Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

132726 / 2014-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Wiskitki (Wiskitki)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-02-24 pod pozycją 64124. Zobacz ogłoszenie 64124 / 2014-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 132726

Data publikacji: 2014-04-17

Nazwa: Urząd Gminy Wiskitki

Ulica: ul. Kościuszki 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Wiskitki

Kod pocztowy: 96-315

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 046 8567212

Numer faxu: 046 8554154

Regon: 00054654900000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 64124

Data wydania biuletynu: 2014-02-24

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2014

Pozycja ogłoszenia: 64124

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.:Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie, Szkole podstawowej w Guzowie,Szkole Podstawowej w Miedniewicach,Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Zamówienie podzielone jest na 26 części. Część 1:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 2:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 3:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych-koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 4:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 5:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 6:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 7:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 8:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 9:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 10:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 11:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 12:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 13:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 14:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 15:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 16:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych-koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 17:Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 18:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 19:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 20:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 21:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 22:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Informacje dotyczące 1-22 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 15 stycznia 2015 roku. 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkołach skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 8.Zakres zajęć ma być dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 13.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części od 1 do 22 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1.kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3.dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4.oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część 23:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 24:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 25:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 26:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Informacje dotyczące 23- 26 części zamówienia: Zamówienie dotyczące części 23-26 obejmuje: Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej 10 uczniów (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. Przekazanie opinii zawodowych uczniom. Przeprowadzenie 10 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych. Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania. 4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób,naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części 23-26 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 26 1.Miejscem realizacji zamówienia są Szkoła Podstawowa we Franciszkowie, Szkoła Podstawowa w Guzowie, Szkoła Podstawowa w Miedniewicach, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut. 2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt realizowany jest w ramach POKL 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans eduk. i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług eduk.. Współfinansowanie: środki EFS 85% stanowią ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

Nazwa wykonawcy:
Centrum Szkoleniowo-Wydawnicze BOOK CAFE z siedzibą w Krakowie

Adres pocztowy wykonawcy: Kraków, ul. Borkowska 15a/17

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 30-438

ID województwa: 5

Województwo / kraj: małopolskie

Nazwa:
Część 23:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie.

Nr częsci: 23

Data udzielenie zamówienia: 17/04/2014

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1400,00

Cena wybranej oferty: 1500,00

Cena minimalna: 1370,00

Cena maksymalna: 2500,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Agnieszka Sybilska

Adres pocztowy wykonawcy: Nowa Wieś 18

Miejscowość: Nowa Wieś

Kod pocztowy: 96-315

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa:
Część 25:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach

Nr częsci: 25

Data udzielenie zamówienia: 17/04/2014

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1400,00

Cena wybranej oferty: 1400,00

Cena minimalna: 1270,00

Cena maksymalna: 1500,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Dorota Mitrowska

Adres pocztowy wykonawcy: Żyrardów, ul. Jedności Narodowej 20 m 24

Miejscowość: Żyrardów

Kod pocztowy: 96-300

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Nazwa:
Część 26:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach.

Nr częsci: 26

Data udzielenie zamówienia: 17/04/2014

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1400,00

Cena wybranej oferty: 1400,00

Cena minimalna: 1260,00

Cena maksymalna: 1500,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853123208 (Usługi doradztwa)

Podobne przetargi

58116 / 2012-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Jastrzębi - Jastrzębia (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zamówienie na usługę przeprowadzenia poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego w ramach projektu pn. Odniosę sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu I Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

200128 / 2014-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie praktyk zawodowych dla uczniów Technikum Nr 2 w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie pn. Praktyka zagraniczna we Włoszech szansą na zdobycie doświadczeń zawodowych

112896 / 2016-05-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych dla programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

140312 / 2011-06-02 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych z fizyki dla uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Nr 1 im. S. Staszica w Pruszkowie w ramach realizacji projektu - Mobilni zawodowo i gotowi na nowe wyzwania - współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL.

362240 / 2013-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Węgrów - Węgrów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu Szkoła uczy, wychowuje, pomaga - cykl zajęć dodatkowych dla dzieci klas I-III Szkoły Podstawowej w Węgrowie -etap II

450202 / 2012-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Olszewo-Borki - Olszewo-Borki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
INDYWIDUALIZACJA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z GMINY OLSZEWO-BORKI KLUCZEM DO SUKCESU

391480 / 2012-10-10 - Inny: Państwowa Osoba Prawna

UrzÄ…d Dozoru Technicznego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia dla inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego nt.: Zarządzanie stresem oraz Asertywność i obrona przed manipulacją

71153 / 2016-06-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

68058 / 2011-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowieckie SamorzÄ…dowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu zajęć rozwijających kreatywność uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych województwa mazowieckiego uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery w 7 (siedmiu) Centrach Talentu i Kariery w ramach Projektu pn. Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

307140 / 2010-09-27 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z przedmiotu Podstawy metodologii badań edukacyjnych

42276 / 2014-02-06 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego

SamorzÄ…dowe Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie warsztatów i konsultacji grupowych dla uczestników lokalnej sieci współpracy i samokształcenia - Kreatywność na zajęciach lekcyjnych i godzinach wychowawczych - Psychopedagogika kreatywności.

192088 / 2013-05-16 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z języka polskiego na platformie e-learningowej dla uczniów słabiej władających językiem polskim (poziom A1 i A2).

110162 / 2014-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina WiÄ…zowna - WiÄ…zowna (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej w Gliniance (uzupełniający j. angielski) w ramach projektu Poszerzamy horyzonty realizowanego przez Oświatę Gminną w Wiązownie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego

462646 / 2013-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Duninów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego

246742 / 2011-08-17 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie założeń i materiałów do prowadzenia spotkań Koła Języka Polskiego, Koła Historii Polski, Koła Współczesnej Polski i Koła Przedmiotów Matematyczno-Przyrodniczych on-line oraz realizacja spotkań w ramach Koła Języka Polskiego, Koła Historii Polski, Koła Współczesnej Polski oraz Koła Przedmiotów Matematyczno-Przyrodniczych on-line dla dzieci i młodzieży polskiej przebywających za granicą na platformie internetowej

488286 / 2012-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec - Stromiec (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługę edukacyjną prowadzenia zajęć indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych gminy Stromiec realizowanych w ramach projektu Zabawa i nauka to świetny duet.

421952 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Zbuczyn - Zbuczyn (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
realizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w publicznych szkołach podstawowych w Gminie Zbuczyn w roku szkolnym 2013-2014

369826 / 2012-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Łaskarzew - Łaskarzew (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu - Dziecięca akademia przyszłości -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Łaskarzew