301449 / 2011-11-18 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 301449
Data publikacji: 2011-11-18
Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ulica: Aleja Solidarności 3
Numer domu: 3
Miejscowość: Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 56 62 277 47
Numer faxu: 56 62 231 81
Regon: 87123541500000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone poniżej: a) Posiada: -doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu,projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych. -wykształcenie wyższe matematyczne, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy -doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej b) Posiada poniższe kwalifikacje zawodowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy c) Spełnia przynajmniej trzy z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy edukatorskie. -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej -ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny. Cele ogólne : -Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym -Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci -Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci Przewidywane efekty szkolenia: Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie; -Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły -Rozwijanie myślenia twórczego dzieci -Strategii rozwiązywania zadań tekstowych -Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych -Realistycznego nauczania matematyki -Strategii wykonywania obliczeń w pamięci -Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej -Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego -Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci -Budowania u dzieci intuicji geometrycznej -Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów MODUŁ 1 Rozwijane myślenia twórczego. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego: płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci MODUŁ 2 Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły. Cele szczegółowe : - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat zadań ogólnych szkoły i sposobu ich realizacji na poziomie I etapu kształcenia - zachęcanie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych w klasach 1-3 oraz przyczyn ich bardzo rzadkiej obecności w procesie kształcenia w polskiej szkole MODUŁ 3 Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3 - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci MODUŁ 4 System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka - zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego MODUŁ 5 Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne - zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych MODUŁ 6 Rozwijanie sprawności rachunkowej. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń -na kartce papieru - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej MODUŁ 7 Realistyczne nauczanie matematyki. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki - zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci MODUŁ 8 Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym. - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania MODUŁ 9 Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną - zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci
Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne
Nr częsci: 8
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 1350,00
Cena minimalna: 1350,00
Cena maksymalna: 1350,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: a;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a
Uzasadnienia wyboru trybu:
Z uwagi na niezgłoszenie się żadnego wykonawcy na zamówienie usługi polegającej na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas doskonalącego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej -Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, podczas dwukrotnego ogłoszenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zaistniała konieczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Podobne przetargi
298160 / 2009-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
RP/ZZWR-342-59/09
155246 / 2012-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych, biorących udział w projekcie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy pn. Aktywizacja osób niepełnosprawnych w powiecie brodnickim - edycja nr 2
224127 / 2014-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie: Pracownik kancelaryjno-biurowy, Część II - szkolenie: Specjalista ds. kadr i płac, Część III - szkolenie: Barman - kelner
149472 / 2009-05-14 - Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie seminarium nt. Płynność finansowa przedsiębiorstwa w dobie kryzysu
129515 / 2014-06-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kurs dla bezrobotnych
69964 / 2013-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Lipnie - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkolenia osób bezrobotnych - ABC przedsiębiorczości - znak sprawy ON-2521-1/2013
276114 / 2011-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Golub-Dobrzyń - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz zajęć z zakresu terapii psychologicznej i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu pn.: Aktywność-krok do przodu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
330130 / 2012-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.
59342 / 2009-03-12 - Inny: spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu skutecznej komunikacji, coachingu, kształtowania umiejętności interpersonalnych
398156 / 2013-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca
319024 / 2013-08-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Lipnowski - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych tj. Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Skępem, Zespołu Szkół w Dobrzyniu n. Wisłą realizowaną w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
10531 / 2014-01-16 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Wielgie
145214 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST USÅUGA SZKOLENIOWA
REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY
Część 1 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - stale nisko i wysokostopowe Część 2 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - stale nisko i wysokostopowe
8329 / 2011-01-07 - Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie 4 kursów pn. Kurs usług cateringowych na bazie produktów lokalnych w celu realizacji projektu Czas na zmiany - reorientacja zawodowa rolników.
69263 / 2011-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU: PODNIESIENIE KWALIFIKACJI I ROZWÓJ POTENCJAÅU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW MAGISTRATÓW: BYDGOSZCZY, GRUDZIÄ„DZA, INOWROCÅAWIA I WÅOCÅAWKA WSPÓÅFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKÄ„ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOÅECZNEGO
220860 / 2012-06-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów warsztatów w związku z realizacją przez MGOPS w Kowalewie Pomorskim Projektu pod nazwą Koniec z biernością w 2012 r.
234834 / 2012-07-04 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego pt. Aktywizacja osób bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej
121934 / 2013-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USÅUGA SZKOLENIOWA O NAZWIE BRUKARZ REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY
118625 / 2011-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
Część I - szkolenie -Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych,
Część II - szkolenie -Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej,
Część III - szkolenie -Obsługa biura i sekretariatu.
175856 / 2010-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ WRAZ Z INDYWIDUALNYMI KONSULTACJAMI POSZKOLENIOWYMI W RAMACH PROJEKTU BYDGOSKA KUŹNIA PRZEDSIĘBIORCZOÅšCI - WZROST KONKURENCYJNOÅšCI SEKTORA MSP W KUJAWSKO-POMORSKIM, WSPÓÅFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKÄ„ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOÅECZNEGO