Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

301431 / 2011-11-18 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 301431

Data publikacji: 2011-11-18

Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli

Ulica: Aleja Solidarności 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Toruń

Kod pocztowy: 87-100

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 62 277 47

Numer faxu: 56 62 231 81

Regon: 87123541500000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone poniżej: a) Posiada: -doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu,projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych. -wykształcenie wyższe matematyczne, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy -doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej b) Posiada poniższe kwalifikacje zawodowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy c) Spełnia przynajmniej trzy z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy edukatorskie. -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej -ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny. Cele ogólne : -Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym -Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci -Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci Przewidywane efekty szkolenia: Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie; -Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły -Rozwijanie myślenia twórczego dzieci -Strategii rozwiązywania zadań tekstowych -Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych -Realistycznego nauczania matematyki -Strategii wykonywania obliczeń w pamięci -Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej -Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego -Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci -Budowania u dzieci intuicji geometrycznej -Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów MODUŁ 1 Rozwijane myślenia twórczego. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego: płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci MODUŁ 2 Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły. Cele szczegółowe : - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat zadań ogólnych szkoły i sposobu ich realizacji na poziomie I etapu kształcenia - zachęcanie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych w klasach 1-3 oraz przyczyn ich bardzo rzadkiej obecności w procesie kształcenia w polskiej szkole MODUŁ 3 Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3 - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci MODUŁ 4 System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka - zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego MODUŁ 5 Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne - zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych MODUŁ 6 Rozwijanie sprawności rachunkowej. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń -na kartce papieru - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej MODUŁ 7 Realistyczne nauczanie matematyki. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki - zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci MODUŁ 8 Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym. - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania MODUŁ 9 Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną - zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci.

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa: Realistyczne nauczanie matematyki.

Nr częsci: 7

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 900,00

Cena minimalna: 900,00

Cena maksymalna: 900,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a

Uzasadnienia wyboru trybu:
Z uwagi na niezgłoszenie się żadnego wykonawcy na zamówienie usługi polegającej na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas doskonalącego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej -Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, podczas dwukrotnego ogłoszenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zaistniała konieczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podobne przetargi

155246 / 2012-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla osób niepełnosprawnych, biorących udział w projekcie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy pn. Aktywizacja osób niepełnosprawnych w powiecie brodnickim - edycja nr 2

309684 / 2013-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP w Nakle nad Notecią i Filii w Szubinie, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia o nazwie Operator wózków wysokiego składowania

352688 / 2011-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.

240408 / 2014-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rogowie - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w zakresie przygotowania zawodowego oraz kursu prawa jazdy dla uczestników projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogowie pn. Program aktywizacji społecznej w gminie Rogowo realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

139695 / 2014-06-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie: Termomodernizacja budynków, Część II - szkolenie: Pracownik budowlany

123655 / 2015-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
przeprowadzenie i kompleksowa organizacja szkoleń w trakcie czterech szkoleniowych studyjnych wyjazdów zagranicznych do krajów Unii Europejskiej (Niemcy, Finlandia) dla 150 uczestników projektu systemowego Coaching i tutoring

325704 / 2012-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

263416 / 2013-07-05 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrostkowie - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowe usługi w zakresie aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu systemowego pt. Walka o godne jutro

235546 / 2012-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń społecznych i zawodowych dla uczestników projektu: Twoja Szansa w Gminie Strzelno

185906 / 2013-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Lipnie - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie osób bezrobotnych - ABC przedsiębiorczości - znak sprawy ON-2521-3/2013

140566 / 2009-05-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Åšwieciu - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie pn. Operator cięzkich maszyn budowlanych i drogowych (operator koparko-ładowarki z koparką jednonaczyniową)

218502 / 2012-06-25 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja w gminie Rypin

67300 / 2014-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu Dajmy szansę - czas na aktywność w gminie Drzycim

256289 / 2013-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Topólka - Topólka (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Realizacja szkoleń zawodowych w ramach projektu POKL Większe kwalifikacje w ramach Działania 6.1 Poddziałania 6.1.1

132036 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kelner - barman dla 20 osób zarejestrowanych w PUP w Radziejowie w ramach projektu Wyrównywanie szans współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

119175 / 2012-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Człowiek najlepsza inwestycja - jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

275259 / 2013-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów z zakresu marketingu personalnego dla osób uczestniczących w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie