250596 / 2014-07-28 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Częstochowa (Częstochowa)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części.
1. Zamówienie podzielone jest na:
1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
Część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 37 im. Jana Pawła II
Część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
(KLASY IV - VI)
Część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego - terapia indywidualna
Część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza - terapia indywidualna
Część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
Część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
Część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
Część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry
1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
Część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
Część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
Część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca - terapia integracji sensorycznej
Część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
Część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 250596
Data publikacji: 2014-07-28
Nazwa: Gmina Miasto Częstochowa
Ulica: ul. Śląska 11/13
Numer domu: 11/13
Miejscowość: Częstochowa
Kod pocztowy: 42-217
Województwo / kraj: śląskie
Numer telefonu: 34 3707100
Numer faxu: 34 3707170
Adres strony internetowej: www.czestochowa.pl
Regon: 15139900200000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części.
1. Zamówienie podzielone jest na:
1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
Część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 37 im. Jana Pawła II
Część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
(KLASY IV - VI)
Część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego - terapia indywidualna
Część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza - terapia indywidualna
Część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
Część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
Część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
Część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry
1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
Część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
Część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
Część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
Część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca - terapia integracji sensorycznej
Część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
Część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 38
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Zaliczka: Nie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części:
1. W zakresie części: 1-9, 19-26 i 33-37 dot. przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia indywidualna posiadają:
a) Wykształcenie - wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
b) Studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu oligofrenopedagogiki;
c) Doświadczenie w pracy z dzieckiem z upośledzeniem znacznym (minimum 1 rok)
2. W zakresie części: 10-11 i 27 dot. przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - stymulacja czucia posiadają:
a) Wykształcenie - wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
b) Studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu oligofrenopedagogiki
c) Ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: stymulacji czucia (neurorehabilitacji)
d) Doświadczenie w pracy w pracy z dzieckiem z upośledzeniem znacznym (minimum 1 rok)
3. W zakresie części: 12-18, 28-32 i 38 dot. przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia integracji sensorycznej posiadają:
a) Wykształcenie - wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
b) Studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu oligofrenopedagogiki
c) Ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna.
d) Doświadczenie w pracy w pracy z dzieckiem z upośledzeniem znacznym (minimum 1 rok).
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) SIWZ).
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.
1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
2.1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.
3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
4. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby.
5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w w § 5 ust. 1 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Data składania wniosków, ofert: 18/08/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:30
Miejsce składania:
Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 60
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 5;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 225 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 37 im. Jana Pawła II
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 3;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 10
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 13
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 14
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 5;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 235 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 15
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 16
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 17
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 4;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 18
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY I - III) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 3;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 19
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 20
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego - terapia indywidualna
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 7;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 315 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 21
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza - terapia indywidualna
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 22
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 23
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 3;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 24
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 25
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 5;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 225 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 26
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia indywidualna
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 27
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 28
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
Opis:
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 4;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 29
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 30
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca - terapia integracji sensorycznej
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 31
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 3;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 32
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (KLASY IV - VI) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 33
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 3;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 135 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 34
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 35
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 5;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 225 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 36
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia indywidualna
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 6;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 270 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 37
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć.
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 1;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 38
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
Opis:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM (GIMNAZJUM) - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr;
Przewidywana liczba grup zajęć: 2;
Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.;
Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2015
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Podobne przetargi
240792 / 2014-07-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.
47844 / 2012-02-17 - Inny: szkoła publiczna
Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 im. Å›w. Åukasza w Rudzie ÅšlÄ…skiej - Ruda ÅšlÄ…ska (Å›lÄ…skie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Wyłonienie kandydata do świadczenia usług specjalistów:
1. z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego;
2. z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego;
3. z zakresu warsztatów Decrolyego i SI;
4. z zakresu warsztatów kompetencji kluczowych;
5. z zakresu warsztatów kompetencji kluczowych-informatyki
w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
21568 / 2015-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku, niepełnosprawność słuchu i niepełnosprawność ruchowa na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier
259118 / 2012-07-18 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczych EEG Biofeedback dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Specjalnych nr 43 w Częstochowie w latach 2012, 2013 i 2014 na potrzeby projektu Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS
225966 / 2014-07-07 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Usługa prowadzenia zajęć EEG Biofeedback w przedszkolu specjalnym na potrzeby projektu pn. Tęczowe przedszkole
15348 / 2015-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier
274974 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 23 części.
227900 / 2015-09-03 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Usługa prowadzenia zajęć EEG Biofeedback w przedszkolu specjalnym na potrzeby projektu pn. Tęczowe przedszkole
48142 / 2014-02-11 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Prowadzenia kółka przyrodniczo-biologicznego i terapii sensorycznej dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Specjalnych nr 43 w Częstochowie na potrzeby projektu Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS
251822 / 2012-07-15 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z rehabilitacji ruchowej dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowie w latach 2012, 2013 i 2014 na potrzeby projektu Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS
335628 / 2009-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza - Czeladź (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Prowadzenie z uczniami zajęć pozalekcyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień
357662 / 2014-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.
257751 / 2008-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza - Czeladź (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Prowadzenie z uczniami zajęć pozalekcyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień
353064 / 2014-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 40 części
271698 / 2014-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części
18322 / 2015-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - Autyzm i Zespół Aspergera na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier
242512 / 2014-07-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 40 części