Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

289124 / 2010-09-13 - / Gmina Jarocin (Jarocin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2010-08-20 pod pozycją 259742. Zobacz ogłoszenie 259742 / 2010-08-20 - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 289124

Data publikacji: 2010-09-13

Nazwa: Gmina Jarocin

Ulica: Al. Niepodległości 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Jarocin

Kod pocztowy: 63-200

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 062 7472611

Numer faxu: 062 7472225

Regon: 25085470200000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 259742

Data wydania biuletynu: 2010-08-20

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jarocin wraz z wszystkimi jednostkami w okresie od 01.12.2010 r. do 30.11.2013 r. Wybrany
w drodze przetargu bank z każdą jednostką podpisze oddzielną umowę.
Wykaz jednostek stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
W zakres zamówienia wchodzą:
1. Miesięczna obsługa bankowa polegająca na:
1.1. Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych.
1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej).
1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych w złotych i walucie obcej.
1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w tym przelewów w ramach jednego konta bankowego) i zewnętrznych.
1.5. Sporządzaniu i dostarczaniu wyciągów bankowych w formie papierowej po każdej zmianie salda w terminie do trzeciego dnia Zamawiającemu i pozostałym jednostkom.
1.6. Wydawaniu czeków.
1.7. Prowadzeniu depozytu.
1.8. Prowadzenie kasety do przechowywania przedmiotów i papierów wartościowych
1.9. Identyfikacji płatności masowych.
1.9.1. Polega na przetworzeniu, identyfikacji i konsolidacji płatności masowych, kierowanych na rachunek bankowy Zamawiającego, do postaci jednego pliku wynikowego o uzgodnionym formacie i zawartości.
1.9.2. Fragment numeru rachunku bankowego z unikatową informacją o płatniku jest ustalany wspólnie z Zamawiającym.
1.9.3. Generowany plik transakcyjny zawierający:
- kwotę zbiorczą, będącą sumą kwot przekazanych na rachunek Zamawiającego z różnych źródeł,
- podmiotowo zidentyfikowane wszystkie płatności,
- księgowanie jedną zbiorczą kwotą płatności na rachunku Zamawiającego,
dostarczany będzie łącznie z wyciągiem bankowym do danego rachunku.
1.9.4. Plik wynikowy zawiera dane o płatnościach w formacie umożliwiającym automatyczne wczytanie odbiorców do systemu windykacji należności WIP (RADIX). Format pliku uzgodniony będzie wraz z Zamawiającym po zakończeniu procedury przetargowej.
1.10. Instalacji oferowanego systemu bankowości elektronicznej oraz bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez posiadacza rachunku (Zamawiający i pozostałe jednostki) w zakresie obsługi ww. systemu.
1.10.1. System bankowości elektronicznej zapewnia możliwość wpisywania oraz edycji na wyciągu Bankowym wszystkich informacji przewidzianych
w standardowym formacie przelewu bankowego NRB.
1.10.2. System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich terminali w tym samym czasie
(on-line). Oznacza to, że w każdym czasie do sieci może być podłączona dowolna ilość terminali, i praca ani operacje żadnego z nich nie blokuje pracy innego.
1.10.3. System bankowości elektronicznej musi umożliwiać realizowanie
i autoryzowanie co najmniej takich czynności bankowych jak: dokonywanie przelewów (krajowych i zagranicznych) - także z datą przyszłą przelewu umożliwiając jednorazowe wysłanie grupy przelewów w dostosowaniu do okresu rozliczeniowego (np. płatności ZUS, US itp.), tworzenie poleceń zapłaty, przesyłanie danych w formie elektronicznej obejmujących duże zbiory przelewów, z tym że każdy przelew w zbiorze może być edytowany
i autoryzowany niezależnie w ramach zbioru.
1.10.4. System musi umożliwić sporządzenie raportu ze zbioru przelewów zawierającego kwoty zbiorcze obciążające rachunek oraz listę wszystkich przelewów.
1.10.5. System bankowości elektronicznej musi zapewnić w czasie bieżącym dostęp do informacji o stanie środków na rachunkach bankowych założonych przez Bank wszystkim jednostkom objętych specyfikacją oraz o przeprowadzonych transakcjach, zgodnie z przyjętymi parametrami dostępu.
1.10.6. Dokładne statusy realizacji wszystkich transakcji widoczne od momentu wprowadzenia do momentu realizacji przez Bank, w czasie bieżącym.
1.10.7. System powinien umożliwić dostęp do informacji o transakcjach odrzuconych oraz o transakcjach czekających na podpis, nawet w przypadku, gdy któryś z uprawnionych nie jest zalogowany.
1.10.8. Tworzenie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach (z możliwością eksportu danych) - zarówno dla grupy rachunków, jak i dla określonego rachunku. Raporty muszą mieć możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji.
1.10.9. Wszelka komunikacja z bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysokie wymogi bezpieczeństwa.
1.10.10. Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje nieautoryzowane, z tytułu wejścia do systemu osób nieuprawnionych, za zawinione przez bank.
1.11. Wykonywaniu czynności związanych z konsolidacją sald m.in. w ramach bankowego rachunku skonsolidowanego (o którym mowa w punkcie 2.)

Ogólne dane o operacjach na rachunkach budżetu Gminy oraz pozostałych jednostek:
Łączna liczba rachunków bankowych 62*
w tym
rachunki do konsolidacji (lokata O/N) 22
rachunki poza konsolidacją 40
w tym rachunki, na których będzie tworzona lokata O/N 3
Rachunki pomocnicze podlegające procesowi identyfikacji płatności masowych
do 30 000
Łączna liczba przelewów realizowana rocznie ok. 79 000**
w tym
przelewy elektroniczne 78 900
wewnętrzne 23 500
zewnętrzne 55 400
przelewy w formie papierowej (wewnętrzne) 100
Instalacja systemu bankowości elektronicznej:
- ilość stanowisk do obsługi systemu
- ilość osób podlegających przeszkoleniu
25
25
Łączna liczba wpłat gotówkowych własnych rocznie ok. 1 300**
Łączna liczba wypłat gotówkowych rocznie ok. 795**
w tym
w złotych 780
w walucie obcej 15
Łączna ilość wydawanych czeków ok. 800**
Łączna kwota wpłat gotówkowych własnych rocznie 2 200 000 PLN**
Łączna kwota wypłat gotówkowych rocznie 5 200 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach podlegających konsolidacji
5 400 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach poza konsolidacją, gdzie tworzona będzie lokata O/N
200 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na pozostałych rachunkach bankowych
925 000 PLN**

* ilość rachunków bankowych może się zwiększyć w ciągu trwania umowy maksymalnie do 80
** ilości szacunkowe podane w oparciu o przeliczenia w roku 2009
Cena za wymienione usługi ustalona w postaci stałej opłaty miesięcznej (cena w złotych) dla budżetu gminy wraz z wszystkimi jednostkami objętymi przedmiotem zamówienia.
Miesięczną opłatę ryczałtową za obsługę bankową będzie ponosił Urząd Miejski w Jarocinie.

2. Lokata OVERNIGHT
Tworzenie lokat OVERNIGHT następować będzie poprzez proces konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin przy uwzględnieniu następujących zasad:
2.1. Wyodrębniony zostaje rachunek dedykowany (wirtualny) konsolidacji środków.
2.2. W każdym dniu roboczym, w godzinie zamknięcia dnia w Banku, dokonywana jest konsolidacja wirtualna wskazanych przez Zamawiającego środków finansowych znajdujących się na rachunkach objętych procesem konsolidacji.
2.3. Odsetki z powstałej konsolidacji wirtualnej środków przekazywane są na rachunek Urzędu Miejskiego w Jarocinie.

Dla jednostek nie objętych procesem konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin (III. Instytucje Kultury wg załącznika nr 5 do SIWZ) tworzenie lokaty OVERNIGHT następować będzie na koniec każdego dnia roboczego na wyodrębnionym wirtualnym rachunku (indywidualnie dla każdej Jednostki) do wysokości salda pozostającego na rachunku bankowym.
Oprocentowanie lokaty ustalone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID O/N skorygowaną o wskaźnik banku stały w całym okresie trwania umowy oraz o stopę rezerwy obowiązkowej, przy czym oprocentowanie tej lokaty nie może być niższe niż oprocentowanie, o którym mowa w punkcie 4.
Wysokość stopy WIBID O/N do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,0900)
3. Kredyt w rachunku bieżącym
Możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 1 000 000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. Kwota kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku objętego zamówieniem może ulegać zmianie i być inna, zależnie od wysokości kwoty kredytu finansującego przejściowy deficyt budżetu wskazanego w uchwale budżetowej Gminy Jarocin na dany rok, jednak w każdym przypadku limit kredytu finansującego ten deficyt w danym roku wykonania zamówienia nie przekroczy kwoty 2 000 000 zł. Spłata ww. kredytu w każdym roku będzie zabezpieczona wekslem własnym in blanco wystawionym przez Gminę.
Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy.
Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,6000).
Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty.

4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
Środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Naliczanie odsetek w ostatnim dniu kwartału. Do oferty należy przyjąć WIBID 1M z dnia 10.08.2010 r. (3,4000).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat z tytułu:
-wydawania opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek,
-zmiany karty wzorów podpisów,
-dodatkowych opłat abonamentowych i innych z tytułu obsługi systemu bankowości elektronicznej,
-przyjmowania wpłat gotówkowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Jarocinie dotyczących podatków i innych opłat oraz należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadajace osobowości prawnej,
-dodatkowych opłat za wykonywanie czynności związanych z konsolidacją sald,
-dodatkowych opłat za czynności związane z identyfikacją płatności masowych.

Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jarocin wraz z wszystkimi jednostkami w okresie od 01.12.2010 r. do 29.11.2013 r. Wybrany
w drodze przetargu bank z każdą jednostką podpisze oddzielną umowę.
Wykaz jednostek stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
W zakres zamówienia wchodzą:
1. Miesięczna obsługa bankowa polegająca na:
1.1. Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych.
1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej).
1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych w złotych i walucie obcej.
1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w tym przelewów w ramach jednego konta bankowego) i zewnętrznych.
1.5. Sporządzaniu i dostarczaniu wyciągów bankowych w formie papierowej po każdej zmianie salda w terminie do trzeciego dnia Zamawiającemu i pozostałym jednostkom.
1.6. Wydawaniu czeków.
1.7. Prowadzeniu depozytu.
1.8. Prowadzenie kasety do przechowywania przedmiotów i papierów wartościowych
1.9. Identyfikacji płatności masowych.
1.9.1. Polega na przetworzeniu, identyfikacji i konsolidacji płatności masowych, kierowanych na rachunek bankowy Zamawiającego, do postaci jednego pliku wynikowego o uzgodnionym formacie i zawartości.
1.9.2. Fragment numeru rachunku bankowego z unikatową informacją o płatniku jest ustalany wspólnie z Zamawiającym.
1.9.3. Generowany plik transakcyjny zawierający:
- kwotę zbiorczą, będącą sumą kwot przekazanych na rachunek Zamawiającego z różnych źródeł,
- podmiotowo zidentyfikowane wszystkie płatności,
- księgowanie jedną zbiorczą kwotą płatności na rachunku Zamawiającego,
dostarczany będzie łącznie z wyciągiem bankowym do danego rachunku.
1.9.4. Plik wynikowy zawiera dane o płatnościach w formacie umożliwiającym automatyczne wczytanie odbiorców do systemu windykacji należności WIP (RADIX). Format pliku uzgodniony będzie wraz z Zamawiającym po zakończeniu procedury przetargowej.
1.10. Instalacji oferowanego systemu bankowości elektronicznej oraz bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez posiadacza rachunku (Zamawiający i pozostałe jednostki) w zakresie obsługi ww. systemu.
1.10.1. System bankowości elektronicznej zapewnia możliwość wpisywania oraz edycji na wyciągu Bankowym wszystkich informacji przewidzianych
w standardowym formacie przelewu bankowego NRB.
1.10.2. System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich terminali w tym samym czasie
(on-line). Oznacza to, że w każdym czasie do sieci może być podłączona dowolna ilość terminali, i praca ani operacje żadnego z nich nie blokuje pracy innego.
1.10.3. System bankowości elektronicznej musi umożliwiać realizowanie
i autoryzowanie co najmniej takich czynności bankowych jak: dokonywanie przelewów (krajowych i zagranicznych) - także z datą przyszłą przelewu umożliwiając jednorazowe wysłanie grupy przelewów w dostosowaniu do okresu rozliczeniowego (np. płatności ZUS, US itp.), tworzenie poleceń zapłaty, przesyłanie danych w formie elektronicznej obejmujących duże zbiory przelewów, z tym że każdy przelew w zbiorze może być edytowany
i autoryzowany niezależnie w ramach zbioru.
1.10.4. System musi umożliwić sporządzenie raportu ze zbioru przelewów zawierającego kwoty zbiorcze obciążające rachunek oraz listę wszystkich przelewów.
1.10.5. System bankowości elektronicznej musi zapewnić w czasie bieżącym dostęp do informacji o stanie środków na rachunkach bankowych założonych przez Bank wszystkim jednostkom objętych specyfikacją oraz o przeprowadzonych transakcjach, zgodnie z przyjętymi parametrami dostępu.
1.10.6. Dokładne statusy realizacji wszystkich transakcji widoczne od momentu wprowadzenia do momentu realizacji przez Bank, w czasie bieżącym.
1.10.7. System powinien umożliwić dostęp do informacji o transakcjach odrzuconych oraz o transakcjach czekających na podpis, nawet w przypadku, gdy któryś z uprawnionych nie jest zalogowany.
1.10.8. Tworzenie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach (z możliwością eksportu danych) - zarówno dla grupy rachunków, jak i dla określonego rachunku. Raporty muszą mieć możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji.
1.10.9. Wszelka komunikacja z bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysokie wymogi bezpieczeństwa.
1.10.10. Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje nieautoryzowane, z tytułu wejścia do systemu osób nieuprawnionych, za zawinione przez bank.
1.11. Wykonywaniu czynności związanych z konsolidacją sald m.in. w ramach bankowego rachunku skonsolidowanego (o którym mowa w punkcie 2.)

Ogólne dane o operacjach na rachunkach budżetu Gminy oraz pozostałych jednostek:
Łączna liczba rachunków bankowych 62*
w tym
rachunki do konsolidacji (lokata O/N) 22
rachunki poza konsolidacją 40
w tym rachunki, na których będzie tworzona lokata O/N 3
Rachunki pomocnicze podlegające procesowi identyfikacji płatności masowych
do 30 000
Łączna liczba przelewów realizowana rocznie ok. 79 000**
w tym
przelewy elektroniczne 78 900
wewnętrzne 23 500
zewnętrzne 55 400
przelewy w formie papierowej (wewnętrzne) 100
Instalacja systemu bankowości elektronicznej:
- ilość stanowisk do obsługi systemu
- ilość osób podlegających przeszkoleniu
25
25
Łączna liczba wpłat gotówkowych własnych rocznie ok. 1 300**
Łączna liczba wypłat gotówkowych rocznie ok. 795**
w tym
w złotych 780
w walucie obcej 15
Łączna ilość wydawanych czeków ok. 800**
Łączna kwota wpłat gotówkowych własnych rocznie 2 200 000 PLN**
Łączna kwota wypłat gotówkowych rocznie 5 200 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach podlegających konsolidacji
5 400 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach poza konsolidacją, gdzie tworzona będzie lokata O/N
200 000 PLN**
Łączne średnie saldo dzienne na pozostałych rachunkach bankowych
925 000 PLN**

* ilość rachunków bankowych może się zwiększyć w ciągu trwania umowy maksymalnie do 80
** ilości szacunkowe podane w oparciu o przeliczenia w roku 2009
Cena za wymienione usługi ustalona w postaci stałej opłaty miesięcznej (cena w złotych) dla budżetu gminy wraz z wszystkimi jednostkami objętymi przedmiotem zamówienia.
Miesięczną opłatę ryczałtową za obsługę bankową będzie ponosił Urząd Miejski w Jarocinie.

2. Lokata OVERNIGHT
Tworzenie lokat OVERNIGHT następować będzie poprzez proces konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin przy uwzględnieniu następujących zasad:
2.1. Wyodrębniony zostaje rachunek dedykowany (wirtualny) konsolidacji środków.
2.2. W każdym dniu roboczym, w godzinie zamknięcia dnia w Banku, dokonywana jest konsolidacja wirtualna wskazanych przez Zamawiającego środków finansowych znajdujących się na rachunkach objętych procesem konsolidacji.
2.3. Odsetki z powstałej konsolidacji wirtualnej środków przekazywane są na rachunek Urzędu Miejskiego w Jarocinie.

Dla jednostek nie objętych procesem konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin (III. Instytucje Kultury wg załącznika nr 5 do SIWZ) tworzenie lokaty OVERNIGHT następować będzie na koniec każdego dnia roboczego na wyodrębnionym wirtualnym rachunku (indywidualnie dla każdej Jednostki) do wysokości salda pozostającego na rachunku bankowym.
Oprocentowanie lokaty ustalone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID O/N skorygowaną o wskaźnik banku stały w całym okresie trwania umowy oraz o stopę rezerwy obowiązkowej, przy czym oprocentowanie tej lokaty nie może być niższe niż oprocentowanie, o którym mowa w punkcie 4.
Wysokość stopy WIBID O/N do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,0900)
3. Kredyt w rachunku bieżącym
Możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 1 000 000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. Kwota kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku objętego zamówieniem może ulegać zmianie i być inna, zależnie od wysokości kwoty kredytu finansującego przejściowy deficyt budżetu wskazanego w uchwale budżetowej Gminy Jarocin na dany rok, jednak w każdym przypadku limit kredytu finansującego ten deficyt w danym roku wykonania zamówienia nie przekroczy kwoty 2 000 000 zł. Spłata ww. kredytu w każdym roku będzie zabezpieczona wekslem własnym in blanco wystawionym przez Gminę.
Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy.
Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,6000).
Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty.

4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
Środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Naliczanie odsetek w ostatnim dniu kwartału. Do oferty należy przyjąć WIBID 1M z dnia 10.08.2010 r. (3,4000).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat z tytułu:
-wydawania opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek,
-zmiany karty wzorów podpisów,
-dodatkowych opłat abonamentowych i innych z tytułu obsługi systemu bankowości elektronicznej,
-przyjmowania wpłat gotówkowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Jarocinie dotyczących podatków i innych opłat oraz należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadajace osobowości prawnej,
-dodatkowych opłat za wykonywanie czynności związanych z konsolidacją sald,
-dodatkowych opłat za czynności związane z identyfikacją płatności masowych.

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
30.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

Po wprowadzeniu zmiany:
17.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

Podobne przetargi