Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

371172 / 2011-11-09 - Administracja samorządowa / Urząd Miejski w Człuchowie (Człuchów)

Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów, realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające wiedze na koniec roku szkolnego); c) sporządzanie sprawozdań na końcu każdego z semestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych wynikających z przeprowadzonej diagnozy obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
CZĘŚĆ nr 1:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 2
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 3
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
CZĘŚĆ nr 4
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Program dla uczniów klas I.
CZĘŚĆ nr 5
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas I i III.
CZĘŚĆ nr 6
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 7
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 8
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 9
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 10
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 11
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 12
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 13
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I- do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 14
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 15
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 16
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 17
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 18
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 19
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 20
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas III.


CZĘŚĆ nr 21
1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 22
1. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 23
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin.
CZĘŚĆ nr 24
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60godzin.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.:
a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły, również w godzinach dopołudniowych ;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty ucznia- kwartalnie, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające na koniec każdego roku szkolnego );
c) sporządzanie sprawozdań na końcu smestrów z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której będą realizowane zajęcia - dostosowane do specyfiki pracy szkoły - bezpośrednio z wybranym oferentem. Zmiana godzin ( nie dotyczy ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia (sale lekcyjne) zgodnie z zakresem zajęć, niezbędne do ich realizacji. Wszelkie koszta związane z dojazdem do miejsca wykonywania zajęć ponosi Wykonawca.
Jednostka: 1 godzina odpowiada czasowo 45 minutom.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 371172

Data publikacji: 2011-11-09

Nazwa: Urząd Miejski w Człuchowie

Ulica: ul. Wojska Polskiego 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Człuchów

Kod pocztowy: 77-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8342291

Numer faxu: 059 8343272

Adres strony internetowej: www.um.czluchow.pl

Regon: 00052540629300

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów, realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające wiedze na koniec roku szkolnego); c) sporządzanie sprawozdań na końcu każdego z semestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych wynikających z przeprowadzonej diagnozy obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.
Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części:
CZĘŚĆ nr 1:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 2
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 3
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
CZĘŚĆ nr 4
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Program dla uczniów klas I.
CZĘŚĆ nr 5
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas I i III.
CZĘŚĆ nr 6
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 7
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 8
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 9
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 10
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 11
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie.
CZĘŚĆ nr 12
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 13
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I- do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 14
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 15
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 16
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 17
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 18
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej.
2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości.
CZĘŚĆ nr 19
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II.
CZĘŚĆ nr 20
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas III.


CZĘŚĆ nr 21
1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu.
CZĘŚĆ nr 22
1. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III.
CZĘŚĆ nr 23
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin.
CZĘŚĆ nr 24
1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60godzin.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.:
a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły, również w godzinach dopołudniowych ;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty ucznia- kwartalnie, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające na koniec każdego roku szkolnego );
c) sporządzanie sprawozdań na końcu smestrów z realizacji zajęć;
d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której będą realizowane zajęcia - dostosowane do specyfiki pracy szkoły - bezpośrednio z wybranym oferentem. Zmiana godzin ( nie dotyczy ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia (sale lekcyjne) zgodnie z zakresem zajęć, niezbędne do ich realizacji. Wszelkie koszta związane z dojazdem do miejsca wykonywania zajęć ponosi Wykonawca.
Jednostka: 1 godzina odpowiada czasowo 45 minutom.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 24

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu przedmiotu podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) konieczności wykonania dodatkowych godzin zajęć pozalekcyjnych,
b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
c) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
d) zmiany kolejności wykonania części zajęć lub rezygnacji z nich,
e wystąpienia siły wyższej;
f) niezrealizowanie założonej liczby godzin zajęć,
g) realizowanie zajęć w sposób niezgodny z przepisami prawa;
h) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie zajęć sportowych;
i) zmiany wprowadzone przez jednostkę dofinansowującą;
j) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy.

Data składania wniosków, ofert: 17/11/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 114 sekretariat Burmistrza

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

96056 / 2014-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Starogardzkiego - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych warsztatów i szkoleń, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli podczas realizacji projektu: Nauczyciel na miarę czasów realizowanego przez Powiat Starogardzki . Zamówienie dotyczy wspomagania 27 szkół i 3 przedszkoli z powiatu starogardzkiego. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

133239 / 2013-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

89197 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

56069 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta - Wejherowo (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Miasta Wejherowa w ramach projektu: -Czytam, liczę, rozwijam swoje zainteresowania - dobry start w edukację - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Miasta Wejherowa- w Szkole Podstawowej Nr 8 w Wejherowie

170689 / 2013-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie autorskiego programu nauczania w ZSO nr 1 w Lęborku oraz ZSO nr 2 w Lęborku i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

36335 / 2012-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Chojnice - Chojnice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych objętych projektem systemowym pn. Z pomocą nauczyciela w przyszłość, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

89061 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

333112 / 2011-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sierakowice - Sierakowice (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych w: Gowidlinie, Kamienicy Królewskiej , Sierakowicach. W ramach projektu pt.: Intelekt - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Sierakowice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

43976 / 2014-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

118094 / 2013-03-25 - Inny: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Puck (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych i rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pn Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

386988 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie - Starzyno (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie

426898 / 2011-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lipusz - Lipusz (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego pt. DOBRY START - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych dzieci z klas I-III szkół podstawowych Gminy Lipusz.

135566 / 2014-04-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kartuski - Kartuzy (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych, eksperckich konsultacji grupowych dla Sieci współpracy i samokształcenia nr 2 w tematyce: JAK WSPIERAĆ UCZENIE SIĘ, TWÓRCZE MYŚLENIE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, MOTYWACJĘ DO UCZENIA SIĘ ORAZ ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

162744 / 2013-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Malbork - Malbork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Udostępnienie basenu w celu realizacji zajęć z wychowania fizycznego dla uczniów klas IV szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Malbork w roku 2011/2012

260296 / 2015-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Malbork - Malbork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Udostępnienie basenu w celu realizacji zajęć z wychowania fizycznego dla uczniów kl. IV szkół podstawowych prowadzonych przez miasto Malbork w okresie od 07/09/2015 do 18/12/2015 r.

359327 / 2008-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Gdynia (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dokształcający kurs dla kierowców przewożących osoby-część ogólna

78668 / 2015-04-08 - Inny: spółka akcyjna

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/-nia z zakresu montażu podzespołów i zespołów elektronicznych w branży produkcyjnej dla grupy 30 osób do 30 roku życia, zamieszkujących terytorium województwa pomorskiego, pozostających bez zatrudnienia, w tym osób uczących się, które zostaną pozytywnie zakwalifikowane przez ARP S.A. do projektu /Pomorski Smart - Up/.

417158 / 2013-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nowodworski - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji -SORE- projektu pn. -Efektywne doskonalenie nauczycieli drogą do sukcesu ucznia.

226223 / 2009-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Puck - Puck (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć z wykorzystaniem tablic interaktywnych wzmacniajacych kompetencje matematyczne oraz z języka angielskiego wzmacniajace kompetencje językowe.

417082 / 2011-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Starogardzkiego - Starogard Gdański (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Daj sobie szansę - bądź kompetentny współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach POKL 2007 - 2013.

382490 / 2012-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Administracja Oświaty i Wychowania - Smętowo Graniczne (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, zajęć dodatkowych z rytmiki, dodatkowych zajęć logopedycznych, dodatkowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej oraz dodatkowych zajęć psychologicznych w zespołach wychowania przedszkolnego w Smętowie Granicznym, Kamionce i Kopytkowie w ramach projektu pn. Trzy małe przedszkola w Gminie Smętowo Graniczne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

405040 / 2011-11-30 - Inny: Oświata

Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych z terenu gminy Dębnica Kaszubska współfinansowane ze środków UE w ramach EFS Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

161107 / 2013-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorząd Województwa Pomorskiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską

89147 / 2010-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie - Sztum (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń

130273 / 2013-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli/nauczycielek w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów/ uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

159194 / 2013-04-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorząd Województwa Pomorskiego - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa opracowania zasobów multimedialnych, programów zajęć e-learningowych, zestawów zadań oraz przeprowadzenia e-konsultacji i e-seminariów w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

248463 / 2013-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Lęborku - Lębork (pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć na rok szkolny 2013/2014 w ramach projektu pn. Samo-dzielni w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego