99668 / 2013-03-12 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina i Miasto Szadek (Szadek)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę modułów informatycznych do zbierania analizy i publicznej prezentacji danych dotyczących gospodarowania odpadami w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin.
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych do zbierania analizy i publicznej prezentacji danych dotyczących gospodarowania odpadami.
2. Dostawca zapewnia licencję oprogramowania o którym mowa w pkt 1 na czas nieoznaczony
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 99668
Data publikacji: 2013-03-12
Nazwa: Gmina i Miasto Szadek
Ulica: ul. Warszawska 3
Numer domu: 3
Miejscowość: Szadek
Kod pocztowy: 98-240
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 43 8215004
Numer faxu: 43 8215773
Regon: 73093446000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę modułów informatycznych do zbierania analizy i publicznej prezentacji danych dotyczących gospodarowania odpadami w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin.
Rodzaj zamówienia: D
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych do zbierania analizy i publicznej prezentacji danych dotyczących gospodarowania odpadami.
2. Dostawca zapewnia licencję oprogramowania o którym mowa w pkt 1 na czas nieoznaczony
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza i doświadczenie:
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Potencjał techniczny:
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja ekonomiczna:
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Oświadczenie o wykazie podmiotów wchodzących w skład tej samej grupy kapitałowej
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy i Miasta w Szadku
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek
Data składania wniosków, ofert: 20/03/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Urząd Gminy i Miasta w Szadku
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zakup w ramach projektu Razem dla Ekologii dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa: dostawa oprogramowania dla Gminy Szadek
Opis:
Opis funkcjonalności:
1. Ewidencja nieruchomości:
1.1. wyszukiwanie po złożonych zakresach, z możliwością uwzględniania wielu parametrów jednocześnie,
1.2. generowanie wydruków i zestawień, dotyczących nieruchomości, właścicieli i przedsiębiorców, w oparciu o wcześniej zdefiniowany, złożony zakres wyszukiwania,
1.3. tworzenie nieruchomości przy użyciu pozycji słownikowych,
1.4. edycja danych nieruchomości, z możliwością tworzenia historii,
1.5. przypisanie dzielnicy do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.6. przypisanie numeru działki do nieruchomości,
1.7. przypisanie sołectwa do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.8. przypisanie sektora do nieruchomości,
1.9. określanie statusu nieruchomości - niezweryfikowana lub prawidłowa,
1.10. określanie powierzchni nieruchomości,
1.11. określanie kwalifikacji nieruchomości:
1.11.1. czy na nieruchomości powstają odpady komunalne,
1.11.2. czy odpady pochodzą z nieruchomości:
1.11.2.1. zamieszkałej,
1.11.2.2. niezamieszkałej,
1.11.2.3. zamieszkałej i niezamieszkałej (mieszanej).
1.12. określenie ilości osób zameldowanych dla nieruchomości,
1.13. określenie ilości osób zamieszkujących dla nieruchomości,
1.14. podział nieruchomości na lokale,
1.15. możliwość określenia informacji dodatkowych, dotyczących nieruchomości,
1.16. ewidencja działek geodezyjnych, na których znajduje się nieruchomość,
1.17. przypisywanie właścicieli powiązanych z nieruchomością,
1.18. ewidencja umów na odbiór odpadów komunalnych,
1.19. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zmieszanych,
1.20. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zbieranych na nieruchomości w sposób selektywny,
1.21. ewidencja umów na odbiór nieczystości ciekłych,
1.22. ewidencja wywozów nieczystości ciekłych,
1.23. ewidencja i obsługa zużycia wody wodociągowej na nieruchomości,
1.24. ewidencja i obsługa urządzeń wodno - kanalizacyjnych, powiązanych z nieruchomością,
1.25. ewidencja decyzji i innych dokumentów powiązanych z nieruchomością
2. Wykaz przedsiębiorców:
2.1. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
2.2. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.3. określanie zezwoleń dla przedsiębiorców, działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.4. drukowanie zestawienia przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika,
2.5. określanie statusu aktywności przedsiębiorcy.
3. Wykaz punktów zbierania zużytego sprzętu elektrycznego:
3.1. określanie adresu punktu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego,
3.2. określanie rodzaju odbieranego sprzętu.
4. Wykaz punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych:
4.1. określanie adresu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
4.2. określanie zakresu rodzaju odbieranych odpadów.
5. Obsługa rejestru działalności regulowanej:
5.1. rejestracja przedsiębiorcy na podstawie wniosku o wpis, z uwzględnieniem rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
5.2. aktualizacja danych przedsiębiorcy na podstawie wniosku o zmianę danych w rejestrze,
5.3. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru na podstawie wniosku o wykreślenie z rejestru,
5.4. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru, w oparciu o decyzję administracyjną,
5.5. drukowanie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej,
5.6. eksport danych zawartych w rejestrze do internetowej bazy CEIDG,
5.7. wyświetlanie rejestru przedsiębiorców w oparciu o predefiniowane statusy.
6. Wykaz właścicieli:
6.1. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór odpadów komunalnych,
6.2. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór nieczystości ciekłych,
6.3. automatyczne tworzenie nieruchomości na podstawie danych adresowych właściciela,
6.4. podgląd nieruchomości powiązanych z właścicielem,
6.5. moduł ochrony danych osobowych,
6.6. drukowanie wykazu właścicieli przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika.
7. Raporty i zestawienia dotyczące umów na odpady komunalne i nieczystości ciekłe:
7.1. zestawienie nieruchomości nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.2. zestawienie nieruchomości posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.3. zestawienie właścicieli nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.4. zestawienie właścicieli posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.5. zestawienie umów na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych wg zakresów czasowych, takich jak: data zawarcia, data wygaśnięcia itp.,
7.6. zestawienia statystyczne, dotyczące zbiorników bezodpływowych, przyłączy do kanalizacji czy przydomowych oczyszczali ścieków,
7.7. wydruki objętości wywozów odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
7.8. zestawienia kontrolne, dotyczące bezodpływowych zbiorników na ścieki - np. dla Straży Miejskiej.
8. Selektywna zbiórka odpadów:
8.1. wydruk objętości zewidencjonowanych odpadów komunalnych, zebranych w sposób selektywny - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
8.2. wydruk objętości wszystkich odpadów, z podziałem na odpady zebrane selektywnie, nieselektywnie i nieczystości ciekłe - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika.
9. Sprawozdawczość:
9.1. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego odpady komunalne - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy składowisk i instalacji itp.),
9.2. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego nieczystości ciekłe - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy stacji zlewnych itp.),
9.3. automatyczne tworzenie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o dane poszczególnych przedsiębiorców,
9.4. drukowanie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o wzór wydruku określony w rozporządzeniu,
9.5. możliwość ustawienia wartości domyślnych dla powtarzających się pól w sprawozdaniach,
9.6. możliwość przyjęcia sprawozdań wprowadzonych przez przedsiębiorców za pośrednictwem dedykowanego modułu WWW
10. Analizy i zestawienia inwentaryzacyjne dla gminy:
10.1. generowanie zestawienia pomocniczego najistotniejszych danych wprowadzonych do systemu - w celu łatwego określenia stanu przygotowania do przejęcia obowiązków nad odpadami; zestawienie zawiera m.in. informacje o ilości nieruchomości w bazie z podziałem na kwalifikacje, ilości osób zameldowanych,
10.2. modelowanie prognozowanych przychodów gminy - w oparciu o dane z bazy lub wprowadzone przez użytkownika dane wejściowe, system generuje zestawienia i wykresy pokazujące prognozowane przychody gminy po przejęciu obowiązku odbioru odpadów,
10.3. analiza danych w oparciu o informacje przekazane przez przedsiębiorców na sprawozdaniach - zestawienia statystyczne i wykresy pokazujące np. kształt strumienia odpadów w poszczególnych kwartałach danego roku.
11. Słowniki systemu:
11.1. definiowanie słowników dotyczących punktów adresowych:
11.1.1. słownik miejscowości,
11.1.2. słownik ulic,
11.1.3. słownik dzielnic,
11.1.4. słownik sołectw,
11.1.5. słownik powiatów,
11.1.6. słownik kodów pocztowych,
11.1.7. słownik rodzajów zabudowy.
11.2. definiowanie pozostałych słowników występujących w programie:
11.2.1. słownik rodzajów właścicieli,
11.2.2. słownik obrębów administracyjnych,
11.2.3. słownik odpadów segregowanych,
11.2.4. słownik jednostek miary,
11.2.5. słownik objętości pojemników,
11.2.6. słownik częstotliwości wywozów,
11.2.7. słownik sektorów,
11.2.8. słownik instalacji, składowisk i stacji zlewnych,
11.2.9. słownik sposobów zagospodarowania odpadów,
11.2.10. słownik rodzajów nieczystości ciekłych,
11.2.11. słownik przydatnych adresów WWW
12. Sektory:
12.1. możliwość zdefiniowania nazw, symboli i dodatkowych opisów sektorów,
12.2. określanie zakresu poszczególnych sektorów - możliwość precyzyjnego określenia, w oparciu o słowniki ulic i miejscowości, zakresu poszczególnych sektorów; system umożliwia dowolny podział na sektory,
12.3. automatyczne przypisywanie nieruchomości do sektora / sektorów,
12.4. zestawienie nieruchomości przypisanych do sektora / sektorów,
12.5. zestawienie nieruchomości nieprzypisanych do sektorów,
12.6. zestawienie statystyczne dla sektorów, z informacją o ilości nieruchomości i osób zameldowanych dla każdego z sektorów.
13. Importy danych, dotyczących nieruchomości, właściciela, podatnika lub umów z baz zewnętrznych lub plików:
13.1. import słowników miejscowości i ulic z bazy GUS (TERYT),
13.2. importy z baz typu DBF:
13.2.1. import słownika ulic,
13.2.2. import słownika ulic z miejscowościami,
13.2.3. import słownika dzielnic,
13.2.4. import słownika miejscowości,
13.2.5. import słownika sołectw,
13.2.6. import nieruchomości z informacją o właścicielach,
13.2.7. import umów dla istniejącej nieruchomości z istniejącym właścicielem,
13.2.8. import nieruchomości ze zbiornikami bezodpływowymi,
13.2.9. import wykazu właścicieli,
13.2.10. import nieruchomości z informacją o działkach geodezyjnych,
13.2.11. import wykazu przedsiębiorców.
13.3. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z rozporządzeniem,
13.4. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z danymi dla GUS (EPN GUS),
13.5. import za pomocą generatora importów,
14. Moduł konfiguracji i zarządzania użytkownikami systemu:
14.1. zakładanie użytkowników systemu, z możliwością nadawania uprawnień, niezależnie dla każdego z użytkowników,
14.2. historia logowań użytkowników do systemu,
14.3. prowadzenie historii zdarzeń dla najbardziej newralgicznych czynności w systemie,
14.4. możliwość konfiguracji haseł użytkowników (wymuszanie bezpiecznego hasła i konieczności zmiany hasła co określoną ilość dni),
14.5. import sprawozdań przesłanych drogą
14.6. konfiguracja automatu kopii zapasowej.
15. Tworzenie kont wymiarowych i ewidencja deklaracji / decyzji:
15.1. zakładanie konta wymiarowego dla płatnika,
15.2. przypisywanie do konta wymiarowego informacji o nieruchomości,
15.3. określanie danych niezbędnych do wyliczenia kwoty przypisu - obsługa wszystkich metod określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarówno dla nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych jak i mieszanych,
15.4. ewidencja deklaracji / decyzji o naliczeniu opłaty śmieciowej - z wykorzystaniem wcześniej zdefiniowanych stawek opłaty,
15.5. naliczenie i księgowanie płatności,
15.6. przekazanie płatności do systemu rozliczeniowego
16. Budowa bazy osobowej płatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
16.1. wykorzystanie bazy osobowej systemu podatkowego, w celu maksymalnego skrócenia procesu ewidencji deklaracji,
16.2. możliwość wprowadzenia płatnika, który nie widnieje w systemie podatkowym.
17. Definiowanie słowników:
17.1. określenie słownika grup kont wymiarowych,
17.2. dla nieruchomości zamieszkałych - określenie stawek - podstawowej i obniżonej - dla wybranej metody,
17.3. dla nieruchomości niezamieszkałych - określenie rodzajów pojemników i stawek - podstawowej i obniżonej - dla każdego z pojemników.
18. Konfiguracja informacji związanych z wyliczaniem kwoty przypisu:
18.1. określenie wybranej przez gminę metody naliczenia opłaty,
18.2. określenie terminów płatności,
18.3. konfiguracja nadawania numeru wirtualnego konta bankowego,
18.4. konfiguracja nadawania numeru konta wymiarowego,
18.5. grupowe nadawanie wirtualnego konta bankowego
19. Możliwość zdefiniowania własnego wzoru decyzji, z wykorzystaniem pól bazodanowych.
20. Możliwość zarchiwizowania dokumentów w postaci elektronicznej i przypisania ich do dowolnego rekordu (nieruchomości) w systemie.
21. Możliwość zaczytania dokumentu bezpośrednio ze skanera - z pominięciem oprogramowania producenta skanera, za pośrednictwem sterowników.
22. Po zeskanowaniu i zapisaniu dokumentu - możliwość wyświetlenia dokumentu lub jego zapisania na komputerze lokalnym.
23. Możliwość przypisania poszczególnym użytkownikom systemu uprawnień do wglądu /edycji danych w bazie.
24. Możliwość prowadzenia przez Gminę własnego portalu edukacyjno - informacyjnego, w celu realizacji obowiązku prowadzenia kampanii edukacyjno - informacyjnej.
25. Twórcą i administratorem portalu będzie osoba (osoby) wyznaczone przez Urząd. Wykonawca udostępnia przestrzeń dyskową i narzędzia do tworzenia portalu.
26. Możliwość eksportu z systemu na portal następujących danych:
26.1. wykazu przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy,
26.2. wykazu punktów selektywnej zbiórki odpadów,
26.3. punktów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
27. Możliwość łatwego pokazania na mapach internetowych lokalizacji istotnych z punktu widzenia gospodarki odpadami miejsc - np. gminnych punktów selektywnego zbierania odpadów.
28. Linkowanie stron i narzędzi zewnętrznych dla przedsiębiorców:
28.1. Tworzenie i edycja sprawozdań przez przedsiębiorcę za pomocą przeglądarki internetowej - w zakresie odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych:
28.1.1. bezpieczeństwo logowania dzięki unikalnego loginowi i haśle,
28.1.2. gwarancja prawidłowości wprowadzonych danych, dzięki wykorzystaniu słowników systemu (adresów i nazw instalacji, składowisk, punktów zlewnych czy nazw i kodów odpadów),
28.1.3. możliwość zapisania częściowo wypełnionego sprawozdania,
28.1.4. zabezpieczenie pozwalające na zarejestrowanie tylko prawidłowo wypełnionych sprawozdań.
28.2. przesyłanie zarejestrowanych sprawozdań do bufora systemu.
28.3. wydruk wypełnionych sprawozdań.
28.4. możliwość podglądu stanu przyjęcia sprawozdania.
29. Możliwość weryfikacji odbioru odpadów na stacji RIPOK
30. Możliwość integracji z systemem GPS
31. Obsługa płatności masowych:
31.1. wczytywanie wyciągu bankowego generowanego elektronicznie przez bank, rozpoznawanie poszczególnych przelewów oraz umożliwienie rejestracji przelewu z wyciągu do odpowiedniego systemu finansowo - księgowego pracującego w Gminie (KSZOB oraz BUDŻET)
31.2. drukowanie wypełnionych blankietów polecenia przelewu
31.3. automatyczne zaksięgowanie wpłat wnoszonych przy pomocy blankietów przelewu
31.4. obsługa kont wirtualnych - automatyczne rozpoznanie, na jakim koncie i w ramach jakiego zobowiązania należy wykonać księgowanie
31.5. możliwość pracy nad wieloma wyciągami przez wielu operatorów jednocześnie
31.6. pełna kontrola nad wykonywanymi operacjami (możliwość wyboru zaksięgowania w programie BUDŻET lub na koncie analitycznym płatnika)
31.7. syntetyczne zestawienie służące do przygotowania sprawozdań budżetowych
31.8. komplet zestawień pozwalający na pełne udokumentowanie pracy w podziale na operatorów i przydzielone im zadania
31.9. rozpoznanie różnych formatów wyciągów elektronicznych
31.10. archiwizowanie przelewów
32. Obsługa gotówkowa należności wynikających z realizacji zapisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie:
32.1. rejestrowanie wpłat
32.2. drukowanie pokwitowań K-103 oraz innych, według własnej definicji
32.3. realizowany w czasie rzeczywistym automatyczny przepływ zapisów księgowych i kasowych:
32.3.1. możliwość księgowania z poziomu kasy w programie księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM)
32.3.2. możliwość wysyłania wpłat do kasy z poziomu systemu księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM
33. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez:
33.1. generowanie w nim przypisów i odpisów wynikających z realizacji zapisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie
33.2. automatyczną korektę wysokości przypisów i odpisów wynikającą ze zmian w systemie wymiarowym
34. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości budżetowej (program BUDŻET autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez możliwość automatycznej dekretacji wszystkich operacji finansowych
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: oprogramowanie dla Gminy Wodzierady
Opis:
1. Ewidencja nieruchomości:
1.1. wyszukiwanie po złożonych zakresach, z możliwością uwzględniania wielu parametrów jednocześnie,
1.2. generowanie wydruków i zestawień, dotyczących nieruchomości, właścicieli i przedsiębiorców, w oparciu o wcześniej zdefiniowany, złożony zakres wyszukiwania,
1.3. tworzenie nieruchomości przy użyciu pozycji słownikowych,
1.4. edycja danych nieruchomości, z możliwością tworzenia historii,
1.5. przypisanie dzielnicy do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.6. przypisanie numeru działki do nieruchomości,
1.7. przypisanie sołectwa do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.8. przypisanie sektora do nieruchomości,
1.9. określanie statusu nieruchomości - niezweryfikowana lub prawidłowa,
1.10. określanie powierzchni nieruchomości,
1.11. określanie kwalifikacji nieruchomości:
1.11.1. czy na nieruchomości powstają odpady komunalne,
1.11.2. czy odpady pochodzą z nieruchomości:
1.11.2.1. zamieszkałej,
1.11.2.2. niezamieszkałej,
1.11.2.3. zamieszkałej i niezamieszkałej (mieszanej).
1.12. określenie ilości osób zameldowanych dla nieruchomości,
1.13. określenie ilości osób zamieszkujących dla nieruchomości,
1.14. podział nieruchomości na lokale,
1.15. możliwość określenia informacji dodatkowych, dotyczących nieruchomości,
1.16. ewidencja działek geodezyjnych, na których znajduje się nieruchomość,
1.17. przypisywanie właścicieli powiązanych z nieruchomością,
1.18. ewidencja umów na odbiór odpadów komunalnych,
1.19. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zmieszanych,
1.20. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zbieranych na nieruchomości w sposób selektywny,
1.21. ewidencja umów na odbiór nieczystości ciekłych,
1.22. ewidencja wywozów nieczystości ciekłych,
1.23. ewidencja i obsługa zużycia wody wodociągowej na nieruchomości,
1.24. ewidencja i obsługa urządzeń wodno - kanalizacyjnych, powiązanych z nieruchomością,
1.25. ewidencja decyzji i innych dokumentów powiązanych z nieruchomością
2. Wykaz przedsiębiorców:
2.1. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
2.2. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.3. określanie zezwoleń dla przedsiębiorców, działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.4. drukowanie zestawienia przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika,
2.5. określanie statusu aktywności przedsiębiorcy.
3. Wykaz punktów zbierania zużytego sprzętu elektrycznego:
3.1. określanie adresu punktu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego,
3.2. określanie rodzaju odbieranego sprzętu.
4. Wykaz punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych:
4.1. określanie adresu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
4.2. określanie zakresu rodzaju odbieranych odpadów.
5. Obsługa rejestru działalności regulowanej:
5.1. rejestracja przedsiębiorcy na podstawie wniosku o wpis, z uwzględnieniem rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
5.2. aktualizacja danych przedsiębiorcy na podstawie wniosku o zmianę danych w rejestrze,
5.3. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru na podstawie wniosku o wykreślenie z rejestru,
5.4. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru, w oparciu o decyzję administracyjną,
5.5. drukowanie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej,
5.6. eksport danych zawartych w rejestrze do internetowej bazy CEIDG,
5.7. wyświetlanie rejestru przedsiębiorców w oparciu o predefiniowane statusy.
6. Wykaz właścicieli:
6.1. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór odpadów komunalnych,
6.2. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór nieczystości ciekłych,
6.3. automatyczne tworzenie nieruchomości na podstawie danych adresowych właściciela,
6.4. podgląd nieruchomości powiązanych z właścicielem,
6.5. moduł ochrony danych osobowych,
6.6. drukowanie wykazu właścicieli przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika.
7. Raporty i zestawienia dotyczące umów na odpady komunalne i nieczystości ciekłe:
7.1. zestawienie nieruchomości nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.2. zestawienie nieruchomości posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.3. zestawienie właścicieli nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.4. zestawienie właścicieli posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.5. zestawienie umów na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych wg zakresów czasowych, takich jak: data zawarcia, data wygaśnięcia itp.,
7.6. zestawienia statystyczne, dotyczące zbiorników bezodpływowych, przyłączy do kanalizacji czy przydomowych oczyszczali ścieków,
7.7. wydruki objętości wywozów odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
7.8. zestawienia kontrolne, dotyczące bezodpływowych zbiorników na ścieki - np. dla Straży Miejskiej.
8. Selektywna zbiórka odpadów:
8.1. wydruk objętości zewidencjonowanych odpadów komunalnych, zebranych w sposób selektywny - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
8.2. wydruk objętości wszystkich odpadów, z podziałem na odpady zebrane selektywnie, nieselektywnie i nieczystości ciekłe - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika.
9. Sprawozdawczość:
9.1. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego odpady komunalne - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy składowisk i instalacji itp.),
9.2. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego nieczystości ciekłe - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy stacji zlewnych itp.),
9.3. automatyczne tworzenie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o dane poszczególnych przedsiębiorców,
9.4. drukowanie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o wzór wydruku określony w rozporządzeniu,
9.5. możliwość ustawienia wartości domyślnych dla powtarzających się pól w sprawozdaniach,
9.6. możliwość przyjęcia sprawozdań wprowadzonych przez przedsiębiorców za pośrednictwem dedykowanego modułu WWW
10. Analizy i zestawienia inwentaryzacyjne dla gminy:
10.1. generowanie zestawienia pomocniczego najistotniejszych danych wprowadzonych do systemu - w celu łatwego określenia stanu przygotowania do przejęcia obowiązków nad odpadami; zestawienie zawiera m.in. informacje o ilości nieruchomości w bazie z podziałem na kwalifikacje, ilości osób zameldowanych,
10.2. modelowanie prognozowanych przychodów gminy - w oparciu o dane z bazy lub wprowadzone przez użytkownika dane wejściowe, system generuje zestawienia i wykresy pokazujące prognozowane przychody gminy po przejęciu obowiązku odbioru odpadów,
10.3. analiza danych w oparciu o informacje przekazane przez przedsiębiorców na sprawozdaniach - zestawienia statystyczne i wykresy pokazujące np. kształt strumienia odpadów w poszczególnych kwartałach danego roku.
11. Słowniki systemu:
11.1. definiowanie słowników dotyczących punktów adresowych:
11.1.1. słownik miejscowości,
11.1.2. słownik ulic,
11.1.3. słownik dzielnic,
11.1.4. słownik sołectw,
11.1.5. słownik powiatów,
11.1.6. słownik kodów pocztowych,
11.1.7. słownik rodzajów zabudowy.
11.2. definiowanie pozostałych słowników występujących w programie:
11.2.1. słownik rodzajów właścicieli,
11.2.2. słownik obrębów administracyjnych,
11.2.3. słownik odpadów segregowanych,
11.2.4. słownik jednostek miary,
11.2.5. słownik objętości pojemników,
11.2.6. słownik częstotliwości wywozów,
11.2.7. słownik sektorów,
11.2.8. słownik instalacji, składowisk i stacji zlewnych,
11.2.9. słownik sposobów zagospodarowania odpadów,
11.2.10. słownik rodzajów nieczystości ciekłych,
11.2.11. słownik przydatnych adresów WWW
12. Sektory:
12.1. możliwość zdefiniowania nazw, symboli i dodatkowych opisów sektorów,
12.2. określanie zakresu poszczególnych sektorów - możliwość precyzyjnego określenia, w oparciu o słowniki ulic i miejscowości, zakresu poszczególnych sektorów; system umożliwia dowolny podział na sektory,
12.3. automatyczne przypisywanie nieruchomości do sektora / sektorów,
12.4. zestawienie nieruchomości przypisanych do sektora / sektorów,
12.5. zestawienie nieruchomości nieprzypisanych do sektorów,
12.6. zestawienie statystyczne dla sektorów, z informacją o ilości nieruchomości i osób zameldowanych dla każdego z sektorów.
13. Importy danych, dotyczących nieruchomości, właściciela, podatnika lub umów z baz zewnętrznych lub plików:
13.1. import słowników miejscowości i ulic z bazy GUS (TERYT),
13.2. importy z baz typu DBF:
13.2.1. import słownika ulic,
13.2.2. import słownika ulic z miejscowościami,
13.2.3. import słownika dzielnic,
13.2.4. import słownika miejscowości,
13.2.5. import słownika sołectw,
13.2.6. import nieruchomości z informacją o właścicielach,
13.2.7. import umów dla istniejącej nieruchomości z istniejącym właścicielem,
13.2.8. import nieruchomości ze zbiornikami bezodpływowymi,
13.2.9. import wykazu właścicieli,
13.2.10. import nieruchomości z informacją o działkach geodezyjnych,
13.2.11. import wykazu przedsiębiorców.
13.3. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z rozporządzeniem,
13.4. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z danymi dla GUS (EPN GUS),
13.5. import za pomocą generatora importów,
14. Moduł konfiguracji i zarządzania użytkownikami systemu:
14.1. zakładanie użytkowników systemu, z możliwością nadawania uprawnień, niezależnie dla każdego z użytkowników,
14.2. historia logowań użytkowników do systemu,
14.3. prowadzenie historii zdarzeń dla najbardziej newralgicznych czynności w systemie,
14.4. możliwość konfiguracji haseł użytkowników (wymuszanie bezpiecznego hasła i konieczności zmiany hasła co określoną ilość dni),
14.5. import sprawozdań przesłanych drogą
14.6. konfiguracja automatu kopii zapasowej.
15. Tworzenie kont wymiarowych i ewidencja deklaracji / decyzji:
15.1. zakładanie konta wymiarowego dla płatnika,
15.2. przypisywanie do konta wymiarowego informacji o nieruchomości,
15.3. określanie danych niezbędnych do wyliczenia kwoty przypisu - obsługa wszystkich metod określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarówno dla nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych jak i mieszanych,
15.4. ewidencja deklaracji / decyzji o naliczeniu opłaty śmieciowej - z wykorzystaniem wcześniej zdefiniowanych stawek opłaty,
15.5. naliczenie i księgowanie płatności,
15.6. przekazanie płatności do systemu rozliczeniowego
16. Budowa bazy osobowej płatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
16.1. wykorzystanie bazy osobowej systemu podatkowego, w celu maksymalnego skrócenia procesu ewidencji deklaracji,
16.2. możliwość wprowadzenia płatnika, który nie widnieje w systemie podatkowym.
17. Definiowanie słowników:
17.1. określenie słownika grup kont wymiarowych,
17.2. dla nieruchomości zamieszkałych - określenie stawek - podstawowej i obniżonej - dla wybranej metody,
17.3. dla nieruchomości niezamieszkałych - określenie rodzajów pojemników i stawek - podstawowej i obniżonej - dla każdego z pojemników.
18. Konfiguracja informacji związanych z wyliczaniem kwoty przypisu:
18.1. określenie wybranej przez gminę metody naliczenia opłaty,
18.2. określenie terminów płatności,
18.3. konfiguracja nadawania numeru wirtualnego konta bankowego,
18.4. konfiguracja nadawania numeru konta wymiarowego,
18.5. grupowe nadawanie wirtualnego konta bankowego
19. Możliwość zdefiniowania własnego wzoru decyzji, z wykorzystaniem pól bazodanowych.
20. Możliwość zarchiwizowania dokumentów w postaci elektronicznej i przypisania ich do dowolnego rekordu (nieruchomości) w systemie.
21. Możliwość zaczytania dokumentu bezpośrednio ze skanera - z pominięciem oprogramowania producenta skanera, za pośrednictwem sterowników.
22. Po zeskanowaniu i zapisaniu dokumentu - możliwość wyświetlenia dokumentu lub jego zapisania na komputerze lokalnym.
23. Możliwość przypisania poszczególnym użytkownikom systemu uprawnień do wglądu /edycji danych w bazie.
24. Możliwość prowadzenia przez Gminę własnego portalu edukacyjno - informacyjnego, w celu realizacji obowiązku prowadzenia kampanii edukacyjno - informacyjnej.
25. Twórcą i administratorem portalu będzie osoba (osoby) wyznaczone przez Urząd. Wykonawca udostępnia przestrzeń dyskową i narzędzia do tworzenia portalu.
26. Możliwość eksportu z systemu na portal następujących danych:
26.1. wykazu przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy,
26.2. wykazu punktów selektywnej zbiórki odpadów,
26.3. punktów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
27. Możliwość łatwego pokazania na mapach internetowych lokalizacji istotnych z punktu widzenia gospodarki odpadami miejsc - np. gminnych punktów selektywnego zbierania odpadów.
28. Linkowanie stron i narzędzi zewnętrznych dla przedsiębiorców:
28.1. Tworzenie i edycja sprawozdań przez przedsiębiorcę za pomocą przeglądarki internetowej - w zakresie odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych:
28.1.1. bezpieczeństwo logowania dzięki unikalnego loginowi i haśle,
28.1.2. gwarancja prawidłowości wprowadzonych danych, dzięki wykorzystaniu słowników systemu (adresów i nazw instalacji, składowisk, punktów zlewnych czy nazw i kodów odpadów),
28.1.3. możliwość zapisania częściowo wypełnionego sprawozdania,
28.1.4. zabezpieczenie pozwalające na zarejestrowanie tylko prawidłowo wypełnionych sprawozdań.
28.2. przesyłanie zarejestrowanych sprawozdań do bufora systemu.
28.3. wydruk wypełnionych sprawozdań.
28.4. możliwość podglądu stanu przyjęcia sprawozdania.
29. Możliwość weryfikacji odbioru odpadów na stacji RIPOK
30. Możliwość integracji z systemem GPS
31. Obsługa płatności masowych:
31.1. wczytywanie wyciągu bankowego generowanego elektronicznie przez bank, rozpoznawanie poszczególnych przelewów oraz umożliwienie rejestracji przelewu z wyciągu do odpowiedniego systemu finansowo - księgowego pracującego w Gminie (KSZOB oraz BUDŻET)
31.2. drukowanie wypełnionych blankietów polecenia przelewu
31.3. automatyczne zaksięgowanie wpłat wnoszonych przy pomocy blankietów przelewu
31.4. możliwość pracy nad wieloma wyciągami przez wielu operatorów jednocześnie
31.5. pełna kontrola nad wykonywanymi operacjami (możliwość wyboru zaksięgowania w programie BUDŻET lub na koncie analitycznym płatnika)
31.6. syntetyczne zestawienie służące do przygotowania sprawozdań budżetowych
31.7. komplet zestawień pozwalający na pełne udokumentowanie pracy w podziale na operatorów i przydzielone im zadania
31.8. rozpoznanie różnych formatów wyciągów elektronicznych
31.9. archiwizowanie przelewów
32. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez:
32.1. generowanie w nim przypisów i odpisów wynikających z realizacji zapisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie
32.2. automatyczną korektę wysokości przypisów i odpisów wynikającą ze zmian w systemie wymiarowym
33. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości budżetowej (program BUDŻET autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez możliwość automatycznej dekretacji wszystkich operacji finansowych
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: oprogramowanie dla Gminy Zapolice
Opis:
1. Ewidencja nieruchomości:
1.1. wyszukiwanie po złożonych zakresach, z możliwością uwzględniania wielu parametrów jednocześnie,
1.2. generowanie wydruków i zestawień, dotyczących nieruchomości, właścicieli i przedsiębiorców, w oparciu o wcześniej zdefiniowany, złożony zakres wyszukiwania,
1.3. tworzenie nieruchomości przy użyciu pozycji słownikowych,
1.4. edycja danych nieruchomości, z możliwością tworzenia historii,
1.5. przypisanie dzielnicy do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.6. przypisanie numeru działki do nieruchomości,
1.7. przypisanie sołectwa do nieruchomości (na podstawie słownika systemowego),
1.8. przypisanie sektora do nieruchomości,
1.9. określanie statusu nieruchomości - niezweryfikowana lub prawidłowa,
1.10. określanie powierzchni nieruchomości,
1.11. określanie kwalifikacji nieruchomości:
1.11.1. czy na nieruchomości powstają odpady komunalne,
1.11.2. czy odpady pochodzą z nieruchomości:
1.11.2.1. zamieszkałej,
1.11.2.2. niezamieszkałej,
1.11.2.3. zamieszkałej i niezamieszkałej (mieszanej).
1.12. określenie ilości osób zameldowanych dla nieruchomości,
1.13. określenie ilości osób zamieszkujących dla nieruchomości,
1.14. podział nieruchomości na lokale,
1.15. możliwość określenia informacji dodatkowych, dotyczących nieruchomości,
1.16. ewidencja działek geodezyjnych, na których znajduje się nieruchomość,
1.17. przypisywanie właścicieli powiązanych z nieruchomością,
1.18. ewidencja umów na odbiór odpadów komunalnych,
1.19. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zmieszanych,
1.20. ewidencja wywozów odpadów komunalnych - zbieranych na nieruchomości w sposób selektywny,
1.21. ewidencja umów na odbiór nieczystości ciekłych,
1.22. ewidencja wywozów nieczystości ciekłych,
1.23. ewidencja i obsługa zużycia wody wodociągowej na nieruchomości,
1.24. ewidencja i obsługa urządzeń wodno - kanalizacyjnych, powiązanych z nieruchomością,
1.25. ewidencja decyzji i innych dokumentów powiązanych z nieruchomością
2. Wykaz przedsiębiorców:
2.1. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
2.2. ewidencja przedsiębiorców działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.3. określanie zezwoleń dla przedsiębiorców, działających w zakresie odbierania nieczystości ciekłych,
2.4. drukowanie zestawienia przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika,
2.5. określanie statusu aktywności przedsiębiorcy.
3. Wykaz punktów zbierania zużytego sprzętu elektrycznego:
3.1. określanie adresu punktu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego,
3.2. określanie rodzaju odbieranego sprzętu.
4. Wykaz punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych:
4.1. określanie adresu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
4.2. określanie zakresu rodzaju odbieranych odpadów.
5. Obsługa rejestru działalności regulowanej:
5.1. rejestracja przedsiębiorcy na podstawie wniosku o wpis, z uwzględnieniem rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
5.2. aktualizacja danych przedsiębiorcy na podstawie wniosku o zmianę danych w rejestrze,
5.3. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru na podstawie wniosku o wykreślenie z rejestru,
5.4. usuwanie danych przedsiębiorcy z rejestru, w oparciu o decyzję administracyjną,
5.5. drukowanie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej,
5.6. eksport danych zawartych w rejestrze do internetowej bazy CEIDG,
5.7. wyświetlanie rejestru przedsiębiorców w oparciu o predefiniowane statusy.
6. Wykaz właścicieli:
6.1. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór odpadów komunalnych,
6.2. prowadzenie wykazu właścicieli związanych z umowami na odbiór nieczystości ciekłych,
6.3. automatyczne tworzenie nieruchomości na podstawie danych adresowych właściciela,
6.4. podgląd nieruchomości powiązanych z właścicielem,
6.5. moduł ochrony danych osobowych,
6.6. drukowanie wykazu właścicieli przedsiębiorców - wydruk z parametrami określanymi przez użytkownika.
7. Raporty i zestawienia dotyczące umów na odpady komunalne i nieczystości ciekłe:
7.1. zestawienie nieruchomości nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.2. zestawienie nieruchomości posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.3. zestawienie właścicieli nie posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.4. zestawienie właścicieli posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika; wydruk może być tworzony w oparciu o wcześniej zdefiniowany podzakres nieruchomości (np. tylko dla wybranej ulicy),
7.5. zestawienie umów na odbiór odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych wg zakresów czasowych, takich jak: data zawarcia, data wygaśnięcia itp.,
7.6. zestawienia statystyczne, dotyczące zbiorników bezodpływowych, przyłączy do kanalizacji czy przydomowych oczyszczali ścieków,
7.7. wydruki objętości wywozów odpadów komunalnych / nieczystości ciekłych - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
7.8. zestawienia kontrolne, dotyczące bezodpływowych zbiorników na ścieki - np. dla Straży Miejskiej.
8. Selektywna zbiórka odpadów:
8.1. wydruk objętości zewidencjonowanych odpadów komunalnych, zebranych w sposób selektywny - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika,
8.2. wydruk objętości wszystkich odpadów, z podziałem na odpady zebrane selektywnie, nieselektywnie i nieczystości ciekłe - wydruk z parametrami, określany przez użytkownika.
9. Sprawozdawczość:
9.1. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego odpady komunalne - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy składowisk i instalacji itp.),
9.2. obsługa kwartalnych sprawozdań od przedsiębiorcy, odbierającego nieczystości ciekłe - w oparciu o dane słownikowe (kody odpadów, adresy stacji zlewnych itp.),
9.3. automatyczne tworzenie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o dane poszczególnych przedsiębiorców,
9.4. drukowanie sprawozdania dla marszałka województwa - w oparciu o wzór wydruku określony w rozporządzeniu,
9.5. możliwość ustawienia wartości domyślnych dla powtarzających się pól w sprawozdaniach,
9.6. możliwość przyjęcia sprawozdań wprowadzonych przez przedsiębiorców za pośrednictwem dedykowanego modułu WWW
10. Analizy i zestawienia inwentaryzacyjne dla gminy:
10.1. generowanie zestawienia pomocniczego najistotniejszych danych wprowadzonych do systemu - w celu łatwego określenia stanu przygotowania do przejęcia obowiązków nad odpadami; zestawienie zawiera m.in. informacje o ilości nieruchomości w bazie z podziałem na kwalifikacje, ilości osób zameldowanych,
10.2. modelowanie prognozowanych przychodów gminy - w oparciu o dane z bazy lub wprowadzone przez użytkownika dane wejściowe, system generuje zestawienia i wykresy pokazujące prognozowane przychody gminy po przejęciu obowiązku odbioru odpadów,
10.3. analiza danych w oparciu o informacje przekazane przez przedsiębiorców na sprawozdaniach - zestawienia statystyczne i wykresy pokazujące np. kształt strumienia odpadów w poszczególnych kwartałach danego roku.
11. Słowniki systemu:
11.1. definiowanie słowników dotyczących punktów adresowych:
11.1.1. słownik miejscowości,
11.1.2. słownik ulic,
11.1.3. słownik dzielnic,
11.1.4. słownik sołectw,
11.1.5. słownik powiatów,
11.1.6. słownik kodów pocztowych,
11.1.7. słownik rodzajów zabudowy.
11.2. definiowanie pozostałych słowników występujących w programie:
11.2.1. słownik rodzajów właścicieli,
11.2.2. słownik obrębów administracyjnych,
11.2.3. słownik odpadów segregowanych,
11.2.4. słownik jednostek miary,
11.2.5. słownik objętości pojemników,
11.2.6. słownik częstotliwości wywozów,
11.2.7. słownik sektorów,
11.2.8. słownik instalacji, składowisk i stacji zlewnych,
11.2.9. słownik sposobów zagospodarowania odpadów,
11.2.10. słownik rodzajów nieczystości ciekłych,
11.2.11. słownik przydatnych adresów WWW
12. Sektory:
12.1. możliwość zdefiniowania nazw, symboli i dodatkowych opisów sektorów,
12.2. określanie zakresu poszczególnych sektorów - możliwość precyzyjnego określenia, w oparciu o słowniki ulic i miejscowości, zakresu poszczególnych sektorów; system umożliwia dowolny podział na sektory,
12.3. automatyczne przypisywanie nieruchomości do sektora / sektorów,
12.4. zestawienie nieruchomości przypisanych do sektora / sektorów,
12.5. zestawienie nieruchomości nieprzypisanych do sektorów,
12.6. zestawienie statystyczne dla sektorów, z informacją o ilości nieruchomości i osób zameldowanych dla każdego z sektorów.
13. Importy danych, dotyczących nieruchomości, właściciela, podatnika lub umów z baz zewnętrznych lub plików:
13.1. import słowników miejscowości i ulic z bazy GUS (TERYT),
13.2. importy z baz typu DBF:
13.2.1. import słownika ulic,
13.2.2. import słownika ulic z miejscowościami,
13.2.3. import słownika dzielnic,
13.2.4. import słownika miejscowości,
13.2.5. import słownika sołectw,
13.2.6. import nieruchomości z informacją o właścicielach,
13.2.7. import umów dla istniejącej nieruchomości z istniejącym właścicielem,
13.2.8. import nieruchomości ze zbiornikami bezodpływowymi,
13.2.9. import wykazu właścicieli,
13.2.10. import nieruchomości z informacją o działkach geodezyjnych,
13.2.11. import wykazu przedsiębiorców.
13.3. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z rozporządzeniem,
13.4. import z systemu ewidencji podatkowej, dla pliku XML o strukturze zgodnej z danymi dla GUS (EPN GUS),
13.5. import za pomocą generatora importów,
14. Moduł konfiguracji i zarządzania użytkownikami systemu:
14.1. zakładanie użytkowników systemu, z możliwością nadawania uprawnień, niezależnie dla każdego z użytkowników,
14.2. historia logowań użytkowników do systemu,
14.3. prowadzenie historii zdarzeń dla najbardziej newralgicznych czynności w systemie,
14.4. możliwość konfiguracji haseł użytkowników (wymuszanie bezpiecznego hasła i konieczności zmiany hasła co określoną ilość dni),
14.5. import sprawozdań przesłanych drogą
14.6. konfiguracja automatu kopii zapasowej.
15. Tworzenie kont wymiarowych i ewidencja deklaracji / decyzji:
15.1. zakładanie konta wymiarowego dla płatnika,
15.2. przypisywanie do konta wymiarowego informacji o nieruchomości,
15.3. określanie danych niezbędnych do wyliczenia kwoty przypisu - obsługa wszystkich metod określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarówno dla nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych jak i mieszanych,
15.4. ewidencja deklaracji / decyzji o naliczeniu opłaty śmieciowej - z wykorzystaniem wcześniej zdefiniowanych stawek opłaty,
15.5. naliczenie i księgowanie płatności,
15.6. przekazanie płatności do systemu rozliczeniowego
16. Budowa bazy osobowej płatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
16.1. wykorzystanie bazy osobowej systemu podatkowego, w celu maksymalnego skrócenia procesu ewidencji deklaracji,
16.2. możliwość wprowadzenia płatnika, który nie widnieje w systemie podatkowym.
17. Definiowanie słowników:
17.1. określenie słownika grup kont wymiarowych,
17.2. dla nieruchomości zamieszkałych - określenie stawek - podstawowej i obniżonej - dla wybranej metody,
17.3. dla nieruchomości niezamieszkałych - określenie rodzajów pojemników i stawek - podstawowej i obniżonej - dla każdego z pojemników.
18. Konfiguracja informacji związanych z wyliczaniem kwoty przypisu:
18.1. określenie wybranej przez gminę metody naliczenia opłaty,
18.2. określenie terminów płatności,
18.3. konfiguracja nadawania numeru wirtualnego konta bankowego,
18.4. konfiguracja nadawania numeru konta wymiarowego,
18.5. grupowe nadawanie wirtualnego konta bankowego
19. Możliwość zdefiniowania własnego wzoru decyzji, z wykorzystaniem pól bazodanowych.
20. Możliwość zarchiwizowania dokumentów w postaci elektronicznej i przypisania ich do dowolnego rekordu (nieruchomości) w systemie.
21. Możliwość zaczytania dokumentu bezpośrednio ze skanera - z pominięciem oprogramowania producenta skanera, za pośrednictwem sterowników.
22. Po zeskanowaniu i zapisaniu dokumentu - możliwość wyświetlenia dokumentu lub jego zapisania na komputerze lokalnym.
23. Możliwość przypisania poszczególnym użytkownikom systemu uprawnień do wglądu /edycji danych w bazie.
24. Możliwość prowadzenia przez Gminę własnego portalu edukacyjno - informacyjnego, w celu realizacji obowiązku prowadzenia kampanii edukacyjno - informacyjnej.
25. Twórcą i administratorem portalu będzie osoba (osoby) wyznaczone przez Urząd. Wykonawca udostępnia przestrzeń dyskową i narzędzia do tworzenia portalu.
26. Możliwość eksportu z systemu na portal następujących danych:
26.1. wykazu przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy,
26.2. wykazu punktów selektywnej zbiórki odpadów,
26.3. punktów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
27. Możliwość łatwego pokazania na mapach internetowych lokalizacji istotnych z punktu widzenia gospodarki odpadami miejsc - np. gminnych punktów selektywnego zbierania odpadów.
28. Linkowanie stron i narzędzi zewnętrznych dla przedsiębiorców:
28.1. Tworzenie i edycja sprawozdań przez przedsiębiorcę za pomocą przeglądarki internetowej - w zakresie odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych:
28.1.1. bezpieczeństwo logowania dzięki unikalnego loginowi i haśle,
28.1.2. gwarancja prawidłowości wprowadzonych danych, dzięki wykorzystaniu słowników systemu (adresów i nazw instalacji, składowisk, punktów zlewnych czy nazw i kodów odpadów),
28.1.3. możliwość zapisania częściowo wypełnionego sprawozdania,
28.1.4. zabezpieczenie pozwalające na zarejestrowanie tylko prawidłowo wypełnionych sprawozdań.
28.2. przesyłanie zarejestrowanych sprawozdań do bufora systemu.
28.3. wydruk wypełnionych sprawozdań.
28.4. możliwość podglądu stanu przyjęcia sprawozdania.
29. Możliwość weryfikacji odbioru odpadów na stacji RIPOK
30. Możliwość integracji z systemem GPS
31. Obsługa płatności masowych:
31.1. wczytywanie wyciągu bankowego generowanego elektronicznie przez bank, rozpoznawanie poszczególnych przelewów oraz umożliwienie rejestracji przelewu z wyciągu do odpowiedniego systemu finansowo - księgowego pracującego w Gminie (KSZOB oraz BUDŻET)
31.2. drukowanie wypełnionych blankietów polecenia przelewu
31.3. automatyczne zaksięgowanie wpłat wnoszonych przy pomocy blankietów przelewu
31.4. obsługa kont wirtualnych - automatyczne rozpoznanie, na jakim koncie i w ramach jakiego zobowiązania należy wykonać księgowanie
31.5. możliwość pracy nad wieloma wyciągami przez wielu operatorów jednocześnie
31.6. pełna kontrola nad wykonywanymi operacjami (możliwość wyboru zaksięgowania w programie BUDŻET lub na koncie analitycznym płatnika)
31.7. syntetyczne zestawienie służące do przygotowania sprawozdań budżetowych
31.8. komplet zestawień pozwalający na pełne udokumentowanie pracy w podziale na operatorów i przydzielone im zadania
31.9. rozpoznanie różnych formatów wyciągów elektronicznych
31.10. archiwizowanie przelewów
32. Obsługa gotówkowa należności wynikających z realizacji zapisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie:
32.1. rejestrowanie wpłat
32.2. drukowanie pokwitowań K-103 oraz innych, według własnej definicji
32.3. realizowany w czasie rzeczywistym automatyczny przepływ zapisów księgowych i kasowych:
32.3.1. możliwość księgowania z poziomu kasy w programie księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM)
32.3.2. możliwość wysyłania wpłat do kasy z poziomu systemu księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM
33. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości zobowiązań (program KSZOB autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez:
33.1. generowanie w nim przypisów i odpisów wynikających z realizacji zapisów ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie
33.2. automatyczną korektę wysokości przypisów i odpisów wynikającą ze zmian w systemie wymiarowym
34. Automatyczna wymiana danych z użytkowanym w Gminie systemem księgowości budżetowej (program BUDŻET autorstwa firmy INFO-SYSTEM) poprzez możliwość automatycznej dekretacji wszystkich operacji finansowych.
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: oprogramowanie dla Gminy Zduńska Wola
Opis: opis szczegółowy w SIWZ
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa: oprogramowanie dla Gminy Burzenin
Opis:
Jednym z zadań projektu jest utworzenie i wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie, monitoring oraz analizę kosztową realizacji usług związanych z gospodarką komunalną na terenie Gminy w oparciu o dane przestrzenne.
Budowa systemu zakłada integrację wszelkich działań związanych w szczególności z gospodarowaniem odpadami w oparciu o geoinformację, niezależnie od położenia i umiejscowienia jednostki korzystającej z danych, a jednocześnie świadczenie e-usług informacyjnych dla szeregu podmiotów prawnych, jednostek nieposiadających osobowości prawnej i społeczeństwa.
Realizacja projektu zakłada w szczególności:
zakup oprogramowania
utworzenie bazy geoinformacyjnej, składającej się z modułów graficznych i opisowych, działającej w sieci wewnętrznej urzędu;
szkolenie administratorów informatycznych, administratorów i użytkowników systemu;
Opis wdrażanych modułów opisowych znajduje się w punkcie 2 i 3. Szczegółowe założenia dotyczące budowy systemu opisane zostały w punkcie 5, natomiast szczegółowe założenia dotyczące zakresu wdrożenia znajduje się w punkcie 4.
Kody CPV:
480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Czas: O
Okres w miesiącach: 24
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
50039 / 2016-05-05 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu - Zgierz (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Rozbudowa systemu HIS dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
113166 / 2012-04-11 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa licencji oprogramowania komputerowego
362620 / 2011-11-03 - Inny: samorzÄ…dowa instytucja kultury
Muzeum Sztuki w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
UsÅ‚uga wykonania strony internetowej Muzeum Sztuki w Åodzi oraz jej optymalizacja w tym m.in. dla realizacji projektu pn. DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM SZTUKI ORAZ KATALOGU BIBLIOTECZNEGO, współfinansowanego z Wieloletniego Programu RzÄ…dowego Kultura + , Priorytet 3: Digitalizacja.
242633 / 2011-09-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Medyczny - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Rozszerzenie funkcjonalności przypisań w ramach Wirtualnej Uczelni
309220 / 2010-09-28 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Åódzki UrzÄ…d Wojewódzki w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa oprogramowania antywirusowego
230962 / 2010-07-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Wdrożenie usługi katalogowej Active Directory oraz zakup sprzętu i oprogramowania
240948 / 2015-09-15 - Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu - Sieradz (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
10880 / 2014-01-10 - Podmiot prawa publicznego
Wojewódzki OÅ›rodek Ruchu Drogowego w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy.
139549 / 2013-07-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Åódź, WydziaÅ‚ ZamówieÅ„ Publicznych UrzÄ™du Miasta Åodzi - OddziaÅ‚ ds. Dostaw - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa i wdrożenie systemu wspierającego proces zgłaszania i wyboru propozycji do budżetu obywatelskiego oraz ustalenie wyników głosowania
69533 / 2016-06-03 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Åódzki UrzÄ…d Wojewódzki w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Zakup oprogramowania
369710 / 2010-11-16 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Wojewódzki SÄ…d Administracyjny w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa komputerowego programu prawniczego Lex w wersji sieciowej i jednostanowiskowej.
318255 / 2011-12-05 - Uczelnia publiczna
WydziaÅ‚ Technologii MateriaÅ‚owych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Åódzkiej - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej i pomiarowej na potrzeby jednostek WydziaÅ‚u Technologii MateriaÅ‚owych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Åódzkiej w podziale na 18 zadaÅ„.
380394 / 2014-11-19 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Medyczny - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa i wdrożenie systemu do zarzÄ…dzania infrastrukturÄ… IT dla Uniwersytetu Medycznego w Åodzi
306320 / 2015-11-13 - Inny: Instytut Badawczy
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa serwera i oprogramowania aplikacyjnego w ramach decyzji MNiSW nr 6551/IA-LAN/2015 z dnia 27.04.2015r. przyznajÄ…cej Instytutowi Centrum Zdrowia Matki Polki w Åodzi dotacjÄ™ celowÄ… na inwestycjÄ™ pn. Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu CZMP i wdrożenie interdyscyplinarnej platformy wad rozwojowych oraz chorób rzadkich - ZP/135/2015
432184 / 2009-12-16 - Inny: Spółka prawa kodeksu społek handlowych
PHIN Consulting Sp. z o.o. - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dynamiczny rozwój firmy PHIN Consulting Sp. z o. o. i specjalizacja w branży szkoleniowej dzięki uruchomieniu nowoczesnej platformy e-learningowej do przeprowadzania szkoleń on-line (na odległość)
295452 / 2015-11-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Medyczny - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa licencji rocznego wsparcia technicznego produktów IBM dla Uniwersytetu Medycznego w Åodzi
170356 / 2015-07-08 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Samodzielny Publiczny ZakÅ‚ad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw WewnÄ™trznych - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa systemu informatycznego eWyniki oraz serwera do jego obsługi i wdrożenia
350025 / 2008-12-04 - Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych - Andrespol (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Zamówienie na dostawę licencji i nośników dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - programy biurowe i systemy operacyjne.
4234 / 2013-01-03 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
PZOZ.DZP.PN.280.3-1/2013 SYSTEM INFORMATYCZNY KADRY -PÅACE 1
84846 / 2014-03-13 - Podmiot prawa publicznego
Åódzki OddziaÅ‚ Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa kodów źródłowych systemu Comarch and Workflow Management
136565 / 2015-09-16 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Åodzi - Centralny Szpital Weteranów - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
dostawa licencji otwartej na system informatyczny CliniNET - moduł REHABILITACJA, nr sprawy: 588/PN/ZP/D/2015
94694 / 2010-04-06 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej - Zgierz (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Wdrożenie zinegrowanego systemu medycznego i administracyjnego wraz z E - usÅ‚ugami oraz opiekÄ… serwisowÄ…, szkoleniem użytkowników i administratora w ramach projektu współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Åódzkiego na lata 2007-2013.
21727 / 2012-01-25 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. MikoÅ‚aja Kopernika - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartoÅ›ci nie przekraczajÄ…cej 193 000 EURO na dostawÄ™ systemu informatycznego do przeglÄ…dania i archiwizacji zdjęć radiologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Åodzi.
4226 / 2010-01-06 - Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
DOSTAWA SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW
(PACS) ORAZ RADIOLOGICZNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO RIS DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
168946 / 2015-07-07 - Uczelnia publiczna
Politechnika Åódzka Centrum Komputerowe - Åódź (łódzkie)
CPV: 480000008 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)
Dostawa oprogramowania systemowego, narzędziowego oraz biurowego i powszechnego użytku