Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

8149 / 2012-01-10 - / Urząd Miejski w Zabłudowie (Zabłudów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-01-04 pod pozycją 3933. Zobacz ogłoszenie 3933 / 2012-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 8149

Data publikacji: 2012-01-10

Nazwa: Urząd Miejski w Zabłudowie

Ulica: Rynek 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Zabłudów

Kod pocztowy: 16-060

Województwo / kraj: podlaskie

Numer telefonu: 085 7188100

Numer faxu: 085 7188100 w. 44

Regon: 00053102200000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 3933

Data wydania biuletynu: 2012-01-04

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w Gminie Zabłudów, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych.
Szkoła Podstawowa w Białostoczku:
Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce:
Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin;
Zadanie nr 4 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Zadanie nr 5 - zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Krynickich:
Zadanie nr 6 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 7 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Zadanie nr 8 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Rafałówce:
Zadanie nr 9 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 60 godzin;
Zadanie nr 11 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Zabłudowie:
Zadanie nr 12 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin;
Zadanie nr 13 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin;
Zadanie nr 14 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin;
Zadanie nr 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z zakresu edukacji komputerowej - 30 godzin;
Zadanie nr 16 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - 30 godzin;
Zadanie nr 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - 30 godzin;
Zadanie nr 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 30 godzin;
Zadanie nr 19 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - 30 godzin;
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy prowadzących zajęcia, po zatwierdzeniu ich przez dyrektora szkoły, w której zajęcia będą prowadzone.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół.
Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
1)opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ;
2)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez prowadzenie kart pracy, dzienników zajęć, list obecności;
3)przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród rodziców dzieci objętych wsparciem - 2 razy w trakcie realizacji projektu;
4)przeprowadzenie testu sprawdzającego po upływie 50 % zaplanowanych godzin poszczególnych zajęć;
5)informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i osiągnięciach uczniów;
6)systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu;
8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
9)zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia;
10)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.

Po wprowadzeniu zmiany:
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I - III w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w Gminie Zabłudów, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych.
Szkoła Podstawowa w Białostoczku:
Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce:
Zadanie nr 3 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (grupa I) - 30 godzin;
Zadanie nr 4 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (grupa II) - 30 godzin;
Zadanie nr 5 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Zadanie nr 6 - zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Krynickich:
Zadanie nr 7 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 8 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin;
Zadanie nr 9 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Rafałówce:
Zadanie nr 10 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin;
Zadanie nr 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (I grupa) - 30 godzin;
Zadanie nr 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (II grupa) - 30 godzin;
Zadanie nr 13 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin;
Szkoła Podstawowa w Zabłudowie:
Zadanie nr 14 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (grupa I) - 30 godzin;
Zadanie nr 15 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (grupa II) - 30 godzin;
Zadanie nr 16 - zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (grupa III) - 30 godzin;
Zadanie nr 17 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (I grupa) - 30 godzin;
Zadanie nr 18 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (II grupa) - 30 godzin;
Zadanie nr 19 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin;
Zadanie nr 20 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z zakresu edukacji komputerowej - 30 godzin;
Zadanie nr 21 - zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - 30 godzin;
Zadanie nr 22 - zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - 30 godzin;
Zadanie nr 23 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 30 godzin;
Zadanie nr 24 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - 30 godzin;
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy prowadzących zajęcia, po zatwierdzeniu ich przez dyrektora szkoły, w której zajęcia będą prowadzone.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zajęcia będą realizowane w szkołach objętych projektem w dniach nauki szkolnej. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektorów szkół.
Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
1)opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych oraz przeprowadzenie ich w terminie określonym w projekcie i SIWZ;
2)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez prowadzenie kart pracy, dzienników zajęć, list obecności;
3)przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród rodziców dzieci objętych wsparciem - 2 razy w trakcie realizacji projektu;
4)przeprowadzenie testu sprawdzającego po upływie 50 % zaplanowanych godzin poszczególnych zajęć;
5)informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i osiągnięciach uczniów;
6)systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu;
8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
9)zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia;
10)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.

Miejsce składania: II.1.6)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

Po wprowadzeniu zmiany:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

Podobne przetargi