174495 / 2014-08-12 - Administracja samorządowa / Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego (Pabianice)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE
Opis zamówienia
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 174495
Data publikacji: 2014-08-12
Nazwa:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego
Ulica: ul. Kazimierza 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Pabianice
Kod pocztowy: 95-200
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 42 215 42 42
Numer faxu: 42 215 04 31
Regon: 10040472800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - IV POSTĘPOWANIE
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał techniczny:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy):
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany,
- ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem,
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja ekonomiczna:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
b) formularz cenowy (wzór w SIWZ).
c) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Pabianice, ul. Kazimierza 8.
Data składania wniosków, ofert: 21/08/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania: Pabianice, ul. Kazimierza 8.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami,
ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być
prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
236028 / 2010-08-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie szkoleń/kursów prawa jazdy kategorii B dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni
265950 / 2012-07-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Uniejów - Uniejów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja programu nauczania w szkołach podstawowych w gminie Uniejów
375012 / 2014-11-14 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji trenera w ramach projektu
pn. Praktyka - podstawÄ… wiedzy o energii odnawialnej
307602 / 2015-11-16 - Inny: jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego /Szwaczka/ dla sadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi.
286404 / 2011-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚ugi edukacyjne -Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Gimnazjum im. J. KusociÅ„skiego w Åobudzicach, w ramach projektu WYRÓWNAJMY SZANSE.
410752 / 2009-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Zgierski Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II - Zgierz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie
Kurs nr 1 - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym
Kurs 2 - kurs z zakresu spawalnictwa M - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodÄ… MAG
Kurs 3 - kurs z zakresu spawalnictwa E - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodÄ… otulonÄ…
167638 / 2010-06-15 - Inny: Gimnazjum Publiczne jednostka samorzÄ…du gminnego
Publiczne Gimnazjum w Warcie - Warta (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie pt. Przed gimnazjalistą z Warty świat stoi otwarty.
167846 / 2010-06-15 - Inny: Gimnazjum Publiczne jednostka samorzÄ…du gminnego
Publiczne Gimnazjum w Warcie - Warta (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie pt. Przed gimnazjalistą z Warty świat stoi otwarty.
214075 / 2013-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG i MIG dla uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
300823 / 2011-11-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Brzeziński - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć KWANTOWY UMYSŠdla beneficjentów projektu pn.
Autostrada Kompetencji Ucznia i Nauczyciela
393490 / 2014-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dalików - Dalików (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej - realizacja zajęć dodatkowych, w ramach projektu pn.: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe
312310 / 2010-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Przedszkole Miejskie Nr 152 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór nauczyciela wspierającego do projektu pt.:Statek ZEWIKA - zabawa, edukacja włączająca, integracja, kompensacja, akceptacja - projekt przedszkolnej edukacji wsączającej prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki
412330 / 2011-12-05 - Inny: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. OddziaÅ‚ ZakÅ‚ad Gazowniczy Åódź - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Obsługa projektu POKL z komponentem narodowym
359670 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach instrumentów aktywizacji edukacyjnej
80949 / 2010-04-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga szkoleniowa- prowadzenie ćwiczeÅ„ z przedmiotu Dydaktyka ogólna na studiach niestacjonarnych w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju WydziaÅ‚u Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Åódzkiego