Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

240792 / 2014-07-18 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Częstochowa (Częstochowa)

Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

Opis zamówienia

Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia metodą Tomatis
Metoda kształcenia uwagi słuchowej, zwana także treningiem słuchowym lub metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej (SAPL). Podstawowym celem tej metody jest wspieranie funkcji słuchowej, dzięki czemu następuje poprawa koncentracji, jakości uczenia się oraz rozwijanie zdolności językowych i komunikacyjnych, a także zwiększanie kreatywności oraz poprawa zachowań społecznych.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica
część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej
część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 39: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
część 40: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 41: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 42: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej
część 43: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 44: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie
(GIMNAZJUM)
część 66: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
część 67: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
część 68: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki

2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica
część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 45: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
część 46: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 47: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  35
część 48: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  52 im. Małego Powstańca
część 49: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 50: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
część 69: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego

3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie
(KLASY IV - VI)
część 51: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  32 im. Jerzego Dudy - Gracza

4. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do potrzeb indywidualnych ucznia.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3
część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusz Kusocińskiego
część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego
część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 52: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej
część 53: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 54: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 Jerzego Dudy - Gracza
część 55: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 56: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 57: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
(GIMNAZJUM)
część 70: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego
część 71: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
część 72: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
(LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE)
część 77: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida

5. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia biofeedback
Jest to nowoczesna metoda neuroterapii instrumentalnej, oparta na wykorzystaniu biologicznego sprzężenia zwrotnego (biofeedback). Jest metodą zwiększajaca możliwości naszego umysłu. Poprawia szybkość myślenia, zapamiętywania oraz kreatywność
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego
część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 58: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej
część 59: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 60: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 61: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 62: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 63: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
część 64: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 65: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
część 73: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego
część 74: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
część 75: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
część 76: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
(LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE)
część 78: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego
część 79: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 240792

Data publikacji: 2014-07-18

Nazwa: Gmina Miasto Częstochowa

Ulica: ul. Śląska 11/13

Numer domu: 11/13

Miejscowość: Częstochowa

Kod pocztowy: 42-217

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 34 3707100

Numer faxu: 34 3707170

Adres strony internetowej: www.czestochowa.pl

Regon: 15139900200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

1. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia metodą Tomatis
Metoda kształcenia uwagi słuchowej, zwana także treningiem słuchowym lub metodą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej (SAPL). Podstawowym celem tej metody jest wspieranie funkcji słuchowej, dzięki czemu następuje poprawa koncentracji, jakości uczenia się oraz rozwijanie zdolności językowych i komunikacyjnych, a także zwiększanie kreatywności oraz poprawa zachowań społecznych.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica
część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej
część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 39: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
część 40: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 41: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 42: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej
część 43: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 44: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie
(GIMNAZJUM)
część 66: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
część 67: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
część 68: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki

2. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia integracji sensorycznej
Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku).
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica
część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego
część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 45: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
część 46: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 47: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  35
część 48: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  52 im. Małego Powstańca
część 49: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 50: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
część 69: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego

3. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - stymulacja czucia
Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej - Curie
(KLASY IV - VI)
część 51: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr  32 im. Jerzego Dudy - Gracza

4. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia indywidualna
Dostosowanie terapii do potrzeb indywidualnych ucznia.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3
część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego
część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusz Kusocińskiego
część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego
część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 52: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej
część 53: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 54: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 Jerzego Dudy - Gracza
część 55: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35
część 56: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 57: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
(GIMNAZJUM)
część 70: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego
część 71: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków
część 72: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
(LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE)
część 77: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida

5. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA - terapia biofeedback
Jest to nowoczesna metoda neuroterapii instrumentalnej, oparta na wykorzystaniu biologicznego sprzężenia zwrotnego (biofeedback). Jest metodą zwiększajaca możliwości naszego umysłu. Poprawia szybkość myślenia, zapamiętywania oraz kreatywność
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
(KLASY I - III)
część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego
część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera
część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza
część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(KLASY IV - VI)
część 58: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej
część 59: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego
część 60: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza
część 61: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry
część 62: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej
część 63: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca
część 64: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie
część 65: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
(GIMNAZJUM)
część 73: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego
część 74: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
część 75: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki
część 76: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
(LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE)
część 78: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego
część 79: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 79

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 29/05/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części:

1.Części od 1 do 6, od 39 do 44 oraz 66 do 68 - terapia metodą Tomatis, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe kub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) certyfikat licencjonowanego terapeuty co najmniej I stopnia z zakresu Terapii metodą Tomatis.
d) doświadczenie w pracy w pracy (minimum 1 rok) z dzieckiem z autyzmem
e) dysponują certyfikowanym sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć.

2. Części od 7 do 17, od 45 do 50 oraz 69 - terapia integracji sensorycznej, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe kub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: Integracja sensoryczna.
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z dzieckiem z autyzmem.

3.Części od 18 do 21 oraz 51 - - stymulacja czucia, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe kub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: stymulacji czucia (neurorehabilitacji),
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z dzieckiem z autyzmem.

4.Części od 22 do 30, od 52 do 57, od 70 do 72 oraz 77 - terapia indywidualna, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe kub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z dzieckiem z autyzmem.

5.Części od 31 do 38, od 58 do 65, od 73 do 76 oraz od 78 do 79- terapia biofeedback posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe kub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie w zakresie: biofeedback,
d) doświadczenie w pracy (minimum 1 rok) z dzieckiem z autyzmem,
e) dysponują sprzętem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć: komputer z funkcją pracy w trybie 2-monitorowym oraz zestaw aparatury do EEG Biofeedback. Aparatura powinna posiadać certyfikat wyrobu medycznego CE.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
I. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. siwz

I.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

I.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. siwz (lub w punkcie 6.3.2. siwz - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji).
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

I.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.

I.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. siwz polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

II. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do siwz, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej.
b) Oświadczenie że sprzęt, który będzie wykorzystywany do prowadzenia zajęć posiada certyfikat (dotyczy zajęć: Terapia metodą Tomatis oraz Terapia Biofeedback)- zawarte w druku OFERTA.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.
b) Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
c) Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: E-mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl

Data składania wniosków, ofert: 12/08/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:30

Miejsce składania:
Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta - parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 60

Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
803400009 (Usługi edukacji specjalnej)

Podobne przetargi

355696 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 23 części.

47844 / 2012-02-17 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 im. św. Łukasza w Rudzie Śląskiej - Ruda Śląska (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Wyłonienie kandydata do świadczenia usług specjalistów: 1. z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego; 2. z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; 3. z zakresu warsztatów Decrolyego i SI; 4. z zakresu warsztatów kompetencji kluczowych; 5. z zakresu warsztatów kompetencji kluczowych-informatyki w ramach Projektu Nauczanie przez doświadczanie, realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

159962 / 2014-05-13 - Uczelnia publiczna

Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Świadczenie usług mentorskich przez mentorów przemysłowych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/31/BL/14

50960 / 2015-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku, niepełnosprawność słuchu i niepełnosprawność ruchowa na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier

230938 / 2013-06-17 - Uczelnia publiczna

Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Świadczenie usług mentorskich przez mentorów akademickich i przemysłowych Oznaczenie sprawy: OZ/U/46/EK/13

301027 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Mikołowskiego - Mikołów (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć programowych przewidzianych w ramach projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

274974 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 23 części.

227900 / 2015-09-03 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych.

Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Usługa prowadzenia zajęć EEG Biofeedback w przedszkolu specjalnym na potrzeby projektu pn. Tęczowe przedszkole

251822 / 2012-07-15 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych

Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z rehabilitacji ruchowej dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Specjalnych nr 23 w Częstochowie w latach 2012, 2013 i 2014 na potrzeby projektu Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS

390788 / 2014-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół Aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 5 części

203134 / 2012-06-14 - Inny: Zespół Szkół Specjalnych

Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
przeprowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych EEG Biofeedback dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Specjalnych nr 43 w Częstochowie w latach 2012, 2013 i 2014 na potrzeby projektu Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS

40324 / 2015-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - niepełnosprawności wzroku, upośledzeń w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz Autyzmu i Zespołu Aspergera na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier

357662 / 2014-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 79 części.

50792 / 2015-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Postępowanie przetargowe na świadczenie usługi przeprowadzenia zajęć w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, na potrzeby realizacji projektu pn. Szkoła bez barier

271698 / 2014-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność ruchowa - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie - 27 części

36264 / 2015-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - autyzm i zespół Aspergera w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 5 części

242512 / 2014-07-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 803400009 (Usługi edukacji specjalnej)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 40 części