534402 / 2013-12-23 - Administracja samorządowa / Powiat Świdwiński (Świdwin)
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Opis zamówienia
Opracowanie pięciu (5) Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanymi dalej Strategiami wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych w oparciu o zadania określone w ustawie o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013 r. poz.595) i samorządzie gminnym (Dz. U z 2013r., poz.594 z póżn. zm.) oraz inne ustawy szczególne, zawierające przede wszystkim dla każdej z 5 Strategii stanowiące przedmiot zamówienia:Strategia Powiatu Świdwińskiego (obejmujące obszar 1.093 km2; Miasto Świdwin, Miasto Gminę Połczyn - Zdrój, Gminę Brzeżno, Gminę Rąbino, Gminę Sławoborze, Gminę Świdwin)diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategią, przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.analizę i wnioski z realizacji dotychczasowych lokalnych strategii poszczególnych jst w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania pięciu Strategii;analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategiami, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategiami, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategiami rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 70 osób, sala i catering w zasobach Starostwa Powiatowego w Świdwinie)przeprowadzenie co najmniej 5 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, polityka społeczna, przedsiębiorcy, sektor ngo oraz turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Powiatu
Strategia Gminy Brzeżno (obejmujące obszar 111 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Brzeżno) przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Strategia Gminy Rąbino(obejmujące obszar 180 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego.; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF, oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Rąbino)
przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Strategia Gminy Sławoborze (obejmujące obszar 189 km2)
uaktualnienie istniejącej Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Sławoborze na lata 2010 - 2020 ( Uchwała Rady Gminy Sławoborze Nr XLII/219/2010 z dnia 8 września 2010r. ) - z rozszerzeniem do roku 2022. Zakres opracowania powinien być zgodny z panującymi dyrektywami i ustawami oraz z założeniami głównymi zawartymi w przedmiocie zamówienia, zawierającymi jn:
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Sławoborze)
przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka
organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Strategia Gminy Świdwin (obejmujące obszar 247 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Planami Odnowy Miejscowości, Planami Rozwoju Lokalnego, Programem Ochrony Środowiska, Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Świdwin, Planem gospodarki odpadami dla Gminy Świdwin, Programem usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy Świdwin , WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Świdwin)
przeprowadzenie co najmniej7 konsultacji społecznych dla branż: 5 konsultacji społecznych (mieszkańcy, rolnicy, sektor ngo), 1 konsultacja: przedsiębiorcy, 2 konsultacje (przedstawiciele jst, szkoły, sektor społeczny)
organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Do celów opracowania Strategii zastosować należy co najmniej następujące techniki badawcze (minimum metodologiczne): analizę danych zastanych adekwatnych wobec celów projektu, w tym m.in. zapisy dokumentów projektowych, zapisy dokumentów programowych PO KL, dokumentacji konkursowej, realizacji projektów innowacyjnych, ogólnodostępnych raportów i analiz, strategii i programów związanych ze wsparciem oferowanym przez dane instytucje, grupy fokusowe, opinie ekspertów, przeprowadzenie wywiadów wśród mieszkańców, przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia spójnej koncepcji realizacji poszczególnych Strategii, odpowiadającej przedmiotowi i celom opracowania, przedstawienia diagnozy stanu obecnego oraz określenia rekomendacji, sugestii, wniosków.Wymaga się, aby wszystkie dane dotyczące projektu zbierane były z podziałem:płeć,wiek wykształcenie osoby zamieszkujące: wieś miasto osoby bezrobotne migracja Metodologia opracowania Strategii powinna być zgodna z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn.zm.)Dodatkowe metody i techniki badawcze
Powyższa koncepcja metodologiczna stanowi minimum niezbędnych do zastosowania w ramach niniejszego opracowania metod badawczych i nie jest wyczerpująca. Jej doprecyzowanie jest wymagane w ofercie. Koncepcja ta może zostać również poszerzona o inne, nie zaprezentowane w przedmiotowym opisie zamówienia metody i techniki badawcze - wraz z odpowiednim uzasadnieniem ich adekwatności dla realizacji celów opracowania. Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie metody i techniki badawcze do odpowiednio sformułowanych, zaproponowanych pytań badawczych. Przed rozpoczęciem realizacji badania, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedyskutować i ustalić z Zamawiającym szczegóły badania, w tym zaplanowane do wykorzystania metody i techniki badawcze.
Wykonawca zobowiązany zostanie do przedstawienia głównych założeń poszczególnych strategii w formie prezentacji multimedialnych (dla każdej Strategii oddzielnie, w uzgodnionych terminach). Wykonawca będzie również dostarczał bazy danych zebranych w ramach prac przygotowawczych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (zestawienia danych ilościowych, transkrypcje wywiadów) w wersji elektronicznej (m.in. e-mail i CD/DVD) oraz papierowej Działania dodatkowe:
Rozpoczęcie badań nastąpi z dniem zawarcia umowy. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić dokładny harmonogram prowadzonych prac z uwzględnieniem etapów realizacji opracowania Strategii w ujęciu tygodniowym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania opracowań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym (w tym z przedstawicielami powiatu i gmin)
Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji działań badawczych oraz współpracy z Zamawiającym, konsultowania metodologii badań i narzędzi badawczych z Zamawiającym; pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (wyznaczenia osób do kontaktów roboczych, kontakt telefoniczny i e-mail), udział w spotkaniach planistycznych, informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji zadania,
07.02.2014r. - przedstawienie dokładnego harmonogramu badań i prac nad opracowaniem Strategii, z uwzględnieniem etapów realizacji w ujęciu miesięcznym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym; przedstawienie szczegółowej koncepcji badawczej wraz z narzędziami oraz przedstawienie narzędzia/matrycy do monitorowania postępów realizacji projektu (Raport Metodologiczny);
Przekazanie materiałów dotyczących postępu realizacji opracowań oraz spotkania miesięczne będą odbywały się najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca
Przekazanie wstępnej wersji 5 strategii nastąpi do dnia 15.04.2014r
Wykonawca będzie wykonywać pracę poza siedzibą Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów osobowych, sprzętowych i materiałowych. Dopuszcza się możliwość obserwacji uczestniczącej w zadaniach projektu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym, zgodnie z zaprojektowanym Harmonogramem do 20.05.2014r. Płatność za przeprowadzone zadanie nastąpi najpóźniej 14 dni od wykonania i odbioru przedmiotu umowy, po przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, raportów i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Działanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem dostępnych i weryfikowalnych źródeł danych instytucji publicznych (krajowe urzędy statystyczne, dane dostępne w urzędach miast i gmin powiatu świdwińskiego, urzędach pracy, itp.)
Uwaga! Zamawiający jest w stanie udostępnić dane wyłącznie w zakresie bieżącej działalności z ostatnich 5 (lata 2009-2013). Dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia analiz Wykonawca zobowiązany jest zebrać we własnym zakresie. Analiza danych liczbowych powinna obejmować również formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.). Diagnoza powinna zawierać źródła danych. Po przekazaniu przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych przekaże Wykonawcy pisemnie uwagi, zastrzeżenia lub wnioski, które w przeciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania winne zostać naniesione przez Wykonawcę do diagnozy. Ostateczną wersję diagnozy należy przekazać Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 21.03.2014r. w formach jak dla wersji roboczej.
Wykonawca przeprowadzi minimum 5 spotkań roboczych z przedstawicielami samorządów terytorialnych i zaproszonych ekspertów (zawarcie umów z ekspertami, w tym koszty wynagrodzeń i inne po tronie Wykonawcy). Spotkania mają na celu wypracowywane głównych założeń Strategii, określenie obszarów problemowych, określenie obszarów współpracy. Wykonawca opracuje merytoryczny plan spotkań przedstawi do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Termin spotkań musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zapewnienie udziału przedstawicieli samorządów terytorialnych leży po stronie Zamawiającego. Spotkania odbędą się w sali udostępnionej przez Zamawiającego oraz z użyciem sprzętu multimedialnego Zamawiającego (laptop, rzutnik, ekran). Wykonawca podczas spotkań zapewni przerwy kawowe dla ok. 20 osób (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Spotkania zostaną zrealizowane przy wykorzystaniu najlepszych metod oraz praktyk, stosowanych przy opracowywaniu tego typu dokumentów planistycznych.
Wykonawca w terminie 10.05.2014r. przekaże Zamawiającemu protokoły zawierające wnioski, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Strategii. Realizacja wszystkich spotkań nie później niż do 10.05.2014r.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 534402
Data publikacji: 2013-12-23
Nazwa: Powiat Świdwiński
Ulica: ul. Mieszka I 16
Numer domu: 16
Miejscowość: Świdwin
Kod pocztowy: 78-300
Województwo / kraj: zachodniopomorskie
Numer telefonu: 094 3650301, 3650335
Numer faxu: 094 3650330
Regon: 33092078800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Opracowanie pięciu (5) Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanymi dalej Strategiami wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych w oparciu o zadania określone w ustawie o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013 r. poz.595) i samorządzie gminnym (Dz. U z 2013r., poz.594 z póżn. zm.) oraz inne ustawy szczególne, zawierające przede wszystkim dla każdej z 5 Strategii stanowiące przedmiot zamówienia:Strategia Powiatu Świdwińskiego (obejmujące obszar 1.093 km2; Miasto Świdwin, Miasto Gminę Połczyn - Zdrój, Gminę Brzeżno, Gminę Rąbino, Gminę Sławoborze, Gminę Świdwin)diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategią, przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.analizę i wnioski z realizacji dotychczasowych lokalnych strategii poszczególnych jst w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania pięciu Strategii;analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategiami, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategiami, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategiami rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 70 osób, sala i catering w zasobach Starostwa Powiatowego w Świdwinie)przeprowadzenie co najmniej 5 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, polityka społeczna, przedsiębiorcy, sektor ngo oraz turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Powiatu
Strategia Gminy Brzeżno (obejmujące obszar 111 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Brzeżno) przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Strategia Gminy Rąbino(obejmujące obszar 180 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego.; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF, oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Rąbino)
przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Strategia Gminy Sławoborze (obejmujące obszar 189 km2)
uaktualnienie istniejącej Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Sławoborze na lata 2010 - 2020 ( Uchwała Rady Gminy Sławoborze Nr XLII/219/2010 z dnia 8 września 2010r. ) - z rozszerzeniem do roku 2022. Zakres opracowania powinien być zgodny z panującymi dyrektywami i ustawami oraz z założeniami głównymi zawartymi w przedmiocie zamówienia, zawierającymi jn:
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Sławoborze)
przeprowadzenie co najmniej 3 konsultacji społecznych dla branż: rolna leśna, przedsiębiorcy, turystyka
organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Strategia Gminy Świdwin (obejmujące obszar 247 km2)
diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim;
określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Planami Odnowy Miejscowości, Planami Rozwoju Lokalnego, Programem Ochrony Środowiska, Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Świdwin, Planem gospodarki odpadami dla Gminy Świdwin, Programem usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy Świdwin , WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 10 lutego 2014r (liczba uczestników: max 100 osób, sala i catering w zasobach Urzędu Gminy Świdwin)
przeprowadzenie co najmniej7 konsultacji społecznych dla branż: 5 konsultacji społecznych (mieszkańcy, rolnicy, sektor ngo), 1 konsultacja: przedsiębiorcy, 2 konsultacje (przedstawiciele jst, szkoły, sektor społeczny)
organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy
Do celów opracowania Strategii zastosować należy co najmniej następujące techniki badawcze (minimum metodologiczne): analizę danych zastanych adekwatnych wobec celów projektu, w tym m.in. zapisy dokumentów projektowych, zapisy dokumentów programowych PO KL, dokumentacji konkursowej, realizacji projektów innowacyjnych, ogólnodostępnych raportów i analiz, strategii i programów związanych ze wsparciem oferowanym przez dane instytucje, grupy fokusowe, opinie ekspertów, przeprowadzenie wywiadów wśród mieszkańców, przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia spójnej koncepcji realizacji poszczególnych Strategii, odpowiadającej przedmiotowi i celom opracowania, przedstawienia diagnozy stanu obecnego oraz określenia rekomendacji, sugestii, wniosków.Wymaga się, aby wszystkie dane dotyczące projektu zbierane były z podziałem:płeć,wiek wykształcenie osoby zamieszkujące: wieś miasto osoby bezrobotne migracja Metodologia opracowania Strategii powinna być zgodna z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn.zm.)Dodatkowe metody i techniki badawcze
Powyższa koncepcja metodologiczna stanowi minimum niezbędnych do zastosowania w ramach niniejszego opracowania metod badawczych i nie jest wyczerpująca. Jej doprecyzowanie jest wymagane w ofercie. Koncepcja ta może zostać również poszerzona o inne, nie zaprezentowane w przedmiotowym opisie zamówienia metody i techniki badawcze - wraz z odpowiednim uzasadnieniem ich adekwatności dla realizacji celów opracowania. Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie metody i techniki badawcze do odpowiednio sformułowanych, zaproponowanych pytań badawczych. Przed rozpoczęciem realizacji badania, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedyskutować i ustalić z Zamawiającym szczegóły badania, w tym zaplanowane do wykorzystania metody i techniki badawcze.
Wykonawca zobowiązany zostanie do przedstawienia głównych założeń poszczególnych strategii w formie prezentacji multimedialnych (dla każdej Strategii oddzielnie, w uzgodnionych terminach). Wykonawca będzie również dostarczał bazy danych zebranych w ramach prac przygotowawczych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (zestawienia danych ilościowych, transkrypcje wywiadów) w wersji elektronicznej (m.in. e-mail i CD/DVD) oraz papierowej Działania dodatkowe:
Rozpoczęcie badań nastąpi z dniem zawarcia umowy. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić dokładny harmonogram prowadzonych prac z uwzględnieniem etapów realizacji opracowania Strategii w ujęciu tygodniowym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania opracowań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym (w tym z przedstawicielami powiatu i gmin)
Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji działań badawczych oraz współpracy z Zamawiającym, konsultowania metodologii badań i narzędzi badawczych z Zamawiającym; pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (wyznaczenia osób do kontaktów roboczych, kontakt telefoniczny i e-mail), udział w spotkaniach planistycznych, informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji zadania,
07.02.2014r. - przedstawienie dokładnego harmonogramu badań i prac nad opracowaniem Strategii, z uwzględnieniem etapów realizacji w ujęciu miesięcznym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym; przedstawienie szczegółowej koncepcji badawczej wraz z narzędziami oraz przedstawienie narzędzia/matrycy do monitorowania postępów realizacji projektu (Raport Metodologiczny);
Przekazanie materiałów dotyczących postępu realizacji opracowań oraz spotkania miesięczne będą odbywały się najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca
Przekazanie wstępnej wersji 5 strategii nastąpi do dnia 15.04.2014r
Wykonawca będzie wykonywać pracę poza siedzibą Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów osobowych, sprzętowych i materiałowych. Dopuszcza się możliwość obserwacji uczestniczącej w zadaniach projektu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym, zgodnie z zaprojektowanym Harmonogramem do 20.05.2014r. Płatność za przeprowadzone zadanie nastąpi najpóźniej 14 dni od wykonania i odbioru przedmiotu umowy, po przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, raportów i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Działanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem dostępnych i weryfikowalnych źródeł danych instytucji publicznych (krajowe urzędy statystyczne, dane dostępne w urzędach miast i gmin powiatu świdwińskiego, urzędach pracy, itp.)
Uwaga! Zamawiający jest w stanie udostępnić dane wyłącznie w zakresie bieżącej działalności z ostatnich 5 (lata 2009-2013). Dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia analiz Wykonawca zobowiązany jest zebrać we własnym zakresie. Analiza danych liczbowych powinna obejmować również formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.). Diagnoza powinna zawierać źródła danych. Po przekazaniu przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych przekaże Wykonawcy pisemnie uwagi, zastrzeżenia lub wnioski, które w przeciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania winne zostać naniesione przez Wykonawcę do diagnozy. Ostateczną wersję diagnozy należy przekazać Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 21.03.2014r. w formach jak dla wersji roboczej.
Wykonawca przeprowadzi minimum 5 spotkań roboczych z przedstawicielami samorządów terytorialnych i zaproszonych ekspertów (zawarcie umów z ekspertami, w tym koszty wynagrodzeń i inne po tronie Wykonawcy). Spotkania mają na celu wypracowywane głównych założeń Strategii, określenie obszarów problemowych, określenie obszarów współpracy. Wykonawca opracuje merytoryczny plan spotkań przedstawi do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Termin spotkań musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zapewnienie udziału przedstawicieli samorządów terytorialnych leży po stronie Zamawiającego. Spotkania odbędą się w sali udostępnionej przez Zamawiającego oraz z użyciem sprzętu multimedialnego Zamawiającego (laptop, rzutnik, ekran). Wykonawca podczas spotkań zapewni przerwy kawowe dla ok. 20 osób (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Spotkania zostaną zrealizowane przy wykorzystaniu najlepszych metod oraz praktyk, stosowanych przy opracowywaniu tego typu dokumentów planistycznych.
Wykonawca w terminie 10.05.2014r. przekaże Zamawiającemu protokoły zawierające wnioski, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Strategii. Realizacja wszystkich spotkań nie później niż do 10.05.2014r.
Kody CPV:
793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Informacja na temat wadium:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Na podstawie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ )
Wiedza i doświadczenie:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej:
a) trzy dokumenty strategiczne, tj. strategie rozwoju i programy rozwoju, sektorowe programy rozwoju obejmujące swoim zakresem obszar społeczno - gospodarczy miasta lub gminy lub powiatu lub obszaru funkcjonalnego, przy czym co najmniej jedno z opracowań obejmowało obszar, którego liczba mieszkańców wynosi co najmniej 50 tys.,
b) trzy usługi polegające na opracowaniu graficznym (z użyciem programów graficznych do edycji tekstów) dokumentu strategicznego dla miasta lub gminy lub powiatu lub obszaru funkcjonalnego o wartości każdego z dokumentów co najmniej 15 tys. zł. Usługa może być wykonana osobno lub łącznie w usługą opracowania dokumentu strategicznego lub/i usługą sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko. Wzór wykazu załączono do SIWZ. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający.
Potencjał techniczny:
Na podstawie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ )
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują:
kierownika zespołu badawczego, posiadającego wykształcenie wyższe co najmniej jednej z poniższych specjalizacji:
demografia, ekonomia, politologia lub socjologia, który kierował zespołem w trakcie prac nad przynajmniej 3 opracowaniami (dokumentami) strategicznymi, tj. strategiami rozwoju lub programami rozwoju lub sektorowymi programami rozwoju dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. osób,
czterech członków zespołu, posiadających wykształcenie wyższe w specjalizacji: demografia, ekonomia, politologia lub socjologia, którzy uczestniczyli w pracach nad dokumentem strategicznym, tj. strategią rozwoju lub programem rozwoju lub sektorowym programem rozwoju dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. osób.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji w zespole.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: zatrudniali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 5 pracowników
Sytuacja ekonomiczna:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) osiągnął średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 70 000,00zł
b) dysponują środkami finansowymi własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości min. 50 000,00 zł.
c) legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 zł
Sprawozdanie finansowe w całości: Tak
Za ile lat obrotowych sprawozdanie finansowe: 3
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 8: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie nr 11: Tak
Oświadczenie nr 12: Tak
Oświadczenie nr 13: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 70
Nazwa kryterium 2: Podejście metodologiczne
Znaczenie kryterium 2: 20
Nazwa kryterium 3: Sposób organizacji badania
Znaczenie kryterium 3: 10
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin
Data składania wniosków, ofert: 07/01/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Sekretariat
Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Podobne przetargi
11834 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Świdwiński - Świdwin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Postępowanie nr II
36521 / 2013-03-11 - Uczelnia publiczna
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - Innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
19441 / 2013-02-06 - Uczelnia publiczna
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
48236 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Świdwiński - Świdwin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
45559 / 2009-03-04 - Uczelnia publiczna
Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania ankietowego w ramach projektu Ekonomiczna efektywność produkcji rzepaku na cele energetyczne
214569 / 2012-10-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie 10 studiów przypadku (case studies) o
charakterze edukacyjnym opartych na praktycznych problemach realnie
działających podmiotów gospodarczych, dla firm z woj.
Zachodniopomorskiego.
71359 / 2011-03-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Usługa przeprowadzenia badań terenowych na potrzeby pracy naukowej dotyczącej zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
202561 / 2011-07-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
WYKONANIE BADAŃ POTOKÓW PASAŻERSKICH W DNI ROBOCZE, SOBOTY I NIEDZIELE, REALIZOWANYCH NA LINIACH TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W SZCZECINIE ORAZ OPRACOWANIE ANALIZY WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
237061 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
WYKONANIE BADAŃ POTOKÓW PASAŻERSKICH W DNI ROBOCZE, SOBOTY I NIEDZIELE, REALIZOWANYCH NA LINIACH TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W SZCZECINIE ORAZ OPRACOWANIE ANALIZY WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
24721 / 2013-02-15 - Uczelnia publiczna
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
47035 / 2011-02-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Usługa przeprowadzenia badań terenowych na potrzeby pracy naukowej dotyczącej zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
177519 / 2012-08-16 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie 10 studiów przypadku (case studies) o charakterze edukacyjnym opartych na praktycznych problemach realnie działających podmiotów gospodarczych, dla firm
z woj. Zachodniopomorskiego.
55985 / 2009-03-30 - Uczelnia publiczna
Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania ankietowego w ramach projektu Ekonomiczna efektywność produkcji rzepaku na cele energetyczne