Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

5821 / 2013-01-10 - Administracja samorządowa / Gmina Pokój (Pokój)

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - IX przetarg

Opis zamówienia

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia na kierunku wychowanie fizyczne z realizacją podczas studiów zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub podyplomowe studia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, albo kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych lub oligofrenopedagogiki. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do: _zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia rozwijające zdolności teatralne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia wyrównawcze Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 4 części przetargu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 5821

Data publikacji: 2013-01-10

Nazwa: Gmina Pokój

Ulica: ul. Sienkiewicza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pokój

Kod pocztowy: 46-034

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 4693085

Numer faxu: 077 4693085

Adres strony internetowej: www.gminapokoj.pl

Regon: 00055034400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - IX przetarg

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia na kierunku wychowanie fizyczne z realizacją podczas studiów zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub podyplomowe studia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, albo kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych lub oligofrenopedagogiki. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do: _zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia rozwijające zdolności teatralne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia wyrównawcze Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 4 części przetargu.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: n/d

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Na podstawie złożonego oświadczenia

Wiedza i doświadczenie: Na podstawie złożonego oświadczenia

Potencjał techniczny: Na podstawie złożonego oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
SP Domaradz do części 14-19 : osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia na kierunku wychowanie fizyczne z realizacją podczas studiów zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub podyplomowe studia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, albo kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych lub oligofrenopedagogiki. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 26: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

Sytuacja ekonomiczna: Na podstawie złożonego oświadczenia

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych zajęć w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady, zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty, monitoring, ewaluację, działania kontrole i korygujące.

inne_dokumenty:
W przypadku, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć potwierdzenie z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, biuro nr 40.

Data składania wniosków, ofert: 17/01/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Ja w szkole II, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

143715 / 2010-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B, C, D dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

256110 / 2011-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie 3 tematów szkoleń w ramach projektu Jest alternatywa finansowanego z Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań Razem bezpieczniej

50658 / 2013-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 w Głuchołazach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie, w ramach realizacji projektu ,,Moja szkoła - uczy, informuje i doradza

265374 / 2013-07-08 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie wykonawcy na opracowanie i druk materiałów szkoleniowych oraz usługi szkoleniowej na potrzeby projektu Nauka dla przemysłu - przemysł z nauką 2

100124 / 2013-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Edukacja dla najmłodszych - Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie

284732 / 2015-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w

436380 / 2012-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zarząd Oświaty i Wychowania Kędzierzyn-Koźle - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Zakup usługi edukacyjnej.

155512 / 2014-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć w gospodarstwach edukacyjnych - lasy na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii

186765 / 2014-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubsza - Lubsza (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Mój lepszy start realizowanego w Publicznym Gimnazjum w Kościerzycach

140732 / 2013-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zarząd Oświaty i Wychowania Kędzierzyn-Koźle - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi prowadzenie zajęć dodatkowych /Portfolio gimnazjalisty/ dla uczniów klas I-III gimnazjum, uczestników programu pn. /Drogowskazy współpracy/ POKL.09.01.02-16-061/12, w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014.

70628 / 2010-03-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie usługi edukacyjnej w ramach III semestru studiów I stopnia -licencjackich niestacjonarnych na kierunku Praca socjalna realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt 1.20 Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników pomocy i integracji społecznej w zakresie przedmiotu Metodologia badań społecznych w liczbie godzin: 45 godz. ćwiczeń i 15 godz. wykładów - łącznie 60 godzin.

260208 / 2011-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - profesjonalny kurator; część 2 - masaże SPA; część 3 - operator CNC; część 4 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

496468 / 2013-12-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie 240 h doradztwa psychologicznego dla 60 Beneficjentów projektu Pracuje więc jestem - działania na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz koordynacja staży w projekcie

117804 / 2011-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie cykli szkoleniowych specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

166667 / 2013-08-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii

271570 / 2014-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych w przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu Nr: POKL.09.01.01-16-002/13 pod nazwą: -Akademia przedszkolaka-.

39874 / 2011-03-09 - Inny: SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Gminny Zarząd Oświaty - Leśnica (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację zajęć wykraczających poza zakres podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w ramach projektu pod nazwą: Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

249479 / 2013-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną - przeprowadzenie zajęć w ośrodkach akademickich na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.

437880 / 2013-10-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń wraz z usługami cateringowymi oraz wykonanie materiałów szkoleniowych w ramach projektu New Design CAD - tworzenie, analiza i optymalizacja projektów.

303872 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli w ramach projektu pn. Aktywnie w przyszłość

116345 / 2013-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów przygotowawczych z wykorzystaniem krajowej wiedzy eksperckiej w ramach projektu pn. Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w partnerstwie z Politechniką Opolską współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1.

385080 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kluczborski - Kluczbork (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Zawodowy Start w Przyszłość

432814 / 2011-12-20 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących, zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych oraz zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach realizacji projektu pt.: Wiedza - paszportem w przyszłość, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013

231003 / 2014-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Gimnazjalno-Szkolny w Ujeździe - Ujazd (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej w ramach projektu Stawiamy na wiedzę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

531218 / 2013-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Opole - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń, kursów, warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola

343238 / 2012-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biała - Biała (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjach Gminy Biała w ramach projektu konkursowego POKL 9.1.2 Szkoła horyzontem świetlanej przyszłości młodego człowieka II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki