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowe zajęcia psychoedukacyjne z wykorzystaniem czytania uczestniczącego Książka moim przyjacielem łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych i dzieci niechętnie czytających,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 8 uczniów - razem 8 uczniów,
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym,
- na zajęciach będzie wykorzystywane czytanie uczestniczące, czyli metoda pracy z tekstem,
- zajęcia są przeznaczone dla dzieci z klas integracyjnych, gdzie dzieci z różnymi deficytami bardzo chcą czytać, choć nie znają liter, jak również dla dzieci, które niechętnie sięgają po książkę.

Cel zajęć:
- rozwijanie wrażliwości na wartość książki w życiu człowieka,
- wyrabianie nawyku aktywnego czytania,
- rozwijanie wyobraźni,
- kształtowanie wszystkich zmysłów,
- usprawnianie funkcji percepcyjno - motorycznych,
- usprawnianie percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo - ruchowej,
- zaangażowanie językowe dzieci z zaburzoną komunikacją werbalną,
- bogacenie słownika czynnego,
- rozwijanie mowy komunikatywnej,
- utrwalanie pojęć czasowo - przestrzennych,
- rozumienie czytanych tekstów,
- stymulowanie rozwoju aktywności dzieci poprzez prowadzenie różnorodnych ćwiczeń i zabaw prowadzących do nabycia umiejętności czytelniczych,
- wyzwalanie pozytywnych emocji u dziecka,
- rozbudzenie wiary dziecka we własne możliwości,
- rozwijanie zainteresowania czytaniem i pisaniem.

Oczekiwane efekty:
- nabycie umiejętności uważnego słuchania czytanych tekstów i rozumienia treści,
- nabycie umiejętności aktywnego uczestniczenia we wspólnym czytaniu,
- nabycie umiejętności wypowiadania się na dany temat oraz prowadzenia swobodnej rozmowy,
- wyrobienie nawyku czytania książek,
- nabycie umiejętności współpracy w grupie i określania swoich emocji.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu: pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie i terapii pedagogicznej,
- posiadanie kwalifikacji z zakresu terapii zajęciowej,
- posiadanie 6 - miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością,
- znajomość metody czytania uczestniczącego,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia matematyczne Kółko matematyczne w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I- III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 8 uczniów - razem 8 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwijanie uzdolnień matematycznych,
- rozwijanie pamięci i myślenia logicznego,
- doskonalenie języka matematycznego,
- przygotowanie do samodzielnego pogłębiania wiedzy i szukania informacji,
- zastosowanie matematyki w życiu codziennym i w sytuacjach nietypowych.

Oczekiwane efekty:
- nabycie umiejętności rozwiązywania problemów teoretycznych i praktycznych zawartych w zadaniach tekstowych,
- nabycie umiejętności dokonywania użytecznych w życiu obliczeń związanych z: długością, ilością płynów, masą, temperaturą, czasem,
- nabycie umiejętności dokonywania obliczeń pieniężnych,
- wyrobienie matematycznej ciekawości,
- poznanie i opanowanie różnorodnych metod rozwiązywania zadań.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym lub równoważnym,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia pedagogicznego,
- posiadanie 6- miesięcznego doświadczenia w zakresie rozwijania uzdolnień matematycznych
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze Klub Małego Przyrodnika łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w 1 grupie, która będzie liczyła 7 uczniów, razem 7 osób,
- zajęcia grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwinięcie dotychczasowej wiedzy uczniów z zakresu edukacji przyrodniczej,
- zachęcenie uczniów do obserwacji najbliższego oraz do obserwacji przyrody,
- zachęcenie uczniów oraz przygotowanie do badania przyrody przy użyciu różnych sprzętów- m.in. mikroskop, lupa, kompas, stacja pogody,
- poznanie funkcjonowania organizmu człowieka, na podstawie modeli i manekina,
- poznanie ekosystemów,
- nabycie umiejętności zdobywania wiedzy w praktyce poprzez udział w zajęciach terenowych, przy użyciu specjalistycznych urządzeń,
- nabycie umiejętności rozpoznawania gatunków roślin i zwierząt podczas wycieczek edukacyjnych,
- nabycie umiejętności odczytywania informacji z map, planów i kompasu,
- rozwój nawyków i zachowań proekologicznych.

Oczekiwane efekty:
- nabycie umiejętności prowadzenia prostych doświadczeń przyrodniczych, ich analizy i wiązania przyczyny ze skutkiem,
- nabycie umiejętności opisywania życie w wybranych ekosystemach (w lesie, ogrodzie, parku, na łące),
- poznanie charakterystycznych elementów krajobrazu Polski i pokazywania wybranych miejsc i krain geograficznych na mapie Polski,
- nabycie umiejętności nazywania części ciała i organów wewnętrznych człowieka,
- poznanie budowy sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć i sprawnie się nim posługiwanie,
- nabycie umiejętności podejmowania działań na rzecz ochrony przyrody w swoim środowisku.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie wykształcenia z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi klas I-III szkoły podstawowej,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 6 w Rumi, ul. Sienkiewicza 30; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowe zajęcia rozwijające umiejętności gimnastyczno - taneczne Gimnastyka Artystyczna łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w 1 grupie, która będzie liczyła 8 uczniów, razem 8 osób,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 godzina w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.



Cel zajęć:
- stworzenia zespołu tanecznego w trakcie, którego dzieci poznają podstawowe elementy gimnastyki artystycznej, sportowej akrobatyki i baletu,
- poznanie różnych form tańca, ćwiczeń muzyczno - ruchowych,
- kształtowanie umiejętności pracy w zespole i odpowiedzialności za grupę,
- kształtowanie umiejętności motorycznych,
- rozwój ogólniej sprawności ruchowej poprzez połączenie pracy ciała z manipulacją przyborami (pompony, przybory gimnastyczne i inne),
- nabycie umiejętności wyrażania emocji poprzez różne formy muzycznej ekspresji.

Oczekiwane efekty:
- wyposażenie uczennic w wiedzę i umiejętności z zakresu gimnastyki artystycznej i sportowe, pozwalających wykorzystywać je w codziennych zajęciach i zabawach,
- rozwój ogólnej sprawności ruchowej,
- nabycie umiejętności samokształcenia, samokontroli i dalszego doskonalenia w dziedzinie tańca i gimnastyki artystycznej,
- poznanie różnych form tańca, ćwiczeń muzyczno ruchowych,
- nabycie umiejętności wyrażania emocji poprzez różne formy muzycznej ekspresji.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie tytuł trenera z gimnastyki artystycznej,
- posiadanie umiejętności gimnastycznych, baletowych i tanecznych,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi uzdolnionymi ruchowo,
- posiadanie trzyletniego doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku 6 - 10 lat,
- posiadanie umiejętność tworzenia choreografii tanecznych,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi, ul. Stoczniowców 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014
dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia w dziedzinie plastyki ORIGAMI w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie w która, będzie liczyła 8 uczniów - razem 8 uczniów,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- rozwijanie umiejętności uczniów w dziedzinie: rysunku, malarstwa, origami,
- kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającego świata,
- stymulowanie procesów wyobraźni i samodzielnego, twórczego myślenia,
- kształcenie umiejętności posługiwania się elementarnymi środkami plastycznymi dla wyrażenia własnych przeżyć, przedstawienia określonych treści,
- wyrabianie umiejętności organizowania warsztatu własnej pracy, ekonomicznego wykorzystania materiału,
- kształtowanie umiejętności oceny własnego postępowania i innych, umiejętności zabawy, nauki i pracy w grupie, umiejętności porozumiewania się, współpracy, rozwiązywania problemów w grupie zachowując prawo do realizacji własnych indywidualnych potrzeb.

Oczekiwane efekty:
- nabycie umiejętności w dziedzinie: rysunku, malarstwa, origami,
- poszerzanie wiedzy na temat regionu morskiego i Kaszub,
- nabycie wrażliwości na piękno otaczającego świata,
- rozwój procesów wyobraźni i samodzielnego, twórczego myślenia,
- nabycie umiejętności posługiwania się elementarnymi środkami plastycznymi dla wyrażenia własnych przeżyć, przedstawienia określonych treści,
- nabycie umiejętności organizowania warsztatu własnej pracy, ekonomicznego wykorzystania materiału,
- nabycie umiejętności oceny własnego postępowania i innych, umiejętności zabawy, nauki i pracy w grupie, umiejętności porozumiewania się, współpracy, rozwiązywania problemów w grupie zachowując prawo do realizacji własnych indywidualnych potrzeb.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
- ukończone specjalistyczne warsztaty, kursy artystyczne oraz kurs tematyczno - edukacyjny z origami,
- posiadanie minimum 6 - miesięcznego doświadczenia w pracy z uczniami klas I-III szkoły podstawowej,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi, ul. Stoczniowców 6, 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie w która będzie liczyła po 8 uczniów - razem 8 uczniów w każdym roku szkolnym,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym,

Cel zajęć:
- kształtowanie zainteresowań i zdolności językowych uczniów z rozszerzeniem wiadomości i umiejętności z zakresu języka angielskiego,
- budzenie zainteresowania kulturą krajów anglojęzycznych,
- nabycie umiejętności korzystania ze słowników językowych i różnorodnych materiałów językowych,
- przygotowanie do sprawdzania wiedzy na konkursach jęz. angielskiego szkolnych i międzyszkolnych.

Oczekiwane efekty:
- umiejętne korzystanie ze słowników językowych i innych materiałów językowych,
- pogłębione zainteresowanie kulturą krajów anglojęzycznych,
- rozszerzona wiedza językową,
- nabycie umiejętności formułowania krótkich wypowiedzi na określone tematy,
- nabycie umiejętności wyszukiwania z tekstu (zarówno czytanego jak i słuchanego) najważniejszych informacji,
- prezentacja zdolności na konkursach szkolnych i międzyszkolnych z języka angielskiego.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne oraz ukończenie Kursu Pedagogiczno - Metodycznego z zakresu Metodyki Nauczania Języka Angielskiego,
- lub wykształcenie wyższe o kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna o specjalności wczesna edukacja z językiem angielskim lub równoważne lub wykształcenie wyższe z Filologii angielskiej
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III na pełnym etacie,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z uczniami uzdolnionymi językowo w zakresie jez. angielskiego,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi, ul. Stoczniowców 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60 godzin.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III,
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach z których, każda będzie liczyła po 4 uczniów - razem 8 uczniów w każdym roku szkolnym,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- profilaktyka logopedyczna dzieci w wieku szkolnym klas I-III w zakresie dostępu do wczesnej diagnozy i terapii logopedycznej (wczesne wykrycie ryzyka zaburzeń mowy, wad wymowy i podjęcie niezbędnych działań profilaktycznych),
- wspomaganie prawidłowego rozwoju mowy dziecka i trwałe jej usprawnianie,
- wczesne podjęcie działań korygujących i profilaktycznych wobec dzieci przejawiających określone dysfunkcje w obrębie narządu żucia i aparatu oddechowego,
- objęcie systematyczną terapią logopedyczną dzieci wymagających pomocy w zakresie stwierdzonych zaburzeń i wad wymowy,
- usprawnianie procesu komunikacji językowej,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka,
- wzmacnianie wiary we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny,
- zaangażowanie rodziców do świadomej współpracy nad rozwojem dzieci i kształtowaniem ich prawidłowej wymowy.

Oczekiwane efekty:
- osiągnięcie przez dziecko sukcesu terapeutycznrgo w postaci poprawy stanu mowy,
- nabycie umiejętność pionizacji języka i usprawni aparat artykulacyjny,
- nabycie umiejętność prawidłowego oddychania i połykania,
- nabycie umiejętności sprawnego komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądy,
- poszerzenie zasobów słownictwa oraz rozwinięcie mowy opowieściowej.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne o specjalizacji logopedycznej lub wykształcenie wyższe logopedyczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi w normie intelektualnej i niepełnosprawnymi w wieku wczesnoszkolnym,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi, ul. Stoczniowców 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia muzyczne w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie liczącej 8 osób w każdym roku szkolnym,
- zajęcia będą się odbywały co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cele zajęć:
- zainteresowanie uczniów różnymi formami kontaktu z muzyką,
- stworzenie podstaw do samodzielnego rozwijania zdolności i umiejętności muzycznych,
- zachęcenie do dalszego kształcenia muzycznego rozbudzanie pozytywnego stosunku do muzyki,
- poznanie zawodu muzyka
- kształcenie prawidłowej emisji głosu i poprawnej dykcji,
- kształcenie umiejętności zespołowego muzykowania,
- znajomość zagadnień związanych ze współczesnym życiem muzycznym (przemysł rozrywkowy, media),
- rozwijanie wrażliwości artystycznej i emocjonalnej,
- rozwijanie umiejętności słuchania muzyki i jej analizowania pod kątem np. tempa, rytmu, melodii, dynamiki, artykulacji,
- kształtowanie umiejętności wykonawczych poprzez poprawny śpiew, grę w stopniu elementarnym na flecie prostym, tworzenie akompaniamentu do piosenek na instrumentach perkusyjnych,
- pomaganie w odkrywaniu możliwości twórczych,
- rozbudzenie potrzeby artystycznej ekspresji i kontaktów z dziełami muzycznymi,
- uczenie kultury odbioru, kultury bycia,
- przygotowanie do realizowania własnych pomysłów w działalności muzyczno-ruchowej.

Przewidywane efekty:
- poznanie różnych form kontaktu z muzyką,
- samodzielne rozwijanie zdolności i umiejętności muzycznych,
- poznanie zawodu muzyka,
- wykształcenie prawidłowej emisji głosu i poprawnej dykcji,
- wykształcenie umiejętności zespołowego muzykowania,
- poznanie zagadnień związanych ze współczesnym życiem muzycznym (przemysł rozrywkowy, media),
- rozwój wrażliwości artystycznej i emocjonalnej,
- rozwój umiejętności słuchania muzyki i jej analizowania pod kątem np. tempa, rytmu, melodii, dynamiki, artykulacji,
- nabycie umiejętności wykonawczych poprzez poprawny śpiew, grę w stopniu elementarnym na flecie prostym, tworzenie akompaniamentu do piosenek na instrumentach perkusyjnych,
- odkrycie możliwości twórczych,
- rozbudzenie potrzeby artystycznej ekspresji i kontaktów z dziełami muzycznymi,
- nauka kultury odbioru, kultury bycia,
- przygotowanie do realizowania własnych pomysłów w działalności muzyczno-ruchowej.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku edukacja wczesnoszkolna lub przedszkolna lub równoważne,
- co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych,
- umiejętność gry na instrumentach muzycznych i śpiewu,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 9 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: zajęcia teatralne w łącznej liczbie 30 godzin.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I - III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 8 uczniów - razem 8 uczniów w roku szkolnym,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- kształcenie umiejętności pracy w zespole,
- wywoływanie pozytywnych emocji i przeżyć u ucznia,
- dbanie o kulturę żywego słowa, wzbogacanie słownictwa,
- stwarzanie możliwości rozwoju uzdolnień teatralnych,
- pobudzanie twórczej aktywności dziecka,
- rozwijanie wyobraźni i fantazji dziecka.

Oczekiwane efekty:
- wszechstronny rozwój osobowości ucznia,
- rozwój uzdolnień teatralnych ucznia,
- przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- rozwój umiejętności pracy w zespole,
- przezywanie pozytywnych emocji i przeżyć u ucznia,
- nabycie umiejętności dbania o kulturę żywego słowa, wzbogacanie słownictwa,
- rozwój twórczej aktywności dziecka,
- rozwój wyobraźni i fantazji dziecka.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne,
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III szkoły podstawowej,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z uczniami uzdolnionymi artystycznie,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie 60 godzin.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III,
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach z których, każda będzie liczyła po 4 uczniów - razem 8 uczniów w każdym roku szkolnym,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- profilaktyka logopedyczna dzieci w wieku szkolnym klas I-III w zakresie dostępu do wczesnej diagnozy i terapii logopedycznej (wczesne wykrycie ryzyka zaburzeń mowy, wad wymowy i podjęcie niezbędnych działań profilaktycznych),
- wspomaganie prawidłowego rozwoju mowy dziecka i trwałe jej usprawnianie,
- wczesne podjęcie działań korygujących i profilaktycznych wobec dzieci przejawiających określone dysfunkcje w obrębie narządu żucia i aparatu oddechowego,
- objęcie systematyczną terapią logopedyczną dzieci wymagających pomocy w zakresie stwierdzonych zaburzeń i wad wymowy,
- usprawnianie procesu komunikacji językowej,
- wyrównywanie szans edukacyjnych dziecka,
- wzmacnianie wiary we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny,
- zaangażowanie rodziców do świadomej współpracy nad rozwojem dzieci i kształtowaniem ich prawidłowej wymowy.

Oczekiwane efekty:
- osiągnięcie przez dziecko sukcesu terapeutycznego w postaci poprawy stanu mowy,
- nabycie umiejętność pionizacji języka i usprawni aparat artykulacyjny,
- nabycie umiejętność prawidłowego oddychania i połykania,
- nabycie umiejętności sprawnego komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądy,
- poszerzenie zasobów słownictwa oraz rozwinięcie mowy opowieściowej.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne o specjalizacji logopedycznej lub wykształcenie wyższe logopedyczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
- posiadanie co najmniej 6 miesięcznego doświadczenia w pracy z dziećmi klas I - III szkoły podstawowej
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 19

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 5 uczniów, razem 5 uczniów w roku szkolnym,
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, będących przyczyną trudności szkolnych,
- zachęcenie uczniów do pokonywania trudności w nauce,
- stymulowanie rozwoju uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych,
- usprawnienie rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia,
- zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach.

Oczekiwane efekty:
- uzupełnienie braków w wiadomościach i umiejętnościach, będących przyczyną trudności szkolnych,
- zwiększenie motywacji do uczeniu się i pokonywania trudności w nauce,
- niwelacja przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach,
- rozwój uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych,
- rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne,
- ukończenie studiów podyplomowych Terapia Zaburzeń Czytania i Pisania
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III szkoły podstawowej,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięczny doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III,
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie która, będzie liczyła 8 uczniów - razem 8 uczniów w roku szkolnym,
- zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym,

Cel zajęć:
- kształtowanie zainteresowań i zdolności językowych uczniów z rozszerzeniem wiadomości i umiejętności z zakresu języka angielskiego,
- budzenie zainteresowania kulturą krajów anglojęzycznych,
- nabycie umiejętności korzystania ze słowników językowych i różnorodnych materiałów językowych,
- przygotowanie do sprawdzania wiedzy na konkursach jęz. angielskiego szkolnych i międzyszkolnych.

Oczekiwane efekty:
- umiejętne korzystanie ze słowników językowych i innych materiałów językowych,
- pogłębione zainteresowanie kulturą krajów anglojęzycznych,
- rozszerzona wiedza językową,
- nabycie umiejętności formułowania krótkich wypowiedzi na określone tematy,
- nabycie umiejętności wyszukiwania z tekstu (zarówno czytanego jak i słuchanego)
najważniejszych informacji,
- prezentacja zdolności na konkursach szkolnych i międzyszkolnych z języka angielskiego.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne oraz ukończenie Kursu pedagogiczno - metodycznego z zakresu Metodyki Nauczania Języka Angielskiego,
- lub wykształcenie wyższe o kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna o specjalności wczesna edukacja z językiem angielskim lub równoważne,
- lub wykształcenie wyższe z Filologii angielskiej
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III na pełnym etacie,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z uczniami uzdolnionymi językowo w zakresie jez. angielskiego,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 21

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30.

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie która będzie liczyła 8 osób - razem 8 uczniów w roku szkolnym
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 razy w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cele zajęć:
- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną trudności szkolnych oraz zachęcanie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki,
- zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki,
- rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności:
- rekonstrukcja wiadomości i umiejętności,
- rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki,
- ułatwienie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie spostrzegawczości,
- kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli,
- pozytywne nastawienie do uczenia się matematyki w warunkach szkolnych,
- pogłębianie i utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej,
- kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych,
- rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych,
- rozumienie działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji,
- wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym,
- rozwijanie wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką.

Przewidywane efekty:
- wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów,
- zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki,
- rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności:
- korekta zaburzonych procesów poznawczych,
- rozwój w sferze intelektualnej, emocjonalnej i sprawnościowej,
- nabycie wiadomości i umiejętności matematycznych,
- rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki,
- nabycie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie spostrzegawczości,
- kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli,
- zmiana nastawienia uczenia do matematyki,
- utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej,
- kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych,
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych,
- nabycie umiejętności rozumienia działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji,
- wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym,
- rozwój wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne,
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III szkoły podstawowej,
- posiadanie co najmniej 6 - miesięcznego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z uczniami z trudnościami w matematyce,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne w łącznej liczbie godzin 60

Opis:
Opis zajęć:
- zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach z których, każda będzie liczyła po 8 uczniów - razem 16 uczniów w roku szkolnym,
- zajęcia każdej grupy będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym.

Cel zajęć:
- przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- kształcenie umiejętności pracy w zespole,
- wywoływanie pozytywnych emocji i przeżyć u ucznia,
- dbanie o kulturę żywego słowa, wzbogacanie słownictwa,
- stwarzanie możliwości rozwoju uzdolnień teatralnych,
- pobudzanie twórczej aktywności dziecka,
- rozwijanie wyobraźni i fantazji dziecka.
- rozwój zdolności twórczych,
- kształcenie umiejętności myślenia i działania w sposób kreatywny,
- rozwijanie poczucia własnej wartości, szacunku i rozumienia innych ludzi.

Oczekiwane efekty:
- wszechstronny rozwój osobowości ucznia,
- rozwój uzdolnień teatralnych ucznia,
- przygotowanie do aktywnego uczestnictwa w życiu kulturalnym,
- rozwój umiejętności pracy w zespole,
- nabycie umiejętności dbania o kulturę żywego słowa, wzbogacanie słownictwa,
- rozwój twórczej aktywności dziecka,
- rozwój wyobraźni i fantazji dziecka,
- rozwój zdolności twórczych,
- kształcenie umiejętności myślenia i działania w sposób kreatywny,
- angażowanie uczniów w proces rozwiązywania problemów rozbieżnych,
- rozwijanie poczucia własnej wartości, szacunku i rozumienia innych ludzi.

Minimalne warunki udziału w postępowaniu:
- wykształcenie wyższe o kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne,
- przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III na pełnym etacie,
- możliwość codziennego kontaktu z rodzicami i wychowawcami podopiecznych,
- codzienna dyspozycyjność do prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 07/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

56380 / 2013-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie - Starzyno (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór opiekunów-wychowawców na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

298931 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zarząd Oświaty w Brusach - Brusy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Męcikale w ramach projektu systemowego pn.: Szansa dla uczniów i uczennic - kompleksowy program wsparcia dla dzieci z terenu gminy Brusy w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych

380980 / 2009-10-30 - Inny: Instytucja rynku pracy

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu biologia, stanowiących element projektu SZKOLENIE - PRAKTYKA - ZATRUDNIENIE - ROZWÓJ II EDYCJA, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Poddziałanie 1.3.3.

52362 / 2012-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kościerzyna - Kościerzyna (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci z klas I- III szkół podstawowych Gminy Kościerzyna.

333788 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sierakowice - Sierakowice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkołach podstawowych w: Gowidlinie, Jelonku, Kamienicy Królewskiej, Lisich Jamach, Łyśniewie, Mojuszu, Puzdrowie, Sierakowicach, Tuchlinie, Załakowie w ramach projektu: Intelekt - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Sierakowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

283722 / 2010-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Kształcenia Praktycznego - Słupsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć praktycznych na kursie SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG - grupa VII i IX

464358 / 2013-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: pierwsza pomoc przedmedyczna i bhp w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

18009 / 2014-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku, który/która opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 12 uczniów i uczennic SOSW oraz przeprowadzi cykl 32 godzin pozalekcyjnych zajęć sportowych na pływalni na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Samo-dzielni w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

532972 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Cewice z siedzibÄ… organu wykonawczego gminy - Cewice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programów autorskich Mądre dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą i Fizyka dla Smyka w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice

270001 / 2013-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Malbork - Malbork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie wykonawców prowadzących zajęcia w czterech gimnazjach na terenie Miasta Malborka, w ramach projektu pn. Gimnazjalna Planeta Umiejętności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

17217 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, który/która opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów/ uczennic oraz przeprowadzi cykl zajęć pozalekcyjnych w zakresie języka niemieckiego na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

78429 / 2013-05-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Rumia - Rumia (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30

110678 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

265794 / 2011-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Czarne - Czarne (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Mądry start-wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Czarne współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

369628 / 2014-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 11 Rocznych Programów Wspomagania oraz świadczenie usług eksperckich dla 14 sieci nauczycielskich dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

244741 / 2013-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

24266 / 2014-01-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: WSPIERANIE UCZNIA W ROZWOJU - MOTYWACJA w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

268772 / 2012-07-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli/nauczycielek w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

266690 / 2012-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu administracji publicznej dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego w ramach projektu Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej

426230 / 2012-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Technikum Nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach - Chojnice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem

198335 / 2013-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozaszkolnych w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Zapal się do zawodu- Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

145389 / 2013-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia dla 2 mentorów w wymiarze 72 godzin z zakresu usług Biura Mentoringu, w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

258682 / 2011-08-25 - Inny: edukacja

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia egzaminatorów egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z wykorzystaniem platformy internetowej.