Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

8264 / 2016-01-12 - Inny: Sp. z o.o. / Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. (Zator)

Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
Nr procedury ZAR/P/1/2016

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów. 2. Planowana liczba szkoleń/doradztwa: 100 (liczba ta może ulec zmniejszeniu).
Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń/doradztwa. Uwaga, Zamawiający zastrzega, że poszczególne szkolenia/doradztwo mogą być realizowane w różnych/odrębnych terminach. Kumulowanie zajęć w poszczególnych szkołach w jednym dniu może odbywać się wyłącznie za porozumieniem ze szkołami i Zamawiającym. Szkoły wybierają tematy doradztwa/szkolenia określone w pkt. 4. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej. 3. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica). 4. Tematyka doradztwa/szkolenia: Temat doradztwa/szkolenia (Krótka charakterystyka 4.1. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej
(Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły). 4.2. Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności. Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych). 4.3. Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym
a pracodawcą). 4.4. Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku).
4.5. Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia).
4.6. Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego). 4.7. Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji).
4.8. Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach). Jedno szkolenie (doradztwo) składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej. Grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów.
Koszt jednego szkolenia (doradztwa) obejmuje: niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet). Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów). Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć. Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży.
W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm. ) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu/doradztwie dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania w/w materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę. 5. Szkolenia (doradztwo) zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 6. Do przeprowadzenia szkolenia(doradztwa), które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.: 6.1. Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwo zawodowego albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego. 6.2. Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa. 7. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0.
8. Cena za jedno szkolenie/doradztwo będzie obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 8264

Data publikacji: 2016-01-12

Nazwa: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.

Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 15

Numer domu: 15

Miejscowość: Zator

Kod pocztowy: 32-640

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 795 391 008

Adres strony internetowej: www.caz.zator.pl

Regon: 12257411700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Inny rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
Nr procedury ZAR/P/1/2016

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów. 2. Planowana liczba szkoleń/doradztwa: 100 (liczba ta może ulec zmniejszeniu).
Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń/doradztwa. Uwaga, Zamawiający zastrzega, że poszczególne szkolenia/doradztwo mogą być realizowane w różnych/odrębnych terminach. Kumulowanie zajęć w poszczególnych szkołach w jednym dniu może odbywać się wyłącznie za porozumieniem ze szkołami i Zamawiającym. Szkoły wybierają tematy doradztwa/szkolenia określone w pkt. 4. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej. 3. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica). 4. Tematyka doradztwa/szkolenia: Temat doradztwa/szkolenia (Krótka charakterystyka 4.1. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej
(Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły). 4.2. Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności. Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych). 4.3. Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym
a pracodawcą). 4.4. Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku).
4.5. Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia).
4.6. Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego). 4.7. Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji).
4.8. Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach). Jedno szkolenie (doradztwo) składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej. Grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów.
Koszt jednego szkolenia (doradztwa) obejmuje: niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet). Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów). Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć. Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży.
W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm. ) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu/doradztwie dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania w/w materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę. 5. Szkolenia (doradztwo) zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 6. Do przeprowadzenia szkolenia(doradztwa), które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.: 6.1. Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwo zawodowego albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego. 6.2. Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa. 7. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0.
8. Cena za jedno szkolenie/doradztwo będzie obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy.

Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/11/2016

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Zamawiający nie precyzuje wymagań.

Wiedza i doświadczenie: Zamawiający nie precyzuje wymagań.

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet).

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.:
1. Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwo zawodowego albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego.
2. Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa.

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie precyzuje wymagań.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji,
2. Oświadczenie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji,
3. Oświadczenie z art. 24 ust.2 pkt.5 i art. 26 ust.2 pkt 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)według załącznika nr 3a do niniejszej specyfikacji
4. Zatwierdzony parafką/podpisem szczegółowy program przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia- szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.
5. Oświadczenie o prawie do dysponowania sprzętem technicznym, niezbędnym do przeprowadzenia grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia- szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów, według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.
6. Wykaz kadry szkoleniowej według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że wskazana kadra posiada wymagane przepisami uprawnienia do prowadzenia szkolenia/doradztwa będącego przedmiotem zamówienia.
7. Wykaz doradców zawodowych według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji realizujących grupowe doradztwo zawodowe będące przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ilość godzin przepracowanych jako doradca zawodowy.
8. Wykaz kadry szkolącej według załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji realizujących grupowe doradztwo zawodowe będące przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ilość godzin przeprowadzonych szkoleń/doradztwa w ciągu ostatniego roku.
9. Zatwierdzony Parafą/podpisem wzór listy obecności według załącznika nr 9
10. Wykonawca, o ile posiada, ma dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie, dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług szkoleniowych - certyfikat jakości ISO.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, zmiany kadry szkoleniowej w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 75

Nazwa kryterium 2:
Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO na prowadzenie szkoleń

Znaczenie kryterium 2: 25

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.caz.zator.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator.

Data składania wniosków, ofert: 20/01/2016

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator, Pokój 2.05 (II piętro).

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

336739 / 2008-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pod nazwą Decoupage - rozwój osobisty i kreatywne myślenie, znak sprawy ZP-271/23/2008

75498 / 2009-03-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy dla 56 osób

181205 / 2015-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu i warsztatów w formie niestacjonarnej skierowanych do osób żyjących w środowiskach zagrożonych wystąpieniem przemocy w rodzinie, w tym w szczególności do osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholizmu

418636 / 2011-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
przeprowadzenie treningu zastępowania agresji w związku z realizacją projektu Grupa profilaktyczno - teatralna dla młodzieży

118006 / 2011-05-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i przeprowadzenie warsztatów pn. Mój sukces w związku z realizacją projektu systemowego Pora na aktywność

122858 / 2014-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Iwkowa (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i przeprowadzenie wsparcia dla Uczestników Projektu systemowego pn.: Jesteśmy najlepsi - GOPS Iwkowa etap I

203208 / 2013-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej w Łososinie Dolnej - Łososina Dolna (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługa organizacji i przeprowadzenia doradztwa/poradnictwa/ warsztatów w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej dla beneficjentów ostatecznych uczestników projektu Reaktywacja realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Łososinie Dolnej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

148292 / 2012-05-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach - Ryglice (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

252292 / 2011-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakliczynie - Zakliczyn (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie trzydniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla uczestników projektu i ich dzieci w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

163502 / 2011-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach - Wadowice (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz technik asertywności

130183 / 2010-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Bobowa (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.

144604 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Na usługę w zakresie organizacji i realizacji staży-wizyt zawodoznawczych do miejsc o charakterze pogłębiającym wiedzę zawodową i rozbudzających zainteresowania dla uczniów Techników i Zasadniczych Szkół Zawodowych ponadgimnazjalnych z terenu miasta Nowy Sącz w ramach projektu systemowego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

63309 / 2011-02-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH NA TERENIE POWIATU CHRZANOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE.

219046 / 2013-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach - Jerzmanowice (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych, zajęć doradztwa psychologicznego, zajęć doradztwa zawodowego, zajęć Szkoła dla rodziców oraz kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich

12261 / 2009-01-12 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu - Kraków (małopolskie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do do powrotu na rynek pracy po zakończeniu kary pozbawienia wolności