44140 / 2012-02-14 - Administracja samorządowa / Burmistrz Miasta Grybów (Grybów)
Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa
Opis zamówienia
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nabór personelu na przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.2. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego wnioskiem Program Operacyjny Kapitał Ludzki (załącznik do specyfikacji).
3.3. Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w dwóch szkołach na terenie Miasta Grybów:
3.3.1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1,33-330 Grybów - zwana dalej SP1.
3.3.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Grybowie, os. Biała Wyżna 48, 33-330 Grybów - zwana dalej SP2.
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału:
3.4.1. W SP nr 1 prowadzone będą następujące zajęcia:
3.4.1.1. Część 1 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1-3.
3.4.1.2. Część 2 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1-3.
3.4.1.3. Część 3 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 4-6.
3.4.1.4. Część 4 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 4-6.
3.4.1.5. Część 5 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 7-9.
3.4.1.6. Część 6 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 7-9.
3.4.1.7. Część 7 - SP1: Zajęcia logopedyczne- grupa 1-9.
3.4.1.8. Część 8 - SP1: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 1-3.
3.4.1.9. Część 9 - SP1: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - grupa 1-9.
3.4.2. W sumie W SP1 będą prowadzone zajęcia:
3.4.2.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.3. Logopedyczne: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.4. Socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: 90 h (60 h w 2012 r., 30 h w 2013 r.) dla 3 grup.
3.4.2.5. Z gimnastyki korekcyjnej: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.6. Łącznie daje to 39 grup tj. 1170 godzin.
3.4.3. W SP nr 2 prowadzone będą następujące zajęcia:
3.4.3.1. Część 10 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1.
3.4.3.2. Część 11 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1.
3.4.3.3. Część 12 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 2.
3.4.3.4. Część 13 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 2.
3.4.3.5. Część 14 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 3.
3.4.3.6. Część 15 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 3.
3.4.4. W sumie w SP2 będą prowadzone zajęcia:
3.4.4.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 150 h w 2012 r. dla 5 grup.
3.4.4.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 150 h w 2012 r. dla 5 grup.
3.4.4.3. Łącznie daje to 10 grup tj. 300 godzin.
3.5. Zamawiający ustala, iż:
3.5.1. Oferent będący osobą nie prowadzącą działalności gospodarczej składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia (np. część 1 - sp1 i część 2 sp1; część 1 - sp1 i część 10 - sp2; część 1 sp1; część 11 - sp2 itp.).
3.5.2. Oferent będący podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń może złożyć ofertę na całość zamówienia.
3.6. Liczebność grup będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487).
3.7. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487). I tak:
3.7.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 45 minut,
3.7.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 45 minut,
3.7.3. Zajęcia logopedyczne - 60 minut,
3.7.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 60 minut,
3.7.5. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 60 minut.
3.8. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych.
3.9. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
3.10. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach:
3.10.1. Poprawa umiejętności czytania i pisania - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudności w czytaniu i pisaniu,
3.10.2. Zminimalizowanie trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
3.10.3. Zminimalizowanie zaburzeń rozwoju mowy - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych,
3.10.4. Zminimalizowanie zaburzeń komunikacji społecznej - dotyczy wszystkich uczestników zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych,
3.10.5. Zminimalizowanie wady postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej.
3.11. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego; prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć.
3.12. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego.
3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej.
3.14. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
3.15. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
3.15.1. Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.2. Imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.3. Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.4. Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć (do 10 lipca 2012 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2011/2012 oraz do 10 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013),
3.15.5. Lista obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.6. Zbiorcze opracowanie wyników docelowych wskaźników projektu:
3.15.6.1. Do 10 lipca 2012 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2011/2012),
3.15.6.2. Do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013),
3.15.6.3. Zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy,
3.15.7. Sprawozdanie obrazującą przepływ uczestników projektu (co kwartał, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca).
3.16. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy.
3.17. Wykonawca na zakończenie prowadzonych przez siebie zajęć uzyska opinię o złagodzeniu lub ustąpieniu dysfunkcji dzieci objętych wsparciem (zgodnie ze źródłem weryfikacji wskazanym we wniosku).
3.18. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
3.19. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 44140
Data publikacji: 2012-02-14
Nazwa: Burmistrz Miasta Grybów
Ulica: Rynek 12
Numer domu: 12
Miejscowość: Grybów
Kod pocztowy: 33-330
Województwo / kraj: małopolskie
Numer telefonu: 018 4450140
Numer faxu: 018 4450202
Adres strony internetowej: www.grybow.pl
Regon: 00052779900000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nabór personelu na przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.2. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego wnioskiem Program Operacyjny Kapitał Ludzki (załącznik do specyfikacji).
3.3. Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w dwóch szkołach na terenie Miasta Grybów:
3.3.1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1,33-330 Grybów - zwana dalej SP1.
3.3.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Grybowie, os. Biała Wyżna 48, 33-330 Grybów - zwana dalej SP2.
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału:
3.4.1. W SP nr 1 prowadzone będą następujące zajęcia:
3.4.1.1. Część 1 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1-3.
3.4.1.2. Część 2 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1-3.
3.4.1.3. Część 3 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 4-6.
3.4.1.4. Część 4 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 4-6.
3.4.1.5. Część 5 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 7-9.
3.4.1.6. Część 6 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 7-9.
3.4.1.7. Część 7 - SP1: Zajęcia logopedyczne- grupa 1-9.
3.4.1.8. Część 8 - SP1: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 1-3.
3.4.1.9. Część 9 - SP1: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - grupa 1-9.
3.4.2. W sumie W SP1 będą prowadzone zajęcia:
3.4.2.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.3. Logopedyczne: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.4. Socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: 90 h (60 h w 2012 r., 30 h w 2013 r.) dla 3 grup.
3.4.2.5. Z gimnastyki korekcyjnej: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup.
3.4.2.6. Łącznie daje to 39 grup tj. 1170 godzin.
3.4.3. W SP nr 2 prowadzone będą następujące zajęcia:
3.4.3.1. Część 10 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1.
3.4.3.2. Część 11 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1.
3.4.3.3. Część 12 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 2.
3.4.3.4. Część 13 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 2.
3.4.3.5. Część 14 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 3.
3.4.3.6. Część 15 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 3.
3.4.4. W sumie w SP2 będą prowadzone zajęcia:
3.4.4.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 150 h w 2012 r. dla 5 grup.
3.4.4.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 150 h w 2012 r. dla 5 grup.
3.4.4.3. Łącznie daje to 10 grup tj. 300 godzin.
3.5. Zamawiający ustala, iż:
3.5.1. Oferent będący osobą nie prowadzącą działalności gospodarczej składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia (np. część 1 - sp1 i część 2 sp1; część 1 - sp1 i część 10 - sp2; część 1 sp1; część 11 - sp2 itp.).
3.5.2. Oferent będący podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń może złożyć ofertę na całość zamówienia.
3.6. Liczebność grup będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487).
3.7. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487). I tak:
3.7.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 45 minut,
3.7.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 45 minut,
3.7.3. Zajęcia logopedyczne - 60 minut,
3.7.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 60 minut,
3.7.5. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 60 minut.
3.8. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych.
3.9. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie.
3.10. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach:
3.10.1. Poprawa umiejętności czytania i pisania - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudności w czytaniu i pisaniu,
3.10.2. Zminimalizowanie trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
3.10.3. Zminimalizowanie zaburzeń rozwoju mowy - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych,
3.10.4. Zminimalizowanie zaburzeń komunikacji społecznej - dotyczy wszystkich uczestników zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych,
3.10.5. Zminimalizowanie wady postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej.
3.11. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego; prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć.
3.12. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego.
3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej.
3.14. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
3.15. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
3.15.1. Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.2. Imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.3. Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.4. Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć (do 10 lipca 2012 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2011/2012 oraz do 10 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013),
3.15.5. Lista obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
3.15.6. Zbiorcze opracowanie wyników docelowych wskaźników projektu:
3.15.6.1. Do 10 lipca 2012 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2011/2012),
3.15.6.2. Do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013),
3.15.6.3. Zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy,
3.15.7. Sprawozdanie obrazującą przepływ uczestników projektu (co kwartał, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca).
3.16. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy.
3.17. Wykonawca na zakończenie prowadzonych przez siebie zajęć uzyska opinię o złagodzeniu lub ustąpieniu dysfunkcji dzieci objętych wsparciem (zgodnie ze źródłem weryfikacji wskazanym we wniosku).
3.18. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.
3.19. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 15
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 12/12/2013
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Wiedza i doświadczenie:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Potencjał techniczny:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Sytuacja ekonomiczna:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 0.6
Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe
Znaczenie kryterium 2: 0.3
Nazwa kryterium 3: Stopień awansu zawodowego
Znaczenie kryterium 3: 0.1
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Obsługi Klienta
Rynek 12
33-330 Grybów
Data składania wniosków, ofert: 22/02/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:30
Miejsce składania:
Biuro Obsługi Klienta
Rynek 12
33-330 Grybów
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Program realizowany w ramach projektu Program Operactjny Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Zajęcia prowadzone w szkole podstawowej nr 1 w Grybowie
Opis: część 1 - 9
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 12/12/2013
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej nr 2
Opis: Część 10-15
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 12/12/2012
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 0.6
Nazwa kryterium 2: Dośiadczenie zawodowe
Znaczenie kryterium 2: 0.3
Nazwa kryterium 3: Stopień awansu zawodowego
Znaczenie kryterium 3: 0.1
Podobne przetargi
196133 / 2009-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór nauczycieli
535112 / 2013-12-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Układy cyfrowe - montaż, pomiary, eksploatacja w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
197666 / 2009-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie kół naukowych
504718 / 2012-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.63.2012 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn.: Hotelarstwo i agroturystyka na wsi - przedsiębiorczość, w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego
191503 / 2009-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Zespół ObsÅ‚ugi Szkół i Przedszkoli w Bochni z SiedzibÄ… w Åapczycy - Åapczyca (maÅ‚opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynowanie edukacyjnymi zajęciami pozalekcyjnymi w szkole podstawowej w ramach Projektu Dobry start kluczem do przyszłości
14424 / 2014-01-14 - Inny: Publiczna placówka oświatowa
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego - Gorlice (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu przez ekspertów zewnętrznych szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia podczas realizacji projektu pn. /Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Gorlickim/
25893 / 2012-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Komputerowe wspomaganie projektowania - obsługa programu AutoCAD w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
396128 / 2011-11-25 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wadowicach - Wadowice (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu studyjnego dla uczestników Programu Rewitalizacji Społecznej o tytule: Miasto równych możliwości- program rewitalizacji szansą dla młodych oraz niepełnosprawnych
389580 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zawoja - Zawoja (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług polegających na prowadzeniu zajęć dodatkowych, (pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym wyjazdów edukacyjnych) dla Gimnazjum w Skawicy związanych z projektem: KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
318453 / 2010-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie
pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych
z matematyki
dla uczniów szkół gimnazjalnych
w ramach projektu
Młodzieżowa E- Akademia Nauk Matematyczno-Przyrodniczych
(1)
373156 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Zespół Oświaty - Szaflary (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu Rozwijamy uzdolnienia kształcimy umiejętności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
307868 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom - Wolbrom (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła podstawowa dobrym startem w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
231278 / 2013-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.24.2012 Organizacja i
przeprowadzenie kursu pn. Mechanik pojazdów samochodowych I i II stopnia, w ramach projektu pn.
Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosÄ…deckiego
329604 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej - Limanowa (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów szkół zawodowych z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach projektu systemowego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
267907 / 2011-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Profesjonalny wizerunek w biznesie w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
39951 / 2011-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu pilotażu
w ramach projektu pn.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
416128 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSÓW AUTOMATYKA BUDYNKOWA Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA KSZTAÅCENIA ZAWODOWEGO W MAÅOPOLSCE
288844 / 2010-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) na: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie /Kurs nowoczesny handlowiec z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz obsługą programu FPP dla 20 osób bezrobotnych/.
58067 / 2011-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wolbrom reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wolbrom - Wolbrom (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła podstawowa dobrym startem w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
198534 / 2009-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie kół naukowych
375357 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22 w Krakowie przy ul. Chmielowskiego 1 (5)
381460 / 2009-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Åapsze Niżne - Åapsze Niżne (maÅ‚opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych RÓWNAĆ W GÓRĘ oraz warsztatów i zajęć pozalekcyjnych językowych CUDOWNY ŚWIAT JĘZYKÓW z języka niemieckiego
192903 / 2009-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Zespół ObsÅ‚ugi Szkół i Przedszkoli w Bochni z SiedzibÄ… w Åapczycy - Åapczyca (maÅ‚opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach Projektu Dobry start kluczem do przyszłości
152464 / 2011-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzesku - Brzesko (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
TRENING KOMPETENCJI
464758 / 2013-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej - Sucha Beskidzka (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć rozwijających dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
223519 / 2012-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów Profesjonalny wizerunek w biznesie w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
284910 / 2011-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Zespół Oświaty - Klucze (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w związku z realizacją projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu nr WND-POKL.09.01.02-12-048/10 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
232780 / 2010-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z arteterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 6 w Krakowie na os. Na Stoku 52 (2)
204036 / 2014-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usług szkoleniowych - w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.