Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

219929 / 2013-10-21 - Inny: samorządowa jednostka organizacyjna / Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Gostyń)

Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli.
4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół:

LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA
NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY

1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu,
ul. Hutnika 3,
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej.


2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu,
ul. Wrocławska 256,
63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami
i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności.


3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu,
ul. Starogostyńska 9,
63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej.


4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63,
63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb
i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów.
Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej.


5.Technikum w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63
63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania
i organizacji pracy w zespołach.
Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.

6.Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu,
ul. Wrocławska 10
63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych.
1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych
z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point.
2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych
w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych,
3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne
i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych.

7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania
i organizacji pracy w zespołach.
Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.

8.Technikum w ZSOiZw Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy
z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów.

9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp.
ul. Szkolna 1
63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły.
1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań
z rodzicami, asertywności.
2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji
z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców.

10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji
w nauczaniu.

11.Gimnazjum w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu
i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych
w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa
w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji.

12.Szkoła w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.
Ocenianie kształtujące.
Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego.

13.Gimnazjum w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych.

14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie
Karolew 4
63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć
z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris.

15.Szkoła Podstawowa w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców.

16.Gimnazjum w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu
i motywowaniu dziecka do nauki.

17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu
ul. Helsztyńskiego 8
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw
i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia
z orzeczeniem do kształcenia specjalnego.

18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu
ul. Graniczna 1
63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły.
Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju.

19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie
Sikorzyn 16b
63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.
Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy
i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych.

20.Szkoła Podstawowa w Kunowie
ul. Szkolna 5
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie
z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji.

21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie
Daleszyn 76
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania.

22.Szkoła Podstawowa w Siemowie
Siemowo 102
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.

23.Szkoła Podstawowa w Goli
Gola 17
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.

24.Technikum w ZSZ w Gostyniu
ul. Tuwima 44
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży
i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

25.Szkoła Podstawowa w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym.
Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej.

26.Gimnazjum w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski Współpraca nauczycieli
w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia.

28.Gimnazjum w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski Techniki uczenia się
i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki.

29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia Współpraca nauczycieli
w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

30.Gimnazjum w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ?

31.Gimnazjum w Borku Wlkp.
ul. Dworcowa 58
63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się
i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu
ul. Mostowa 8
63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu.
Projekt edukacyjny w przedszkolu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 219929

Data publikacji: 2013-10-21

Nazwa: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Ulica: ul. Poznańska 200

Numer domu: 200

Miejscowość: Gostyń

Kod pocztowy: 63-800

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 65 572 06 97

Numer faxu: 65 572 06 97

Adres strony internetowej: www.poradniapp.gostyn.pl

Regon: 41019482800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Inny rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka organizacyjna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli.
4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół:

LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA
NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY

1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu,
ul. Hutnika 3,
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej.


2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu,
ul. Wrocławska 256,
63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami
i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności.


3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu,
ul. Starogostyńska 9,
63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej.


4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63,
63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb
i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów.
Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej.


5.Technikum w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63
63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania
i organizacji pracy w zespołach.
Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.

6.Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu,
ul. Wrocławska 10
63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych.
1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych
z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point.
2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych
w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych,
3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne
i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych.

7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania
i organizacji pracy w zespołach.
Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.

8.Technikum w ZSOiZw Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy
z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów.

9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp.
ul. Szkolna 1
63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły.
1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań
z rodzicami, asertywności.
2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji
z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców.

10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji
w nauczaniu.

11.Gimnazjum w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.
Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu
i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych
w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa
w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji.

12.Szkoła w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.
Ocenianie kształtujące.
Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego.

13.Gimnazjum w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych.

14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie
Karolew 4
63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć
z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris.

15.Szkoła Podstawowa w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców.

16.Gimnazjum w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu
i motywowaniu dziecka do nauki.

17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu
ul. Helsztyńskiego 8
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw
i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia
z orzeczeniem do kształcenia specjalnego.

18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu
ul. Graniczna 1
63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły.
Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju.

19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie
Sikorzyn 16b
63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.
Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy
i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych.

20.Szkoła Podstawowa w Kunowie
ul. Szkolna 5
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie
z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji.

21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie
Daleszyn 76
63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące.
Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania.

22.Szkoła Podstawowa w Siemowie
Siemowo 102
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.

23.Szkoła Podstawowa w Goli
Gola 17
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.

24.Technikum w ZSZ w Gostyniu
ul. Tuwima 44
63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży
i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

25.Szkoła Podstawowa w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym.
Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej.

26.Gimnazjum w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski Współpraca nauczycieli
w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia.

28.Gimnazjum w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski Techniki uczenia się
i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki.

29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia Współpraca nauczycieli
w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

30.Gimnazjum w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ?

31.Gimnazjum w Borku Wlkp.
ul. Dworcowa 58
63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się
i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu
ul. Mostowa 8
63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu.
Projekt edukacyjny w przedszkolu.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

Wiedza i doświadczenie:
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

Potencjał techniczny:
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie:
a)wykształcenie wyższe II stopnia,
b)posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli,
c)doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie

Sytuacja ekonomiczna:
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1)ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4)wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.poradniapp.gostyn.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200

Data składania wniosków, ofert: 29/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

captcha_sec_code: gsyQ2

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

885 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

13702 / 2011-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mycielin - Korzeniew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego - Polubić szkołę - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Mycielin

295929 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Leszno, UrzÄ…d Miasta Leszna - Leszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Zapewnijmy dzieciom lepszy start, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w roku szkolnym 2011-2012 oraz 2012-2013, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Leszno (SP7)

280594 / 2013-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach - Brzeziny (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

336770 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenie realizowane w ramach projektu SKORZYSTAJ Z SZANSY, finansowane ze środków Funduszu Pracy.

514806 / 2012-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT w SPZW w ramach realizacji projektu Chcę i potrafię

114344 / 2014-04-04 - Inny: jednostak organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie - Konin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.

53272 / 2013-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU FAJNA SZKOŁA REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

3480 / 2014-01-03 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja oferty doskonalenia nauczycieli w formie warsztatów w ramach projektu pn. Budowanie kompleksowego systemu wspomagania rozwoju szkół i placówek w powiecie mińskim

46833 / 2015-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

ZarzÄ…d Powiatu Tureckiego - Turek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

36300 / 2010-02-09 - Inny: Instytucja budżetowa - obrona

Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Stacjonarne kursy specjalistyczne języka angielskiego poziomu 3. oraz uzupełniająco-wyrównawcze kursy języka angielskiego do poziomu 3

288553 / 2011-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i edukacyjnych dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, uczestników i uczestniczek projektu pn.: Mogę - Potrafię - Teraz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

483824 / 2012-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzywiń - Krzywiń (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Edukacyjne Laboratorium Wczesnoszkolne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

905 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

997 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

349206 / 2012-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Turku - Turek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH POPRZEZ INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK.

57497 / 2014-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wilczyn - Wilczyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach projektu Twórcza szkoła dla twórczego ucznia.

45293 / 2014-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU SZKOŁA MOŻLIWOŚCI REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

332096 / 2009-09-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Dopiewo - Dopiewo (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych kształtujących kompetencje kluczowe: matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne z wykorzystaniem metody dydaktycznej, polegającej na kształtowaniu tych kompetencji poprzez konstruowanie robotów z edukacyjnej serii LEGO Mindstorms NXT dla uczestników projektu, pt. Paszport do Przyszłości: WI-ed-ZA informatyczna, matematyczna i naukowo-techniczna realizowanego przez Gminę Dopiewo ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Zp/341/19/09