Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

77787 / 2011-03-09 - / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-01-25 pod pozycją 27915. Zobacz ogłoszenie 27915 / 2011-01-25 - Podmiot prawa publicznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 77787

Data publikacji: 2011-03-09

Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli

Ulica: Aleja Solidarności 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Toruń

Kod pocztowy: 87-100

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 62 277 47

Numer faxu: 56 62 231 81

Regon: 87123541500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 27915

Data wydania biuletynu: 2011-01-25

Ogłoszenie dotyczy: 3

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Moduł I Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki Cele szczegółowe - przypomnienie uczestnikom, jakie kompetencje kluczowe są u uczniów w gimnazjum ...

Po wprowadzeniu zmiany:
Moduł I Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki Cele szczegółowe - przypomnienie uczestnikom, jakie kompetencje kluczowe są u uczniów szkół podstawowych ...

Miejsce składania: II.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Moduł III Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki Cele szczegółowe: -zachęcanie uczestników do dyskusji na temat metod motywujących uczniów do nauki, -poznanie przez uczestników przykładów gier i zabaw matematycznych, -zachęcenie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych i ich wpływu na uczenie się matematyki przez gimnazjalistów

Po wprowadzeniu zmiany:
Moduł III Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki Cele szczegółowe: -zachęcanie uczestników do dyskusji na temat metod motywujących uczniów do nauki, -poznanie przez uczestników przykładów gier i zabaw matematycznych, -zachęcenie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych i ich wpływu na uczenie się matematyki przez uczniów szkół podstawowych

Miejsce składania: II.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Moduł IV Wpływ pomocy dydaktycznych na rozwój ucznia Cele szczegółowe: -określenie przez uczestników, czym jest pomoc dydaktyczna -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stosowanych przez nich pomocy dydaktycznych na matematyce -pokazanie uczestnikom przykładów zastosowania wybranych pomocy dydaktycznych na lekcjach matematyki w gimnazjum -zachęcenie uczestników do refleksji nad zaletami stosowanie pomocy dydaktycznych -konstruowanie przez uczestników zadań z wykorzystaniem przykładowych pomocy dydaktycznych

Po wprowadzeniu zmiany:
Moduł IV Wpływ pomocy dydaktycznych na rozwój ucznia Cele szczegółowe: -określenie przez uczestników, czym jest pomoc dydaktyczna -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stosowanych przez nich pomocy dydaktycznych na matematyce -pokazanie uczestnikom przykładów zastosowania wybranych pomocy dydaktycznych na lekcjach matematyki w szkole podstawowej -zachęcenie uczestników do refleksji nad zaletami stosowanie pomocy dydaktycznych -konstruowanie przez uczestników zadań z wykorzystaniem przykładowych pomocy dydaktycznych Moduł

Podobne przetargi