Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

200821 / 2012-09-18 - Administracja samorządowa / Gmina Pokój (Pokój)

prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Opis zamówienia

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku;
Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do:
_zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej
Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
aZapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
_zajęcia rozwijające zdolności teatralne
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów.
Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
_zajęcia wyrównawcze
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu
Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem
Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 5 części przetargu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 200821

Data publikacji: 2012-09-18

Nazwa: Gmina Pokój

Ulica: ul. Sienkiewicza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pokój

Kod pocztowy: 46-034

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 4693085

Numer faxu: 077 4693085

Adres strony internetowej: www.gminapokoj.pl

Regon: 00055034400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku;
Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do:
_zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej
Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
aZapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
_zajęcia rozwijające zdolności teatralne
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów.
Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
_zajęcia wyrównawcze
Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu
Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć.
Prowadzenia dziennika zajęć.
Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem
Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 5 części przetargu.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: na podstawie złożonego oświadczenia

Wiedza i doświadczenie: na podstawie złożonego oświadczenia

Potencjał techniczny: na podstawie złożonego oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonani zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawi poniższe informacje w formie określonej wg załącznika nr 1 odnośnie:SP Domaradz do części 14-19 : osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych),
Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).SP Domaradz do części 26: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

Sytuacja ekonomiczna: na podstawie złożonego oświadczenia

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych zajęć w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady, zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty, monitoring, ewaluację,
działania kontrole i korygujące.

inne_dokumenty:
W przypadku, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć kserokopię aktualnego potwierdzenia z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, biuro nr 40

Data składania wniosków, ofert: 25/09/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Ja w szkole II, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

356140 / 2012-09-19 - Inny: SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Gminny Zarząd Oświaty - Leśnica (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie leśnickiej gminy wspinają się na edukacyjne wyżyny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

422202 / 2012-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświaty w Walcach - Walce (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych kluczem do sukcesu uczniów z gminy Walce programu operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

155182 / 2014-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na na prowadzeniu zajęć dodatkowych w przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu: nr POKL.09.01.01-16-002/13 pod nazwą: /Akademia przedszkolaka/.

235610 / 2011-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - profesjonalny kurator; część 2 - masaże SPA; część 3 - operator CNC; część 4 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

374190 / 2009-10-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie usługi edukacyjnej w ramach drugiego semestru Studiów I stopnia -licencjackich niestacjonarnych na kierunku Praca socjalna realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt 1.20 Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników pomocy i integracji społecznej w zakresie przedmiotu pn. Psychologia społeczna w liczbie godzin: 30 godz. wykładów i 45 godz. ćwiczeń.

141564 / 2012-05-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie w ramach projektu, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych

403830 / 2012-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Oświaty Kultury i Sportu - Głubczyce (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce

33647 / 2013-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
X PRZETARG na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

38394 / 2013-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza - Praszka (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-VI Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Wandy Chotomskiej w Praszce

275918 / 2015-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy dotyczące wykorzystania pracowni eksperymentalnych dla nauczycieli w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w

112216 / 2012-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na szkolnego lidera w ramach projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.

325760 / 2014-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Strzelecki - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu Szansa na lepszą przyszłość realizowanego w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

129560 / 2012-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na na nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

25851 / 2013-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem III

496468 / 2013-12-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie 240 h doradztwa psychologicznego dla 60 Beneficjentów projektu Pracuje więc jestem - działania na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz koordynacja staży w projekcie

89614 / 2014-03-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Ozimka - Ozimek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór

82973 / 2010-04-13 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Zakład Karny Nr 1 - Strzelce Opolskie (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu ogrodnika dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Oddziale Zewnętrznym w Przywarach

424488 / 2011-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Biała - Biała (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

147392 / 2010-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i jednego seminarium realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim.

102519 / 2013-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów przygotowawczych z wykorzystaniem zagranicznej wiedzy eksperckiej w ramach projektu pn. Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w partnerstwie z Politechniką Opolską współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1.

163744 / 2012-05-21 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach realizacji projektu pt.: Wiedza - paszportem w przyszłość, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013

254841 / 2011-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Głuchołazach

389774 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu POKL pn. Profesjonalni w zawodzie

353712 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Murów - Murów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych edukacyjno- wychowawczych i opiekuńczych dla uczniów klas I-III gimnazjum , w ramach projektu Ja-mój czas- moja decyzja- moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.