Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

243056 / 2011-08-12 - Administracja samorządowa / Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim (Tomaszów Lubelski)

Zajęcia dodatkowe w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach
I-III szkół podstawowych w Tomaszowie Lubelskim.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
- zadanie I - 11 części
- zadanie II - 15 części
ZADANIE I
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
ZADANIE II
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 7
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 7
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XII:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 8
-liczba dzieci w grupie - 8
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIII:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 2
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIV:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 2
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XV:
zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III .
-liczba grup - 1
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:
- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą,
- prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu,
- opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego,
- sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ).
W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.
W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna.
Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 243056

Data publikacji: 2011-08-12

Nazwa: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim

Ulica: ul. Lwowska 57

Numer domu: 57

Miejscowość: Tomaszów Lubelski

Kod pocztowy: 22-600

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 084 6642125

Numer faxu: 084 664 22 43

Adres strony internetowej: www.tomaszow-lubelski.pl

Regon: 00052415700000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zajęcia dodatkowe w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach
I-III szkół podstawowych w Tomaszowie Lubelskim.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
- zadanie I - 11 części
- zadanie II - 15 części
ZADANIE I
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 4
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 12
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
ZADANIE II
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 5
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 5
-liczba dzieci w grupie - 6
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 7
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 4
-liczba dzieci w grupie - 7
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XII:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 8
-liczba dzieci w grupie - 8
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIII:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 2
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIV:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich.
-liczba grup - 2
-liczba dzieci w grupie - 2
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XV:
zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III .
-liczba grup - 1
-liczba dzieci w grupie - 10
-liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60
-czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:
- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą,
- prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu,
- opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego,
- sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ).
W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.
W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna.
Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 26

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b.posiadania wiedzy i doświadczenia,
c.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności;
- dla:
ZADANIE I - część I, II, III
ZADANIE II - część I, II, III
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane, pedagogika wczesnoszkolna ze specjalnością kształcenie zintegrowane.
- dla:
ZADANIE I - część IV, V, VI, X, XI
ZADANIE II - część IV, V, VI, X, XI, XII
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane, pedagogika wczesnoszkolna ze specjalnością kształcenie zintegrowane.
- dla:
ZADANIE I - część VII, VIII, IX
ZADANIE II - część VII, VIII, IX
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr z wychowania fizycznego lub studia podyplomowe z gimnastyki korekcyjnej.
-dla:
ZADANIE II - część XIII, XIV
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki.
-dla:
ZADANIE II - część XV
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku pedagogika wczesnoszkolna z logopedią szkolną.
d.sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1
i 2 wyżej cytowanej ustawy.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
CV trenerów, ksero dyplomu ukończenia studiów wyższych adekwatnych do danej części lub całości zadania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 30

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie w pracy z dziećmi klas I-III

Znaczenie kryterium 2: 50

Nazwa kryterium 3: Kwalifikacje

Znaczenie kryterium 3: 20

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
a)ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm )
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok. 29 lub za zaliczeniem pocztowym

Data składania wniosków, ofert: 22/08/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57,pok.23. Termin składania ofert upływa dnia 22.08.2011 r. godz. 10:00. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.08.2011r. godz.10:30

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt finansowany za środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

87034 / 2012-03-20 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla studentów oraz nauczycieli opiekunów praktyk w ramach projektu Wiedza i praktyka drogą do sukcesu

114460 / 2012-04-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska - język angielski z WOK I stopień) odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

79205 / 2010-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół w ramach projektu: Świdnicka akademia wiedzy i umiejętności.

259600 / 2012-07-19 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie materiałów edukacyjnych dla praktykantów oraz opiekunów praktyk w formie umożliwiającej umieszczenie na platformie edukacyjnej projektu pn. www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS. PN/5-2012/WH

202321 / 2013-10-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe metodyczne w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/332-2013/WH)

319616 / 2014-09-26 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych w ramach modułu: Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne pn. Odrębne postępowania cywilne z zakresu prawa pracy z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego dla studentów V roku kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL

288188 / 2011-09-14 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleń lotniczych IR/SEP(L) na urządzeniu do ćwiczenia procedur lotu i nawigacji klasy FNPT II dla studentów specjalności lotniczych PWSZ w Chełmie

216895 / 2011-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Puławy - Puławy (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja projektu pn: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście Puławy - w Szkole Podstawowej Nr 6 w Puławach

231678 / 2012-07-03 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Romańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka francuskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

208699 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Romańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka francuskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/414-2013/WH)

40128 / 2010-02-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku praca socjalna w projekcie - Uniwersytet otwarty na jutro

235175 / 2013-11-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk w zakresie nauczania muzyki dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2013/WA)

86651 / 2013-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących - Biłgoraj (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach Projektu pn. Wiedza i umiejętności kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

364969 / 2010-12-20 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne - Rolnictwo dla Absolwentów Nierolniczych Kierunków Studiów PWSZ w Chełmie - studia podyplomowe

25323 / 2010-02-05 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie wykładów z grafiki komputerowej dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie

254198 / 2012-07-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty studenta Marzeny Filipek w zakładzie pracy w Zakładzie Mikrostruktury i Mechaniki Biomateriałów w Instytucie Agrofizyki PAN w Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/18-12/KMFI)

391052 / 2009-11-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć na II semestrze studiów podyplomowych z Projektowania i programowania aplikacji w Javie

335688 / 2014-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy