Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

135499 / 2015-09-14 - Inny: Sp. z o.o. / Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. (Zator)

Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość
Nr procedury ZAR/P/1/2015

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
2. Planowana liczba jednostek szkoleniowych: 80 (liczba ta może ulec zmniejszeniu).
Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń, ewentualne dni i godziny, w których mogą odbyć się szkolenia.
3. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej.
4. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica).
5. Temat doradztwa (Krótka charakterystyka):
5.1 Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej. (Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły)
5.2 Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności.
Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych.)
5.3 Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna.Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna. (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym a pracodawcą.)
5.4 Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku.)
5.5 Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna. (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia.)
5.6 Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży. (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego.)
5.7 Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony. (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji.)
5.8 Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach.)

- Jednostka szkoleniowa składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej.
- Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć.
- Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie z zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW.
- Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metoda e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
- Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet).
- Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów).
- Koszt jednostki szkoleniowej obejmuje niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć.
- Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć.
- Jedna jednostka szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów.
- Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży.
- W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm.) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania ww. materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę.
6. Szkolenia zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
7. Do przeprowadzenia doradztwa, które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
- Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego mającego co najmniej 2 letni staż pracy jako doradca zawodowy dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, osoby prowadzącej zajęcia.
- Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia.
8. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0.
9. Cena za jednostkę szkoleniową będzie obowiązywać przez okres ważności umowy.
10. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 135499

Data publikacji: 2015-09-14

Nazwa: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.

Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 15

Numer domu: 15

Miejscowość: Zator

Kod pocztowy: 32-640

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 795 391 008

Adres strony internetowej: www.caz.zator.pl

Regon: 12257411700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Inny rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość
Nr procedury ZAR/P/1/2015

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
2. Planowana liczba jednostek szkoleniowych: 80 (liczba ta może ulec zmniejszeniu).
Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń, ewentualne dni i godziny, w których mogą odbyć się szkolenia.
3. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej.
4. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica).
5. Temat doradztwa (Krótka charakterystyka):
5.1 Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej. (Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły)
5.2 Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności.
Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych.)
5.3 Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna.Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna. (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym a pracodawcą.)
5.4 Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku.)
5.5 Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna. (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia.)
5.6 Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży. (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego.)
5.7 Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony. (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji.)
5.8 Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach.)

- Jednostka szkoleniowa składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej.
- Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć.
- Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie z zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW.
- Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metoda e-learningu, w formie eksternistycznej itp.
- Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet).
- Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów).
- Koszt jednostki szkoleniowej obejmuje niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć.
- Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć.
- Jedna jednostka szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów.
- Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży.
- W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm.) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania ww. materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę.
6. Szkolenia zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
7. Do przeprowadzenia doradztwa, które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
- Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego mającego co najmniej 2 letni staż pracy jako doradca zawodowy dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, osoby prowadzącej zajęcia.
- Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia.
8. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0.
9. Cena za jednostkę szkoleniową będzie obowiązywać przez okres ważności umowy.
10. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.

Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 24/06/2016

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Zamawiający nie precyzuje wymagań.

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzili co najmniej 50 godzin zajęć w zakresie, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
- Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego mającego co najmniej 2 letni staż pracy jako doradca zawodowy dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, osoby prowadzącej zajęcia.
- Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez osobę posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dla młodzieży. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty, dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie precyzuje wymagań.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji,
2. Oświadczenie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji,
3. Oświadczenie z art. 24 ust.2 pkt.5 i art. 26 ust.2 pkt 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)według załącznika nr 3a do niniejszej specyfikacji
4. Parafowany wzór szczegółowego programu przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia- szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.
5. Oświadczenie o prawie do dysponowania sprzętem technicznym, niezbędnym do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn,: Dolina Karpia- szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.
6. Wykaz kadry szkoleniowej według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że wskazana kadra posiada wymagane przepisami uprawnienia do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia,
7. Wykaz przeprowadzonych usług szkoleniowych według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
8. Zatwierdzony Parafą/podpisem wzór listy obecności według załącznika nr 8

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, zmiany kadry szkoleniowej w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 90

Nazwa kryterium 2:
DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG

Znaczenie kryterium 2: 10

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.caz.zator.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator

Data składania wniosków, ofert: 25/09/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

181205 / 2015-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu i warsztatów w formie niestacjonarnej skierowanych do osób żyjących w środowiskach zagrożonych wystąpieniem przemocy w rodzinie, w tym w szczególności do osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholizmu

348355 / 2010-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Miechowie - Miechów (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
PRZEPROWADZENIE KURSU BARISTY/BARMAŃSKIEGO/SZKOLENIA CARVING DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

331742 / 2015-12-04 - Inny: sp. z o.o.

Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. - Zator (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/2/2015

127666 / 2012-04-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Olkusz (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym i grupowych porad prawnych oraz usług w zakresie poradnictwa psychologicznego, doradztwa zawodowego i prawnego w Punkcie Poradnictwa przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu w ramach projektu -Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

36193 / 2011-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DORADCZO-EDUKACYJNYCH Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH NA TERENIE POWIATU CHRZANOWSKIEGO W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE

197694 / 2011-07-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem - Zakopane (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Świadczenie specjalistycznych usług pedagogicznych i psychologicznych na potrzeby realizacji projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

181738 / 2010-06-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i prowadzenie warsztatów budujących kompetencje społeczne w formie wyjazdowej i stacjonarnej.

225877 / 2010-08-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju - Kłaj (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Powalczmy o przyszłość.

170139 / 2012-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie - Zakliczyn (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie dwudniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjnego w ramach projektu pn. Czas na aktywność w Zakliczynie realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie.

348886 / 2010-10-28 - Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna Pomocy Społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Budzów (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla Uczestników Projektu Systemowego realizowanego przez Gminę Budzów-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Budzowie pn. CZAS NA ZMIANY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

294556 / 2010-09-16 - Inny: Szkoła publiczna

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu technik efektywnego uczenia się i organizacji pracy umysłowej oraz warsztatów z zakresu poradnictwa zawodowego w ramach projektu POKL pt. WiP - Wiedza i praktyka w naukach matematyczno-przyrodniczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

124940 / 2013-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stary Sącz - Stary Sącz (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie przez psychologa i doradcę zawodowego diagnozy potrzeb uczestników projektu - Czas na aktywność w Grodzie Kingi oraz określenie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb beneficjentów, projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.