374152 / 2013-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka (Olsztynek)
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg II
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku.
2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów.
3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności.
4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata.
a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny.
b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu?
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego.
a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną.
b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył.
b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania.
b) Finał programu: 6 wystaw robotów.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki.
8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy.
a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne
b) Finał programu: 2 boogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne.
b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności.
a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć.
b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny,
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny.
(1h = 45 minut)
11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych.
a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze.
b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu.
13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami:
a) wnioskiem o dofinansowanie projektu,
b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole.
14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy.
15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem.
16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców.
Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku.
19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 374152
Data publikacji: 2013-09-16
Nazwa:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
Ulica: ul. Ratusz 1
Numer domu: 1
Miejscowość: Olsztynek
Kod pocztowy: 11-015
Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie
Numer telefonu: 089 5192799, 5192705
Adres strony internetowej: www.olsztynek.pl
Regon: 00052933800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg II
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku.
2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów.
3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności.
4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata.
a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny.
b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu?
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego.
a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną.
b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył.
b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania.
b) Finał programu: 6 wystaw robotów.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki.
8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy.
a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne
b) Finał programu: 2 boogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne.
b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności.
a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć.
b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny,
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny.
(1h = 45 minut)
11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych.
a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze.
b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu.
13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami:
a) wnioskiem o dofinansowanie projektu,
b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole.
14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy.
15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem.
16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców.
Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku.
19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza i doświadczenie:
a) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował:
projekty finansowane lub współfinansowane przez Unię Europejską, których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto.
Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie.
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie realizował (współrealizował) projektów finansowanych (współfinansowanych) przez Unię Europejską, lub oprócz niż realizował inne projekty edukacyjne lub szkoleniowe, może potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez udowodnienie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował:
projekty nie finansowanie / współfinansowanie przez Unię Europejską których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto.
WYJAŚNIENIE: Za realizację lub współrealizację projektów zamawiający rozumie zarówno działanie w charakterze Beneficjenta projektu oraz działanie jako Wykonawcy, który przyczynił się do zrealizowania założeń projektowych - wykonania usługi głównej (szkoleniowo-edukacyjnej); dla oceny spełniania warunku nieistotny jest rodzaj stosunku prawnego łączący współrealizatorów.
Kryterium oceny ofert stanowi łączny czas trwania tych usług.
c) W każdym z Wykonawców zobowiązany jest udowodnić, dodatkowo iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował projekty obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe w których zakresie znajdowały się zajęcia z zakresu robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera.
Wykazanie zajęć z robotyki będzie punktowanie dzielnie.
Zajęcia z robotyki mogą stanowić część programu realizowanego w ramach projektów z lit. a) i b).
Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) zajęć z robotyki, która zostanie poddana ocenie.
Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykazu wykonanych usług załącznik nr 3 oraz dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie; tj. poświadczeń lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte usług, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Potencjał techniczny:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
a) Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia zajęć z zakresu języka polskiego;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu języka angielskiego;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu matematyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu informatyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu muzyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu biologii;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu plastyki / sztuk pięknych.
Każda z w/w osób musi posiadać co najmniej stopnień nauczyciela i co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności.
Posiadanie stopnia nauczyciela mianowanego i co najmniej 3 - letniego stażu pracy pedagogicznej przy prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności będzie punktowane dodatkowo.
b) Każdy Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
Sytuacja ekonomiczna:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie.
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Projekt umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W projekcie przewidziano i opisano możliwe istotne zmiany umowy.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie
Znaczenie kryterium 2: 36
Nazwa kryterium 3: Kwalifikacje
Znaczenie kryterium 3: 14
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku
Ul. Ostródzka 2
11 - 015 Olsztynek
Data składania wniosków, ofert: 18/09/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku
Ul. Ostródzka 2
11 - 015 Olsztynek
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt nr POKL.09.01.02 - 28 - 074/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
90173 / 2013-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Biskupiec - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
przez ośrodki pomocy społecznej.
194991 / 2012-09-11 - Inny: Jednostka samorządowa nie posiadająca osobowości prawnej
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - Piecki (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Piecki.
353208 / 2014-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USÅUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA (II) dla uczestników projektu Aktywność TwojÄ… szansÄ… na lepsze jutro realizowanego w 2014r.
330370 / 2015-12-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Kuratorium Oświaty w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty.
366854 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Dywitach - Dywity (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór wykonawców usługi edukacyjnej w projekcie Akademia Wysokich Lotów.
66576 / 2010-03-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B, C, D dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
493292 / 2013-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14
178782 / 2010-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Aktywna integracja szansÄ… na lepsze jutro
97870 / 2009-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie dla osób bezrobotnych: 1. Kurs kosmetyczny - grupa 10 osób, 2. Operator maszyn sterowanych numerycznie (CNC) - grupa 10 osób
132267 / 2014-06-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkoleń z zakresu Nowoczesnych metod kształcenia w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02.
232047 / 2012-10-31 - Inny: jednostka budżetowa
Zespół Szkół - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu pt. Lepszy start uczniów Technikum Hotelarskiego Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku
59807 / 2011-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Ostróda - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć wychowania fizycznego na basenie w drugim semestrze roku szkolnego 2010 / 2011 (liczba uczniów- 1041)
295686 / 2011-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Szkoła wiejska- niczym miejska
425794 / 2009-12-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Wojewódzki Urząd Pracy - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w związku z organizacją szkolenia dla pracowników WUP w Olsztynie nt. Projekty innowacyjne i ponadnarodowe w ramach PO KL 207 - 2013
417142 / 2011-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów integracyjno-artystycznych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
420832 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z
383274 / 2014-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe - Olecko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie cyklu spotkań w roku szkolnym 2014/2015 przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia z projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
95440 / 2016-04-18 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP
w Olsztynie (CEiPM Olsztyn), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
174697 / 2014-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USÅUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO w zakresie KURSÓW ZAWODOWYCH dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2014r.
237768 / 2014-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Olsztyńskiego - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207.000,00 euro, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
316738 / 2014-09-24 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Kuratorium Oświaty w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
53469 / 2013-04-09 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla Ratownika Medycznego: Ratownictwo w zdarzeniach masowych
299220 / 2010-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piszu.
168387 / 2013-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Kowale Oleckie - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USÅUGI -
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów gminy Kowale Oleckie
szansą na lepszą przyszłość zawodową