135337 / 2014-06-24 - Administracja samorządowa / Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego (Pabianice)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
Opis zamówienia
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi
w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 135337
Data publikacji: 2014-06-24
Nazwa:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego
Ulica: ul. Kazimierza 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Pabianice
Kod pocztowy: 95-200
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 42 215 42 42
Numer faxu: 42 215 04 31
Regon: 10040472800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015.
2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie.
3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi
w wymiarze 93 godzin.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału.
4. Podział na części:
4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
5. Do zadań każdego z SORE będzie należało:
5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne.
9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku.
10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego.
11. Warunki finansowe rozliczeń:
a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu.
b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin.
c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc.
d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku.
e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 7
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu zrealizowanych zamówień potwierdzających dysponowanie doświadczeniem zawodowym polegającym na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli),
- co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego),
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał techniczny:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy):
- ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
- uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany,
- ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem,
- ukończony kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów: zmiany w edukacji, umiejętności społeczne, stosowanie w pracy technologii informacyjno - komunikacyjnych).
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja ekonomiczna:
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 5: Tak
oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli),
- co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego)
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
b) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie;
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt. V.C SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
c) formularz cenowy (wzór w SIWZ).
d) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające:
- podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego,
- umiejętności z zakresu moderowania grupy,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Pabianice, ul. Kazimierza 8
Data składania wniosków, ofert: 07/07/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 14:00
Miejsce składania: Pabianice, ul. Kazimierza 8
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Numer części zamówienia: 5
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Numer części zamówienia: 6
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Numer części zamówienia: 7
Nazwa: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli
Opis:
Do zadań każdego z SORE będzie należało:
1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez:
a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych,
b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny),
c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola,
d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia,
e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych
i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami,
f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami,
g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli,
h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia,
i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego.
2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu.
3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego.
W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień:
a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
b) Ocenianie kształtujące
c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się
e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
i) Budowa koncepcji pracy szkoły
j) Praca z uczniem młodszym
k) Praca z uczniem zdolnym
l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
n) Projekt edukacyjny w szkole
o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
p) Rodzice są partnerami szkoły
q) Nauczyciel 45+
r) Szkoła promuje wartość edukacji
s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?
x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3:
Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów
Znaczenie kryterium 3: 20
Podobne przetargi
100806 / 2011-05-05 - Inny: szkoła publiczna
Gimnazjum Nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych związanych z realizacją projektu nr: WND-POKL.09.01.02-10-097/09 pod nazwą Wiedzieć więcej, patrzeć dalej w zakresie dodatkowych zajęć terapeutycznych.
438756 / 2012-11-08 - Inny: jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykoÅ„czeniowych/ dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi
333362 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu na sprzedawcę z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
382414 / 2011-11-17 - Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
200230 / 2010-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie szkolenia/kursu rachunkowość dla samodzielnych księgowych z obsługą komputera i programów komputerowo-księgowych dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni.
174264 / 2012-05-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Sulejów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wsparcie środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Aktywność własną drogą do sukcesu
81109 / 2010-04-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga szkoleniowa- prowadzenie ćwiczeÅ„ z przedmiotu Pedagogiki spoÅ‚ecznej na studiach niestacjonarnych w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju WydziaÅ‚u Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Åódzkiego
235428 / 2008-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Åask (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie: OBSÅUGA KOMPUTERA - PODSTAWY.
249656 / 2011-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie szkoleń w dziedzinie rozwoju osobistego dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni. Miejsce realizacji zamówienia: Skierniewice lub na terenie powiatu, nie dalej niż w miejscowości położonej 25 km w obrębie Skierniewic. Zad. nr III dla grupy 10 osób zostanie zorganizowane w sali Starostwa Powiatowego w Skierniewicach, wynajem tej Sali stanowi wkład własny powiatu realizację projektu. Zad. nr III dla grupy 15 osób zostanie zrealizowane w trakcie wyjazdu integracyjnego w dn. 20.08.2011r.-27.08.2011r. w miejscowości Spała
3471 / 2015-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego - Pabianice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE SPOTKAŃ EKSPERCKICH W RAMACH SIECI WSPÓÅPRACY i SAMOKSZTAÅCENIA W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE
336200 / 2014-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dalików - Dalików (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej - realizacja zajęć dodatkowych, w ramach projektu pn.: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe
257585 / 2011-09-29 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
OkrÄ™gowa Komisja Egzaminacyjna w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi szkolenia kandydatów na autorów zadań egzaminacyjnych do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
386902 / 2014-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Poświętne - Poświętne (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w Samorządowym Punkcie Przedszkolnym w Brudzewicach.
39884 / 2009-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 2 - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne
225767 / 2008-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie ABC Przedsiębiorczości