Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

12181 / 2014-01-20 - Inny: Szkoła prowadzona przez jednostkę samorządu terytorialnego / Zespół Szkół w Prusinowicach (Pakosławice)

Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz terapii w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni dla uczniów gimnazjum dla którego organem prowadzącym jest Gmina Pakosławice z podziałem na zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
2.2. Zajęcia pozalekcyjne,
2.3. Doradztwo zawodowe
3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
Zadanie 1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zadanie obejmuje:
1. Prowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej dla 32 uczniów gimnazjum (terapia indywidualna) - wymiar zajęć do zrealizowania 320 godzin, z czego: w roku 2014 - 210h, 2015 r. - 110h.
2. Prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla 12 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 480 godzin, z czego: w roku 2014 - 320h, 2015 - 160h.
3. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla 66 uczniów gimnazjum z podziałem na 15 grup - wymiar zajęć do zrealizowania 675 godzin, z czego: w roku 2014 - 450h, 2015 - 225h.
Realizacja zadania ma służyć wsparciu szerokiej grupie uczniów wykazujących różnego rodzaju trudności w uczeniu się, problemy osobowościowe, problemy w relacjach społecznych i uczniom niepełnosprawnym. W ramach zadania należy sporządzić autorski program terapii oraz zajęć. Liczba uczniów w grupie ma być zgodna z zapisami Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532), czyli dla zajęć z poz. 2 do 5 uczestników, natomiast dla poz. 3 do 8 uczestników.
1.Indywidualna terapia pedagogiczno - psychologiczna jest dla uczniów dotkniętych tzw. eurosieroctwem, wykazujących zaburzenia w relacjach z grupą, nadpobudliwość bądź apatię, negację przyjętych norm, zaniedbujących obowiązki szkolne. Terapia ma się przyczynić do obniżenia poziomu stresu, poprawić motywację i samoakceptację.
2.Terapia uczniów z orzeczeniem poradni pedagogiczno - psychologicznej; wsparcie pedagogiczne służące łagodzeniu deficytów; w tym upośledzenia w stopniu łagodnym, zaburzeń mowy, niedosłuchu.
3. Dodatkowymi zajęciami wyrównawczymi z przedmiotów: j. polski, historia/wos, matematyka, fizyka i chemia/biologia na poziomie każdej klasy mają być objęci uczniowie ze względu na słabe wyniki z egzaminów zewnętrznych. Większość uczniów ma być objęta wspomaganiem z 2 przedmiotów.
Zajęcia mają się odbywać z dostosowaniem terminów do planów zajęć uczniów objętych zadaniem.
Zadanie 2 - Zajęcia pozalekcyjne.
Zadanie obejmuje:
1. Prowadzenie warsztatów kreatywności dla 96 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 150 godzin w tym 120h warsztatów koedukacyjnych i 30h warsztatów dla dziewcząt, z czego: w 2014 r. - 75h, 2015 r. - 75h.
2. Prowadzenie zajęć z j. angielskiego dla 76 uczniów z podziałem na 6 grup dla uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 120h, 2015 r. - 120h.
3. Prowadzenie zajęć z j. niemieckiego dla 50 uczniów gimnazjum z podziałem na 4 grupy wymiar zajęć 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 160h, 2015 r. - 80h.
4. Prowadzenie zajęć z j. czeskiego dla 14 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 60 godzin, z czego: w 2014 r. - 30h, 2015 r. - 30h.
Zadanie ponadto obejmuje:
W ramach zadania dla wszystkich uczniów objętych projektem mają być przeprowadzone warsztaty wspierające rozwój kreatywności, uczestnicy mają zostać zapoznani z nowoczesnymi strategiami rozwiązywania problemów, pozyskiwania i przetwarzania informacji z wykorzystaniem technologii informatycznej oraz autoprezentacji. Zdobyte na warsztatach umiejętności osobiste mają być komplementarne wobec kompetencji nabywanych podczas wsparcia z zakresu zawodoznawczego. Dla dziewcząt mają zostać dodatkowo przeprowadzone prezentacje związane z ukazaniem problematyki równouprawnienia, łączenia samorealizacji zawodowej z udanym życiem osobistym, podczas których uczennice będą mogły spotkać się z kobietami mogącymi stanowić takie wzorce.
Dodatkowymi zajęciami z j. angielskiego w podziale na grupy - dla uczniów słabszych i bardziej zaawansowanych mają być objęci uczniowie zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami. W ramach zajęć mają być rozwijane sprawności komunikacyjne, poprzez wykorzystanie treści z internetu oraz ma być wskazane praktyczne znaczenie j. angielskiego we współczesnym świecie.
Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego mają doskonalić znajomości języka niemieckiego dla uczniów o różnym poziomie zaawansowania; nauka ma się odbywać również w formie aktywności teatralnej, warsztatowej oraz poprzez konkursy.
4. Zajęcia z języka czeskiego mają być połączone z realizacją treści realioznawczych (geografia, historia i kultura sąsiadującego regionu jesenickiego).
Wszystkie zajęcia mają się odbywać z wykorzystaniem atrakcyjnych pomocy naukowych i nowoczesnych form pracy celem zwiększenia chęci do nauki i otwarcia na inne kultury.
Zadanie 3 - Doradztwo zawodowe.
Zadanie obejmuje:
Udzielanie indywidualnych porad zawodoznawczych dla 76 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć w formie indywidualnych porad do zrealizowania 144 godziny, z czego: w 2014 r. - 80h, 2015 r. - 64h.
Indywidualne porady zawodoznawcze mają służyć podniesienia wiedzy uczniów w zakresie wyboru odpowiedniego zawodu. Porady mają wskazać indywidualne predyspozycje, oferty edukacyjne oraz przyszłe warunki pracy i szanse uzyskania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy. W poradach ma być promowana przedsiębiorczość kobiet i przełamywanie stereotypów płci w zatrudnianiu.
4. Wszystkie zadania mają być zrealizowane od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem okresów, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r.
w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.).
5. Za zgodą koordynatora projektu zadanie może być realizowane w okresie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.).
6. Jedna (1) godzina realizowanych zajęć, warsztatów, terapii oznacza - 45 minut zajęć lekcyjnych.
7. Zadanie jest realizowane w Publicznym Gimnazjum w Pakosławicach.
8. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi gimnazjum do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć;
2) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej.
3) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach - dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca.
4) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich koordynatorowi projektu.
5) Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu, w formie kart monitoringu (raport działania i raport według grup) i kart postępów oraz przekazywanie ich, co miesiąc, w formie papierowej i elektronicznej, koordynatorowi projektu; a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji umowy.
6) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu.
7) Opracowanie, w terminach określanych przez Zamawiającego, raportów cząstkowych (kwartalnych i rocznych) i końcowych z postępu realizacji działań wynikających z przedmiotu umowy, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do koordynatora projektu.
8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu.
9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
10) Zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia.
11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu.
12) Przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe w celu uzyskania upoważnienia od Wójta Gminy do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Projektu.
13) Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć.
14) Wykonawca sporządzi harmonogram realizacji zadania, który musi być dostosowany do liczby godzin realizowanych zajęć, warsztatów i terapii na dany rok oraz uzgodniony z koordynatorem projektu.
15) Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć.
16) Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią lub warsztatom. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207).

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 12181

Data publikacji: 2014-01-20

Nazwa: Zespół Szkół w Prusinowicach

Ulica: ul. Szkolna 9

Numer domu: 9

Miejscowość: Pakosławice

Kod pocztowy: 48-314

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 77 4359133

Numer faxu: 77 4359133

Regon: 16037540500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: Szkoła prowadzona przez jednostkę samorządu terytorialnego

Inny rodzaj zamawiającego:
Szkoła prowadzona przez jednostkę samorządu terytorialnego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz terapii w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni dla uczniów gimnazjum dla którego organem prowadzącym jest Gmina Pakosławice z podziałem na zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
2.2. Zajęcia pozalekcyjne,
2.3. Doradztwo zawodowe
3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
Zadanie 1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zadanie obejmuje:
1. Prowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej dla 32 uczniów gimnazjum (terapia indywidualna) - wymiar zajęć do zrealizowania 320 godzin, z czego: w roku 2014 - 210h, 2015 r. - 110h.
2. Prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla 12 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 480 godzin, z czego: w roku 2014 - 320h, 2015 - 160h.
3. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla 66 uczniów gimnazjum z podziałem na 15 grup - wymiar zajęć do zrealizowania 675 godzin, z czego: w roku 2014 - 450h, 2015 - 225h.
Realizacja zadania ma służyć wsparciu szerokiej grupie uczniów wykazujących różnego rodzaju trudności w uczeniu się, problemy osobowościowe, problemy w relacjach społecznych i uczniom niepełnosprawnym. W ramach zadania należy sporządzić autorski program terapii oraz zajęć. Liczba uczniów w grupie ma być zgodna z zapisami Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532), czyli dla zajęć z poz. 2 do 5 uczestników, natomiast dla poz. 3 do 8 uczestników.
1.Indywidualna terapia pedagogiczno - psychologiczna jest dla uczniów dotkniętych tzw. eurosieroctwem, wykazujących zaburzenia w relacjach z grupą, nadpobudliwość bądź apatię, negację przyjętych norm, zaniedbujących obowiązki szkolne. Terapia ma się przyczynić do obniżenia poziomu stresu, poprawić motywację i samoakceptację.
2.Terapia uczniów z orzeczeniem poradni pedagogiczno - psychologicznej; wsparcie pedagogiczne służące łagodzeniu deficytów; w tym upośledzenia w stopniu łagodnym, zaburzeń mowy, niedosłuchu.
3. Dodatkowymi zajęciami wyrównawczymi z przedmiotów: j. polski, historia/wos, matematyka, fizyka i chemia/biologia na poziomie każdej klasy mają być objęci uczniowie ze względu na słabe wyniki z egzaminów zewnętrznych. Większość uczniów ma być objęta wspomaganiem z 2 przedmiotów.
Zajęcia mają się odbywać z dostosowaniem terminów do planów zajęć uczniów objętych zadaniem.
Zadanie 2 - Zajęcia pozalekcyjne.
Zadanie obejmuje:
1. Prowadzenie warsztatów kreatywności dla 96 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 150 godzin w tym 120h warsztatów koedukacyjnych i 30h warsztatów dla dziewcząt, z czego: w 2014 r. - 75h, 2015 r. - 75h.
2. Prowadzenie zajęć z j. angielskiego dla 76 uczniów z podziałem na 6 grup dla uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 120h, 2015 r. - 120h.
3. Prowadzenie zajęć z j. niemieckiego dla 50 uczniów gimnazjum z podziałem na 4 grupy wymiar zajęć 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 160h, 2015 r. - 80h.
4. Prowadzenie zajęć z j. czeskiego dla 14 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 60 godzin, z czego: w 2014 r. - 30h, 2015 r. - 30h.
Zadanie ponadto obejmuje:
W ramach zadania dla wszystkich uczniów objętych projektem mają być przeprowadzone warsztaty wspierające rozwój kreatywności, uczestnicy mają zostać zapoznani z nowoczesnymi strategiami rozwiązywania problemów, pozyskiwania i przetwarzania informacji z wykorzystaniem technologii informatycznej oraz autoprezentacji. Zdobyte na warsztatach umiejętności osobiste mają być komplementarne wobec kompetencji nabywanych podczas wsparcia z zakresu zawodoznawczego. Dla dziewcząt mają zostać dodatkowo przeprowadzone prezentacje związane z ukazaniem problematyki równouprawnienia, łączenia samorealizacji zawodowej z udanym życiem osobistym, podczas których uczennice będą mogły spotkać się z kobietami mogącymi stanowić takie wzorce.
Dodatkowymi zajęciami z j. angielskiego w podziale na grupy - dla uczniów słabszych i bardziej zaawansowanych mają być objęci uczniowie zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami. W ramach zajęć mają być rozwijane sprawności komunikacyjne, poprzez wykorzystanie treści z internetu oraz ma być wskazane praktyczne znaczenie j. angielskiego we współczesnym świecie.
Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego mają doskonalić znajomości języka niemieckiego dla uczniów o różnym poziomie zaawansowania; nauka ma się odbywać również w formie aktywności teatralnej, warsztatowej oraz poprzez konkursy.
4. Zajęcia z języka czeskiego mają być połączone z realizacją treści realioznawczych (geografia, historia i kultura sąsiadującego regionu jesenickiego).
Wszystkie zajęcia mają się odbywać z wykorzystaniem atrakcyjnych pomocy naukowych i nowoczesnych form pracy celem zwiększenia chęci do nauki i otwarcia na inne kultury.
Zadanie 3 - Doradztwo zawodowe.
Zadanie obejmuje:
Udzielanie indywidualnych porad zawodoznawczych dla 76 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć w formie indywidualnych porad do zrealizowania 144 godziny, z czego: w 2014 r. - 80h, 2015 r. - 64h.
Indywidualne porady zawodoznawcze mają służyć podniesienia wiedzy uczniów w zakresie wyboru odpowiedniego zawodu. Porady mają wskazać indywidualne predyspozycje, oferty edukacyjne oraz przyszłe warunki pracy i szanse uzyskania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy. W poradach ma być promowana przedsiębiorczość kobiet i przełamywanie stereotypów płci w zatrudnianiu.
4. Wszystkie zadania mają być zrealizowane od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem okresów, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r.
w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.).
5. Za zgodą koordynatora projektu zadanie może być realizowane w okresie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.).
6. Jedna (1) godzina realizowanych zajęć, warsztatów, terapii oznacza - 45 minut zajęć lekcyjnych.
7. Zadanie jest realizowane w Publicznym Gimnazjum w Pakosławicach.
8. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi gimnazjum do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć;
2) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej.
3) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach - dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca.
4) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich koordynatorowi projektu.
5) Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu, w formie kart monitoringu (raport działania i raport według grup) i kart postępów oraz przekazywanie ich, co miesiąc, w formie papierowej i elektronicznej, koordynatorowi projektu; a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji umowy.
6) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu.
7) Opracowanie, w terminach określanych przez Zamawiającego, raportów cząstkowych (kwartalnych i rocznych) i końcowych z postępu realizacji działań wynikających z przedmiotu umowy, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do koordynatora projektu.
8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu.
9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
10) Zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia.
11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu.
12) Przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe w celu uzyskania upoważnienia od Wójta Gminy do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Projektu.
13) Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć.
14) Wykonawca sporządzi harmonogram realizacji zadania, który musi być dostosowany do liczby godzin realizowanych zajęć, warsztatów i terapii na dany rok oraz uzgodniony z koordynatorem projektu.
15) Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć.
16) Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią lub warsztatom. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207).

Kody CPV:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium:
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi edukacyjne odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym:
a. Przeprowadzenie zajęć/szkolenia językowego dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 34 000,00 zł,
b. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 44 000,00 zł,
c. Przeprowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej i prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 54 000,00 zł,
d. Przeprowadzenie indywidualnych porad zawodoznawczych dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 9 000,00 zł
e. Przeprowadzenie warsztatów kreatywności dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 9 000,00 zł

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207).

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. Potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
- nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- zmiany terminu realizacji poszczególnych godzin zajęć, warsztatów, terapii w danym roku, przypisanych do zadań z zachowaniem ostatecznego terminu wykonania zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych - nie jest możliwa realizacja wszystkich zajęć w danym terminie lub z uwagi na duże obciążenie szkół objętych przedmiotem umowy innymi zajęciami.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół w Prusinowicach
Prusinowice, ul. Szkolna 9
48-314 Pakosławice

Data składania wniosków, ofert: 27/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Zespół Szkół w Prusinowicach
Prusinowice, ul. Szkolna 9
48-314 Pakosławice
sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Tytuł projektu: Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

99174 / 2012-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

295392 / 2011-09-19 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Chróścinie - Chróścina (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróscinie w ramach projektu pn Przyszłość należy do specjalistów - edycja II

139644 / 2011-06-02 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie staży zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum Leśnego przy Zespole Szkół w Tułowicach, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II

15732 / 2013-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem Uwierz w siebie - wygraj przyszłość II.

364992 / 2011-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Uwierz w siebie - wygraj przyszłość - Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej

164088 / 2011-06-20 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie staży zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum Leśnego przy Zespole Szkół w Tułowicach, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II

44451 / 2012-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

309108 / 2011-09-28 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie kursu ARBORYSTY-TREEWORKERA dla beneficjentów projektu pn.: Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

127186 / 2011-05-24 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie staży zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum Leśnego przy Zespole Szkół w Tułowicach, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II

408776 / 2009-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego - Opole (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Zamówienie z wolnej ręki - usługa polegająca na realizacji zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu pod nazwą: NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

417414 / 2014-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego - Opole (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Usługa przeprowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczo-technicznych dla szczególnie uzdolnionych licealistów w ramach projektu pn. Szlifujemy opolskie diamenty

169571 / 2013-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Skoroszyce - Skoroszyce (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Skoroszyce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Kompleksowy program rozwoju dla uczniów z Gimnazjum w Skoroszycach

62023 / 2012-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

440088 / 2012-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem Uwierz w siebie - wygraj przyszłość II

175652 / 2011-06-28 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Chróścinie - Chróścina (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II

203329 / 2013-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Skoroszyce - Skoroszyce (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Skoroszyce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Kompleksowy program rozwoju dla uczniów z Gimnazjum w Skoroszycach

81325 / 2012-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

440304 / 2012-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z terapii pedagogicznej, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Dąbrowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku i Publicznej Szkole Podstawowej w Sławicach zgodnie z projektem Wiara w siebie kluczem do sukcesu II

27786 / 2014-01-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć terapii pedagogicznej i zajęć dydaktyczno wyrównawczych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem - I ja mogę wiele.

431962 / 2012-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą:Dobry zawód - lepsza przyszłość

339751 / 2011-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku zgodnie z projektem Wiara w siebie kluczem do sukcesu

374438 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą:Dobry zawód - lepsza przyszłość.

28928 / 2012-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku zgodnie z projektem Wiara w siebie kluczem do sukcesu

404202 / 2011-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Uwierz w siebie - wygraj przyszłość - Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej.

365214 / 2011-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Wiara w siebie kluczem do sukcesu - Prowadzenie zajęć wyrównawczych z terapii pedagogicznej, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Dąbrowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku i Publicznej Szkole Podstawowej w Sławicach

80900 / 2014-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina DÄ…browa - DÄ…browa (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć terapii pedagogicznej i zajęć dydaktyczno wyrównawczych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem - I ja mogę wiele

314440 / 2014-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego - Opole (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Usługa przeprowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczo-technicznych dla szczególnie uzdolnionych licealistów w ramach projektu pn. Szlifujemy opolskie diamenty

188978 / 2011-07-07 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Chróścinie - Chróścina (opolskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II - ogłoszenie drugie