341832 / 2013-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Leszno (Leszno)
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego-Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - 69 części.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - 69 części.
Usługi edukacyjne realizowane będą w 2 szkołach podstawowych, dla których Gmina Leszno jest organem prowadzącym, tj. w Szkole Podstawowej im Stefana Batorego w Lesznie, ul. Leśna 13 i w Szkole Podstawowej im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182 - w okresie od 1.10.2013r. do 30.06.2014r.
Usługi edukacyjne będą realizowane w ramach dwóch zadań ww. Projektu: Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie; Zadanie 3. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17.
Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji:
I. 450 godzin zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin, w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 180 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014;
II. 330 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 60 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 2 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
III. 450 godzin zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 15 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie
IV. 540 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, z tego: 300 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 10 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 240 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 8 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
V. 300 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, z tego: 180 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 120 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 4 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014.
Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy - trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów
z częstotliwością 1 raz w tygodniu.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć.
Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji w szkołach podstawowych i podział na części przedmiotu zamówienia:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie
Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 2: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 3: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 4: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 5: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 6: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 7: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 8: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 9: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 10: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 11: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 12: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 13: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 14: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 15: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 16: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 17: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 18: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 19: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 20: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 21: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 22: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 23: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 24: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 25: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 26: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 27: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 28: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 29: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 11;
Część 30: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 12;
Część 31 : przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 13;
Część 32: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;
Część 33: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;
Część 34: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 35: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 36: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 37: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 38:przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 39: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 40: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 41: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 42: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 43: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 44: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 45: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 46: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 47: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 48: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 49: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Część 50: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 51: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcj, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 52: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 53: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 54: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 55: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 56: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 57: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 58: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 59: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 60: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 61: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 62: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 63: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 64: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 7;
Część 65: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 8;
Część 66: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 67: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 68: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 69: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4.
Obowiązki wykonawcy:
1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest:
1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,
2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy,
3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,
5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów,
6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury,
7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale.
8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą,
9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),
10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew
Kwalifikacje wykonawcy:
1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.
Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);
w zakresie części zamówienia:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym;
19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) - osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne - wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy - 3 lata.
Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców
w realizacji przedmiotu umowy.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 341832
Data publikacji: 2013-08-23
Nazwa: Gmina Leszno
Ulica: Aleja Wojska Polskiego 21
Numer domu: 21
Miejscowość: Leszno
Kod pocztowy: 05-084
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 22 7258005, 7259035, 7258452
Numer faxu: 22 7258552
Adres strony internetowej: www.leszno.bipgminy.pl
Regon: 01327137000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego-Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - 69 części.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Leszno, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - 69 części.
Usługi edukacyjne realizowane będą w 2 szkołach podstawowych, dla których Gmina Leszno jest organem prowadzącym, tj. w Szkole Podstawowej im Stefana Batorego w Lesznie, ul. Leśna 13 i w Szkole Podstawowej im. Powstańców 1863 Roku w Zaborowie, ul. Stołeczna 182 - w okresie od 1.10.2013r. do 30.06.2014r.
Usługi edukacyjne będą realizowane w ramach dwóch zadań ww. Projektu: Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie; Zadanie 3. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności przeprowadzenie przez Wykonawcę dodatkowych zajęć edukacyjnych na podstawie programu i harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia. Wykonawca na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę przygotuje program zajęć dodatkowych, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami zawartymi w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17.
Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji:
I. 450 godzin zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin, w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 180 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014;
II. 330 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, z tego: 270 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 9 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 60 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 2 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
III. 450 godzin zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, 15 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie
IV. 540 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, z tego: 300 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 10 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 240 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 8 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014
V. 300 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, z tego: 180 godzin w Szkole Podstawowej w Lesznie, 6 grup po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014; 120 godzin w Szkole Podstawowej w Zaborowie, 4 grupy po 30 godzin w tym 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014.
Godzina zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji oraz godzina zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy trwa 60 minut. Godzina zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz godzina zajęć korygujących wady postawy - trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia będą się odbywać w szkołach bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych uczniów
z częstotliwością 1 raz w tygodniu.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według poniższego podziału, zgodnie z którym każda część zamówienia odpowiada jednej grupie uczestników zajęć.
Wykaz zajęć dodatkowych do realizacji w szkołach podstawowych i podział na części przedmiotu zamówienia:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Lesznie
Część 1: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 2: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 3: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 4: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 5: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 6: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 7: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 8: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 9: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 10: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 11: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 12: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 13: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 14: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 15: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 16: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 17: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 18: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 19: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 20: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 21: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 22: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 23: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 24: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 25: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 26: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 27: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 28: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 29: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 11;
Część 30: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 12;
Część 31 : przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 13;
Część 32: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 14;
Część 33: przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 15;
Część 34: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 35: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 36: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 37: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 38:przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 39: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Część 40: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 7;
Część 41: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 8;
Część 42: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 9;
Część 43: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 10;
Część 44: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 1;
Część 45: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 2;
Część 46: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 3;
Część 47: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 4;
Część 48: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 5;
Część 49: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Lesznie, grupa 6;
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Część 50: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 51: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcj, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 52: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 53: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 54: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 55: przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 56: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 57: przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 58: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 59: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 60: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 61: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4;
Część 62: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 5;
Część 63: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014 Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 6;
Część 64: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 7;
Część 65: przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 8;
Część 66: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 1;
Część 67: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 2;
Część 68: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 3;
Część 69: przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze, liczba godzin 30, z tego 11 godzin w roku 2013 i 19 godzin w roku 2014, w Szkole Podstawowej w Zaborowie, grupa 4.
Obowiązki wykonawcy:
1. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest:
1) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,
2) przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy,
3) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
4) zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,
5) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów,
6) sporządzanie karty czasu pracy za każdy miesiąc i dołączanie jej do rachunku/faktury,
7) przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym kwartale i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 5 dni od zakończenia zajęć w danym kwartale.
8) sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą,
9) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),
10) niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, koordynatorowi projektu, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
11) współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem szkoły, a także z pozostałą kadrą zaangażowaną do realizacji projektu.zew
Kwalifikacje wykonawcy:
1. Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.
Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400);
w zakresie części zamówienia:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym;
19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) - osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne - wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.
2. Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy - 3 lata.
Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców
w realizacji przedmiotu umowy.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 69
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Zaliczka: Nie
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)
Uprawnienia:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie:
- posiadają wiedzę i doświadczenie
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadanie wykwalifikowanej kadry zdolnej do realizacji przedmiotu zamówienia
w zakresie poszczególnych części zamówienia i wg następujących kwalifikacji:
Wykonawca winien posiadać stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci.
Wykonawca prowadzący zajęcia musi spełniać odpowiednio wymogi dotyczące wykształcenia określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400)
w zakresie części zamówienia:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 50, 51, 52, 53, 54, 55 (zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej;
10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 66, 67, 68, 69 (zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia matematyczno-przyrodnicze) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kierunek (specjalność): kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym;
19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 (zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku logopedia oraz przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne;
34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 (gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy) - osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i przygotowanie pedagogiczne - wykształcenie wyższe, kierunek wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną albo kurs kwalifikacyjny dający kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub inne wykształcenie wyższe na kierunku, którego zakres obejmuje treści prowadzonych zajęć gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym.
Wykonawca prowadzący zajęcia musi posiadać doświadczenie i minimalny staż pracy - 3 lata.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oświadczenie nr 1: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
inne_dokumenty:
1. Oferta cenowa (załącznik nr 1).
2. W celu potwierdzenia uprawnień - wykaz dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla
zamawiającego.
- z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy,
- z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego
bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych
rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24
Data składania wniosków, ofert: 19/09/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
57639 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć biofeedback w ramach zadania zajęcia biofeedback w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów
w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Nr 2 w Radomiu.
170981 / 2013-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zwoleń - Zwoleń (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych, usług doradczych i usługi animatora projektu pn. /Moja wiedza - moja przyszłość/
159891 / 2010-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Radzymin - Radzymin (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: Nasza przyszłość w naszych rękach
372282 / 2012-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Oświata Miejska w Otwocku - Otwock (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Ośw.M/2214/21/10 - prowadzenie zajęć Treningu zastępowania agresji
77743 / 2012-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z fizyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z fizyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 5 Radomiu
139150 / 2013-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Kampinos - Kampinos (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w roku szkolnym 2012/ 2013 w ramach projektów: Młodzi Zdolni inicjatywa edukacyjna w Kampinosie; Moja szkoła jest OK ! oraz Dziecięca akademia przyszłości współfinansowanych ze środków UE w ramach EFS, Priorytet IX.
479860 / 2012-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dobre - Dobre (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Dobre, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacji rok to dobry krok, w roku szkolnym 2012/2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- II
64003 / 2012-03-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z doradztwa w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 3 w Radomiu.
294836 / 2012-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach zadania Zajęcia dodatkowe- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III radomskich szkół podstawowych
439948 / 2013-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wyszków - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Gimnazjalisto, mierz wysoko! w Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie (2)
117768 / 2012-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Radzanowie - Radzanów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie - Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła- realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2
58065 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć plastyczno-technicznych w ramach zadania- zajęcia wyrównawcze plastyczno-techniczne- w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół nr 2 w Radomiu
54920 / 2012-02-23 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy w Kowali - Kowala (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie 30 godzin zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy w PSP w Młodocinie Mniejszym
w ramach projektu pn. Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
217683 / 2013-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brwinów - Brwinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brwinów tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1 w Brwinowie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Brwinowie, Szkole Podstawowej w Otrębusach i Szkole Podstawowej w Żółwinie, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-158/13 pn. UMIEM CORAZ WIĘCEJ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
298817 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mrozy - Mrozy (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Nasze szanse dla klas 0-VI w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach.
57693 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Specjalnych Nr 1
w Radomiu.
408414 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III radomskich szkół podstawowych - II edycja.
279002 / 2011-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Korytnica - Korytnica (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności