Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

214983 / 2014-10-10 - / Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. (Wrocław)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-10-03 pod pozycją 209977. Zobacz ogłoszenie 209977 / 2014-10-03 - Podmiot prawa publicznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 214983

Data publikacji: 2014-10-10

Nazwa: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.

Ulica: ul. Stabłowicka 147

Numer domu: 147

Miejscowość: Wrocław

Kod pocztowy: 54-066

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: +48 71 720 16 28

Numer faxu: +48 71 720 16 29

Adres strony internetowej: www.eitplus.pl

Regon: 02067163500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 209977

Data wydania biuletynu: 2014-10-03

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: IV.4.2)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej organizacji badawczej WCB EIT + w ramach dwóch opisanych poniżej zadań, które będą oparte na pracy na postawach uczestników i będą wspierały rozwój kompetencji osobistych i menedżerskich w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności (tj. Nastawienia na rozwiązywanie problemów, Kalejdoskopowego myślenia, Pełnowymiarowego zaangażowania, Mistrzowskiej współpracy oraz Kreowania wartości specjalnej). ZADANIE 1 zaprojektowanie i przeprowadzenie spójnego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej wspierającego realizację długofalowych celów i wyzwań stających przed organizacją, uwzględniającego ogólnofirmowe kompetencje innowacyjności. Program powinien być zorientowany na: 1.Rozwój indywidualny i podniesienie efektywności osobistej poprzez budowanie samoświadomości i rozwój kompetencji osobistych. 2.Budowanie otwartości na zmiany oraz gotowości do stawiania czoła wyzwaniom i przyjmowania odpowiedzialności. 3.Budowanie kultury pełnego zaangażowania ukierunkowanego na realizację celów. 4.Budowanie kultury feedbackowej i coachingowej oraz budowanie spójnych, autentycznych i satysfakcjonujących relacji opartych na zaufaniu i współpracy wewnątrz zespołu. 5.Działania rozwojowe w zakresie budowania i zarządzania zespołami. 6.Wyposażenie pracowników w zestaw technik wspierających tworzenie innowacyjnych rozwiązań. 7.Przeprowadzenie warsztatów strategicznych dla najwyższej kadry menedżerskiej. Nadrzędne cele programu rozwojowego: 1.Zbudowanie silnego, świadomego wspierającego się zespołu menedżerskiego (świadomego w zakresie własnego potencjału oraz gotowego do pracy z własnymi ograniczeniami i schematami działania) 2.Zwiększenie efektywności w zakresie wypełniania funkcji menedżerskich i posługiwania się umiejętnościami menedżerskimi (wyposażenie menedżerów w wachlarz technik i narzędzi niezbędnych do zarządzania zespołami takich jak: wyznaczanie i egzekwowanie celów, delegowanie, motywowanie, feedback korygujący i wspierający, budowanie efektywnie współpracującego zespołu etc.) 3.Zwiększenie skuteczności menedżerskiej poprzez realizowanie zadań przy wykorzystaniu potencjału podległych pracowników. 4.Zwiększenie zaangażowania pracowników wynikającego z przywództwa opartego na wiarygodności i autentyczności. 5.Wzrost efektywności: szybsze rozwiązywanie konfliktów i problemów, lepsza komunikacja, radzenie sobie z emocjami, poczucie odpowiedzialności i wpływu. 6.Zbudowanie otwartości na zmiany, gotowości do inicjowania i przewodzenia zmianom oraz otwartości w zakresie dzielenia się wiedzą. Inne oczekiwania: 1.Warsztaty narzędziowe, interaktywne z wykorzystaniem gier symulacyjnych, praca na postawach. 2.Zaproponowane rozwiązania powinny opierać się na sprawdzonych (certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich - np. opartych na własnych książkach, bądź materiałach funkcjonujących na rynku) metodach i narzędziach. ZADANIE 2 Zaprojektowanie i przeprowadzenie w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności 1 -dniowej, biznesowej gry symulacyjnej dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy ( tj. zarządzanie procesowe), w której szczególną rolę odgrywają: nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja oraz otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań. Program powinien być zorientowany na: 1.zwiększenie świadomości myślenia procesowego oraz działania w powiązaniu z innymi komórkami organizacyjnymi (szerokie spojrzenie na procesy w organizacji -zamiast patrzenia na proces jedynie przez pryzmat własnej komórki/zadań/podwładnych) 2.usprawnienie i optymalizację procesów, poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla całej organizacji ( nie tylko z punktu widzenia własnej komórki organizacyjnej i jej zadań), 3.pełną identyfikację z procesami firmowymi, 4.współpracę miedzy poszczególnymi departamentami firmy oraz pracownikami, wspólne osiąganie celów, sprawną komunikację Nadrzędne cele/efekty: Uczestnicy: 1.są zorientowani na cel główny procesu (patrzą na swoją pracę przez pryzmat celu głównego, a nie wyłącznie interesów obszaru którym zarządzają) 2.rozumieją rolę jaką pełnią w całym procesie (proces jest jak powiązane ogniwa łańcucha jeżeli jedno będzie słabe to cały łańcuch nie spełni swojej roli (przerwie się) = moja praca ma bezpośredni wpływ na cały proces co oznacza, że jak nieodpowiednio pokieruję pracą mojego obszaru to odbije się to na całym procesie i w efekcie nie osiągniemy założonego celu głównego) 3.są świadomi jak ważna jest współpraca aby osiągnąć zamierzony efekt 4.potrafią zidentyfikować przyczynę problemów w przebiegu procesu oraz zaprojektować i wdrożyć działania usprawniające proces Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oba zadania stanowią całość zamówienia. DLA OBU ZADAŃ Kadra trenerska: -Międzynarodowi eksperci i trenerzy/coachowie w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa i konfliktu, oraz zmian i transformacji kultur organizacyjnych. -Prelegenci na krajowych i międzynarodowych konferencjach. -Autorzy książek bądź artykułów o tematyce rozwoju przywództwa, rozwiązywania konfliktów, i uwalniania ludzkiego ducha w pracy. -Posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach. -Psycholodzy, socjolodzy, eksperci nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania poprzez wartości. Grupa docelowa: -Top Management: 5 osób -Kluczowi menedżerowie spółki: 42 osoby (osoby z własnym dorobkiem naukowym, prowadzące badania naukowe oraz zarządzające projektami i zespołami naukowo-badawczymi lub menedżerowie obszarów biznesowych spółki). Naszą kadrę menedżerską stanowią naukowcy pochodzący z renomowanych polskich i europejskich uczelni oraz wybitni specjaliści różnych dziedzin biznesowych, którzy zmierzają się z innowacyjnymi wyzwaniami w ramach interdyscyplinarnych prac badawczych w zakresie biomedycyny, nanotechnologii oraz zapobiegania zmianom klimatycznym. Są wśród nich osoby, które pracowały w najnowocześniejszych ośrodkach naukowo-badawczych za granicą oraz stypendyści programu TOP 500 (Stanford, Berkeley). Nasi pracownicy mają dostęp do najnowszej wiedzy i nowoczesnej technologii oraz możliwość korzystania z najnowocześniejszych, specjalistycznych laboratoriów badawczo-technologicznych wyposażonych w unikatową aparaturę pozwalającą na prowadzenie badań z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów i systemów jakości. Zgłaszają patenty i dokonują odkryć o przełomowym znaczeniu (np. dla medycyny). Pracują w środowisku charakteryzującym się wysoką kulturą ochrony własności intelektualnej. WCB EIT+ to wyjątkowe miejsce współpracy naukowców i przedsiębiorców, w którym tworzymy i rozwijamy kulturę innowacyjności na styku dwóch światów: nauki i biznesu (w służbie nauki, nowych technologii i biznesu).

Po wprowadzeniu zmiany:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej organizacji badawczej WCB EIT + w ramach dwóch opisanych poniżej zadań, które będą oparte na pracy na postawach uczestników i będą wspierały rozwój kompetencji osobistych i menedżerskich w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności (tj. Nastawienia na rozwiązywanie problemów, Kalejdoskopowego myślenia, Pełnowymiarowego zaangażowania, Mistrzowskiej współpracy oraz Kreowania wartości specjalnej). ZADANIE 1 zaprojektowanie i przeprowadzenie spójnego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej wspierającego realizację długofalowych celów i wyzwań stających przed organizacją, uwzględniającego ogólnofirmowe kompetencje innowacyjności. Program powinien być zorientowany na: 1.Rozwój indywidualny i podniesienie efektywności osobistej poprzez budowanie samoświadomości i rozwój kompetencji osobistych. 2.Budowanie otwartości na zmiany oraz gotowości do stawiania czoła wyzwaniom i przyjmowania odpowiedzialności. 3.Budowanie kultury pełnego zaangażowania ukierunkowanego na realizację celów. 4.Budowanie kultury feedbackowej i coachingowej oraz budowanie spójnych, autentycznych i satysfakcjonujących relacji opartych na zaufaniu i współpracy wewnątrz zespołu. 5.Działania rozwojowe w zakresie budowania i zarządzania zespołami. 6.Wyposażenie pracowników w zestaw technik wspierających tworzenie innowacyjnych rozwiązań. 7.Przeprowadzenie warsztatów strategicznych dla najwyższej kadry menedżerskiej. Nadrzędne cele programu rozwojowego: 1.Zbudowanie silnego, świadomego wspierającego się zespołu menedżerskiego (świadomego w zakresie własnego potencjału oraz gotowego do pracy z własnymi ograniczeniami i schematami działania) 2.Zwiększenie efektywności w zakresie wypełniania funkcji menedżerskich i posługiwania się umiejętnościami menedżerskimi (wyposażenie menedżerów w wachlarz technik i narzędzi niezbędnych do zarządzania zespołami takich jak: wyznaczanie i egzekwowanie celów, delegowanie, motywowanie, feedback korygujący i wspierający, budowanie efektywnie współpracującego zespołu etc.) 3.Zwiększenie skuteczności menedżerskiej poprzez realizowanie zadań przy wykorzystaniu potencjału podległych pracowników. 4.Zwiększenie zaangażowania pracowników wynikającego z przywództwa opartego na wiarygodności i autentyczności. 5.Wzrost efektywności: szybsze rozwiązywanie konfliktów i problemów, lepsza komunikacja, radzenie sobie z emocjami, poczucie odpowiedzialności i wpływu. 6.Zbudowanie otwartości na zmiany, gotowości do inicjowania i przewodzenia zmianom oraz otwartości w zakresie dzielenia się wiedzą. Inne oczekiwania: 1.Warsztaty narzędziowe, interaktywne z wykorzystaniem gier symulacyjnych, praca na postawach. 2.Zaproponowane rozwiązania powinny opierać się na sprawdzonych (certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich - np. opartych na własnych książkach, bądź materiałach funkcjonujących na rynku) metodach i narzędziach. ZADANIE 2 Zaprojektowanie i przeprowadzenie w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności 1 -dniowej, biznesowej gry symulacyjnej dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy ( tj. zarządzanie procesowe), w której szczególną rolę odgrywają: nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja oraz otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań. (istnieje możliwość zaproponowania alternatywnej koncepcji 1-dniowego wydarzenia dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy, i w której szczególną rolę odgrywać będą określone przez Zamawiającego założenia (nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja, otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań, ale która jednocześnie nie będzie grą symulacyjną). Program powinien być zorientowany na: 1.zwiększenie świadomości myślenia procesowego oraz działania w powiązaniu z innymi komórkami organizacyjnymi (szerokie spojrzenie na procesy w organizacji -zamiast patrzenia na proces jedynie przez pryzmat własnej komórki/zadań/podwładnych) 2.usprawnienie i optymalizację procesów, poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla całej organizacji ( nie tylko z punktu widzenia własnej komórki organizacyjnej i jej zadań), 3.pełną identyfikację z procesami firmowymi, 4.współpracę miedzy poszczególnymi departamentami firmy oraz pracownikami, wspólne osiąganie celów, sprawną komunikację Nadrzędne cele/efekty: Uczestnicy: 1.są zorientowani na cel główny procesu (patrzą na swoją pracę przez pryzmat celu głównego, a nie wyłącznie interesów obszaru którym zarządzają) 2.rozumieją rolę jaką pełnią w całym procesie (proces jest jak powiązane ogniwa łańcucha jeżeli jedno będzie słabe to cały łańcuch nie spełni swojej roli (przerwie się) = moja praca ma bezpośredni wpływ na cały proces co oznacza, że jak nieodpowiednio pokieruję pracą mojego obszaru to odbije się to na całym procesie i w efekcie nie osiągniemy założonego celu głównego) 3.są świadomi jak ważna jest współpraca aby osiągnąć zamierzony efekt 4.potrafią zidentyfikować przyczynę problemów w przebiegu procesu oraz zaprojektować i wdrożyć działania usprawniające proces Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oba zadania stanowią całość zamówienia. DLA OBU ZADAŃ Kadra trenerska: -Międzynarodowi eksperci i trenerzy/coachowie w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa i konfliktu, oraz zmian i transformacji kultur organizacyjnych. -Prelegenci na krajowych i międzynarodowych konferencjach. -Autorzy książek bądź artykułów o tematyce rozwoju przywództwa, rozwiązywania konfliktów, i uwalniania ludzkiego ducha w pracy. -Posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach. -Psycholodzy, socjolodzy, eksperci nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania poprzez wartości. Grupa docelowa: -Top Management: 5 osób -Kluczowi menedżerowie spółki: 42 osoby (osoby z własnym dorobkiem naukowym, prowadzące badania naukowe oraz zarządzające projektami i zespołami naukowo-badawczymi lub menedżerowie obszarów biznesowych spółki). Naszą kadrę menedżerską stanowią naukowcy pochodzący z renomowanych polskich i europejskich uczelni oraz wybitni specjaliści różnych dziedzin biznesowych, którzy zmierzają się z innowacyjnymi wyzwaniami w ramach interdyscyplinarnych prac badawczych w zakresie biomedycyny, nanotechnologii oraz zapobiegania zmianom klimatycznym. Są wśród nich osoby, które pracowały w najnowocześniejszych ośrodkach naukowo-badawczych za granicą oraz stypendyści programu TOP 500 (Stanford, Berkeley). Nasi pracownicy mają dostęp do najnowszej wiedzy i nowoczesnej technologii oraz możliwość korzystania z najnowocześniejszych, specjalistycznych laboratoriów badawczo-technologicznych wyposażonych w unikatową aparaturę pozwalającą na prowadzenie badań z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów i systemów jakości. Zgłaszają patenty i dokonują odkryć o przełomowym znaczeniu (np. dla medycyny). Pracują w środowisku charakteryzującym się wysoką kulturą ochrony własności intelektualnej. WCB EIT+ to wyjątkowe miejsce współpracy naukowców i przedsiębiorców, w którym tworzymy i rozwijamy kulturę innowacyjności na styku dwóch światów: nauki i biznesu (w służbie nauki, nowych technologii i biznesu).

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Recepcja budynku 1A.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Recepcja budynku 1A.

Podobne przetargi