Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

34189 / 2012-02-10 - Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej / Nadleśnictwo Lipinki (Żary)

Pełnienie funkcji Menedżera Kontraktu dla zadania pn. Wspólna marka Geopark Łuk Mużakowa drogą do UNESCO

Opis zamówienia

I. Charakterystyka Projektu (inwestycji) dla przeprowadzenia której wybierany jest Menedżer kontraktu:
Szczegółowy opis Projektu dla przeprowadzenia, którego wybierany jest Menadżer kontraktu zawiera Opis techniczny (stwiorb), stanowiący załącznik nr 1.1. do siwz.
II. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia
1. Sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy robot budowlanych.
2. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie następujących branż:
1) drogowej,
2) konstrukcyjno - budowlanej
zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz.1623, z późn. zm.).
3. Przeprowadzenie procedury sprawozdawczości i rozliczenia projektu, równolegle
w języku polskim i niemieckim
III. Obowiązki ogólne:
1. Realizacja inwestycji musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
2. W czasie realizacji swoich zadań Menedżer Kontraktu będzie cały czas ściśle współpracował z wyznaczonym przez Zamawiającego (z jego personelu) Koordynatorem Projektu.
3. Menedżer Kontraktu na wszystkich etapach realizacji inwestycji (Projektu) reprezentuje Inwestora w kontaktach z odpowiednimi instytucjami oraz służbami (na podstawie odrębnych pełnomocnictw udzielonych mu przez Zamawiającego), a także spełnia funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego.
4. Menedżer Kontraktu nadzoruje właściwe wykonanie umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami robót budowlanych.
5. Menedżer Kontraktu zobowiązany jest do realizacji inwestycji (Projektu) zgodnie z Umowami o przyznanie dofinansowania na realizację Projektu. oraz z zatwierdzonymi wnioskami aplikacyjnymi do EWT (programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej)
i jego wszystkimi załącznikami.
6. Menedżer Kontraktu jest zobowiązany do przestrzegania terminów realizacji Projektu zawartych w Umowach dofinansowania.
7. Menedżer zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
8. Przez cały okres realizacji zamówienia Menedżer zobowiązany będzie prowadzić bieżącą analizę sytuacji związanej z realizacją Projektu, identyfikować wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia dla pomyślnego (w ramach założonych terminów i budżetów) przebiegu realizacji Projektu. Wykrycie problemów, ryzyk czy zagrożeń skutkować powinno podjęciem przez Menedżer Kontraktu zarządczych działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowaniem konkretnych zaleceń/sugestii dla Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatorów Projektu w celu podjęcia określonych działań. W szczególności, gdyby postęp robót nie był zadawalający do obowiązków Menedżer należało będzie poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatora Projektów o wszelkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane.
9. Wszelkie wnioski i rekomendacje formułowane przez Menedżer dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie oraz konkretne i jednoznaczne rekomendacje.
10. Menedżer Kontraktu jest zobowiązany na wniosek Koordynatora Projektu do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości w realizacji inwestycji, stwierdzonych przez Instytucję Pośredniczącą lub inną instytucję do tego uprawnioną lub Zamawiającego na każdym etapie jej realizacji. Menedżer umożliwi przedstawicielom Zamawiającego oraz upoważnionych instytucji wstęp na teren realizacji zadań.
11. Menedżer kontraktu zobowiązany jest na każde żądanie Koordynatora Projektu udostępnić wszystkie dokumenty i przygotowywać uzasadnienia i wyjaśnienia dla Instytucji Kontrolującej.
12. Dokumentacja sprawozdawcza i rozliczeniowa prowadzona będzie równolegle w dwóch językach: polskim i niemieckim zgodnie z wymaganiami Sekretariatu Technicznego EWT (programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej).
IV. Na etapie organizacji inwestycji.
1. W zakresie dokumentacji technicznej: zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej).
2. Weryfikacja i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót.
3. Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) dokumentacji, placu budowy i dziennika budowy.
4. Przyjęcie od Wykonawcy robót budowlanych i zatwierdzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, instrukcji i zabezpieczeń ppoż., ewentualnego projektu zajęcia pasa drogowego.
V. Na etapie realizacji robót budowlanych.
1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w następujących branżach:
a) drogowej,
b) konstrukcyjno-budowlanej
zgodnie z projektami, zapisami SIWZ i ewentualnymi dodatkowymi opracowaniami powstałymi w trakcie realizacji.
2. Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji Projektu harmonogramem robót i zdefiniowanymi wskaźnikami.
3. Kontrola przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy.
4. Udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Projektu.
5. Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
6. Podejmowanie decyzji o wstrzymaniu całości lub części robót w sytuacjach określonych w umowach o roboty budowlane.
7. Wyrażanie zgody na wykonywanie robót poza normalnymi godzinami pracy.
8. Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna.
9. Organizowanie oraz przewodniczenie comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rada Budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Projektu stron (Koordynatorzy Projektu, inspektorzy nadzoru i jego pracownicy, Wykonawca robót i jego pracownicy, Projektant oraz przedstawiciele innych firm zaangażowanych w realizację Projektu) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót
w terminie 7 dni od dnia narady.
10. Organizowanie cotygodniowych narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 7 dni od dnia narady.
11. Ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego.
12. Czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska.
13. Nadzorowanie wykonania robót dodatkowych.
14. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów.
15. Nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót.
16. Zlecania Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości.
17. Sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej itp.
18. Zalecanie sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy.
19. Weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót.
20. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu.
21. Dokonywanie odbiorów częściowych wykonywanych robót i odbioru końcowego.
22. Przygotowywanie do odbiorów częściowych i do odbioru końcowego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do konkretnych odbiorów oraz uczestnictwo w tych odbiorach.
23. Bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych.
24. Bieżące sprawdzanie obmiarów wykonywanych robót.
25. Sprawdzanie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawianie częściowych świadectw płatności.
26. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
27. Odbiór i poświadczanie dokonanego przez Wykonawcę robot usunięcia wad.
28. Terminowe dokonywanie zakupów inwestorskich.
29. Poświadczanie terminów wykonywania robót.
30. Akceptowanie propozycji Wykonawcy Robót odnośnie zmian kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w umowach o roboty budowlane.
31. Bieżące uzgadnianie z Projektantami oraz wnioskowanie do Inwestora ewentualnych rozwiązań i materiałów zamiennych.
32. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robot oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską.
33. Menedżer Kontraktu może zgłaszać ewentualne zmiany dotyczące realizacji inwestycji w całym okresie jej realizacji, ale nie później niż 3 miesiące przed planowanym zakończeniem realizacji inwestycji do zatwierdzenia przez Inwestora. Po tym terminie nie mogą nastąpić żadne zmiany w realizacji inwestycji.
34. Zapewnienie pełnej współpracy z Koordynatorem Projektu ze strony Zamawiającego w celu wykonania sprawnego monitoringu rzeczowego i finansowego inwestycji przez ww. Koordynatora w tym:
a) terminowe przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia wniosków o refundację kosztów
w ramach programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT).
b) terminowe oraz na żądanie przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań monitoringowych z realizacji inwestycji w terminach zgodnych z harmonogramem raportowania w ramach EWT.
35. Identyfikowanie wszędzie tam gdzie to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informowania o tym, Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom.
36. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy.
37. Wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją Projektu wymaganych przez zamawiającego.
38. Bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy,
VI. Obsługa i kontrola finansowa realizacji inwestycji w tym:
1. Prowadzenie bieżącej kontroli Projektu i aktualizowanie jego końcowej szacunkowej wartości; kontrola wielkości wydatków, ich struktury oraz wielkości zmian w kategorii wydatków zgodnie z harmonogramem finansowym.
2. Bieżące sprawdzanie, zatwierdzanie pod względem merytorycznym i przekazywanie Inwestorowi faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych do zapłaty ze środków własnych inwestora, środków unijnych i innych.
3. Sporządzanie i przekazywanie Koordynatorowi Projektu ze strony Zamawiającego do 10-go dnia każdego miesiąca comiesięcznych zestawień, faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych (wynikających z harmonogramu finansowego) dotyczących miesiąca poprzedniego wraz z protokołami odbioru wykonania robót, przyjęcia materiałów i urządzeń na magazyn (wraz z podaniem miejsca składowania).
4. Informowanie Koordynatora Projektu ze strony Zamawiającego o wielkości przesunięć dotyczących kategorii wydatków.
5. Cykliczna ocena i akceptacja finansowego zaawansowania robót zgodnie z harmonogramem finansowym.
6. Sprawdzanie pod względem przerobu i zgodności z umowami o roboty budowlane faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę robót oraz kierowanie ich do realizacji.
7. Sprawdzenia i akceptowanie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót, która wynika z jego faktury.
8. Sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania zaakceptowanych przez Inwestora robót dodatkowych zgodnie z procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Prowadzenie dokumentacji finansowej inwestycji zgodnie z obiegiem dokumentacji finansowej.
10. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia.
VII. Na etapie przekazywania obiektu do użytkowania i rozliczenia inwestycji.
1. Nadzorowanie przeprowadzenia wymaganych prób i rozruchów technologicznych, inwentaryzacji powykonawczej i in.
2. Dokonanie protokolarnego odbioru końcowego.
3. Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą:
1) dokumentacja budowy wraz z projektem powykonawczym,
2) komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim,
3) protokóły z prób i sprawdzeń,
4) dokumenty odbiorowe,
5) decyzje, pozwolenia,
6) instrukcja przeciwpożarowa,
7) instrukcja użytkowania obiektu,
8) komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń i materiałów w języku polskim,
4. Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych.
5. Pełne rozliczenie inwestycji wraz z końcowym raportem finansowym i przekazanie kompletu dokumentacji finansowej Inwestorowi.
6. W okresie rękojmi Menedżer Kontraktu zobowiązany jest uczestniczyć we wszystkich działaniach związanych z gwarancją i rękojmią na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie nadzoruje, w tym m. in.:
1) Uczestniczyć w wykonywanych przeglądach gwarancyjnych.
2) Nadzorować i odbierać prace związane z usuwaniem stwierdzonych usterek.
7. W latach 2013 - 2015 Menedżer Kontraktu, w ramach uzyskanego z kontraktu wynagrodzenia, dokona rozliczenia kwot kosztów kwalifikowanych zgodnie
z ustalonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 34189

Data publikacji: 2012-02-10

Nazwa: Nadleśnictwo Lipinki

Ulica: ul. Budowlanych 21

Numer domu: 21

Miejscowość: Żary

Kod pocztowy: 68-200

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 0-68 3626258

Numer faxu: 0-68 3626254

Adres strony internetowej: www.lipinki.zielonagora.lasy.gov.pl

Regon: 97004015500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Inny rodzaj zamawiającego:
Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Menedżera Kontraktu dla zadania pn. Wspólna marka Geopark Łuk Mużakowa drogą do UNESCO

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
I. Charakterystyka Projektu (inwestycji) dla przeprowadzenia której wybierany jest Menedżer kontraktu:
Szczegółowy opis Projektu dla przeprowadzenia, którego wybierany jest Menadżer kontraktu zawiera Opis techniczny (stwiorb), stanowiący załącznik nr 1.1. do siwz.
II. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia
1. Sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy robot budowlanych.
2. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie następujących branż:
1) drogowej,
2) konstrukcyjno - budowlanej
zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz.1623, z późn. zm.).
3. Przeprowadzenie procedury sprawozdawczości i rozliczenia projektu, równolegle
w języku polskim i niemieckim
III. Obowiązki ogólne:
1. Realizacja inwestycji musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
2. W czasie realizacji swoich zadań Menedżer Kontraktu będzie cały czas ściśle współpracował z wyznaczonym przez Zamawiającego (z jego personelu) Koordynatorem Projektu.
3. Menedżer Kontraktu na wszystkich etapach realizacji inwestycji (Projektu) reprezentuje Inwestora w kontaktach z odpowiednimi instytucjami oraz służbami (na podstawie odrębnych pełnomocnictw udzielonych mu przez Zamawiającego), a także spełnia funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego.
4. Menedżer Kontraktu nadzoruje właściwe wykonanie umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami robót budowlanych.
5. Menedżer Kontraktu zobowiązany jest do realizacji inwestycji (Projektu) zgodnie z Umowami o przyznanie dofinansowania na realizację Projektu. oraz z zatwierdzonymi wnioskami aplikacyjnymi do EWT (programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej)
i jego wszystkimi załącznikami.
6. Menedżer Kontraktu jest zobowiązany do przestrzegania terminów realizacji Projektu zawartych w Umowach dofinansowania.
7. Menedżer zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
8. Przez cały okres realizacji zamówienia Menedżer zobowiązany będzie prowadzić bieżącą analizę sytuacji związanej z realizacją Projektu, identyfikować wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia dla pomyślnego (w ramach założonych terminów i budżetów) przebiegu realizacji Projektu. Wykrycie problemów, ryzyk czy zagrożeń skutkować powinno podjęciem przez Menedżer Kontraktu zarządczych działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowaniem konkretnych zaleceń/sugestii dla Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatorów Projektu w celu podjęcia określonych działań. W szczególności, gdyby postęp robót nie był zadawalający do obowiązków Menedżer należało będzie poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatora Projektów o wszelkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane.
9. Wszelkie wnioski i rekomendacje formułowane przez Menedżer dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie oraz konkretne i jednoznaczne rekomendacje.
10. Menedżer Kontraktu jest zobowiązany na wniosek Koordynatora Projektu do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości w realizacji inwestycji, stwierdzonych przez Instytucję Pośredniczącą lub inną instytucję do tego uprawnioną lub Zamawiającego na każdym etapie jej realizacji. Menedżer umożliwi przedstawicielom Zamawiającego oraz upoważnionych instytucji wstęp na teren realizacji zadań.
11. Menedżer kontraktu zobowiązany jest na każde żądanie Koordynatora Projektu udostępnić wszystkie dokumenty i przygotowywać uzasadnienia i wyjaśnienia dla Instytucji Kontrolującej.
12. Dokumentacja sprawozdawcza i rozliczeniowa prowadzona będzie równolegle w dwóch językach: polskim i niemieckim zgodnie z wymaganiami Sekretariatu Technicznego EWT (programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej).
IV. Na etapie organizacji inwestycji.
1. W zakresie dokumentacji technicznej: zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej).
2. Weryfikacja i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót.
3. Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) dokumentacji, placu budowy i dziennika budowy.
4. Przyjęcie od Wykonawcy robót budowlanych i zatwierdzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, instrukcji i zabezpieczeń ppoż., ewentualnego projektu zajęcia pasa drogowego.
V. Na etapie realizacji robót budowlanych.
1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w następujących branżach:
a) drogowej,
b) konstrukcyjno-budowlanej
zgodnie z projektami, zapisami SIWZ i ewentualnymi dodatkowymi opracowaniami powstałymi w trakcie realizacji.
2. Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji Projektu harmonogramem robót i zdefiniowanymi wskaźnikami.
3. Kontrola przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy.
4. Udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Projektu.
5. Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
6. Podejmowanie decyzji o wstrzymaniu całości lub części robót w sytuacjach określonych w umowach o roboty budowlane.
7. Wyrażanie zgody na wykonywanie robót poza normalnymi godzinami pracy.
8. Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna.
9. Organizowanie oraz przewodniczenie comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rada Budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Projektu stron (Koordynatorzy Projektu, inspektorzy nadzoru i jego pracownicy, Wykonawca robót i jego pracownicy, Projektant oraz przedstawiciele innych firm zaangażowanych w realizację Projektu) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót
w terminie 7 dni od dnia narady.
10. Organizowanie cotygodniowych narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 7 dni od dnia narady.
11. Ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego.
12. Czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska.
13. Nadzorowanie wykonania robót dodatkowych.
14. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów.
15. Nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót.
16. Zlecania Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości.
17. Sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej itp.
18. Zalecanie sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy.
19. Weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót.
20. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu.
21. Dokonywanie odbiorów częściowych wykonywanych robót i odbioru końcowego.
22. Przygotowywanie do odbiorów częściowych i do odbioru końcowego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do konkretnych odbiorów oraz uczestnictwo w tych odbiorach.
23. Bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych.
24. Bieżące sprawdzanie obmiarów wykonywanych robót.
25. Sprawdzanie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawianie częściowych świadectw płatności.
26. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
27. Odbiór i poświadczanie dokonanego przez Wykonawcę robot usunięcia wad.
28. Terminowe dokonywanie zakupów inwestorskich.
29. Poświadczanie terminów wykonywania robót.
30. Akceptowanie propozycji Wykonawcy Robót odnośnie zmian kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w umowach o roboty budowlane.
31. Bieżące uzgadnianie z Projektantami oraz wnioskowanie do Inwestora ewentualnych rozwiązań i materiałów zamiennych.
32. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robot oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską.
33. Menedżer Kontraktu może zgłaszać ewentualne zmiany dotyczące realizacji inwestycji w całym okresie jej realizacji, ale nie później niż 3 miesiące przed planowanym zakończeniem realizacji inwestycji do zatwierdzenia przez Inwestora. Po tym terminie nie mogą nastąpić żadne zmiany w realizacji inwestycji.
34. Zapewnienie pełnej współpracy z Koordynatorem Projektu ze strony Zamawiającego w celu wykonania sprawnego monitoringu rzeczowego i finansowego inwestycji przez ww. Koordynatora w tym:
a) terminowe przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia wniosków o refundację kosztów
w ramach programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT).
b) terminowe oraz na żądanie przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań monitoringowych z realizacji inwestycji w terminach zgodnych z harmonogramem raportowania w ramach EWT.
35. Identyfikowanie wszędzie tam gdzie to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informowania o tym, Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom.
36. Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy.
37. Wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją Projektu wymaganych przez zamawiającego.
38. Bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy,
VI. Obsługa i kontrola finansowa realizacji inwestycji w tym:
1. Prowadzenie bieżącej kontroli Projektu i aktualizowanie jego końcowej szacunkowej wartości; kontrola wielkości wydatków, ich struktury oraz wielkości zmian w kategorii wydatków zgodnie z harmonogramem finansowym.
2. Bieżące sprawdzanie, zatwierdzanie pod względem merytorycznym i przekazywanie Inwestorowi faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych do zapłaty ze środków własnych inwestora, środków unijnych i innych.
3. Sporządzanie i przekazywanie Koordynatorowi Projektu ze strony Zamawiającego do 10-go dnia każdego miesiąca comiesięcznych zestawień, faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych (wynikających z harmonogramu finansowego) dotyczących miesiąca poprzedniego wraz z protokołami odbioru wykonania robót, przyjęcia materiałów i urządzeń na magazyn (wraz z podaniem miejsca składowania).
4. Informowanie Koordynatora Projektu ze strony Zamawiającego o wielkości przesunięć dotyczących kategorii wydatków.
5. Cykliczna ocena i akceptacja finansowego zaawansowania robót zgodnie z harmonogramem finansowym.
6. Sprawdzanie pod względem przerobu i zgodności z umowami o roboty budowlane faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę robót oraz kierowanie ich do realizacji.
7. Sprawdzenia i akceptowanie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót, która wynika z jego faktury.
8. Sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania zaakceptowanych przez Inwestora robót dodatkowych zgodnie z procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Prowadzenie dokumentacji finansowej inwestycji zgodnie z obiegiem dokumentacji finansowej.
10. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia.
VII. Na etapie przekazywania obiektu do użytkowania i rozliczenia inwestycji.
1. Nadzorowanie przeprowadzenia wymaganych prób i rozruchów technologicznych, inwentaryzacji powykonawczej i in.
2. Dokonanie protokolarnego odbioru końcowego.
3. Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą:
1) dokumentacja budowy wraz z projektem powykonawczym,
2) komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim,
3) protokóły z prób i sprawdzeń,
4) dokumenty odbiorowe,
5) decyzje, pozwolenia,
6) instrukcja przeciwpożarowa,
7) instrukcja użytkowania obiektu,
8) komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń i materiałów w języku polskim,
4. Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych.
5. Pełne rozliczenie inwestycji wraz z końcowym raportem finansowym i przekazanie kompletu dokumentacji finansowej Inwestorowi.
6. W okresie rękojmi Menedżer Kontraktu zobowiązany jest uczestniczyć we wszystkich działaniach związanych z gwarancją i rękojmią na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie nadzoruje, w tym m. in.:
1) Uczestniczyć w wykonywanych przeglądach gwarancyjnych.
2) Nadzorować i odbierać prace związane z usuwaniem stwierdzonych usterek.
7. W latach 2013 - 2015 Menedżer Kontraktu, w ramach uzyskanego z kontraktu wynagrodzenia, dokona rozliczenia kwot kosztów kwalifikowanych zgodnie
z ustalonym harmonogramem rzeczowo-finansowym.

Kody CPV:
715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
712470001 (Nadzór nad robotami budowlanymi)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju prac.

Czas: D

Data zakończenia: 31/10/2012

Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z p. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA Żary 43 1020 5460 0000 5102 0042 1834 z dopiskiem: Wadium. Menedżer kontraktu. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
6. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
8. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie sytuacji opisanej w pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia),
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) :
1) Pełnili funkcje menedżera kontraktu (inżyniera kontraktu) dla minimum 2 inwestycji budowlanych, w tym jednego kontraktu współfinansowanego z funduszy zagranicznych. Każda z inwestycji musi mieć wartość brutto nie mniejszą niż 2 000 000,00 (dwa miliony złotych).
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 7 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac.
2) Skutecznie przeprowadzili rozliczenie minimum 1 inwestycji budowlanej finansowanej częściowo lub całkowicie z funduszy zagranicznych - zgodnie z zasadami obowiązującymi dla tych funduszy, a wartość jednej rozliczonej inwestycji musi wynosić minimum 2 000 000,00 zł. brutto (słownie zł.: dwa miliony ).
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 7.1 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac.
Pod pojęciem wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert rozumie się zakończenie prac w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 3 lata licząc od upływu terminu składania ofert).
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem do obsadzenia stanowisk:
a) Koordynatora Projektu, który:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu prac związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków zagranicznych - koordynował realizację min. 1 projektu o wartości min. 2 000 000,00 zł. brutto (słownie zł.: dwa miliony). Pełnił te obowiązki od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji.
b) Specjalisty ds. rozliczeń, który:
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- posiada doświadczenie polegające na rozliczeniu min. 1 projektu finansowanego lub współfinansowanego z funduszy zagranicznych, którego wartość wynosi min. 2 000 000,00 zł. brutto (słownie zł.: dwa miliony ). Pełnił te obowiązki od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji.
c) Tłumacza polsko-niemieckiego i niemiecko-polskiego, który:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada uprawnienia tłumacza przysięgłego,
- posiada doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji tłumacza polsko-niemieckiego i niemiecko-polskiego w min. 1 procedurze obejmującej pozyskiwanie i rozliczanie projektów w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej. Pełnił te obowiązki od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji.
d) Inspektora nadzoru robót w branży
- konstrukcyjno - budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,
* Inspektor nadzoru musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia (ustawa z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
* Inspektor nadzoru musi posiadać doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu obowiązków kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru podczas realizacji min. 1 inwestycji budowlanej, której wartość wynosi min. 2 000 000,00 zł. brutto (słownie zł.: dwa miliony). Pełnili te obowiązki od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wypełnione formularze Potencjał kadrowy wykonawcy - załączniki nr 8 , nr 8.1 i nr 8.2 do SIWZ.
3) Wypełniony formularz Informacja o Koordynatorze Projektu - załącznik nr 9 do SIWZ.
4) Wypełniony formularz Informacja o Specjaliście ds. Rozliczeń - załącznik nr 10 do SIWZ.
5) Wypełniony formularz Informacja o Tłumaczu - załącznik nr 11do SIWZ.
6) Wypełnione formularze Informacja o inspektorze nadzoru - załączniki nr 12 do SIWZ. Dla każdego z inspektorów nadzoru wskazanych w formularzach Potencjał kadrowy Wykonawcy należy wypełnić taki załącznik.
7) wypełniony Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ.
8) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi.
4. Dopuszcza się zmiany wskazanych (w druku oferty) lub wprowadzenie nowych części zamówienia, które będą realizowane przy udziale podwykonawców, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Nowi podwykonawcy muszą spełniać wszystkie warunki w zakresie nie mniejszym niż podwykonawcy wskazani na etapie postępowania, lub spełniać wszystkie warunki wymagane w toku postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do realizacji powierzanych podwykonawcom części zamówienia. W takim wypadku zapisy umowy dotyczące podwykonawców stosuje się odpowiednio.
5. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Określone w umowie terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu:
1) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia - termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły,
2) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowych prac,
3) jeśli w robotach budowlanych, które objęte są niniejszą umową, po odkryciu okaże się, że konieczne do wykonania są roboty i czynności uzupełniające lub dodatkowe, od których wykonania uzależnione jest wykonanie robót podstawowych - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania robót i czynności dodatkowych,
4) Jeśli konieczne okaże się wprowadzenie zmian w dokumentacji - termin realizacji może zostać przesunięty
o czas niezbędny do wprowadzenia i później zrealizowania tych zmian.
5) Jeżeli konieczność zmiany terminów wykonania prac będzie wynikać z zaleceń lub uwag Wspólnego Sekretariatu Technicznego Europejskiej Współpracy Terytorialnej (EWT). Termin realizacji ulega przedłużeniu na wniosek Menedżera kontraktu i musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. W razie przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy Menedżer kontraktu będzie realizował umowę do czasu całkowitego rozliczenia projektu bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Menedżerowi kontraktu, z wyłączeniem sytuacji kiedy termin realizacji niniejszej umowy ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku gdy termin realizacji niniejszej umowy ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie dodatkowe w wysokości proporcjonalnej do wydłużenia okresu pracy - w oparciu o raty miesięczne określone w § 3 ust. 6 pkt 1.
6. Dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia, jeśli wcześniej podane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powodu niewłaściwego wykonywania pracy lub niewłaściwego zachowania. Zmiany są dopuszczalne tylko za zgodą lub na wniosek Zamawiającego i po spełnieniu następujących warunków: nowe osoby wskazane do pełnienia danych funkcji (zarówno na stałe jak i na określony czas) muszą spełniać wszystkie warunki określone dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu przetargowym, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie.
7. Cena określona w umowie może ulec zmianom, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat - w takich przypadkach wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu.
8. Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów niniejszego paragrafu są nieważne na mocy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Nadleśnictwo Lipinki, ul. Budowlanych 21, 68-200 Żary

Data składania wniosków, ofert: 21/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Nadleśnictwo Lipinki, ul. Budowlanych 21, 68-200 Żary, sekretariat (pok. nr 16)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie będzie współfinasowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

341021 / 2008-11-28 - Inny: POLICJA

Komenda Wojewódzka Policji - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Wybór Inwestora Zastępczego (Inżyniera Kontraktu) dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa Nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie

124917 / 2009-07-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubniewice - Lubniewice (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa pompowni strefowej dla miejscowości Lubniewice

67203 / 2009-04-27 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sulęcin (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Modernizacja SPZOZ w Sulęcinie w zakresie Bloku Operacyjnego, Oddziału Chirurgicznego z Pododdziałem Onkologicznym i Poradni Specjalistycznych

191526 / 2010-07-01 - Inny: Jednostka Organizacyjna Nieposiadajaca Osobowości Prawnej

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wymiarki - Wymiarki (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
pełnienie funkcji menedżera kontraktu dla zadania pn. Utworzenie centrum spotkań leśników Polskich i Niemieckich w Wymiarkach w ramach przebudowy i remontu budynku biurowego Nadleśnictwa Wymiarki położonego w Wymiarkach przy ul. Łąkowej 1

369754 / 2010-11-16 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Archiwum Państwowe w Zielonej Górze - Stary Kisielin (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze

61299 / 2012-03-16 - Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Nadleśnictwo Lipinki - Żary (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie funkcji menedżera kontraktu dla zadania pn. Wspólna marka Geopark Łuk Mużakowa drogą do Unesco.

171118 / 2009-05-28 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Sulęcin (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja SPZOZ w Sulęcinie w zakresie Bloku Operacyjnego,Oddziału Chirurgicznego z Pododdziałem Onkologicznym i Poradni Specjalistycznych

8328 / 2009-01-23 - Inny: POLICJA

Komenda Wojewódzka Policji - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Wybór Inwestora Zastępczego (Inżyniera Kontraktu) dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa Nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie

54831 / 2011-02-16 - Inny: Policja

Komenda Wojewódzka Policji - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Wykonanie zamówienia dodatkowego na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry, I Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.

37372 / 2011-03-07 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Archiwum Państwowe - Oddział w Gorzowie Wielkopolskim - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 715410002 (Usługi zarządzania projektem budowlanym)
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim