59207 / 2014-03-20 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Wieliczka (Wieliczka)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis zamówienia
3.1 Informacje o projekcie
Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich prowadzonej przez Gminę Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka. W ramach przedmiotowego zamówienia wsparciem objętych zostanie 38 uczniów.
3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zgodnie z zasadami realizacji projektów systemowych, w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zajęć udział pojedynczego ucznia nie może być mniejszy niż 30 godzin w całym roku szkolnym.
2) Zajęcia dodatkowe co do zasady będą się odbywać w salach lekcyjnych w szkole, z wyłączeniem sytuacji, gdy z planowanego opisu zajęć wynika możliwość organizacji zajęć w innych miejscach.
3) Wykonawca we współpracy z Dyrektorem szkoły opracuje program zajęć dla każdej grupy zajęciowej z uwzględnieniem charakterystyki oraz indywidualnych potrzeb uczniów. Ramowy opis zajęć podany jest w pkt. 3.4 SIWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorem szkoły w której będzie prowadził zajęcia, w szczególności w kwestiach związanych z realizacją programu zajęć i jego modyfikacjami.
5) Harmonogram realizacji zajęć i jego zmiany, przy uwzględnieniu możliwości organizacyjnych Wykonawca uzgodni każdorazowo z Dyrektorem szkoły. Harmonogram musi zawierać co najmniej: daty i godziny prowadzonych zajęć, nazwę zajęć, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, oznaczenie grupy zajęciowej.
6) Dopuszcza się aby jedna osoba prowadziła więcej niż jeden rodzaj zajęć pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji do prowadzenia danego rodzaju zajęć.
7) Liczebność uczniów w grupach nie przekroczy dopuszczalnej liczby uczniów określonej dla danego typu zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1487).
3.4 Charakterystyka zajęć planowanych do przeprowadzenia:
Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis planowanych zajęć:
Celem zajęć jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi poprzez stymulowanie i usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania, tj. konieczności wszechstronnego ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno-ruchowego. Ważnym aspektem zajęć jest również oddziaływanie psychoterapeutyczne ogólnie uspokajające, a równocześnie aktywizujące uczniów do nauki.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów
2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia z uczniami z niezakończonym lub opóźnionym rozwojem mowy, zniekształcaniem głosek, jąkaniem. Terapia będzie polegać na usprawnianiu narządów mowy, wywoływaniu głosek, utrwalaniu właściwych nawyków mowy. Istotny jest także kontakt z rodzicami - angażowanie ich w proces terapeutyczny. Według zaistniałych potrzeb logopeda współpracuje z innymi specjalistami.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 4 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów
3) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia adresowane są do uczniów wykazujących zdolności matematyczno-przyrodnicze. Celem zajęć jest: rozbudzanie zainteresowań matematycznych i przyrodniczych oraz rozwijanie postawy twórczej uczniów, kształtowanie pozytywnej motywacji do podejmowania zadań wymagających wysiłku intelektualnego, zapoznanie uczniów z możliwością wykorzystania komputera w rozwijaniu umiejętności matematycznych poprzez wykorzystanie multimedialnych programów edukacyjnych.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia adresowane są do dzieci uzdolnionych. Celem zajęć jest rozwijanie zdolności dzieci oraz umiejętności logicznego i twórczego myślenia poprzez budzenie i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz twórcze obserwacje świata. Zajęcia obejmują: ćwiczenia integrujące grupę, kształtujące pozytywny obraz własnej osoby, rozwijające umiejętności interpersonalne, ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie, ekspresję twórczą: plastyczną, muzyczną, ruchową i teatralną.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
5) Zajęcia terapeutyczne Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia Ruchu Rozwijającego adresowane są do dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego. Ich celem jest nabywanie różnych umiejętności poprzez wykorzystanie naturalnej potrzeby ruchu. Przewidywane efekty to: radzenie sobie z emocjami, zbudowanie poczucia bezpieczeństwa oraz zdobycie umiejętności współpracy z innymi.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
6) Gimnastyka korekcyjna
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia maja na celu podniesienie ogólnej sprawności, wydolności organizmu dziecka poprzez ćwiczenia kształtujące, oddechowe, wytrzymałościowe oraz zabawy i gry ruchowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych, harmonijny rozwój organizmu dziecka poprzez uświadomienie potrzeby i sensu dbania o własne ciało, prawidłową postawę, zdrowie, sprawność, higienę oraz skorygowanie istniejących zaburzeń w postawie ciała.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów
3.5. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
- dysponowania osobami posiadającymi minimalne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe zgodnie z opisem zawartym w wykazie osób
- zapewnienia minimalnej ilości osób prowadzących zajęcia z uczniami zgodnie z wykazem osób do prowadzenia zajęć dodatkowych oraz zgodnie z ilością grup zajęciowych,
- zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zajęć, w szczególności prowadzący zajęcia muszą być dyspozycyjni i w pełni muszą dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz dostosowany do podziału godzin, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia dodatkowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki,
- przeprowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zakresem programowym i harmonogramem ustalonymi we współpracy z Dyrektorem szkoły,
- prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bezpiecznych i higienicznych warunków nauki,
- korzystania z dostarczonych przez szkołę pomocy dydaktycznych celem podniesienia efektów prowadzonych zajęć,
- prowadzenia ewidencji zajęć odpowiadającej ustalonemu harmonogramowi,
- informowania Dyrektora szkoły o problemach w realizacji zajęć,
- monitorowania postępu uczniów poprzez:
- prowadzenie dziennika lekcyjnego dla każdej grupy zajęciowej wraz z listą obecności potwierdzającą udział uczniów w zajęciach,
- przygotowanie dla Zamawiającego danych do sprawozdawczości wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową.
3.6 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
80 10 00 00-5 usługi szkolnictwa podstawowego
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 59207
Data publikacji: 2014-03-20
Nazwa: Gmina Wieliczka
Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
Numer domu: 1
Miejscowość: Wieliczka
Kod pocztowy: 32-020
Województwo / kraj: małopolskie
Numer telefonu: 12 263 41 00
Numer faxu: 12 278 68 60
Adres strony internetowej: www.wieliczka.eu
Regon: 35155536400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
3.1 Informacje o projekcie
Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów z klas I-III w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich prowadzonej przez Gminę Wieliczka w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka. W ramach przedmiotowego zamówienia wsparciem objętych zostanie 38 uczniów.
3.3 Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zgodnie z zasadami realizacji projektów systemowych, w odniesieniu do poszczególnych rodzajów zajęć udział pojedynczego ucznia nie może być mniejszy niż 30 godzin w całym roku szkolnym.
2) Zajęcia dodatkowe co do zasady będą się odbywać w salach lekcyjnych w szkole, z wyłączeniem sytuacji, gdy z planowanego opisu zajęć wynika możliwość organizacji zajęć w innych miejscach.
3) Wykonawca we współpracy z Dyrektorem szkoły opracuje program zajęć dla każdej grupy zajęciowej z uwzględnieniem charakterystyki oraz indywidualnych potrzeb uczniów. Ramowy opis zajęć podany jest w pkt. 3.4 SIWZ.
4) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Dyrektorem szkoły w której będzie prowadził zajęcia, w szczególności w kwestiach związanych z realizacją programu zajęć i jego modyfikacjami.
5) Harmonogram realizacji zajęć i jego zmiany, przy uwzględnieniu możliwości organizacyjnych Wykonawca uzgodni każdorazowo z Dyrektorem szkoły. Harmonogram musi zawierać co najmniej: daty i godziny prowadzonych zajęć, nazwę zajęć, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, oznaczenie grupy zajęciowej.
6) Dopuszcza się aby jedna osoba prowadziła więcej niż jeden rodzaj zajęć pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji do prowadzenia danego rodzaju zajęć.
7) Liczebność uczniów w grupach nie przekroczy dopuszczalnej liczby uczniów określonej dla danego typu zajęć w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1487).
3.4 Charakterystyka zajęć planowanych do przeprowadzenia:
Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis planowanych zajęć:
Celem zajęć jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi poprzez stymulowanie i usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania, tj. konieczności wszechstronnego ćwiczenia analizatora wzrokowego, słuchowego i kinestetyczno-ruchowego. Ważnym aspektem zajęć jest również oddziaływanie psychoterapeutyczne ogólnie uspokajające, a równocześnie aktywizujące uczniów do nauki.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów
2) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia z uczniami z niezakończonym lub opóźnionym rozwojem mowy, zniekształcaniem głosek, jąkaniem. Terapia będzie polegać na usprawnianiu narządów mowy, wywoływaniu głosek, utrwalaniu właściwych nawyków mowy. Istotny jest także kontakt z rodzicami - angażowanie ich w proces terapeutyczny. Według zaistniałych potrzeb logopeda współpracuje z innymi specjalistami.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 4 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 4 uczniów
3) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia adresowane są do uczniów wykazujących zdolności matematyczno-przyrodnicze. Celem zajęć jest: rozbudzanie zainteresowań matematycznych i przyrodniczych oraz rozwijanie postawy twórczej uczniów, kształtowanie pozytywnej motywacji do podejmowania zadań wymagających wysiłku intelektualnego, zapoznanie uczniów z możliwością wykorzystania komputera w rozwijaniu umiejętności matematycznych poprzez wykorzystanie multimedialnych programów edukacyjnych.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
4) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia adresowane są do dzieci uzdolnionych. Celem zajęć jest rozwijanie zdolności dzieci oraz umiejętności logicznego i twórczego myślenia poprzez budzenie i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz twórcze obserwacje świata. Zajęcia obejmują: ćwiczenia integrujące grupę, kształtujące pozytywny obraz własnej osoby, rozwijające umiejętności interpersonalne, ćwiczenia rozwijające twórcze myślenie, ekspresję twórczą: plastyczną, muzyczną, ruchową i teatralną.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 45 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
5) Zajęcia terapeutyczne Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia Ruchu Rozwijającego adresowane są do dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego. Ich celem jest nabywanie różnych umiejętności poprzez wykorzystanie naturalnej potrzeby ruchu. Przewidywane efekty to: radzenie sobie z emocjami, zbudowanie poczucia bezpieczeństwa oraz zdobycie umiejętności współpracy z innymi.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 8 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 8 uczniów
6) Gimnastyka korekcyjna
Opis planowanych zajęć:
Zajęcia maja na celu podniesienie ogólnej sprawności, wydolności organizmu dziecka poprzez ćwiczenia kształtujące, oddechowe, wytrzymałościowe oraz zabawy i gry ruchowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych, harmonijny rozwój organizmu dziecka poprzez uświadomienie potrzeby i sensu dbania o własne ciało, prawidłową postawę, zdrowie, sprawność, higienę oraz skorygowanie istniejących zaburzeń w postawie ciała.
Charakterystyka zajęć:
· liczba grup zajęciowych - 1 grupa
· łączna liczba godzin zajęć do zrealizowania w roku 2014 - 30 godz.
· godzina zajęć - 60 min.
· liczba uczniów w grupie - 5 uczniów
· łączna liczba uczniów objętych wsparciem - 5 uczniów
3.5. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
- dysponowania osobami posiadającymi minimalne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe zgodnie z opisem zawartym w wykazie osób
- zapewnienia minimalnej ilości osób prowadzących zajęcia z uczniami zgodnie z wykazem osób do prowadzenia zajęć dodatkowych oraz zgodnie z ilością grup zajęciowych,
- zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zajęć, w szczególności prowadzący zajęcia muszą być dyspozycyjni i w pełni muszą dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz dostosowany do podziału godzin, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia dodatkowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki,
- przeprowadzenia zajęć dodatkowych zgodnie z zakresem programowym i harmonogramem ustalonymi we współpracy z Dyrektorem szkoły,
- prowadzenie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bezpiecznych i higienicznych warunków nauki,
- korzystania z dostarczonych przez szkołę pomocy dydaktycznych celem podniesienia efektów prowadzonych zajęć,
- prowadzenia ewidencji zajęć odpowiadającej ustalonemu harmonogramowi,
- informowania Dyrektora szkoły o problemach w realizacji zajęć,
- monitorowania postępu uczniów poprzez:
- prowadzenie dziennika lekcyjnego dla każdej grupy zajęciowej wraz z listą obecności potwierdzającą udział uczniów w zajęciach,
- przygotowanie dla Zamawiającego danych do sprawozdawczości wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową.
3.6 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
80 10 00 00-5 usługi szkolnictwa podstawowego
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 20/06/2014
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami:
Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
L.p.
Min. liczba osób i zakres czynności
Wymagane min. kwalifikacje
Wymagane min. doświadczenie
1
1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
2
1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy
kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
3
1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze
kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
4
1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie
kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci uzdolnionych artystycznie określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci o uzdolnieniach artystycznych na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
5
1 osoba do prowadzenia zajęć terapeutycznych Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego
kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
6
1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej
kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej
Uwaga I! Ilekroć powyżej jest mowa o Rozporządzeniu MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), rozumie się przez to Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
Uwaga II! Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych osób. Jedna osoba może prowadzić więcej niż jedną grupę zajęć pod warunkiem powiadania wymaganych minimalnych kwalifikacji i minimalnego doświadczenia.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1. Wypełniony formularz oferty sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy sporządzony według formularza stanowiącego Zał nr 1a do SIWZ- pod rygorem odrzucenia oferty , jeżeli Wykonawca nie złoży wypełnionego formularza cenowego. Wykonawca winien wycenić wszystkie pozycje w formularzu cenowym.
3. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 4 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca nie powierza żadnej części zamówienia podwykonawcy.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy;
2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców na podwykonawców o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż podwykonawcy zastępowani;
3. zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa z powodu zdefiniowanej siły wyższej tj zdarzenia o charakterze zewnętrznym niezawinionym i niezależnym oraz takim któremu nie można było zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiającego;
4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur związanych z zamówieniami publicznymi lub procedur administracyjnych;
5. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych (w tym zmiany stawki podatku VAT);
6. wszelkich zmian w projekcie zatwierdzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie dotyczących w szczególności terminu i zakresu zadań przewidzianych do realizacji i finansowania projektu;
7. zmiany terminu wykonywania zamówienia w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu;
8. Zmiany osób wykonujących usługę prowadzenia zajęć dodatkowych w wyjątkowych i nieprzewidzianych przypadkach np. utraty zdolności prawnej do wykonywania usługi poprzez ograniczenie lub utratę praw obywatelskich, utratę kwalifikacji do prowadzenia usługi, długotrwałej udokumentowanej utraty zdrowia, utrata życia, innych nieprzewidzianych okoliczności, przy zastrzeżeniu że osoby zastępujące muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie niż wymagane w SIWZ. Wykonawca w takim przypadku jest zobowiązany do przedłożenia dowodów w celu ich oceny i wydania opinii w tej sprawie przez Zamawiającego.
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 2 tel. (12) 26 34 331 w godz. 08:00-16:00.
Data składania wniosków, ofert: 28/03/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:20
Miejsce składania:
Aekretaria Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
1. Projekt Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka realizowany jest jako projekt systemowy w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 5.1 SIWZ w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie.
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
5. okumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty o których mowa w pkt III.4.3.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Podobne przetargi
92350 / 2012-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Radłów - Radłów (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów.
94638 / 2010-04-06 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Kraków (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia
16114 / 2012-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kęty - Kęty (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PROWADZENIE ZESPOÅÓW FOLKLORYSTYCZNYCH DZIAÅAJÄ„CYCH PRZY KOÅACH GOSPODYŃ WIEJSKICH W SOÅECTWACH GMINY KĘTY: NOWEJ WSI, MALCU, BIELANACH, ÅĘKACH, WITKOWICACH, BULOWICACH W 2012 R
169744 / 2012-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kęty - Kęty (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kęty współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
66163 / 2011-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Åabowa - Åabowa (maÅ‚opolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
REALIZACJA PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH POZALEKCYJNE WARSZTATY GRUPOWE I KÓÅKA ZAINTERESOWAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MACIEJOWEJ w ramach projektu MÅ‚odzi górÄ… współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, Program Operacyjny KapitaÅ‚ Ludzki, DziaÅ‚anie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakoÅ›ci usÅ‚ug edukacyjnych Å›wiadczonych w systemie oÅ›wiaty
198497 / 2012-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Ochotnica Dolna - Ochotnica Dolna (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Ochotnica Dolna
234837 / 2009-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie - Jordanów (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych
145817 / 2012-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Gorlice - Gorlice (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŠPODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE
34771 / 2010-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć rozwijających - pozalekcyjnych - Zajęcia humanistyczno - dziennikarskie z elementami historii (zadanie nr 14) w Szkole Podstawowej w Wojakowej w wymiarze 15 godzin
181448 / 2010-06-24 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Kraków (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania i terapii uzależnienia i współuzależnienia.
33434 / 2010-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kalwaria Zebrzydowska - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja projektu Od bariery po sukces! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
341368 / 2011-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Tarnów - Tarnów (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z informatyki w ramach projektu pn. Akademia Sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Poddziałanie 9.1.2 POKL w gimnazjach na terenie gminy Tarnów
48038 / 2010-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć rozwijających - pozalekcyjnych - Zajęcia językowe (język niemiecki) (zadanie nr 12) w Szkole Podstawowej w Kątach w wymiarze 15 godzin
30740 / 2010-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kalwaria Zebrzydowska - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja projektu Od bariery po sukces! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
33478 / 2010-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kalwaria Zebrzydowska - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja projektu Od bariery po sukces! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
34793 / 2010-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć rozwijających - pozalekcyjnych - Zajęcia językowe (język angielski) (zadanie nr 12) w Szkole Podstawowej w Wojakowej w wymiarze 15 godzin
23111 / 2011-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Niedźwiedziu - Niedźwiedź (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE - ANGIELSKI MOZE BYC WESOÅY w ramach realizacji projektu pt. Z RADOÅšCIÄ„ IDĘ DO SZKOÅY współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego Priorytet IX, DziaÅ‚anie 9.1 PoddziaÅ‚anie 9.1.2
85435 / 2011-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Niedźwiedziu - Niedźwiedź (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Åšwiadczenie usÅ‚ug edukacyjnych w zakresie wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół podstawowych biorÄ…cych udziaÅ‚ w projekcie Z RADOÅšCIÄ„ IDĘ DO SZKOÅY współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach E F S Priorytet IX, DziaÅ‚anie 9.1 poddziaÅ‚anie 9.1.2
64464 / 2010-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć rozwijających - pozalekcyjnych - Zajęcia informatyczne (multimedialne) (zadanie nr 11) w Szkole Podstawowej w Kątach w wymiarze 10 godzin
89957 / 2011-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Åabowa - Åabowa (maÅ‚opolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
REALIZACJI PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH - ZAJĘCIA INDYWIDUALNE I LOGOPEDYCZNE W SZKOÅACH PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ÅABOWA w ramach projektu MÅ‚odzi górÄ… współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, Program Operacyjny KapitaÅ‚ Ludzki, DziaÅ‚anie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakoÅ›ci usÅ‚ug edukacyjnych Å›wiadczonych w systemie oÅ›wiaty
55650 / 2010-03-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych- Nauczanie zintegrowane kl.I-III (zadanie nr 3) w Szkole Podstawowej w Iwkowej w wymiarze 15 godzin
373798 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Pleśna - Pleśna (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna - prowadzenie zajęć dydaktycznych
48388 / 2010-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Iwkowa - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć rozwijających - pozalekcyjnych - Zajęcia matematyczno - przyrodnicze (zadanie nr 9) w Szkole Podstawowej w Wojakowej w wymiarze 15 godzin