214912 / 2013-06-04 - Inny: stowarzyszenie zrzeszajÄ…ce gminy / ZwiÄ…zek Gmin Lubelszczyzny (Lublin)
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Opis zamówienia
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 214912
Data publikacji: 2013-06-04
Nazwa: Związek Gmin Lubelszczyzny
Ulica: ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3
Numer domu: 5
nr_miesz: 3
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-078
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 81 444 02 80
Numer faxu: 81 444 07 29
Adres strony internetowej: www.zgl.pl
Regon: 43063219300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie zrzeszające gminy
Inny rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie zrzeszające gminy
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 21/10/2013
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu badań z wykorzystaniem ilościowych i jakościowych metod zbierania i analizy danych, zakończoną opracowaniem raportu końcowego (lub strategii, lub analizy, lub ekspertyzy), o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto (wartość pojedynczej usługi). Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów (wykazu należycie wykonanych usług i dowodów potwierdzających jej należyte wykonanie) potwierdzających spełnienie ww. warunku
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą zawód: socjolog. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego dokumentu (wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług) potwierdzającego spełnienie ww. warunku
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 5: Tak
oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Obowiązek wykonania przez wykonawcę w wykazie dotyczy tylko co najmniej 1 usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanej należycie, spełniającej kryteria określone w warunku udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga wskazywania przez wykonawcę usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia (projektu). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Związek Gmin Lubelszczyzny ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3 (I piętro) 20-078 Lublin
Data składania wniosków, ofert: 12/06/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Związek Gmin Lubelszczyzny ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3 (I piętro) 20-078 Lublin
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zamówienie związane jest z realizacją projektu: NGO czy JST wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV: 791100006
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
793112009 (Usługi przeprowadzania badań ankietowych)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
793113000 (Usługi analizy ankiet)
Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
798200008 (Usługi związane z drukowaniem)
Podobne przetargi
287354 / 2013-07-22 - Inny: stowarzyszenie zrzeszajace JST
ZwiÄ…zek Gmin Lubelszczyzny - Lublin (lubelskie)
CPV: 791100006 ()
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego
narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery