Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

149581 / 2014-07-10 - Administracja samorządowa / Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego (Pabianice)

PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO

Opis zamówienia

1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 149581

Data publikacji: 2014-07-10

Nazwa:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego

Ulica: ul. Kazimierza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pabianice

Kod pocztowy: 95-200

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 42 215 42 42

Numer faxu: 42 215 04 31

Regon: 10040472800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 7

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu
zrealizowanych zamówień potwierdzających dysponowanie doświadczeniem zawodowym polegającym na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), - co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego),
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

Potencjał techniczny:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy):
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany,
- ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem,
- ukończony kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów: zmiany w edukacji, umiejętności społeczne, stosowanie w pracy technologii
informacyjno - komunikacyjnych).
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli),
- co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego)

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; b) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
(poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie; Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt. V.C SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo ofert;
- w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy -
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej
wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
c) formularz cenowy (wzór w SIWZ).
d) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

Data składania wniosków, ofert: 18/07/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.

Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów

Znaczenie kryterium 3: 20

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

330448 / 2012-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dmosin - Dmosin (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu pn.: Dążymy do szczytu wiedzy

250757 / 2012-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lgota Wielka - Lgota Wielka (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Lgota Wielka w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Lgota Wielka

297316 / 2015-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkolno Gimnazjalny w Słowiku - Zgierz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi realizacji zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych , szkolnego ośrodka kariery oraz doradztwa i opieki pedagogiczno-psychologicznej w Zespole Szkolno-Gimnazjalnym w Słowiku w ramach projektu nr WND-POKL09.01.02-10-129/13 Edukacja ku przyszłości - program rozwojowy Zespołu Szkół w Slowiku.

42148 / 2014-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Bełchatowie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów ZSP nr 3, ZSP nr 4 i SOSW w Bełchatowie oraz ZSP w Zelowie, w związku z realizacją projektu WIEDZA MOJĄ SZANSĄ- dodatkowe zajęcia dla uczniów szkół zawodowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

231396 / 2011-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne -Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Gimnazjum im. J. Kusocińskiego w Łobudzicach, w ramach projektu WYRÓWNAJMY SZANSE

135337 / 2014-06-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO

228815 / 2014-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestniczek i uczestników projektu (BO) Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

412146 / 2013-10-10 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I -7 - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?

74207 / 2010-04-01 - Inny: jednostka penitencjarna

Zakład Karny nr 1 w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie 2 kursów kwalifikacyjnych Wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie i Stolarz meblowy dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi.

146590 / 2012-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B dla 21 osób - uczestników projektu Daj sobie szansę

15219 / 2010-01-22 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Łódzki - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe - przeprowadzenie zajęć Socjologia ogólna, realizowane w ramach projektu Edukacja-Regiony-Regionalizacja: Program rozwoju Wydziału Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Łódzkiego

417962 / 2013-10-15 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część XV-5 - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych

390380 / 2014-11-27 - Inny: jednostka penitencjarna

Zakład Karny nr 1 w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu /Kosmetycznego - manicure i stylizacja paznokci/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi

276133 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu grafiki komputerowej oraz projektowania stron WWW w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

282652 / 2011-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu na przedstawiciela handlowego z modułem prawa jazdy kat. B z automatyczną skrzynią biegów w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

174495 / 2014-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE

405698 / 2014-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Gałkowie Dużym - Gałków Duży (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych dla uczniów Gimnazjum z Zespołu Szkół w Gałkowie Dużym.

201640 / 2011-07-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 8 szkoleń dla uczestników projektu Daj sobie szansę

126010 / 2013-03-29 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Łódzki - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi szkoleniowej - prowadzenie lektoratu z języka angielskiego w ramach lektoratów obowiązkowych

235327 / 2013-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów dla uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

471664 / 2013-11-19 - Inny: Jednostka penitencjarna

Zakład Karny nr 1 w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego /Technolog robót wykończeniowych/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi