Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

64124 / 2014-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Wiskitki (Wiskitki)

Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.:Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie, Szkole podstawowej w Guzowie,Szkole Podstawowej w Miedniewicach,Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego.
Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć.
Zamówienie podzielone jest na 26 części.
Część 1:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 2:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 3:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych-koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 4:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 5:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 6:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 7:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 8:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 9:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 10:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 11:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 12:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 13:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 14:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 15:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 16:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych-koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 17:Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 18:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 19:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 20:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 21:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 22:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Informacje dotyczące 1-22 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 15 stycznia 2015 roku. 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkołach skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 8.Zakres zajęć ma być dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 13.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części od 1 do 22 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1.kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3.dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4.oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Część 23:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 24:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 25:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 26:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Informacje dotyczące 23- 26 części zamówienia:
Zamówienie dotyczące części 23-26 obejmuje: Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej 10 uczniów (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. Przekazanie opinii zawodowych uczniom.
Przeprowadzenie 10 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych.
Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania.
4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie.
5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu.
6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu.
7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci,
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób,naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części 23-26 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 26 1.Miejscem realizacji zamówienia są Szkoła Podstawowa we Franciszkowie, Szkoła Podstawowa w Guzowie, Szkoła Podstawowa w Miedniewicach, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut.
2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 64124

Data publikacji: 2014-02-24

Nazwa: Urząd Gminy Wiskitki

Ulica: ul. Kościuszki 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Wiskitki

Kod pocztowy: 96-315

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 046 8567212

Numer faxu: 046 8554154

Regon: 00054654900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.:Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie, Szkole podstawowej w Guzowie,Szkole Podstawowej w Miedniewicach,Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego.
Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć.
Zamówienie podzielone jest na 26 części.
Część 1:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 2:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 3:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych-koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 4:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 5:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 6:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 7:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 8:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 9:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 10:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 11:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 12:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 13:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 14:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 15:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 16:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych-koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 17:Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 18:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 19:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 20:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 21:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach.
Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Część 22:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu).
Informacje dotyczące 1-22 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 15 stycznia 2015 roku. 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkołach skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 8.Zakres zajęć ma być dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 13.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części od 1 do 22 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1.kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3.dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4.oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Część 23:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 24:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 25:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 26:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Informacje dotyczące 23- 26 części zamówienia:
Zamówienie dotyczące części 23-26 obejmuje: Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej 10 uczniów (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. Przekazanie opinii zawodowych uczniom.
Przeprowadzenie 10 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych.
Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania.
4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie.
5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu.
6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu.
7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci,
8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób,naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części 23-26 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 26 1.Miejscem realizacji zamówienia są Szkoła Podstawowa we Franciszkowie, Szkoła Podstawowa w Guzowie, Szkoła Podstawowa w Miedniewicach, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut.
2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 26

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 15/01/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

Wiedza i doświadczenie:
Dla części od 1 do 26 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Dla części od 1 do 26 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej. (wg. załącznika nr 7 do SIWZ)

Potencjał techniczny:
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części od 1 do 26, Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 26 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej (wg. załącznika nr 7 do SIWZ)
Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób, (wg. załącznika nr 7 do SIWZ).

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki

Data składania wniosków, ofert: 05/03/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, Sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

491732 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Siedlce - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Żelkowie - Kolonii

271053 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodzisk Mazowiecki - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie szkolnego opiekuna projektu w Szkole Podstawowej w Izdebnie Kościelnym dla potrzeb realizacji projektu Grodziski Hogwart - oczarujemy Cię wiedzą! Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. ZP-271/47/2011.

113247 / 2011-04-12 - Inny: Instytucja kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu planowania i realizacji kampanii internetowej dla działań kulturalnych (wykonanie usługi edukacyjnej) oraz opracowanie materiałów edukacyjnych dla uczestników szkoleń.

265293 / 2012-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miasta PÅ‚ocka - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w czterech miejskich przedszkolach z oddziałami integracyjnymi w ramach projektu Wesołe przedszkole w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej

112862 / 2016-05-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych dla programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

450214 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sobolew - Sobolew (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmującą prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w ramach realizacji projektu: ndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych SZANSA NA LEPSZY START

182758 / 2013-05-09 - Podmiot prawa publicznego

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników placówek medycznych, mających podpisany kontrakt z NFZ w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

50715 / 2012-03-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Milanówka - Milanówek (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek

217239 / 2010-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie z języka angielskiego dla nie więcej niż 500 pracowników Urzędu m.st. Warszawy

8266 / 2014-01-08 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Międzypowiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Radomiu z siedzibą w Iłży - Iłża (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja oferty doskonalenia nauczycieli w formie warsztatów oraz konsultacji indywidualnych i grupowych w ramach projektu pn. System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół w Powiecie Radomskim

390010 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Oświata Miejska w Otwocku - Otwock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ośw.M. 2214/16/10- pełnienie funkcji promotora w ramach projektu Młodziezowy Klub Integracji Społecnej Tęcza

55185 / 2016-05-18 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

252809 / 2010-09-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie studiów podyplomowych dla 150 pracowników Urzędu m.st. Warszawy w ramach projektu Modernizacja funkcjonowania Biura Rady m.st. Warszawy i Sekretariatów Rad Dzielnic m.st. Warszawy współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego - studia podyplomowe z zakresu administracja samorządowa z uwzględnieniem problematyki organizacji komórek obsługujących Radę m.st. Warszawy oraz rady dzielnic m.st. Warszawy

95843 / 2013-05-31 - Administracja samorzÄ…dowa

SamorzÄ…dowe Przedszkole w Troszynie - Troszyn (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu Edukacja przedszkolna kluczem do sukcesu naszych dzieci- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego