359882 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa / Prezydent Miasta Piekary ÅšlÄ…skie (Piekary ÅšlÄ…skie)
1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów 5 szkół podstawowych i 2 szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół.
2. Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów 5 szkół podstawowych oraz 2 szkół gimnazjalnych.
3. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
4.Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
5. Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
6. Zakup i dostarczenie sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
7. Zakup i dostarczenie materiałów promoc.
Opis zamówienia
Zadanie nr 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów pięciu szkół podstawowych i dwóch szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół
1.Prowadzenie zajęć w pięciu szkołach podstawowych w Piekarach Śląskich ; tj: MSP 1,9,11,12,13 w klasach od IV-VI ( 1920 godzin):
a. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
b. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
c. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół;
d. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół.
2.Prowadzenie zajęć w dwóch szkołach Gimnazjalnych w Piekarach Śląskich ; tj: MG nr 1 i 4 w klasach od I-III ( 832 godziny):
e. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
f. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
g. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
h. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
i. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - 32 tyg. x 1 grupa x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
3.Prowadzenie warsztatów dla 3 grup nauczycieli (max. 40 osób) z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia dla ucznia ( 96 godziny) .
Ad.1,2. Zajęcia będą się odbywały w placówkach szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły w godzinach pozalekcyjnych. Wsparciem objęci zostaną uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych oraz klas I-III szkół gimnazjalnych. Grupa na zajęcia powinna liczyć w szkołach podstawowych średnio 10 osób a w szkołach gimnazjalnych średnio 20 osób. Z każdego rodzaju zajęć przewiduje się trzy poziomy tj. dla każdego poziomu nauczania po 1 grupie. Wyjątek stanowią zajęcia z przedsiębiorczości gdzie tworzy się jedną grupę w każdej z dwóch szkół gimnazjalnych.
Zajęcia muszą być prowadzone przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie list obecności uczniów na zajęciach oraz kart czasu pracy. Zajęcia będą prowadzono według programów przedstawionych przez wykonawcę, zaakceptowanych przez Kierownika Projektu, Naczelnika Wydziału Edukacji lub odpowiednich metodyków.
Na zajęciach Nauczyciele muszą wykorzystywać sprzęt zakupiony w ramach projektu. W każdej placówce, na poszczególny rodzaj zajęć Wykonawca musi przewidzieć min. 1 nauczyciela.
Ad.3
Warsztaty dla max.40 nauczycieli (zrekrutowanych przez Zamawiającego ) będą się odbywały dla 3 grup x 2 moduły dla każdej z grup (każdy moduł musi zawierać 16 godzin szkoleniowych). Nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do nauczania. Zajęcia mają poruszać również tematykę równości szans. Trenerzy (nauczyciele)prowadzący warsztaty muszą prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Warsztaty będą się odbywały zgodnie z programem przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika projektu oraz Naczelnika Wydziału Edukacji. Warsztaty będą się odbywały w placówce szkolnej w salach udostępnionych przez szkoły. Nauczyciele muszą zakończyć szkolenie testem z wiedzy i otrzymać certyfikat ukończenia warsztatów.
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Zadanie nr 2 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów pięciu szkół podstawowych oraz dwóch szkół gimnazjalnych
Zakres zadania przewiduje zajęcia dla uczniów MSP 1,9,11,12,13 klas od IV-VI oraz dla uczniów 2 miejskich gimnazjów -MG nr 1 i 4 klas od I-III.
1. Zajęcia z psychologiem- 1 h x 1069 uczniów.
2. Zajęcia z pedagogiem- 1 h x 1238 uczniów.
3. Zajęcia z doradcą zawodowym- 1h x 900 uczniów.
4. Zakup 2 szt. programów komputerowych składających się z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej wizji kariery zawodowej, po jednym dla każdej z placówek gimnazjalnych dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk. Przykładowy program: Indywidualny Planer Kariery.
5. Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników.
Ad.1-3. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem/doradcą zawodowym będą się odbywały na terenie placówek szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pozalekcyjnych. Psycholog pedagog doradca zawodowy są zobowiązani prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Specjaliści prowadzący wsparcie psycholog pedagog doradca zawodowy muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Doradcy zawodowi muszą na zajęciach wykorzystywać programy komputerowe wymienione w punkcie 4, a do tworzenia indywidualnych portfolio wykorzystać pomoce wymienione w punkcie 5.
Ad.4 W ramach zadania zakupione zostaną 2 programy komputerowe (po jednym dla każdej ze szkół gimnazjalnych). Programy te muszą się składać z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej kariery dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk.
Ad.5 Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. Jeden komplet powinien składać się z:
- twardej zamykanej teczki formatu A4 umożliwiającej spięcie poszczególnych dokumentów, oznaczona odpowiednimi logotypami (wzór dostarczony przez Biuro Projektu), - 10 twardych koszulek (obwolut) na dokumenty w formacie A4, - 6 miękkich, białych kartek z bloku rysunkowego formatu A4, - wydruk w kolorze 6 kartek (3 kartki x 2) opinii specjalistów po przeprowadzeniu poszczególnych zajęć, na papierze typu ksero, formatu A4.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 3 Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
Koordynator terenowy Szkół Podstawowych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 5 szkół podstawowych MSP nr 1, 9, 11, 12, 13. Będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy projektu to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych będzie należeć 1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu; 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli
11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Koordynator powinien spełniać następujące wymagania:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia ) 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office 5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 4. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
Koordynator terenowy Szkół Gimnazjalnych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 2 szkół gimnazjalnych MG nr 1,4.Wybrana osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy umowy to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych będzie należeć:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli 11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia) 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office
5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
Zadanie nr 5. Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasu pracy to min.10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji będzie należało:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu 3) diagnozowanie problemów oraz niezwłoczne informowanie o nich Kierownikowi projektu 4)monitorowanie uczestników projektu, w tym przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz jej bieżąca kontrola w zgodności z projektem oraz wytycznymi POKL 5) prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS - gromadzenie danych o uczestnikach projektu 6)bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników 7)przygotowywanie wewnętrznych informacji pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji 8)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 9)sporządzanie okresowych raportów oraz raportu końcowego z monitoringu i ewaluacji 10)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika projektu, mających bezpośredni związek z działaniami monitoringu i ewaluacji 11) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych.
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne 2)znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 3)znajomość narzędzi ewaluacji i monitoringu m.in. systemu PEFS 4)znajomość obsługi Generatora Wniosków Płatniczych w szczególności Załącznika nr 2 do wniosku o płatność. 5) praktyczne znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych 6)bardzo dobra obsługa MS Office 7)znajomość wszelkich obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 8)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 6.Zakup i dostarczenie sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
W ramach zadania przewiduje się zakup:
I)Telewizor LED - 5 sztuk 1)Przekątna ekranu:40 2) Panel: LED 3)Technologia: FULL HD 4) Rozdzielczość: 1920x1080 5) Tuner TV: DVB-T MPEG-4 6)Proporcje obrazu 16:9 7) Czujnik intensywności oświetlenia w pomieszczeniu 8)Złącza: - 1 gniazdo USB 2.0 - 2 złącza HDMI - 1 złącze Component - 1 złącze SCART - 1 złącze antenowe - 1 optyczne wyjście audio - 1 wejście audio mini jack
9)Głośniki:2x10W 10)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 11)Wymiary bez podstawy (nie więcej niż): - szerokość: 93cm - wysokość:56cm - głębokość:9,5cm 12) Waga: nie więcej niż 11kg z podstawą 13) Możliwość powieszenia na ścianie, dopasowany do wieszaków ściennych w standardzie VESA 14) Podstawka umożliwiająca postawienie telewizora na płaskiej, poziomej powierzchni 15) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 16) Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 17) Automatyczne strojenie 18) Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 19)Telegazeta 20) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 21) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung UE40EH5000
II)Odtwarzacz DVD - 5 szt.
1) Rodzaj odtwarzanych formatów płyt:
- CD-DA, CD-RW, CD-R - DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R DL - Blu-Ray 3D
2)Rodzaj obsługiwanych formatów plików:
-.MP3 - .MPEG - .MPG - .MOV - .WMV - .BMP - .GIF - .JPG - .WAV
3) Złącza:
- HDMI - USB
4)Wbudowany WLAN 5)Obsługiwane kodeki video: DivX 6)Obsługiwane standardy audio: Dolby Pro, Dolby Digital 7)Obsługiwane formaty napisów: TXT 8)Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 9)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 10)Wyświetlacz LED lub LCD 11)Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 12) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 13) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 14)Przewód HDMI 3m umożliwiający podłączenie urządzenia do TV (pełne połączenie 19din, pozłacane końcówki, ekranowany, podwójny filtr) 15) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung BD-E5500 + kabel HDMI
III) Tablica multimedialna - 2 sztuki :
Wartości minimalne:
1) Rozmiar: 78 2) Wymiary: 1868mm x 1329mm 3) Powierzchnia aktywna: 1628mm x 1175mm 4) Rozdzielczość: 12800x9200 5) Format: 4:3 6) Szybkość śledzenia: 200 cali na sekundę 7) 2 pióra zapewniające zgodność sprzętową z myszką komputerową 8) 2 porty USB 9) Technologia digitalizacji: elektromagnetyczna pasywna 10) Powierzchnia tablicy: matowa, melaminowa 11) Podłączenie do komputera poprzez port USB 12) Kabel do podłączenia z komputerem USB, długość 5m 13) Uchwyt do mocowania na ścianie
Przykładowe urządzenie spełniające specyfikację: Tablica interaktywna Promethean ActivBoard 378.
Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu:
Każde dostarczone urządzenie musi posiadać dokumentację w języku polskim, co najmniej dwuletnią gwarancję (jeżeli szczegółowa specyfikacja urządzenia nie stanowi inaczej). Gwarancja na sprzęt obejmuje odbiór i dostawę serwisowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez oferenta. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem.
Urządzenia wyspecyfikowane w tym dokumencie powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem ww zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową.
Zadanie nr 7. Zakup i dostarczenie materiałów promocyjnych.
W ramach zadania przewiduje się:
1. Opracowanie graficzne i druk 70 szt. plakatów.
2. Wykonanie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich (100cm x 100cm, płyta PVC),
3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami .
Ad.1 Wykonawca musi opracować graficznie druk 70 szt. plakatów w formacie A3, nadruk jednostronny w pełnym kolorze. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne plakatu i opracować treść plakatu. Plakaty muszą zostać przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.2. Wykonawca musi wykonać 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich. Tablica musi być zrobiona na płycie PCV i musi mieć wymiar 100cm x 100cm. Oznaczenia na tablicach muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak musi być wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami. Wzór Loga unijnego zostanie dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego tj. ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie. Na poszczególne materiały i pomoce dydaktyczne wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z odpowiednimi zapisami projektów umów.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 359882
Data publikacji: 2012-09-21
Nazwa: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
Ulica: ul. Bytomska 84
Numer domu: 84
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kod pocztowy: 41-940
Województwo / kraj: śląskie
Numer telefonu: 032 3939337
Numer faxu: (032) 287 22 69
Adres strony internetowej: www.um.piekary.pl
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów 5 szkół podstawowych i 2 szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół.
2. Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów 5 szkół podstawowych oraz 2 szkół gimnazjalnych.
3. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
4.Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
5. Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
6. Zakup i dostarczenie sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
7. Zakup i dostarczenie materiałów promoc.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Zadanie nr 1. Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów pięciu szkół podstawowych i dwóch szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół
1.Prowadzenie zajęć w pięciu szkołach podstawowych w Piekarach Śląskich ; tj: MSP 1,9,11,12,13 w klasach od IV-VI ( 1920 godzin):
a. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
b. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
c. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół;
d. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół.
2.Prowadzenie zajęć w dwóch szkołach Gimnazjalnych w Piekarach Śląskich ; tj: MG nr 1 i 4 w klasach od I-III ( 832 godziny):
e. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
f. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
g. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
h. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
i. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - 32 tyg. x 1 grupa x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
3.Prowadzenie warsztatów dla 3 grup nauczycieli (max. 40 osób) z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia dla ucznia ( 96 godziny) .
Ad.1,2. Zajęcia będą się odbywały w placówkach szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły w godzinach pozalekcyjnych. Wsparciem objęci zostaną uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych oraz klas I-III szkół gimnazjalnych. Grupa na zajęcia powinna liczyć w szkołach podstawowych średnio 10 osób a w szkołach gimnazjalnych średnio 20 osób. Z każdego rodzaju zajęć przewiduje się trzy poziomy tj. dla każdego poziomu nauczania po 1 grupie. Wyjątek stanowią zajęcia z przedsiębiorczości gdzie tworzy się jedną grupę w każdej z dwóch szkół gimnazjalnych.
Zajęcia muszą być prowadzone przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie list obecności uczniów na zajęciach oraz kart czasu pracy. Zajęcia będą prowadzono według programów przedstawionych przez wykonawcę, zaakceptowanych przez Kierownika Projektu, Naczelnika Wydziału Edukacji lub odpowiednich metodyków.
Na zajęciach Nauczyciele muszą wykorzystywać sprzęt zakupiony w ramach projektu. W każdej placówce, na poszczególny rodzaj zajęć Wykonawca musi przewidzieć min. 1 nauczyciela.
Ad.3
Warsztaty dla max.40 nauczycieli (zrekrutowanych przez Zamawiającego ) będą się odbywały dla 3 grup x 2 moduły dla każdej z grup (każdy moduł musi zawierać 16 godzin szkoleniowych). Nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do nauczania. Zajęcia mają poruszać również tematykę równości szans. Trenerzy (nauczyciele)prowadzący warsztaty muszą prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Warsztaty będą się odbywały zgodnie z programem przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika projektu oraz Naczelnika Wydziału Edukacji. Warsztaty będą się odbywały w placówce szkolnej w salach udostępnionych przez szkoły. Nauczyciele muszą zakończyć szkolenie testem z wiedzy i otrzymać certyfikat ukończenia warsztatów.
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Zadanie nr 2 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów pięciu szkół podstawowych oraz dwóch szkół gimnazjalnych
Zakres zadania przewiduje zajęcia dla uczniów MSP 1,9,11,12,13 klas od IV-VI oraz dla uczniów 2 miejskich gimnazjów -MG nr 1 i 4 klas od I-III.
1. Zajęcia z psychologiem- 1 h x 1069 uczniów.
2. Zajęcia z pedagogiem- 1 h x 1238 uczniów.
3. Zajęcia z doradcą zawodowym- 1h x 900 uczniów.
4. Zakup 2 szt. programów komputerowych składających się z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej wizji kariery zawodowej, po jednym dla każdej z placówek gimnazjalnych dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk. Przykładowy program: Indywidualny Planer Kariery.
5. Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników.
Ad.1-3. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem/doradcą zawodowym będą się odbywały na terenie placówek szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pozalekcyjnych. Psycholog pedagog doradca zawodowy są zobowiązani prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Specjaliści prowadzący wsparcie psycholog pedagog doradca zawodowy muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Doradcy zawodowi muszą na zajęciach wykorzystywać programy komputerowe wymienione w punkcie 4, a do tworzenia indywidualnych portfolio wykorzystać pomoce wymienione w punkcie 5.
Ad.4 W ramach zadania zakupione zostaną 2 programy komputerowe (po jednym dla każdej ze szkół gimnazjalnych). Programy te muszą się składać z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej kariery dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk.
Ad.5 Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. Jeden komplet powinien składać się z:
- twardej zamykanej teczki formatu A4 umożliwiającej spięcie poszczególnych dokumentów, oznaczona odpowiednimi logotypami (wzór dostarczony przez Biuro Projektu), - 10 twardych koszulek (obwolut) na dokumenty w formacie A4, - 6 miękkich, białych kartek z bloku rysunkowego formatu A4, - wydruk w kolorze 6 kartek (3 kartki x 2) opinii specjalistów po przeprowadzeniu poszczególnych zajęć, na papierze typu ksero, formatu A4.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 3 Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
Koordynator terenowy Szkół Podstawowych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 5 szkół podstawowych MSP nr 1, 9, 11, 12, 13. Będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy projektu to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych będzie należeć 1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu; 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli
11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Koordynator powinien spełniać następujące wymagania:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia ) 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office 5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 4. Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
Koordynator terenowy Szkół Gimnazjalnych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 2 szkół gimnazjalnych MG nr 1,4.Wybrana osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy umowy to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych będzie należeć:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli 11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia) 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office
5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
Zadanie nr 5. Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasu pracy to min.10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji będzie należało:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu 3) diagnozowanie problemów oraz niezwłoczne informowanie o nich Kierownikowi projektu 4)monitorowanie uczestników projektu, w tym przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz jej bieżąca kontrola w zgodności z projektem oraz wytycznymi POKL 5) prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS - gromadzenie danych o uczestnikach projektu 6)bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników 7)przygotowywanie wewnętrznych informacji pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji 8)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 9)sporządzanie okresowych raportów oraz raportu końcowego z monitoringu i ewaluacji 10)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika projektu, mających bezpośredni związek z działaniami monitoringu i ewaluacji 11) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych.
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne 2)znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 3)znajomość narzędzi ewaluacji i monitoringu m.in. systemu PEFS 4)znajomość obsługi Generatora Wniosków Płatniczych w szczególności Załącznika nr 2 do wniosku o płatność. 5) praktyczne znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych 6)bardzo dobra obsługa MS Office 7)znajomość wszelkich obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 8)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Zadanie nr 6.Zakup i dostarczenie sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
W ramach zadania przewiduje się zakup:
I)Telewizor LED - 5 sztuk 1)Przekątna ekranu:40 2) Panel: LED 3)Technologia: FULL HD 4) Rozdzielczość: 1920x1080 5) Tuner TV: DVB-T MPEG-4 6)Proporcje obrazu 16:9 7) Czujnik intensywności oświetlenia w pomieszczeniu 8)Złącza: - 1 gniazdo USB 2.0 - 2 złącza HDMI - 1 złącze Component - 1 złącze SCART - 1 złącze antenowe - 1 optyczne wyjście audio - 1 wejście audio mini jack
9)Głośniki:2x10W 10)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 11)Wymiary bez podstawy (nie więcej niż): - szerokość: 93cm - wysokość:56cm - głębokość:9,5cm 12) Waga: nie więcej niż 11kg z podstawą 13) Możliwość powieszenia na ścianie, dopasowany do wieszaków ściennych w standardzie VESA 14) Podstawka umożliwiająca postawienie telewizora na płaskiej, poziomej powierzchni 15) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 16) Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 17) Automatyczne strojenie 18) Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 19)Telegazeta 20) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 21) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung UE40EH5000
II)Odtwarzacz DVD - 5 szt.
1) Rodzaj odtwarzanych formatów płyt:
- CD-DA, CD-RW, CD-R - DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R DL - Blu-Ray 3D
2)Rodzaj obsługiwanych formatów plików:
-.MP3 - .MPEG - .MPG - .MOV - .WMV - .BMP - .GIF - .JPG - .WAV
3) Złącza:
- HDMI - USB
4)Wbudowany WLAN 5)Obsługiwane kodeki video: DivX 6)Obsługiwane standardy audio: Dolby Pro, Dolby Digital 7)Obsługiwane formaty napisów: TXT 8)Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 9)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 10)Wyświetlacz LED lub LCD 11)Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 12) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 13) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 14)Przewód HDMI 3m umożliwiający podłączenie urządzenia do TV (pełne połączenie 19din, pozłacane końcówki, ekranowany, podwójny filtr) 15) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung BD-E5500 + kabel HDMI
III) Tablica multimedialna - 2 sztuki :
Wartości minimalne:
1) Rozmiar: 78 2) Wymiary: 1868mm x 1329mm 3) Powierzchnia aktywna: 1628mm x 1175mm 4) Rozdzielczość: 12800x9200 5) Format: 4:3 6) Szybkość śledzenia: 200 cali na sekundę 7) 2 pióra zapewniające zgodność sprzętową z myszką komputerową 8) 2 porty USB 9) Technologia digitalizacji: elektromagnetyczna pasywna 10) Powierzchnia tablicy: matowa, melaminowa 11) Podłączenie do komputera poprzez port USB 12) Kabel do podłączenia z komputerem USB, długość 5m 13) Uchwyt do mocowania na ścianie
Przykładowe urządzenie spełniające specyfikację: Tablica interaktywna Promethean ActivBoard 378.
Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu:
Każde dostarczone urządzenie musi posiadać dokumentację w języku polskim, co najmniej dwuletnią gwarancję (jeżeli szczegółowa specyfikacja urządzenia nie stanowi inaczej). Gwarancja na sprzęt obejmuje odbiór i dostawę serwisowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez oferenta. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem.
Urządzenia wyspecyfikowane w tym dokumencie powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem ww zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową.
Zadanie nr 7. Zakup i dostarczenie materiałów promocyjnych.
W ramach zadania przewiduje się:
1. Opracowanie graficzne i druk 70 szt. plakatów.
2. Wykonanie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich (100cm x 100cm, płyta PVC),
3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami .
Ad.1 Wykonawca musi opracować graficznie druk 70 szt. plakatów w formacie A3, nadruk jednostronny w pełnym kolorze. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne plakatu i opracować treść plakatu. Plakaty muszą zostać przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.2. Wykonawca musi wykonać 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich. Tablica musi być zrobiona na płycie PCV i musi mieć wymiar 100cm x 100cm. Oznaczenia na tablicach muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak musi być wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami. Wzór Loga unijnego zostanie dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego tj. ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie. Na poszczególne materiały i pomoce dydaktyczne wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z odpowiednimi zapisami projektów umów.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 7
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Zaliczka: Nie
Wiedza i doświadczenie:
dotyczy zadania nr 3 Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
- udział w okresie ostatnich trzech lat przy realizacji w minimum 1 projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej .
dotyczy zadania nr 4 Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych.
- udział w okresie ostatnich trzech lat przy realizacji w minimum 1 projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej .
dotyczy zadania nr 5 Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji .
- udział w okresie ostatnich trzech lat w minimum 1 projekcie dofinansowanym z Unii Europejskiej.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
wypełniony formularz oferty ( dla każdej części osobno)
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych pok. 218
Data składania wniosków, ofert: 01/10/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych pok.218
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
budżet państwa i środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych dla uczniów pięciu szkół podstawowych i dwóch szkół gimnazjalnych oraz warsztatów dla nauczycieli z szkół.
Opis:
1.Prowadzenie zajęć w pięciu szkołach podstawowych w Piekarach Śląskich tj: MSP 1,9,11,12,13 w klasach od IV-VI ( 1920 godzin):
a. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
b. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
c. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół
d. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 5 szkół.
2.Prowadzenie zajęć w dwóch szkołach Gimnazjalnych w Piekarach Śląskich ; tj: MG nr 1 i 4 w klasach od I-III ( 832 godziny) :
e. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
f. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
g. Zajęcia pozalekcyjne z j. angielskiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
h. Zajęcia pozalekcyjne z j. niemieckiego - 32 tyg. x 3 grupy x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
i. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości - 32 tyg. x 1 grupa x 1 godzina lekcyjna x 2 szkoły
3.Prowadzenie warsztatów dla 3 grup nauczycieli (max. 40 osób) z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia dla ucznia ( 96 godziny) .
Ad.1,2. Zajęcia będą się odbywały w placówkach szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły w godzinach pozalekcyjnych. Wsparciem objęci zostaną uczniowie klas IV-VI szkół podstawowych oraz klas I-III szkół gimnazjalnych. Grupa na zajęcia powinna liczyć w szkołach podstawowych średnio 10 osób a w szkołach gimnazjalnych średnio 20 osób. Z każdego rodzaju zajęć przewiduje się trzy poziomy tj. dla każdego poziomu nauczania po 1 grupie. Wyjątek stanowią zajęcia z przedsiębiorczości gdzie tworzy się jedną grupę w każdej z dwóch szkół gimnazjalnych.
Zajęcia muszą być prowadzone przez nauczycieli posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Obowiązkiem każdego nauczyciela jest prowadzenie list obecności uczniów na zajęciach oraz kart czasu pracy. Zajęcia będą prowadzono według programów przedstawionych przez wykonawcę, zaakceptowanych przez Kierownika Projektu, Naczelnika Wydziału Edukacji lub odpowiednich metodyków.
Na zajęciach Nauczyciele muszą wykorzystywać sprzęt zakupiony w ramach projektu. W każdej placówce, na poszczególny rodzaj zajęć Wykonawca musi przewidzieć min. 1 nauczyciela.
Ad.3
Warsztaty dla max.40 nauczycieli (zrekrutowanych przez Zamawiającego ) będą się odbywały dla 3 grup x 2 moduły dla każdej z grup (każdy moduł musi zawierać 16 godzin szkoleniowych). Nauczyciele zostaną przeszkoleni z zakresu innowacyjnych, aktywnych metod kształcenia z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do nauczania. Zajęcia mają poruszać również tematykę równości szans. Trenerzy (nauczyciele)prowadzący warsztaty muszą prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Warsztaty będą się odbywały zgodnie z programem przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika projektu oraz Naczelnika Wydziału Edukacji. Warsztaty będą się odbywały w placówce szkolnej w salach udostępnionych przez szkoły. Nauczyciele muszą zakończyć szkolenie testem z wiedzy i otrzymać certyfikat ukończenia warsztatów.
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Wsparcie psychologiczno-pedagogiczno-zawodowe dla uczniów pięciu szkół podstawowych oraz dwóch szkół gimnazjalnych
Opis:
Zakres zadania przewiduje zajęcia dla uczniów MSP 1,9,11,12,13 klas od IV-VI oraz dla uczniów 2 miejskich gimnazjów -MG nr 1 i 4 klas od I-III.
1. Zajęcia z psychologiem- 1 h x 1069 uczniów.
2. Zajęcia z pedagogiem- 1 h x 1238 uczniów.
3. Zajęcia z doradcą zawodowym- 1h x 900 uczniów.
4. Zakup 2 szt. programów komputerowych składających się z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej wizji kariery zawodowej, po jednym dla każdej z placówek gimnazjalnych dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk. Przykładowy program: Indywidualny Planer Kariery.
5. Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników.
Ad.1-3. Zajęcia z psychologiem pedagogiem doradcą zawodowym będą się odbywały na terenie placówek szkolnych w salach udostępnionych przez szkoły. Zajęcia będą się odbywały w godzinach pozalekcyjnych. Psycholog pedagog doradca zawodowy są zobowiązani prowadzić listy obecności oraz karty czasu pracy. Specjaliści prowadzący wsparcie psycholog pedagog doradca zawodowy muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2012 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Doradcy zawodowi muszą na zajęciach wykorzystywać programy komputerowe wymienione w punkcie 4, a do tworzenia indywidualnych portfolio wykorzystać pomoce wymienione w punkcie 5.
Ad.4 W ramach zadania zakupione zostaną 2 programy komputerowe (po jednym dla każdej ze szkół gimnazjalnych). Programy te muszą się składać z testów znormalizowanych pozwalających na zaplanowanie indywidualnej kariery dla prowadzenia zajęć z doradcą zawodowym. Testy powinny posiadać licencję bezterminową na dowolną liczbę stanowisk.
Ad.5 Zakup 900 kompletów materiałów na przygotowanie indywidualnych portfolio - 1komplet. x 900 uczestników. Jeden komplet powinien składać się z:
- twardej zamykanej teczki formatu A4 umożliwiającej spięcie poszczególnych dokumentów, oznaczona odpowiednimi logotypami (wzór dostarczony przez Biuro Projektu), - 10 twardych koszulek (obwolut) na dokumenty w formacie A4, - 6 miękkich, białych kartek z bloku rysunkowego formatu A4, - wydruk w kolorze 6 kartek (3 kartki x 2) opinii specjalistów po przeprowadzeniu poszczególnych zajęć, na papierze typu ksero, formatu A4.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Kody CPV:
983900003 (Inne usługi)
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych.
Opis:
Koordynator terenowy Szkół Podstawowych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 5 szkół podstawowych MSP nr 1, 9, 11, 12, 13. Będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy projektu to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Podstawowych będzie należeć 1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli
11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Koordynator powinien spełniać następujące wymagania:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia ) 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (udział przy realizacji w min. 1 projekcie). 4)bardzo dobra obsługa MS Office 5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Kody CPV:
983900003 (Inne usługi)
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie w realizacji projektów unijnych
Znaczenie kryterium 2: 40
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Usługa prowadzenia zadań Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych
Opis:
Koordynator terenowy Szkół Gimnazjalnych będzie sprawował koordynację projektu na terenie 2 szkół gimnazjalnych MG nr 1,4.Wybrana osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasowy umowy to minimum 10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Koordynatora terenowego Szkół Gimnazjalnych będzie należeć:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) pomoc w prowadzeniu rekrutacji uczestników projektu oraz prowadzenie dokumentacji z nią związanej 3) zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w projekcie 4) zapewnienie prawidłowej korespondencji i komunikacji z Biurem Projektu 5) wspieranie Biura Projektu w przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych z realizacją projektu 6) kreowanie w środowisku dobrego wizerunku projektu 7) wspieranie Biura Projektu w działaniach promocyjno-informacyjnych 8) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych 9) kontakt z uczestnikami projektu oraz nauczycielami prowadzącymi zajęcia 10) wstępna weryfikacja list obecności uczestników projektu oraz kart czasu pracy nauczycieli 11) ustalanie harmonogramów zajęć wspólne z dyrekcją placówek oraz Biurem Projektu
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ( I lub II stopnia 2)znajomość specyfiki pracy w szkole 3) znajomość specyfiki projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (udział przy realizacji w min. 1 projekcie) 4)bardzo dobra obsługa MS Office5)znajomość obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
Kody CPV:
983900003 (Inne usługi)
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie w realizacji projektów unijnych
Znaczenie kryterium 2: 40
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Usługa prowadzenia zadań Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji.
Opis:
Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji będzie zatrudniony na podstawie umowy zlecenia od dnia zawarcia do dnia 31 lipca 2013 r. Wymiar czasu pracy to min.10 godzin tygodniowo.
Do głównych obowiązków Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji będzie należało:
1) współpraca z Biurem Projektu 2) przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji projektu 3) diagnozowanie problemów oraz niezwłoczne informowanie o nich Kierownikowi projektu 4)monitorowanie uczestników projektu, w tym przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz jej bieżąca kontrola w zgodności z projektem oraz wytycznymi POKL. 5) prowadzenie sprawozdawczości w systemie PEFS - gromadzenie danych o uczestnikach projektu 6)bieżąca współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników 7)przygotowywanie wewnętrznych informacji pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji 8)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 9)sporządzanie okresowych raportów oraz raportu końcowego z monitoringu i ewaluacji 10)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika projektu, mających bezpośredni związek z działaniami monitoringu i ewaluacji 11) kontrola prawidłowej realizacji projektu w placówkach szkolnych.
Wymagania niezbędne jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko koordynatora:
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne 2)doświadczenie w realizacji projektów (udział w w min.1 projekcie dofinansowanym z Unii Europejskiej) 3)znajomość narzędzi ewaluacji i monitoringu m.in. systemu PEFS 4)znajomość obsługi Generatora Wniosków Płatniczych w szczególności Załącznika nr 2 do wniosku o płatność 5) praktyczne znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych 6)bardzo dobra obsługa MS Office 7)znajomość wszelkich obowiązujących wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 8)odpowiedzialność, punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
CPV 98390000-3 Inne usługi
Kody CPV:
983900003 (Inne usługi)
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie w realizacji projektów unijnych
Znaczenie kryterium 2: 40
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
Zakup i dostarczenie sprzętu do prowadzenia zajęć w ramach projektu.
Opis:
W ramach zadania przewiduje się zakup:
I)Telewizor LED - 5 sztuk
1)Przekątna ekranu: 40 cali 2) Panel: LED 3)Technologia: FULL HD 4) Rozdzielczość: 1920x1080 5) Tuner TV: DVB-T MPEG-4 6)Proporcje obrazu 16:9 7) Czujnik intensywności oświetlenia w pomieszczeniu 8)Złącza: - 1 gniazdo USB 2.0 - 2 złącza HDMI - 1 złącze Component - 1 złącze SCART - 1 złącze antenowe - 1 optyczne wyjście audio - 1 wejście audio mini jack
9)Głośniki: 2x10W 10)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 11)Wymiary bez podstawy (nie więcej niż): - szerokość: 93cm - wysokość: 56cm - głębokość: 9,5cm 12) Waga: nie więcej niż 11kg z podstawą 13) Możliwość powieszenia na ścianie, dopasowany do wieszaków ściennych w standardzie VESA 14) Podstawka umożliwiająca postawienie telewizora na płaskiej, poziomej powierzchni 15) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 16) Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 17) Automatyczne strojenie 18) Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 19)Telegazeta 20) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 21) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung UE40EH5000
II)Odtwarzacz DVD - 5 szt.
1) Rodzaj odtwarzanych formatów płyt:
- CD-DA, CD-RW, CD-R - DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Audio, DVD-Video, DVD-R DL - Blu-Ray 3D
2)Rodzaj obsługiwanych formatów plików:
- .MP3 - .MPEG - .MPG - .MOV - .WMV - .BMP- .GIF - .JPG - .WAV
3) Złącza:
- HDMI - USB
4)Wbudowany WLAN 5)Obsługiwane kodeki video: DivX 6)Obsługiwane standardy audio: Dolby Pro, Dolby Digital 7)Obsługiwane formaty napisów: TXT 8)Możliwość odtwarzania filmów poprzez wbudowane złącze USB 9)Kolor obudowy: przewaga koloru czarnego (czarny błyszczący lub matowy) 10)Wyświetlacz LED lub LCD 11)Pilot, zestaw baterii niezbędnych do prawidłowego działania pilota 12) Polskie MENU wyświetlane na ekranie 13) Przewód podłączeniowy (zasilający), wtyczka europejska (230V) 14)Przewód HDMI 3m umożliwiający podłączenie urządzenia do TV (pełne połączenie 19din, pozłacane końcówki, ekranowany, podwójny filtr) 15) Polska instrukcja obsługi
Przykładowe urządzenia spełniające specyfikację: Samsung BD-E5500 + kabel HDMI
III) Tablica multimedialna - 2 sztuki :
Wartości minimalne:
1) Rozmiar: 78 cali 2) Wymiary: 1868mm x 1329mm 3) Powierzchnia aktywna: 1628mm x 1175mm 4) Rozdzielczość: 12800x9200 5) Format: 4:36) Szybkość śledzenia: 200 cali na sekundę 7) 2 pióra zapewniające zgodność sprzętową z myszką komputerową 8) 2 portyUSB 9) Technologia digitalizacji: elektromagnetyczna pasywna 10) Powierzchnia tablicy: matowa, melaminowa 11) Podłączenie do komputera poprzez port USB 12) Kabel do podłączenia z komputerem USB, długość 5m 13) Uchwyt do mocowania na ścianie
Przykładowe urządzenie spełniające specyfikację: Tablica interaktywna Promethean ActivBoard 378.
Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu:
Każde dostarczone urządzenie musi posiadać dokumentację w języku polskim, co najmniej dwuletnią gwarancję (jeżeli szczegółowa specyfikacja urządzenia nie stanowi inaczej). Gwarancja na sprzęt obejmuje odbiór i dostawę serwisowanego sprzętu w siedzibie zamawiającego. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez oferenta. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem.
Urządzenia wyspecyfikowane w tym dokumencie powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem ww zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową.
Czas: O
Okres trwania zamówienia w dniach: 7
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa: Zakup i dostarczenie materiałów promocyjnych.
Opis:
W ramach zadania przewiduje się:
1. Opracowanie graficzne i druk 70 szt. plakatów.
2. Wykonanie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich (100cm x 100cm, płyta PVC),
3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami .
Ad.1 Wykonawca musi opracować graficznie druk 70 szt. plakatów w formacie A3, nadruk jednostronny w pełnym kolorze. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne plakatu i opracować treść plakatu. Plakaty muszą zostać przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.2. Wykonawca musi wykonać 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich. Tablica musi być zrobiona na płycie PCV i musi mieć wymiar 100cm x 100cm. Oznaczenia na tablicach muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach PO KL. Ad.3. Zakup i dostarczenie 1069 szt. plecaków promujących projekt wraz z logo unijnym. Plecak musi być wykonany z wytrzymałego materiału z min. 1 dodatkową kieszenią oraz regulowanymi szelkami. Wzór Loga unijnego zostanie dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego tj. ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie. Na poszczególne materiały i pomoce dydaktyczne wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z odpowiednimi zapisami projektów umów.
Kody CPV:
798000002 (Usługi drukowania i powiązane)
Czas: O
Okres trwania zamówienia w dniach: 14
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
983900003 (Inne usługi)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
323000006 (Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca)
Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
798000002 (Usługi drukowania i powiązane)
Podobne przetargi
97893 / 2014-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice - Świętochłowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa przeprowadzenia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół
ponadgimnazjalnych Miasta Świętochłowice w roku szkolnym 2013/2014.
Projekt systemowy pn. Mam zawód - mam pracę w regionie - realizowany w ramach Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regonach, Rozwój wykształcenia Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
315525 / 2011-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Racibórz - Racibórz (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów w klasach I - III w Szkole Podstawowej nr 15 w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III Szkół Podstawowych
465320 / 2013-11-14 - Inny: Miejska jednostka organizacyjna - Szkoła
Gimnazjum Nr 9 - Bytom (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pn. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.
32566 / 2010-02-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych związanych z prawidłowym rozwojem ruchowym
i umysłowym dzieci w Przedszkolu w Pisarzowicach
51 / 2015-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie - Część 1 zamówienia
406496 / 2011-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Szkół i Przedszkoli w Żywcu - Żywiec (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu: Nie ma jak w przedszkolu
338064 / 2014-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców - część 74
355610 / 2010-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolnictwa gimnazjalnego
336360 / 2014-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców - część 38
390504 / 2010-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolnictwa podstawowego
247734 / 2011-08-17 - Inny: fundacja
Śląska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla projektu Szersze perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - ZAKRES NR I - Kurs operatora koparko-ładowarki - ZAKRES NR II - Kurs kadry i płace z wykorzystaniem programu Symfonia
359626 / 2014-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zamówienia uzupełniające
94213 / 2009-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie - Myszków (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs - prawo jazdy kat. CE
101529 / 2013-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usługi treningu pamięci uczniów i uczennic V klas 21 Szkół Podstawowych oraz II klas 20 Gimnazjów dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa w latach 2013 i 2014 na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki
140015 / 2009-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie - Myszków (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs - Prawo jazdy kat.CE
463668 / 2012-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Josepha von Eichendorffa w Grzegorzowicach - Rudnik (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników projektu pn. Imprinting ICT w szkole WIP-ów (Wykorzystujących Informatykę Praktycznie)w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013,Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
347188 / 2009-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkolenia dla osób bezrobotnych z zakresu Przedsiębiorczość
237805 / 2014-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie - Części zamówienia 5, 6, 7, 9 10, 14
246630 / 2009-07-21 - Inny: jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Lubliniec (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkoleń na rzecz beneficjentów ostatecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lublińcu realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny działanie 7.1, poddziałanie 7.1.2
375027 / 2008-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Piekary Śląskie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa polegająca na realizacji zajęć z zakresu:
projektowania stron www. oraz CorelDraw dla uczestników projektu Przywrócić wartości - projekt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na rzecz integracji i aktywizacji mieszkańców Piekar Śląskich współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego( Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).
174074 / 2010-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Cieszyn (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego
358168 / 2011-10-28 - Inny: publiczna szkoła średnia
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie - Chorzów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór personelu w Projekcie: POKL.09.02.00-24-130/09 ATRAKCYJNE I SKUTECZNE TECHNIKUM (II)
359762 / 2013-09-05 - Podmiot prawa publicznego
Zespół Szkół im. Wł. Szybińskiego - Cieszyn (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg na prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych (obejmujących zajęcia informatyczne, z matematyki, języka angielskiego zawodowego oraz AIKIDO) dla uczniów Technikum Informatycznego przy Zespole Szkół im. Wł. Szybińskiego w Cieszynie w projekcie ALGORYTM SUKCESU W ZAWODZIE.
373550 / 2014-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z przeprowadzeniem kursów prawa jazdy
kat. B1 i T dla uczestników projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
215636 / 2014-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Mikołowskiego - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych przewidzianych w ramach projektu pn. Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Rozwoju Szkół Specjalnych Powiatu Mikołowskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
338320 / 2014-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Uniwersytet Młodych Odkrywców - część 25