Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

179135 / 2013-09-05 - / Szkoła Podstawowa nr 3 (Lubartów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-09-02 pod pozycją 353282. Zobacz ogłoszenie 353282 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 179135

Data publikacji: 2013-09-05

Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 3

Ulica: ul. 1-go Maja 66/74

Numer domu: 66

nr_miesz: 74

Miejscowość: Lubartów

Kod pocztowy: 21-100

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 081 855 30 55

Numer faxu: 081 855 62 17

Regon: 43115836800000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 353282

Data wydania biuletynu: 2013-09-02

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: 1

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III- grupa IiKE/MAT/W/01.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów,
dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku


rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III- grupa IiKE/MAT/W/01.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów,
dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku


rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem

Miejsce składania: 2

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/02.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku
rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/02.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku
rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 3

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/03.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/03.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/04.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/04.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem

Miejsce składania: 5

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/05.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/05.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 6

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/06.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy III - grupa IiKE/MAT/W/06.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 7

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/07.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/07.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 8

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/08.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/08.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 9

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/09.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/09.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 10

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/10.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/10.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 11

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/11.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/11.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 12

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/12.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/12.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 13

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/13.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/13.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 14

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/14.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/14.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 15

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/15.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy III - grupa IiKE/MAT/D/15.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 16

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/16.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/16.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 17

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/17.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/17.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 18

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/18.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/18.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 19

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/19.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/19.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 20

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/20.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/20.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 21

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/21.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klasy VI - grupa IiKE/MAT/W/21.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 22

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/22.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/22.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 23

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/23.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/23.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 24

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/24.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/24.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 25

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/25.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/25.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 26

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/26
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/26
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 27

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/27.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/27.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej

Miejsce składania: 28

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/28.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/28.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 29

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/29.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/29.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 30

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/30.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów uzdolnionych klasy VI - grupa IiKE/MAT/D/30.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć matematycznych dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy matematycznej.

Miejsce składania: 31

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI - grupa IiKE/JP/W/46.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI - grupa IiKE/JP/W/46.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 32

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI - grupa IiKE/JP/W/46.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI - grupa IiKE/JP/W/46.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.

Miejsce składania: 33

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/JP/D/49.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/JP/D/49.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym.

Miejsce składania: 34

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/JP/D/51.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/JP/D/51.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e- learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym.

Miejsce składania: 35

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/83.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej.

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/83.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej.

Miejsce składania: 36

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/84.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/84.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Miejsce składania: 37

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/85.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/85.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Miejsce składania: 38

Przed wprowadzeniem zmainy:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/86.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Po wprowadzeniu zmiany:
Prowadzenie zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - grupa IiKE/P/D/86.
Obowiązki prowadzącego zajęcia:
Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z koszykówki dla uczniów uzdolnionych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku.
Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć sportowych na Sali gimnastycznej

Miejsce składania: IV4.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: UL 1-go Maja 66-74 Lubartów 21-100 - kancelaria SP3.

Po wprowadzeniu zmiany:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie, ul. 1-go Maja 66/74, 21-100 Lubartów, w sekretariacie szkoły w terminie do dnia 13 września 2013 roku, do godz. 09.00.

Podobne przetargi