Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

123750 / 2012-04-18 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Korzenna (Korzenna)

ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi;
C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu;
C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących;
C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych:
Lp. Nazwa szkoły Rodzaj zajęć dodatkowych Liczba godzin Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 36 1 grupa 5 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os.
Szkoła Podstawowa w Jasiennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa
4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os.
Szkoła Podstawowa w Koniuszowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa
5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa
6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa
7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.
Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os Szkoła Podstawowa w Łęce Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os.
Szkoła Podstawowa w Łyczanej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin.
Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
I tak:
a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut,
c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut,
e) gimnastyka korekcyjna - 60 minut,
j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut.
Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć.
We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty.
Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie.
Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy.
Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu:
Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych,
Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących,
Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy).
Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.
Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL.
Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o:
nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 123750

Data publikacji: 2012-04-18

Nazwa: Gmina Korzenna

Ulica: Korzenna 325

Numer domu: 325

Miejscowość: Korzenna

Kod pocztowy: 33-322

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 18 440 66 10

Numer faxu: 18 441 70 39

Adres strony internetowej: www.korzenna.pl

Regon: 49189229700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi;
C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu;
C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących;
C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych:
Lp. Nazwa szkoły Rodzaj zajęć dodatkowych Liczba godzin Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 36 1 grupa 5 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os.
Szkoła Podstawowa w Jasiennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa
4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os.
Szkoła Podstawowa w Koniuszowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa
5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa
6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa
7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.
Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os Szkoła Podstawowa w Łęce Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os.
Szkoła Podstawowa w Łyczanej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin.
Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
I tak:
a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut,
c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut,
e) gimnastyka korekcyjna - 60 minut,
j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut.
Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487).
Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć.
We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty.
Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie.
Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy.
Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu:
Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych,
Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących,
Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy).
Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.
Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL.
Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o:
nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych.

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 28/06/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Wiedza i doświadczenie:
spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Potencjał techniczny:
spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia następującymi osobami :
1. do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji min. 10 osób posiadających następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
2. do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych min. 3 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.


3. do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy min. 2 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii
z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
4. do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy min. 7 osób posiadających następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe
z zakresu gimnastyki korekcyjnej,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
5. do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.
6. do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego:
a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego,
c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.

Sytuacja ekonomiczna:
spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
4.1. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw
i obowiązków majątkowych wykonawcy,
4.2. wykaz ewentualnych podwykonawców - na załączniku nr 5 do specyfikacji (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy),
4.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
4.4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę,
o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
2. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy takich jak siła wyższa lub wszelkich innych warunków uniemożliwiających realizację umowy na przewidzianych w niej warunkach.
4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. W przypadkach przewidzianych w umowie o dofinansowanie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego oraz po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody od WUP.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/korzenna

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Korzenna
33-322 Korzenna
pokój nr 3

Data składania wniosków, ofert: 25/04/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Korzenna
33-322 Korzenna
pokój nr 3

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

250216 / 2014-07-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej - Kamionka Wielka (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym

121373 / 2011-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Nowotarskiego - Nowy Targ (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Targu pn: Kelner- barman z modułem języka angielskiego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu Aktywność i praca- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

36853 / 2015-03-17 - Uczelnia publiczna

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu: Międzynarodowego Inżyniera Spawalnika dla grupy 25 studentek/ów kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa

328094 / 2013-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Mucharz 226 (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów zawodowych w 2013 r. w ramach projektu systemowego pt. Bądźmy aktywni zawodowo realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mucharzu znak: GOPS.271.1.2013

173100 / 2015-07-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu - Chełmiec (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja zawodowa i społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

174997 / 2009-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ZP - 271/40/2009 na organizację i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia pn. Pielęgnacja ogrodów

87952 / 2012-03-21 - Podmiot prawa publicznego

Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Tarnów (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Na przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkolenia Kadry i Płace.

58517 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Limanowej - Limanowa (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z prawa zamówień publicznych realizowanego w ramach projektu pn.: Wyższa jakość i wzrost kompetencji urzędniczych = sprawny samorząd Powiatu Limanowskiego.

169718 / 2013-04-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV oraz w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o napięciu do 15 KV

129743 / 2013-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Gorlicach - Gorlice (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy..

72852 / 2009-03-23 - Podmiot prawa publicznego

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach szkoleń Zarządzanie Małą Firmą organizowanych w ramach projektu Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą

204307 / 2009-11-10 - Podmiot prawa publicznego

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Świadczenie usługi szkoleniowej w ramach czwartej edycji projektu Zostań Małopolskim Przedsiębiorcą

198896 / 2010-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej - Sękowa (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń - warsztatów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo z terenu Gminy Sękowa w ramach Projektu pn. /Aktywność zawodowa młodych szansą na lepszą przyszłość/ realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

184053 / 2010-07-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Kamienica (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Kamienica

106617 / 2013-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Gorlicach - Gorlice (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń-kursów dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Michalusa 14 w ramach projektu pn: Poprawa życia mieszkańców DPS - rozbudowa infrastruktury i szkolenie personelu, realizowanego z programu Pomocna Dłoń pod Bezpiecznym Dachem współfinansowanego ze środków Szwajcarsko -Polskiego Programu Współpracy.

322740 / 2011-10-06 - Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osbowości prawnej

Areszt Śledczy - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zamówienie na usługę szkoleniową dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w AŚ w Krakowie

377706 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach - Gorlice (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH PROJEKTU POD NAZWĄ DAJ SOBIE SZANSĘ, TOBIE TEŻ SIĘ UDA WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

272760 / 2013-07-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego - Kraków (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparki jednonaczyniowej do 08 m3 klasa III znak sprawy: ZP.271.26 .2013

81782 / 2011-04-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Zembrzyce (małopolskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.: Aktywność - mój atut.