Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

287354 / 2013-07-22 - Inny: stowarzyszenie zrzeszajace JST / ZwiÄ…zek Gmin Lubelszczyzny (Lublin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2013-06-04 pod pozycją 214912. Zobacz ogłoszenie 214912 / 2013-06-04 - Inny: stowarzyszenie zrzeszajÄ…ce gminy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 287354

Data publikacji: 2013-07-22

Nazwa: Związek Gmin Lubelszczyzny

Ulica: ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3

Numer domu: 5

nr_miesz: 3

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-078

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 81 444 02 80

Numer faxu: 81 444 07 29

Regon: 43063219300000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 214912

Data wydania biuletynu: 2013-06-04

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2013

Pozycja ogłoszenia: 214912

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie zrzeszajace JST

Inny rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie zrzeszajace JST

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego
narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych:oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego
Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej.
Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności
realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów,
powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty)
na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu
prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości
placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach
przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie,
realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a
zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z
mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów,
powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej)
w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadówpogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w
zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w
zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji
społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja
między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Zamówienie związane jest z realizacją projektu: NGO czy JST wybór najlepszego modelu
funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego
Pomoc Techniczna

Nazwa wykonawcy: EU-CONSULT Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Wały Piastowskie 1

Miejscowość: Gdańsk

Kod pocztowy: 80-855

ID województwa: 10

Województwo / kraj: pomorskie

Data udzielenie zamówienia: 05/07/2013

Liczba ofert: 12

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 600000,00

Cena wybranej oferty: 86000,00

Cena minimalna: 86000,00

Cena maksymalna: 381000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV: 791100006

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
793112009 (Usługi przeprowadzania badań ankietowych)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia: 793113001

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
798200008 (Usługi związane z drukowaniem)

Podobne przetargi

214912 / 2013-06-04 - Inny: stowarzyszenie zrzeszajÄ…ce gminy

ZwiÄ…zek Gmin Lubelszczyzny - Lublin (lubelskie)
CPV: 791100006 ()
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery