274902 / 2014-08-19 - Administracja samorządowa / Powiat Rypiński (Rypin)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE)
w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 274902
Data publikacji: 2014-08-19
Nazwa: Powiat Rypiński
Ulica: ul. Warszawska 38
Numer domu: 38
Miejscowość: Rypin
Kod pocztowy: 87-500
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 54 2802432
Numer faxu: 54 2802549
Adres strony internetowej: www.bip.powiatrypinski.pl
Regon: 91086670300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE)
w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 3
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/08/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe warunki łącznie w każdej części: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej w rozumieniu Ustawy Karta Nauczyciela, stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, przygotowanie do pracy z grupą dorosłych potwierdzone certyfikatem trenerskim lub kwalifikacjami edukatorskimi lub kursem z coachingu lub kursem z andragogiki, ukończony cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji, doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć z dorosłymi, w tym w szczególności z nauczycielami (np. przygotowanie i prowadzenie zajęć otwartych, szkoleń rad pedagogicznych i zespołów nauczycielskich, doradztwo, opracowanie i wdrożenie programów kursów i warsztatów dla nauczycieli) - minimum 200 udokumentowanych godzin, minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy konsultanta lub doradcy metodycznego lub trenera lub coacha, doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego - warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur, warsztaty - minimum pięć przedsięwzięć. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
inne_dokumenty: Formularz ofertowy
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) terminu realizacji zamówienia z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Wdrażającą, d) zakresu usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, e) konieczność zmiany osoby wykonującej zamówienie (wskazanej w ofercie) z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych jej zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin
Data składania wniosków, ofert: 27/08/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat), II piętro
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca 2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Rypińskim
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1
Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/08/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3
Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole/przedszkolu RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole/przedszkolu osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/08/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4
Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/08/2015
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
291847 / 2008-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych)
216318 / 2008-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kurs dla bezrobotnych
330154 / 2014-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
REALIZACJA USÅUG W RAMACH PROJEKTU WIEDZA - PASZPORT DO LEPSZEJ PRZYSZÅOÅšCI W ZESPOLE SZKÓŠW WARLUBIU.
260809 / 2014-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Dobra edukacja gwarancją lepszego jutra
219348 / 2008-09-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kurs dla bezrobotnych
247679 / 2013-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Fabianki - Fabianki (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
294394 / 2010-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Lubicz - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Lubicz w ramach realizacji zadania publicznego Zajęcia sportowo - rekreacyjne dla uczniów płatne ze środków finansowych Funduszu Zajęć Sportowo - Rekreacyjnych dla Uczniów.
68783 / 2014-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na dodatkowe zajęcia
z przedmiotów egzaminacyjnych / maturalnych / ukierunkowanych
na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
269860 / 2014-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Wąbrzeski - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie ogólnokształcące należących do Powiatu Wąbrzeskiego w ramach projektu pt. Przez naukę do sukcesu POKL.09.01.02-04-073/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
261401 / 2013-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Nakielski - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
31757 / 2015-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór osób do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Technicznych w Toruniu w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego.
334638 / 2014-10-09 - Inny: Jednostki oświatowe
Wydział Oświaty - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej, terapii pedagogicznej, a także zorganizowanie w ramach ww. zajęć wyjazdów edukacyjnych oraz dostawę niezbędnego do realizacji projektu sprzętu i materiałów dydaktycznych dla uczniów Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich oraz uczniów Gimnazjum w Tucznie, realizowanych w ramach projektu pn. Bądźmy lepsi
130221 / 2014-06-17 - Inny: administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
179799 / 2012-08-20 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Specjalista ds. rekrutacji projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
206883 / 2014-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia (humanistyczna) projektu Powiatowy System Doskonalenia Nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w Powiecie Sępoleńskim
85720 / 2014-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Radomin - Radomin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu
Uczeń na 6 w Publicznym Gimnazjum im. Fryderyka Chopina w Radominie
388514 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji nr 4 do realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny
50311 / 2012-03-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu DOBRY ZAWÓD, DOBRY START
258851 / 2008-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ECDL ( Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych)
53548 / 2014-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE ZAJĘĆ W PROJEKCIE PRAKTYCZNA SZKOÅA 2
222719 / 2008-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kurs dla bezrobotnych
72054 / 2015-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór eksperta do przeprowadzenia warsztatu w Szkole Podstawowej nr 5 w Świeciu nt.: Odpowiedzialność prawna nauczyciela w roku szkolnym 2014/2015 - Etap VII
262881 / 2012-12-11 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Specjalista ds. wdrażania systemów(specjalista 1 ds. wdrożenia rozwiązania ERP i Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów)
15750 / 2015-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Radomin - Radomin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Uczeń na 6 w Publicznym Gimnazjum im. Fryderyka Chopina w Radominie