Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

11834 / 2014-01-10 - Administracja samorządowa / Powiat Świdwiński (Świdwin)

Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Postępowanie nr II

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pięciu (5) Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023-2027 zwanymi dalej Strategiami wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych w oparciu o zadania określone w ustawie o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013 r. poz.595) i samorządzie gminnym (Dz. U z 2013r., poz.594 z póżn. zm.) oraz inne ustawy szczególne, zawierające przede wszystkim dla każdej z 5 Strategii stanowiące przedmiot zamówienia:

Strategia Powiatu Świdwińskiego (obejmujące obszar 1.093 km2 Miasto Świdwin, Miasto Gminę Połczyn - Zdrój, Gminę Brzeżno, Gminę Rąbino, Gminę Sławoborze, Gminę Świdwin)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategią, przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowych lokalnych strategii poszczególnych jst w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania pięciu Strategii.
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim.
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategiami, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategiami, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategiami rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii,
-przeprowadzenie co najmniej 4 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Powiatu

Strategia Gminy Brzeżno (obejmujące obszar 111 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI.
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego. założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Rąbino(obejmujące obszar 180 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii.
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim.
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI.
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego.; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF, oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych:
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Sławoborze (obejmujące obszar 189 km2)
-uaktualnienie istniejącej Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Sławoborze na lata 2010 - 2020 ( Uchwała Rady Gminy Sławoborze Nr XLII 219 2010 z dnia 8 września 2010r. ) z rozszerzeniem do roku 2022, z perspektywą na lata 2023- 2027. Zakres opracowania powinien być zgodny z panującymi dyrektywami i ustawami oraz z założeniami głównymi zawartymi w przedmiocie zamówienia, zawierającymi jn
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Świdwin (obejmujące obszar 247 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Planami Odnowy Miejscowości, Planami Rozwoju Lokalnego, Programem Ochrony Środowiska, Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Świdwin, Planem gospodarki odpadami dla Gminy Świdwin, Programem usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy Świdwin , WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych.
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy


Do celów opracowania Strategii zastosować należy co najmniej następujące techniki badawcze (minimum metodologiczne):
analizę danych zastanych adekwatnych wobec celów projektu, w tym m.in. zapisy dokumentów projektowych, zapisy dokumentów programowych PO KL, dokumentacji konkursowej, realizacji projektów innowacyjnych, ogólnodostępnych raportów i analiz, strategii i programów związanych ze wsparciem oferowanym przez dane instytucje,
grupy fokusowe,
opinie ekspertów,
przeprowadzenie wywiadów wśród mieszkańców,
przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców

Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia spójnej koncepcji realizacji poszczególnych Strategii, odpowiadającej przedmiotowi i celom opracowania, przedstawienia diagnozy stanu obecnego oraz określenia rekomendacji, sugestii, wniosków.

Wymaga się, aby wszystkie dane dotyczące projektu zbierane były z podziałem:

płeć,
wiek
wykształcenie
osoby zamieszkujące: wieś miasto
osoby bezrobotne
migracja

Metodologia opracowania Strategii powinna być zgodna z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn.zm.)

Dodatkowe metody i techniki badawcze

Powyższa koncepcja metodologiczna stanowi minimum niezbędnych do zastosowania w ramach niniejszego opracowania metod badawczych i nie jest wyczerpująca. Jej doprecyzowanie jest wymagane w ofercie. Koncepcja ta może zostać również poszerzona o inne, nie zaprezentowane w przedmiotowym opisie zamówienia metody i techniki badawcze - wraz z odpowiednim uzasadnieniem ich adekwatności dla realizacji celów opracowania.

Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie metody i techniki badawcze do odpowiednio sformułowanych, zaproponowanych pytań badawczych .

Przed rozpoczęciem realizacji badania, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedyskutować i ustalić z Zamawiającym szczegóły badania, w tym zaplanowane do wykorzystania metody i techniki badawcze.

Wykonawca zobowiązany zostanie do przedstawienia głównych założeń opracowanych strategii w formie prezentacji multimedialnych (dla każdej Strategii oddzielnie, w uzgodnionych terminach). Wykonawca będzie również dostarczał bazy danych zebranych w ramach prac przygotowawczych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (zestawienia danych ilościowych, transkrypcje wywiadów) w wersji elektronicznej (m.in. e-mail i CD DVD) oraz papierowej

Działania dodatkowe:

Rozpoczęcie badań nastąpi z dniem zawarcia umowy. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić dokładny harmonogram prowadzonych prac z uwzględnieniem etapów realizacji opracowania Strategii w ujęciu tygodniowym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania opracowań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym (w tym z przedstawicielami powiatu i gmin)
Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji działań badawczych oraz współpracy z Zamawiającym, konsultowania metodologii badań i narzędzi badawczych z Zamawiającym; pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (wyznaczenia osób do kontaktów roboczych, kontakt telefoniczny i e-mail), udział w spotkaniach planistycznych, informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji zadania,
20.02.2014r. - przedstawienie dokładnego harmonogramu badań i prac nad opracowaniem Strategii, z uwzględnieniem etapów realizacji w ujęciu miesięcznym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym; przedstawienie szczegółowej koncepcji badawczej wraz z narzędziami oraz przedstawienie narzędzia/matrycy do monitorowania postępów realizacji projektu (Raport Metodologiczny);
Przekazanie materiałów dotyczących postępu realizacji opracowań oraz spotkania robocze które będą odbywały się każdorazowo w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Przekazanie wstępnej wersji 5 strategii nastąpi do dnia 30.04.2014r
Wykonawca będzie wykonywać pracę poza siedzibą Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów osobowych, sprzętowych i materiałowych. Dopuszcza się możliwość obserwacji uczestniczącej w zadaniach projektu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym, zgodnie z zaprojektowanym Harmonogramem do 06.06.2014r.
Płatność za przeprowadzone zadanie nastąpi najpóźniej 14 dni od wykonania i odbioru przedmiotu umowy, po przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, raportów i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
Działanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem dostępnych i weryfikowalnych źródeł danych instytucji publicznych (krajowe urzędy statystyczne, dane dostępne w urzędach miast i gmin powiatu świdwińskiego, urzędach pracy, itp.)
Uwaga! Zamawiający jest w stanie udostępnić dane wyłącznie w zakresie bieżącej działalności z ostatnich 5 (lata 2009-2013). Dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia analiz Wykonawca zobowiązany jest zebrać we własnym zakresie. Analiza danych liczbowych powinna obejmować również formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.). Diagnoza powinna zawierać źródła danych.
Po przekazaniu diagnozy w terminie do 10 dni roboczych przekaże Wykonawcy pisemnie uwagi, zastrzeżenia lub wnioski, które w przeciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania winne zostać naniesione przez Wykonawcę do diagnozy. Ostateczną wersję diagnozy należy przekazać Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 28.03.2014r. w formach jak dla wersji roboczej.
Wykonawca przeprowadzi minimum 3 spotkania robocze z przedstawicielami samorządów terytorialnych i zaproszonych ekspertów (zawarcie umów z ekspertami, w tym koszty wynagrodzeń i inne po tronie Wykonawcy). Spotkania mają na celu wypracowywane głównych założeń Strategii, określenie obszarów problemowych, określenie obszarów współpracy.
Wykonawca opracuje merytoryczny plan spotkań przedstawi do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Termin spotkań musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
Zapewnienie udziału przedstawicieli samorządów terytorialnych leży po stronie Zamawiającego. Spotkania odbędą się w sali udostępnionej przez Zamawiającego oraz z użyciem sprzętu multimedialnego Zamawiającego (laptop, rzutnik, ekran). Wykonawca podczas spotkań zapewni przerwy kawowe dla ok. 20 osób (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Spotkania zostaną zrealizowane przy wykorzystaniu najlepszych metod oraz praktyk, stosowanych przy opracowywaniu tego typu dokumentów planistycznych.
Wykonawca w terminie 23.05.2014r. przekaże Zamawiającemu protokoły zawierające wnioski, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Strategii. Realizacja wszystkich spotkań nie później niż do 23.05.2014r.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia konsultacji dla różnych zadań w ramach jednego (np. w dwóch spotkaniach po sobie )po uprzednim każdorazowym ustaleniu terminów z Zamawiającym.
Wykonawca dostarczy po 3 egz. ostatecznej wersji każdej strategii w jakości drukowanej, w formacie B5 po obcięciu (full color) oraz po 3 egz. Płyty CD lub DVD w wersji elektronicznej w formacie Word, PDF i w formacie po składzie.
Konsultacje społeczne powinny odbywać się w formie warsztatów, nie krócej niż 5 godzin zegarowych każda.
Przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 07.03.2014 r. (liczba uczestników:max 120 osób, sala i catering w zasobach Starostwa Powiatowego w Świdwinie) oraz konferencji podsumowującej do dnia 23.05.2014r. prezentującej wypracowane założenia wszystkich strategii (jak dla konferencji inaugurującej)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 11834

Data publikacji: 2014-01-10

Nazwa: Powiat Świdwiński

Ulica: ul. Mieszka I 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Świdwin

Kod pocztowy: 78-300

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 094 3650301, 3650335

Numer faxu: 094 3650330

Regon: 33092078800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Adres strony internetowej: www.powiatswidwinski.pl

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Postępowanie nr II

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pięciu (5) Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023-2027 zwanymi dalej Strategiami wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych w oparciu o zadania określone w ustawie o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013 r. poz.595) i samorządzie gminnym (Dz. U z 2013r., poz.594 z póżn. zm.) oraz inne ustawy szczególne, zawierające przede wszystkim dla każdej z 5 Strategii stanowiące przedmiot zamówienia:

Strategia Powiatu Świdwińskiego (obejmujące obszar 1.093 km2 Miasto Świdwin, Miasto Gminę Połczyn - Zdrój, Gminę Brzeżno, Gminę Rąbino, Gminę Sławoborze, Gminę Świdwin)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategią, przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowych lokalnych strategii poszczególnych jst w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania pięciu Strategii.
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim.
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategiami, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI;
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategiami, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategiami rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii,
-przeprowadzenie co najmniej 4 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Powiatu

Strategia Gminy Brzeżno (obejmujące obszar 111 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI.
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego. założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Rąbino(obejmujące obszar 180 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii.
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim.
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI.
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego.; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF, oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych:
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Sławoborze (obejmujące obszar 189 km2)
-uaktualnienie istniejącej Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Sławoborze na lata 2010 - 2020 ( Uchwała Rady Gminy Sławoborze Nr XLII 219 2010 z dnia 8 września 2010r. ) z rozszerzeniem do roku 2022, z perspektywą na lata 2023- 2027. Zakres opracowania powinien być zgodny z panującymi dyrektywami i ustawami oraz z założeniami głównymi zawartymi w przedmiocie zamówienia, zawierającymi jn
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy

Strategia Gminy Świdwin (obejmujące obszar 247 km2)
-diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat.
-analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii;
-analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim
-określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI
-określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Planami Odnowy Miejscowości, Planami Rozwoju Lokalnego, Programem Ochrony Środowiska, Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Świdwin, Planem gospodarki odpadami dla Gminy Świdwin, Programem usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy Świdwin , WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi
-opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii;
-przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych.
-organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy


Do celów opracowania Strategii zastosować należy co najmniej następujące techniki badawcze (minimum metodologiczne):
analizę danych zastanych adekwatnych wobec celów projektu, w tym m.in. zapisy dokumentów projektowych, zapisy dokumentów programowych PO KL, dokumentacji konkursowej, realizacji projektów innowacyjnych, ogólnodostępnych raportów i analiz, strategii i programów związanych ze wsparciem oferowanym przez dane instytucje,
grupy fokusowe,
opinie ekspertów,
przeprowadzenie wywiadów wśród mieszkańców,
przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców

Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia spójnej koncepcji realizacji poszczególnych Strategii, odpowiadającej przedmiotowi i celom opracowania, przedstawienia diagnozy stanu obecnego oraz określenia rekomendacji, sugestii, wniosków.

Wymaga się, aby wszystkie dane dotyczące projektu zbierane były z podziałem:

płeć,
wiek
wykształcenie
osoby zamieszkujące: wieś miasto
osoby bezrobotne
migracja

Metodologia opracowania Strategii powinna być zgodna z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn.zm.)

Dodatkowe metody i techniki badawcze

Powyższa koncepcja metodologiczna stanowi minimum niezbędnych do zastosowania w ramach niniejszego opracowania metod badawczych i nie jest wyczerpująca. Jej doprecyzowanie jest wymagane w ofercie. Koncepcja ta może zostać również poszerzona o inne, nie zaprezentowane w przedmiotowym opisie zamówienia metody i techniki badawcze - wraz z odpowiednim uzasadnieniem ich adekwatności dla realizacji celów opracowania.

Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie metody i techniki badawcze do odpowiednio sformułowanych, zaproponowanych pytań badawczych .

Przed rozpoczęciem realizacji badania, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedyskutować i ustalić z Zamawiającym szczegóły badania, w tym zaplanowane do wykorzystania metody i techniki badawcze.

Wykonawca zobowiązany zostanie do przedstawienia głównych założeń opracowanych strategii w formie prezentacji multimedialnych (dla każdej Strategii oddzielnie, w uzgodnionych terminach). Wykonawca będzie również dostarczał bazy danych zebranych w ramach prac przygotowawczych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (zestawienia danych ilościowych, transkrypcje wywiadów) w wersji elektronicznej (m.in. e-mail i CD DVD) oraz papierowej

Działania dodatkowe:

Rozpoczęcie badań nastąpi z dniem zawarcia umowy. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić dokładny harmonogram prowadzonych prac z uwzględnieniem etapów realizacji opracowania Strategii w ujęciu tygodniowym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania opracowań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym (w tym z przedstawicielami powiatu i gmin)
Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji działań badawczych oraz współpracy z Zamawiającym, konsultowania metodologii badań i narzędzi badawczych z Zamawiającym; pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (wyznaczenia osób do kontaktów roboczych, kontakt telefoniczny i e-mail), udział w spotkaniach planistycznych, informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji zadania,
20.02.2014r. - przedstawienie dokładnego harmonogramu badań i prac nad opracowaniem Strategii, z uwzględnieniem etapów realizacji w ujęciu miesięcznym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym; przedstawienie szczegółowej koncepcji badawczej wraz z narzędziami oraz przedstawienie narzędzia/matrycy do monitorowania postępów realizacji projektu (Raport Metodologiczny);
Przekazanie materiałów dotyczących postępu realizacji opracowań oraz spotkania robocze które będą odbywały się każdorazowo w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Przekazanie wstępnej wersji 5 strategii nastąpi do dnia 30.04.2014r
Wykonawca będzie wykonywać pracę poza siedzibą Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów osobowych, sprzętowych i materiałowych. Dopuszcza się możliwość obserwacji uczestniczącej w zadaniach projektu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym, zgodnie z zaprojektowanym Harmonogramem do 06.06.2014r.
Płatność za przeprowadzone zadanie nastąpi najpóźniej 14 dni od wykonania i odbioru przedmiotu umowy, po przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, raportów i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
Działanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem dostępnych i weryfikowalnych źródeł danych instytucji publicznych (krajowe urzędy statystyczne, dane dostępne w urzędach miast i gmin powiatu świdwińskiego, urzędach pracy, itp.)
Uwaga! Zamawiający jest w stanie udostępnić dane wyłącznie w zakresie bieżącej działalności z ostatnich 5 (lata 2009-2013). Dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia analiz Wykonawca zobowiązany jest zebrać we własnym zakresie. Analiza danych liczbowych powinna obejmować również formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.). Diagnoza powinna zawierać źródła danych.
Po przekazaniu diagnozy w terminie do 10 dni roboczych przekaże Wykonawcy pisemnie uwagi, zastrzeżenia lub wnioski, które w przeciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania winne zostać naniesione przez Wykonawcę do diagnozy. Ostateczną wersję diagnozy należy przekazać Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 28.03.2014r. w formach jak dla wersji roboczej.
Wykonawca przeprowadzi minimum 3 spotkania robocze z przedstawicielami samorządów terytorialnych i zaproszonych ekspertów (zawarcie umów z ekspertami, w tym koszty wynagrodzeń i inne po tronie Wykonawcy). Spotkania mają na celu wypracowywane głównych założeń Strategii, określenie obszarów problemowych, określenie obszarów współpracy.
Wykonawca opracuje merytoryczny plan spotkań przedstawi do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Termin spotkań musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
Zapewnienie udziału przedstawicieli samorządów terytorialnych leży po stronie Zamawiającego. Spotkania odbędą się w sali udostępnionej przez Zamawiającego oraz z użyciem sprzętu multimedialnego Zamawiającego (laptop, rzutnik, ekran). Wykonawca podczas spotkań zapewni przerwy kawowe dla ok. 20 osób (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Spotkania zostaną zrealizowane przy wykorzystaniu najlepszych metod oraz praktyk, stosowanych przy opracowywaniu tego typu dokumentów planistycznych.
Wykonawca w terminie 23.05.2014r. przekaże Zamawiającemu protokoły zawierające wnioski, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Strategii. Realizacja wszystkich spotkań nie później niż do 23.05.2014r.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia konsultacji dla różnych zadań w ramach jednego (np. w dwóch spotkaniach po sobie )po uprzednim każdorazowym ustaleniu terminów z Zamawiającym.
Wykonawca dostarczy po 3 egz. ostatecznej wersji każdej strategii w jakości drukowanej, w formacie B5 po obcięciu (full color) oraz po 3 egz. Płyty CD lub DVD w wersji elektronicznej w formacie Word, PDF i w formacie po składzie.
Konsultacje społeczne powinny odbywać się w formie warsztatów, nie krócej niż 5 godzin zegarowych każda.
Przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 07.03.2014 r. (liczba uczestników:max 120 osób, sala i catering w zasobach Starostwa Powiatowego w Świdwinie) oraz konferencji podsumowującej do dnia 23.05.2014r. prezentującej wypracowane założenia wszystkich strategii (jak dla konferencji inaugurującej)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 11/07/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Na podstawie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ )

Wiedza i doświadczenie:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej:

a) trzy dokumenty strategiczne, tj. strategie rozwoju i programy rozwoju, sektorowe programy rozwoju obejmujące swoim zakresem obszar społeczno - gospodarczy miasta lub gminy lub powiatu lub obszaru funkcjonalnego, przy czym co najmniej jedno z opracowań obejmowało obszar, którego liczba mieszkańców wynosi co najmniej 50 tys.,
b) trzy usługi polegające na opracowaniu graficznym (z użyciem programów graficznych do edycji tekstów) dokumentu strategicznego dla miasta lub gminy lub powiatu lub obszaru funkcjonalnego o wartości każdego z dokumentów co najmniej 15 tys. zł. Usługa może być wykonana osobno lub łącznie w usługą opracowania dokumentu strategicznego lub/i usługą sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko. Wzór wykazu załączono do SIWZ. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający.

Potencjał techniczny:
Na podstawie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ )

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują
kierownika zespołu badawczego, posiadającego wykształcenie wyższe co najmniej jednej z poniższych specjalizacji:
demografia, ekonomia, politologia lub socjologia, który kierował zespołem w trakcie prac nad przynajmniej 3 opracowaniami (dokumentami) strategicznymi, tj. strategiami rozwoju lub programami rozwoju lub sektorowymi programami rozwoju dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. osób,
czterech członków zespołu, posiadających wykształcenie wyższe w specjalizacji: demografia, ekonomia, politologia lub socjologia, którzy uczestniczyli w pracach nad dokumentem strategicznym, tj. strategią rozwoju lub programem rozwoju lub sektorowym programem rozwoju dla obszaru zamieszkałego przez nie mniej niż 50 tys. osób.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej funkcji w zespole.

Sytuacja ekonomiczna:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

-osiągnął średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 70 000,00 zł
-dysponują środkami finansowymi własnymi lub zdolnością kredytową w wysokości min. 50 000,00 zł.
-legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 zł

Sprawozdanie finansowe w całości: Tak

Za ile lat obrotowych sprawozdanie finansowe: 1

sprawozdanie_calosc_2: Tak

lata_obrotowe_2: 1

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 8: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie nr 11: Tak

Oświadczenie nr 12: Tak

Oświadczenie nr 13: Tak

Oświadczenie nr 14: Tak

Oświadczenie nr 15: Tak

Oświadczenie nr 16: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
2) w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego;
3) Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron pod rygorem nieważności.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: podejście metodologiczne

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3: sposób organizacji badania

Znaczenie kryterium 3: 10

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: bip.powiatswidwinski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin
tel. 094 36 50 309, fax. 094 36 50 300

Data składania wniosków, ofert: 20/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin
tel. 094 36 50 309, fax. 094 36 50 300
SEKRETARIAT

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
732200000 (Usługi doradcze w zakresie rozwoju)

Podobne przetargi

36521 / 2013-03-11 - Uczelnia publiczna

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - Innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi

19441 / 2013-02-06 - Uczelnia publiczna

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi

48236 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Świdwiński - Świdwin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych

534402 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Świdwiński - Świdwin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych

45559 / 2009-03-04 - Uczelnia publiczna

Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania ankietowego w ramach projektu Ekonomiczna efektywność produkcji rzepaku na cele energetyczne

214569 / 2012-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie 10 studiów przypadku (case studies) o charakterze edukacyjnym opartych na praktycznych problemach realnie działających podmiotów gospodarczych, dla firm z woj. Zachodniopomorskiego.

71359 / 2011-03-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Usługa przeprowadzenia badań terenowych na potrzeby pracy naukowej dotyczącej zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji

202561 / 2011-07-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
WYKONANIE BADAŃ POTOKÓW PASAŻERSKICH W DNI ROBOCZE, SOBOTY I NIEDZIELE, REALIZOWANYCH NA LINIACH TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W SZCZECINIE ORAZ OPRACOWANIE ANALIZY WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ

237061 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
WYKONANIE BADAŃ POTOKÓW PASAŻERSKICH W DNI ROBOCZE, SOBOTY I NIEDZIELE, REALIZOWANYCH NA LINIACH TRAMWAJOWYCH I AUTOBUSOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W SZCZECINIE ORAZ OPRACOWANIE ANALIZY WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ

24721 / 2013-02-15 - Uczelnia publiczna

Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonywanie usług kierownika oraz sześciu członków zespołu badań własnych w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi

47035 / 2011-02-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Usługa przeprowadzenia badań terenowych na potrzeby pracy naukowej dotyczącej zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji

177519 / 2012-08-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Szczeciński - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Opracowanie 10 studiów przypadku (case studies) o charakterze edukacyjnym opartych na praktycznych problemach realnie działających podmiotów gospodarczych, dla firm z woj. Zachodniopomorskiego.

55985 / 2009-03-30 - Uczelnia publiczna

Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania ankietowego w ramach projektu Ekonomiczna efektywność produkcji rzepaku na cele energetyczne