Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

314462 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy w Maciejowicach (Maciejowice)

Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki - wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki - wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew według podziału na części -wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 314462

Data publikacji: 2011-09-30

Nazwa: Urząd Gminy w Maciejowicach

Ulica: ul. Rynek 7

Numer domu: 7

Miejscowość: Maciejowice

Kod pocztowy: 08-480

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 025 6832031

Adres strony internetowej: bip.maciejowice.pl

Regon: 00054432600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki - wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki - wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew według podziału na części -wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 186

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2012

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
1. Dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą:
a) w odniesieniu do Części 1, 10, 15, 26, 37, 47, 54, 59, 66, 74, 75, 80, 88, 91, 101, 108, 124, 135, 136 zamówienia:
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela matematyki w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole podstawowej/gimnazjalnej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
b) w odniesieniu do Części 2, 7, 9, 14, 19, 25, 34, 36, 43, 48, 55, 61, 64, 69, 72, 76, 87, 92, 94, 99, 105, 107, 113, 116, 121, 123, 134, 141 zamówienia:
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela języka polskiego w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacjiwymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
c) w odniesieniu do Części 3, 20, 28, 49, 60, 79, 82, 102, 120, 127 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela historii w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela historii w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
d) w odniesieniu do Części 4, 11, 31, 51, 84, 138 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela muzyki w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela muzyki w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
e) w odniesieniu do Części 5, 22, 30, 40, 44, 50, 56, 70, 83, 95, 118, 129, 138 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela plastyki w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela plastyki w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
f) w odniesieniu do Części 6, 12, 23, 45, 52, 57, 62, 85, 96, 104, 110, 139 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela kształcenia zintegrowanego w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela kształcenia zintegrowanego w szkole podstawowej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
g) w odniesieniu do Części 8, 13, 18, 24, 35, 42, 46, 53, 58, 65, 73, 78, 89, 100, 106, 112, 122, 133, 140 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela informatyki w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela informatyki w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
h) w odniesieniu do Części 16, 63, 90, 93, 111 zamówienia
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela przyrody w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela przyrody w szkole podstawowej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
i) w odniesieniu do Części 17, 21, 27, 68, 81, 86, 97, 98, 103, 109, 119, 131, 132 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela języka angielskiego w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
j) w odniesieniu do Części 29, 39, 117, 128 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela geografii w szkołach gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela geografii w szkole gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
k) w odniesieniu do Części 33, 38, 71, 77 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela biologii w szkołach gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela biologii w szkole gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
l) w odniesieniu do Części 67, 99, 115, 125 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela fizyki w szkołach podstawowych/gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela fizyki w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
m) w odniesieniu do Części 114, 126 zamówienia
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela chemii w szkołach gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela chemii w szkole gimnazjalnej,
- co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
n) w odniesieniu do Części 32, 41, 130 zamówienia - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach gimnazjalnych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole gimnazjalnej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
- co najmniej studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego,
o) w odniesieniu do Części 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 zamówienia
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy, - co najmniej studia podyplomowe w zakresie logopedii,
p) w odniesieniu do Części 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 zamówienia
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach podstawowych, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50, poz.400),
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej, - co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
- co najmniej studia podyplomowe w zakresie terapii zajęciowej/pedagogicznej,
r) w odniesieniu do Części 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 zamówienia
- osoba, dla której język angielski jest językiem ojczystym, - co najmniej certyfikat TEFL (Teaching English as a Foreign Language),
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela/lektora w polskich instytucjach oświatowych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
W odniesieniu do 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 75, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 części zamówienia: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) dokumenty potwierdzające kwalifikacje nauczyciela (odpowiednio matematyki, języka polskiego, historii, muzyki, plastyki języka angielskiego, kształcenia zintegrowanego, przyrody, informatyki, geografii, biologii, fizyki, chemii) - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
b) świadectwo pracy lub inny dokument potwierdzający roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku nauczyciela odpowiednio: matematyki, języka polskiego, historii, muzyki, plastyki języka angielskiego, kształcenia zintegrowanego, przyrody, informatyki, geografii, biologii, fizyki, chemii w szkole podstawowej/gimnazjalnej,
c) dokument potwierdzający posiadanie co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy.
W odniesieniu do Części 32, 41, 130 zamówienia: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) dokumenty potwierdzające kwalifikacje nauczyciela w szkole gimnazjalnej - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
b) świadectwo pracy lub inny dokument potwierdzający roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole gimnazjalnej,
c) dokument potwierdzający posiadanie co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,


d) dokument potwierdzający ukończenie co najmniej studiów podyplomowych w zakresie doradztwa zawodowego.
W odniesieniu do Części 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 zamówienia: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) dokumenty potwierdzające kwalifikacje nauczyciela w szkole podstawowej - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
b) świadectwo pracy lub inny dokument potwierdzający roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole podstawowej,
c) dokument potwierdzający posiadanie co najmniej stopień awansu zawodowego - nauczyciel kontraktowy,
d) dokument potwierdzający ukończenie co najmniej studiów podyplomowych (odpowiednio: w zakresie logopedii, terapii zajęciowej/pedagogicznej).
W odniesieniu do Części 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186 zamówienia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) dokumenty potwierdzające anglojęzyczny kraj pochodzenia (np. paszport) - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
b) dokument potwierdzający posiadanie co najmniej certyfikatu TEFL (Teaching English as a Foreign Language),
c) świadectwo pracy lub inny dokument potwierdzający dwuletnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela/lektora w polskich instytucjach oświatowych.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
W odniesieniu do wszystkich Części zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość
następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA-POKL.09.01.02-14-148/10 z dnia 02.08.2011 r
b)zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać
dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia
konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę
zmianę.
c)zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie funkcji zgodnie z zawarta umową. W przypadku zmiany, nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla poszczególnych części zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
3.Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nie ważności.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy w Maciejowicach, ul. Rynek 7, 08-480-Maciejowice

Data składania wniosków, ofert: 11/10/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 14:30

Miejsce składania:
Urząd Gminy w Maciejowicach, ul. Rynek 7, 08-480 Maciejowice, pok. nr 1 (Sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2., Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

420720 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchożebry - Suchożebry (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę

46341 / 2010-03-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Żłobków m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów dla rodziców/opiekunów w ramach Projektu pod nazwą Warszawskie żłobki wspierają rodzinę w wychowaniu. Zdrowe dziecko = zdrowa rodzina = zdrowe społeczeństwo ze środków Mechanizmu Finansowego EOG (PL 0392)

173632 / 2014-05-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja cyklu szkoleń dla osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Fundszu Społecznego

280108 / 2012-08-01 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenia warsztatów aktywizujących dla uczestników projektu Szansa na lepsze jutro

201727 / 2014-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchożebry - Suchożebry (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość

235794 / 2009-07-13 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu obsługi komputera oraz konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 42 godzin, w ramach realizacji projektu Centrum Aktywności Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

92796 / 2015-04-23 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów kultury programu Kadra Kultury

287844 / 2011-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pułtusk - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć rozwijających i wyrównujących w ramach projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

454674 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiązownie - Radiówek (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursu umożliwiającego uzyskiwanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w ramach Projektu Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Osób Bezrobotnych z terenu Gminy Wiązowna

198729 / 2012-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchożebry - Suchożebry (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne i rozwijających zdolności uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję

69611 / 2016-06-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH

161748 / 2012-05-18 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Winnica - Winnica (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

170000 / 2011-06-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatu Grodziskiego - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji nauczyciela języka francuskiego oraz angielskiego w ramach projektu: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem

340104 / 2012-09-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bielsk - Bielsk (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu systemowego Twoja aktywność - Twoją szansą.

87730 / 2012-03-21 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach szkoleń programów Kadra Kultury i Kurs na Kulturę realizowanych w 2012 roku

451190 / 2013-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wyszków - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach projektu Mosty do Wiedzy w Gminie Wyszków w Szkole Podstawowej w Rybnie

57368 / 2011-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu profilaktyki uzależnień od alkoholu i przeciwdziałania przemocy, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych z zakresu edukacji, profilaktyki zjawiska i przeciwdziałania przemocy - rozpoznanie i wczesna interwencja.

95712 / 2012-03-27 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Moderacja merytorycznej przedmiotu: geografia w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

93862 / 2012-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt. Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

143582 / 2011-06-05 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczo - dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

14008 / 2011-01-28 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Zespół Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie lekcji i konsultacji on-line przez nauczycieli dla uczniów Zespołu Szkół dla Dzieci Obywateli Polskich Czasowo Przebywających za Granicą na platformie internetowej w ramach projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących współfinansowanego w priorytecie Wysoka jakość systemu Oświaty, działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty systemowe przewidzianym do realizacji w okresie od 01.04.2010 r. do 31.12.2012 r.

110339 / 2010-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 - Płock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie szkolenia pod nazwą -Szkolenie w zakresie terapii integracji sensorycznej I stopień

66779 / 2012-03-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ostrołęka - Ostrołęka (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych w Ostrołęce, realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

163413 / 2010-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk - Płońsk (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń w ramach Projektu pn.: N@uka - dobry sposób na lepszą przyszłość Nr POKL.09.01.02-14-180/09 realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Część I Szkolenia językowe w wymiarze 120 godz. wraz z komponentem elearningowym, zakończonych egzaminem TELC. Część II Szkolenia IT w wymiarze 120 godz. wraz z komponentem elearningowym, zakończonych egzaminem ECDL

76606 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy w Maciejowicach - Maciejowice (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu Wampiry wiedzy