Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

68441 / 2014-03-31 - Administracja samorządowa / Gmina Starogard Gdański (Starogard Gdański)

Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie pierwsze
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Zadanie drugie
Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne
Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia.
1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy.

Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa.

.Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się
Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów.
Opis zajęć:
Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych.
1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa.

Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych
Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało.
Opis zajęć:
Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ).
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 68441

Data publikacji: 2014-03-31

Nazwa: Gmina Starogard Gdański

Ulica: ul. Sikorskiego 9

Numer domu: 9

Miejscowość: Starogard Gdański

Kod pocztowy: 83-200

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: (058) 562 50 67

Numer faxu: (058) 562 46 41

Adres strony internetowej: www.starogardgd.ug.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie pierwsze
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Zadanie drugie
Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne
Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia.
1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy.

Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych
Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa.

.Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się
Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości.
Opis zajęć:
Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich.
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych
Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów.
Opis zajęć:
Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych.
1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie.
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa.

Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych
Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało.
Opis zajęć:
Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ).
1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin )
Opis miejsca zajęć, grup:
Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy;
Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy;
Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 12/06/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie:
Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Potencjał techniczny: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie:
Wykonawca najpóźniej od dnia podpisania umowy o wykonanie usługi dysponować będzie osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych tj. posiadającymi niżej określone kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie:
a) wymienione w §4 ust.1 rozporządzenia- w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych ( język polski ), rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematycznych, rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk przyrodniczych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej,
b) wymienione w §11 ust.1 - 3 rozporządzenia - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej,
c) wymienione w §21, ust. 1-2 rozporządzenia w zakresie zajęć logopedycznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej,
d) wymienione w §8 rozporządzenia lub nabyte po ukończeniu studiów licencjackich lub magisterskich o kierunku rehabilitacja ruchowa lub fizjoterapia wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć korekcyjno-ruchowych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat ,
e) ukończone wyższe studia magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki specjalnej/opiekuńczej/resocjalizacyjnej/profilaktyki społecznej/resocjalizacji wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych pedagogiczno-psychologicznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat,
f) wymienione w §20, ust. 1 lub w §22 rozporządzenia - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat,
g) ukończone wyższe studia ( co najmniej pierwszego stopnia ) - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat.

Zamawiający zastrzega także dla personelu prowadzącego zajęcia pozalekcyjne następujące warunki:
a) łączne zaangażowanie w realizację zadań projektach NSRO* nie przekracza 240 godzin miesięcznie, w tym celu każda osoba prowadzi ewidencję godzin i zadań ( nie dotyczy dzieła) realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje prace w ramach kilku projektów na podstawie jednego stosunku pracy oraz przekazuje Zamawiającemu w/w ewidencję.
b) obciążenie wynikające z wykonywania zadań w więcej niż jednym projekcie nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie.

Rozporządzenie - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. z 2013r., Nr 0, poz. 1207);
*NSRO Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 - dokument opracowany w celu realizacji w latach 2007-2013 na terytorium Polski polityki spójności Unii Europejskiej.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl/

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański

Data składania wniosków, ofert: 07/04/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Gmina Starogard Gdański
pok. 19 ( sekretariat)
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

20412 / 2012-01-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Ustce - Ustka (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć w ramach projektu PO KL 9.1.2. indywidualizacji nauczania dzieci klas I-III Pomocna dłoń szansą na przyszłość

52390 / 2012-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łęczyce - Łęczyce (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z wykorzystaniem metod aktywizacyjnych w oparciu o autorski program Mądre Dziecko Akademii Nauki w ramach projektu Równy start w Gminie Łęczyce

46703 / 2012-02-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto SÅ‚upsk - SÅ‚upsk (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usług edukacyjnych zaplanowanych w projekcie Dziecko najlepsza inwestycja - indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3

422664 / 2011-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nowy Dwór Gdański - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt. W drodze do sukcesu - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Nowy Dwór Gdański

8515 / 2009-01-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Cykl zajęć pozalekcyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych , planowanych do realizacji w ramach projektu pn. Lepszy start-lepsza przyszłość-cykl zajęć dydaktyczno-wyrównawczo-psychoedukacyjnych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakośći usług edukacyjnych dla uczniów w powiecie sztumskim..

210665 / 2012-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Żukowo - Żukowo (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego pt. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Żukowo

297831 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Nabór kadry dydaktycznej w projekcie Szkoła pełna możliwości! - Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i młodzieży z Gminy Krokowa

330810 / 2012-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wicko - Wicko (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, kół przedmiotowych oraz zajęć specjalistycznych w ramach projektu pn. Uczeń na 5+ - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wicko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

73586 / 2012-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pelplin - Pelplin (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w ramach projektu (Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin) współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

321167 / 2011-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Szemud - Szemud (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja zajęć dodatkowych oraz wyrównawczych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szemud zgodnie z projektem pn. Dzieci to nasza przyszłość - Wsparcie uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Szemud w ramach rozwijania zainteresowań oraz wyrównywania szans edukacyjnych

333270 / 2009-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krokowa - Krokowa (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

347272 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy w Karsinie - Karsin (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pt. Droga do sukcesu dzieci kl I-III szkół podstawowych Gminy Karsin

402210 / 2011-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczy Szkół w Kobylnicy - Kobylnica (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych - wspomagająco - korygujących oraz rozwijających w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Kobylnica

307849 / 2010-11-01 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Puck - Puck (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2010/2011 (październik 2010-czerwiec 2011) i 2011/2012 (paźdernik 2011-czerwiec 2012) I Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT wzmacniajace kompetencje matematyczne. II Z angielskim na Ty - dodatkowezajęcia z języka angielskiego.

96413 / 2014-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Puck - Puck (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu w latach szkolnych 2013/2014 (kwiecień 2014r. - czerwiec 2014r.) oraz 2014/2015 (wrzesień 2014r. - czerwiec 2015r.). I. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł A - Trening matematyczny II. Zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem ICT Moduł C - Z angielskim na Ty. III. Zajęcia ogólnorozwojowe i wychowawcze.

435624 / 2011-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łęczyce - Łęczyce (pomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu Równy start w Gminie Łęczyce