Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

265437 / 2012-12-14 - Administracja samorządowa / Zarząd Powiatu Mikołowskiego (Mikołów)

Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Opis zamówienia

1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014, w ramach których zostanie przeprowadzony certyfikowany kurs ECDL lub równoważny dla 120 uczniów:
- ECDL CORE lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 15 uczniów (1 grupa 15 osób)
- ECDL START lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 105 uczniów (7 grup po 15 osób) ze szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, czyli dla Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w wymiarze 80 godzin dla każdej z grup, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych.

Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
( art.30 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).


Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem.

W ramach kursu ECDL lub równoważnego zostaną przeprowadzone:

1.1 Zajęcia ECDL Start lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje:

Liczbę uczestników ogółem - 105
Liczbę grup ogółem - 7
Liczbę godzin/grupę - 80
Liczbę godzin ogółem - 560

godzina = godzina zegarowa
1 grupa zajęciowa = 15 osób
4 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2.

Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia.

1.2 Zajęcia ECDL Core lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL CORE lub równoważnych, czyli w 3 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje:

Liczbę uczestników ogółem - 15
Liczbę grup ogółem - 1
Liczbę godzin - grupę - 80
Liczbę godzin ogółem - 80

godzina = godzina zegarowa
1 grupa zajęciowa = 15 osób
3 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2.

Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia.


1.3. Zajęcia powinny mieć charakter stacjonarny i odbywać winny się:
- od poniedziałku do soboty;
-w szkołach technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach.;
-zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Koordynatorem Projektu, dostosowanym do obowiązujących w szkołach planów lekcji oraz do harmonogramu innych zajęć projektowych.

1.4. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:

1.4.1.Termin realizacji:
Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r.
1. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Koordynatorem Projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji uczestników zajęć.
2. Wykonawca zobowiązuje się podać w ww harmonogramie ilość godzin przeznaczoną na każdy moduł szkoleniowy i jego cenę netto i brutto.

1.4.2.Zakres merytoryczny szkolenia - 4 moduły dla ECDL Start lub równoważnego oraz 3 moduły dla ECDL Core lub równoważnego wybrane przez uczestników projektu spośród następujących:

Moduł 1 Podstawy technik informatycznych obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Pojęcia podstawowe (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna)
2. Typy komputerów (mainframe, stacja robocza, PC, laptop, notebook, PDA ze względu na szybkość pracy, wydajność, koszt i rodzaje użytkowników)
3. Podstawowe elementy PC (procesor (CPU), dysk twardy, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, typy pamięci)
4. Urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura, joystick, skaner, panel dotykowy, kamera cyfrowa, mikrofon)
5. Wydajność komputera (szybkość procesora, wielkość pamięci i dysków, jednostki)
6. Pamięci masowe (dyskietka, dyski, ZIP, CD-ROM, taśmy magnetyczne (cartridges), zewnętrzne i wewnętrzne dyski twarde z uwzględnieniem szybkości dostępu do danych, pojemności i kosztów tych urządzeń.
7. Oprogramowanie (typy oprogramowania, różnice pomiędzy systemami operacyjnymi i oprogramowaniem użytkowym)
8. Sieci komputerowe (LAN, WAN, architektura klient-serwer, zasoby sieciowe, Internet, Intranet, Extranet)
9. Pojęcia związane z www.
10. Sieci telefoniczne i komputery (modem, ISDN, ADSL)
11. Zastosowanie komputerów w życiu codziennym
12. Poczta elektroniczna i jej zastosowania.
13. Bezpieczeństwo systemów informatycznych

Moduł 2 Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Środowisko pracy (uruchamianie i zamykanie komputera, menu start, praca z aplikacjami, okno programu)
2. Otwieranie plików, katalogów (folderów),
3. Zarządzanie plikami (pojęcie pliku, folderu, tworzenie, otwieranie i zapisywanie plików, praca z folderami właściwości plików i folderów, wyszukiwanie zasobów dyskowych, kopiowanie)
4. Wirusy (podstawowe pojęcia, zagrożenia, programy antywirusowe)
5. Drukowanie (pojęcie drukarki, instalacja, podgląd wydruku, wydruk)

Moduł 3 Przetwarzanie tekstów obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Okno programu
3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików
4. Wykorzystanie pomocy edytora tekstu.
5. Widoki dokumentów
6. Zasady wprowadzania tekstu
7. Formatowanie tekstów (czcionka, akapit, style, odstępy między wierszami, wyrównywanie tekstu)
8. Kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstów
9. Wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu
10. Punktatory (wstawianie, formatowanie, usuwanie, listy wielopoziomowe)
11. Układ strony (orientacja, marginesy, rozmiar)
12. Nagłówek i stopka strony (numeracja stron)
13. Wstawianie i formatowanie tabeli
14. Wstawianie elementów graficznych
15. Korespondencja seryjna (zastosowania, tworzenie)
16. Wydruk dokumentów (podgląd wydruku, opcje drukowania)
17. Sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej

Moduł 4 Arkusze kalkulacyjne obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Okno programu
3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików
4. Wykorzystanie pomocy arkusza kalkulacyjnego
5. Pojęcie komórki (wprowadzanie i modyfikacja danych, zaznaczanie)
6. Praca z wierszami i kolumnami (wstawianie, usuwanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru)
7. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie komórek
8. Sortowanie danych
9. Praca z arkuszami (wstawianie, przenoszenie, kopiowanie, zamiana nazwy, usuwanie)
10. Wstawianie formuł i funkcji (pojęcie formuły, wpisywanie formuł, wykorzystanie wbudowanych funkcji)
11. Adresy komórek (adres względny, bezwzględny i mieszany)
12. Formatowanie komórek (typowe formaty, formatowanie warunkowe)
13. Tworzenie wykresów (kreator wykresów, typy wykresów, modyfikacja istniejących wykresów)
14. Wydruk dokumentu (podgląd, parametry i opcje wydruku)

Moduł 5 Użytkowanie baz danych obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Teoria baz danych (pojęcia podstawowe - tabela, rekord, kolumna, typy danych, klucz podstawowy, relacje)
3. Okno programu
4. Tworzenie nowych baz danych
5. Wykorzystanie pomocy
6. Tworzenie tabel (kreator tabel, szablony, właściwości pól)
7. Praca z tabelami (dodawanie, modyfikacja i usuwanie rekordów, sortowanie danych)
8. Definiowanie relacji między tabelami (typy relacji, warunki ich tworzenia, tworzenie)
9. Wyszukiwanie danych za pomocą filtrów
10. Tworzenie kwerend (typy kwerend, tworzenie, modyfikacja i usuwanie, kryteria wyszukiwania)
11. Formularze (tworzenie, modyfikacja i usuwanie formularzy, praca z formularzem, zastosowanie filtrów w formularzach)
12. Raporty (tworzenie, modyfikacja i usuwanie, drukowanie).

Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu do tworzenia prezentacji
2. Okno programu
3. Podstawowe zasady tworzenia dobrej prezentacji
4. Wykorzystanie pomocy w programie
5. Tworzenie nowej prezentacji z zastosowaniem wbudowanych szablonów
6. Slajdy (dodawanie nowych slajdów, zmiana układu, wpisywanie treści)
7. Definiowanie wzorca slajdu
8. Formatowanie treści slajdu (pola tekstowe, czcionka, styl, kolory, wyrównanie)
9. Wstawianie obrazów, zdjęć, plików zewnętrznych
10. Wstawianie wykresów, tabel, autokształtów, diagramów, schematów organizacyjnych
11. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie elementów prezentacji
12. Wprowadzanie animacji (animacje wbudowane, efekty, przejścia slajdów)
13. Przygotowanie pokazu slajdów (sposoby prezentacji, notatki)
14. Drukowanie prezentacji
15. Uruchamianie prezentacji (pokaz slajdów, poruszanie się pomiędzy slajdami).

Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja obejmujący następujący zakres tematyczny:
a)Internet
1. Podstawowe pojęcia i zasady (HTTP, URL, hiperłącze, ISP, FTP)
2. Budowa adresu www
3. Przeglądarka stron internetowych (zastosowania, przykładowe aplikacje, uruchamianie, okno programu)
4. Otwieranie stron internetowych (wpisywanie adresu, poruszanie się po stronie www, odświeżanie, powrót do wcześniej oglądanych stron)
5. Organizacja pracy w przeglądarce (podstawowe ustawienia, ulubione, historia)
6. Zagrożenia i bezpieczeństwo pracy w Internecie (podstawowe zagrożenia, bezpieczne strony www, certyfikaty stron)
7. Wyszukiwanie informacji (wyszukiwarki internetowe, przykładowe strony, wyszukiwanie zaawansowane)
8. Pobieranie informacji z Internetu (kopiowanie tekstów, obrazów, plików multimedialnych)
9. Wydruk treści strony internetowej
b)Poczta elektroniczna
1. Podstawy poczty elektronicznej (zastosowania, zalety, programy pocztowe)
2. Adres e-mail (budowa, przykładowe adresy)
3. Znajomość dobrych zwyczajów w sieci
4. Okno programu pocztowego
5. Tworzenie i wysyłanie nowej poczty (adres, temat, treść, załączniki)
6. Praca z pocztą przychodzącą (otwieranie poczty, drukowanie, odpisywanie, przesyłanie dalej, organizacja poczty elektronicznej, wyszukiwanie listów od wybranego nadawcy)
7. Książka adresowa
8. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej (załączniki, nieznany nadawca, podpis i szyfrowanie poczty).

1.5.Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik:
-Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi.
-Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów, z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na 15 stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu.
-Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika.
-Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy.
-Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia - przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów.

1.6.Warunki niezbędne do realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się:

1. zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2. zapewnić nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zbindowane (lub przekazane w formie elektronicznej), które zostaną wydane uczestnikom zajęć w momencie rozpoczęcia zajęć;
3. zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego rodzaju kursu;
4. zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego;
5. wydać wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (zgodne z wzorem MEN), potwierdzające udział w projekcie i ukończenie szkolenia. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt;
6. zorganizować i przeprowadzić egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne oraz ECDL Core lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 120 osób (w sumie 465 egzaminów) oraz do 26% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 120 ewentualnych egzaminów poprawkowych;
7. wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny oraz ECDL Core lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, w postaci papierowej oraz plastikowej karty;
8. przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy wiedzy przygotowane przez Wykonawcę w celu sprawdzenia efektów zajęć;
9. opracować analizę porównawczą wyników testów wiedzy przeprowadzonych na początku i na końcu zajęć;
10. przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej analizę porównawczą wyników testów wiedzy wraz z kompletem oryginalnych testów;
11. prowadzić dzienniki zajęć oraz listy obecności zajęć i dostarczać je regularnie Zamawiającemu;
12. przekazać po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć;
13. zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wyżej wymaganym zakresom merytorycznym;
14. nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat;
15. do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu;
16. przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 265437

Data publikacji: 2012-12-14

Nazwa: Zarząd Powiatu Mikołowskiego

Ulica: ul. Żwirki i Wigury 4a

Numer domu: 4a

Miejscowość: Mikołów

Kod pocztowy: 43-190

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: (032) 32-48-100, 32-48-125

Numer faxu: (032) 32-48-147, 32-48-132

Adres strony internetowej: www.bip.mikolowski.pl

Regon: 27628477900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu ECDL lub równoważnego dla uczniów i uczennic szkół zawodowych i technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014, w ramach których zostanie przeprowadzony certyfikowany kurs ECDL lub równoważny dla 120 uczniów:
- ECDL CORE lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 15 uczniów (1 grupa 15 osób)
- ECDL START lub równoważny z egzaminami certyfikacyjnymi dla 105 uczniów (7 grup po 15 osób) ze szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, czyli dla Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w wymiarze 80 godzin dla każdej z grup, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zajęcia powinny być prowadzone metodą warsztatową, obejmującą posługiwanie się narzędziami ICT w zastosowaniach praktycznych.

Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
( art.30 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).


Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem.

W ramach kursu ECDL lub równoważnego zostaną przeprowadzone:

1.1 Zajęcia ECDL Start lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych, czyli w 4 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje:

Liczbę uczestników ogółem - 105
Liczbę grup ogółem - 7
Liczbę godzin/grupę - 80
Liczbę godzin ogółem - 560

godzina = godzina zegarowa
1 grupa zajęciowa = 15 osób
4 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2.

Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia.

1.2 Zajęcia ECDL Core lub równoważne (z egzaminami) muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL CORE lub równoważnych, czyli w 3 wybranych przez uczestników modułach tematycznych, z których każdy moduł będzie zakończony egzaminem. Kurs obejmuje:

Liczbę uczestników ogółem - 15
Liczbę grup ogółem - 1
Liczbę godzin - grupę - 80
Liczbę godzin ogółem - 80

godzina = godzina zegarowa
1 grupa zajęciowa = 15 osób
3 moduły zajęciowe spośród wymienionych w punkcie 1.4.2.

Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 80 h zegarowych na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkolenia.


1.3. Zajęcia powinny mieć charakter stacjonarny i odbywać winny się:
- od poniedziałku do soboty;
-w szkołach technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj. Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie, ul. Rybnicka 44, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, Zespole Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11 B, w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach.;
-zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Koordynatorem Projektu, dostosowanym do obowiązujących w szkołach planów lekcji oraz do harmonogramu innych zajęć projektowych.

1.4. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:

1.4.1.Termin realizacji:
Od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r.
1. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Koordynatorem Projektu szczegółowego harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji uczestników zajęć.
2. Wykonawca zobowiązuje się podać w ww harmonogramie ilość godzin przeznaczoną na każdy moduł szkoleniowy i jego cenę netto i brutto.

1.4.2.Zakres merytoryczny szkolenia - 4 moduły dla ECDL Start lub równoważnego oraz 3 moduły dla ECDL Core lub równoważnego wybrane przez uczestników projektu spośród następujących:

Moduł 1 Podstawy technik informatycznych obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Pojęcia podstawowe (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna)
2. Typy komputerów (mainframe, stacja robocza, PC, laptop, notebook, PDA ze względu na szybkość pracy, wydajność, koszt i rodzaje użytkowników)
3. Podstawowe elementy PC (procesor (CPU), dysk twardy, podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia, typy pamięci)
4. Urządzenia peryferyjne (mysz, klawiatura, joystick, skaner, panel dotykowy, kamera cyfrowa, mikrofon)
5. Wydajność komputera (szybkość procesora, wielkość pamięci i dysków, jednostki)
6. Pamięci masowe (dyskietka, dyski, ZIP, CD-ROM, taśmy magnetyczne (cartridges), zewnętrzne i wewnętrzne dyski twarde z uwzględnieniem szybkości dostępu do danych, pojemności i kosztów tych urządzeń.
7. Oprogramowanie (typy oprogramowania, różnice pomiędzy systemami operacyjnymi i oprogramowaniem użytkowym)
8. Sieci komputerowe (LAN, WAN, architektura klient-serwer, zasoby sieciowe, Internet, Intranet, Extranet)
9. Pojęcia związane z www.
10. Sieci telefoniczne i komputery (modem, ISDN, ADSL)
11. Zastosowanie komputerów w życiu codziennym
12. Poczta elektroniczna i jej zastosowania.
13. Bezpieczeństwo systemów informatycznych

Moduł 2 Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Środowisko pracy (uruchamianie i zamykanie komputera, menu start, praca z aplikacjami, okno programu)
2. Otwieranie plików, katalogów (folderów),
3. Zarządzanie plikami (pojęcie pliku, folderu, tworzenie, otwieranie i zapisywanie plików, praca z folderami właściwości plików i folderów, wyszukiwanie zasobów dyskowych, kopiowanie)
4. Wirusy (podstawowe pojęcia, zagrożenia, programy antywirusowe)
5. Drukowanie (pojęcie drukarki, instalacja, podgląd wydruku, wydruk)

Moduł 3 Przetwarzanie tekstów obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Okno programu
3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików
4. Wykorzystanie pomocy edytora tekstu.
5. Widoki dokumentów
6. Zasady wprowadzania tekstu
7. Formatowanie tekstów (czcionka, akapit, style, odstępy między wierszami, wyrównywanie tekstu)
8. Kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstów
9. Wyszukiwanie i zamiana fragmentów tekstu
10. Punktatory (wstawianie, formatowanie, usuwanie, listy wielopoziomowe)
11. Układ strony (orientacja, marginesy, rozmiar)
12. Nagłówek i stopka strony (numeracja stron)
13. Wstawianie i formatowanie tabeli
14. Wstawianie elementów graficznych
15. Korespondencja seryjna (zastosowania, tworzenie)
16. Wydruk dokumentów (podgląd wydruku, opcje drukowania)
17. Sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej

Moduł 4 Arkusze kalkulacyjne obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Okno programu
3. Tworzenie i zapisywanie nowego dokumentu, otwieranie i zamykanie utworzonych plików
4. Wykorzystanie pomocy arkusza kalkulacyjnego
5. Pojęcie komórki (wprowadzanie i modyfikacja danych, zaznaczanie)
6. Praca z wierszami i kolumnami (wstawianie, usuwanie, zaznaczanie, zmiana rozmiaru)
7. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie komórek
8. Sortowanie danych
9. Praca z arkuszami (wstawianie, przenoszenie, kopiowanie, zamiana nazwy, usuwanie)
10. Wstawianie formuł i funkcji (pojęcie formuły, wpisywanie formuł, wykorzystanie wbudowanych funkcji)
11. Adresy komórek (adres względny, bezwzględny i mieszany)
12. Formatowanie komórek (typowe formaty, formatowanie warunkowe)
13. Tworzenie wykresów (kreator wykresów, typy wykresów, modyfikacja istniejących wykresów)
14. Wydruk dokumentu (podgląd, parametry i opcje wydruku)

Moduł 5 Użytkowanie baz danych obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu
2. Teoria baz danych (pojęcia podstawowe - tabela, rekord, kolumna, typy danych, klucz podstawowy, relacje)
3. Okno programu
4. Tworzenie nowych baz danych
5. Wykorzystanie pomocy
6. Tworzenie tabel (kreator tabel, szablony, właściwości pól)
7. Praca z tabelami (dodawanie, modyfikacja i usuwanie rekordów, sortowanie danych)
8. Definiowanie relacji między tabelami (typy relacji, warunki ich tworzenia, tworzenie)
9. Wyszukiwanie danych za pomocą filtrów
10. Tworzenie kwerend (typy kwerend, tworzenie, modyfikacja i usuwanie, kryteria wyszukiwania)
11. Formularze (tworzenie, modyfikacja i usuwanie formularzy, praca z formularzem, zastosowanie filtrów w formularzach)
12. Raporty (tworzenie, modyfikacja i usuwanie, drukowanie).

Moduł 6 Grafika menedżerska i prezentacyjna obejmujący następujący zakres tematyczny:
1. Zastosowania programu do tworzenia prezentacji
2. Okno programu
3. Podstawowe zasady tworzenia dobrej prezentacji
4. Wykorzystanie pomocy w programie
5. Tworzenie nowej prezentacji z zastosowaniem wbudowanych szablonów
6. Slajdy (dodawanie nowych slajdów, zmiana układu, wpisywanie treści)
7. Definiowanie wzorca slajdu
8. Formatowanie treści slajdu (pola tekstowe, czcionka, styl, kolory, wyrównanie)
9. Wstawianie obrazów, zdjęć, plików zewnętrznych
10. Wstawianie wykresów, tabel, autokształtów, diagramów, schematów organizacyjnych
11. Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie elementów prezentacji
12. Wprowadzanie animacji (animacje wbudowane, efekty, przejścia slajdów)
13. Przygotowanie pokazu slajdów (sposoby prezentacji, notatki)
14. Drukowanie prezentacji
15. Uruchamianie prezentacji (pokaz slajdów, poruszanie się pomiędzy slajdami).

Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja obejmujący następujący zakres tematyczny:
a)Internet
1. Podstawowe pojęcia i zasady (HTTP, URL, hiperłącze, ISP, FTP)
2. Budowa adresu www
3. Przeglądarka stron internetowych (zastosowania, przykładowe aplikacje, uruchamianie, okno programu)
4. Otwieranie stron internetowych (wpisywanie adresu, poruszanie się po stronie www, odświeżanie, powrót do wcześniej oglądanych stron)
5. Organizacja pracy w przeglądarce (podstawowe ustawienia, ulubione, historia)
6. Zagrożenia i bezpieczeństwo pracy w Internecie (podstawowe zagrożenia, bezpieczne strony www, certyfikaty stron)
7. Wyszukiwanie informacji (wyszukiwarki internetowe, przykładowe strony, wyszukiwanie zaawansowane)
8. Pobieranie informacji z Internetu (kopiowanie tekstów, obrazów, plików multimedialnych)
9. Wydruk treści strony internetowej
b)Poczta elektroniczna
1. Podstawy poczty elektronicznej (zastosowania, zalety, programy pocztowe)
2. Adres e-mail (budowa, przykładowe adresy)
3. Znajomość dobrych zwyczajów w sieci
4. Okno programu pocztowego
5. Tworzenie i wysyłanie nowej poczty (adres, temat, treść, załączniki)
6. Praca z pocztą przychodzącą (otwieranie poczty, drukowanie, odpisywanie, przesyłanie dalej, organizacja poczty elektronicznej, wyszukiwanie listów od wybranego nadawcy)
7. Książka adresowa
8. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej (załączniki, nieznany nadawca, podpis i szyfrowanie poczty).

1.5.Zajęcia przeprowadzane będą z wykorzystaniem następujących technik:
-Wykłady teoretyczne wsparte prezentacjami multimedialnymi.
-Ćwiczenia z wykorzystaniem komputerów, z możliwością bezpośredniej pracy na komputerze na 15 stanowiskach roboczych z dostępem do Internetu.
-Dyskusje z uczestnikami zajęć i indywidualna pomoc w zakresie nabycia praktycznych umiejętności i zastosowania omawianych zagadnień stosownie do posiadanego stopnia zaawansowania informatycznego uczestnika.
-Ćwiczenia praktyczne mające na celu wskazanie i nabycie umiejętności zastosowania omawianych zagadnień w pracy.
-Omówienie systemu i charakteru przeprowadzenia egzaminów kończących zajęcia - przygotowanie uczestników zamierzających przystąpić do egzaminów.

1.6.Warunki niezbędne do realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się:

1. zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2. zapewnić nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę zajęć oraz jego cały cykl spięte w estetyczny sposób lub zbindowane (lub przekazane w formie elektronicznej), które zostaną wydane uczestnikom zajęć w momencie rozpoczęcia zajęć;
3. zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego rodzaju kursu;
4. zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego;
5. wydać wszystkim uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (zgodne z wzorem MEN), potwierdzające udział w projekcie i ukończenie szkolenia. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt;
6. zorganizować i przeprowadzić egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne oraz ECDL Core lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 120 osób (w sumie 465 egzaminów) oraz do 26% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 120 ewentualnych egzaminów poprawkowych;
7. wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny oraz ECDL Core lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, w postaci papierowej oraz plastikowej karty;
8. przeprowadzić na początku i na końcu zajęć testy wiedzy przygotowane przez Wykonawcę w celu sprawdzenia efektów zajęć;
9. opracować analizę porównawczą wyników testów wiedzy przeprowadzonych na początku i na końcu zajęć;
10. przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej analizę porównawczą wyników testów wiedzy wraz z kompletem oryginalnych testów;
11. prowadzić dzienniki zajęć oraz listy obecności zajęć i dostarczać je regularnie Zamawiającemu;
12. przekazać po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć;
13. zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wyżej wymaganym zakresom merytorycznym;
14. nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat;
15. do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu;
16. przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.

Wiedza i doświadczenie:
Wykonali ( zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 usługę szkoleniową, której przedmiotem było zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego wraz z egzaminami i uzyskaniem certyfikatu uznawanego we wszystkich państwach Unii Europejskiej, o wartości usługi minimum 100 000 zł (sto tysięcy złotych) brutto i obejmująca minimum 100 osób,

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
- dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia trenera w zakresie prowadzenia szkoleń ECDL lub równoważnych; Za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia do prowadzenia szkoleń kończących się wydaniem certyfikatu uznawanego, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadającego publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości;
- dysponuje minimum dwiema osobami posiadajacymi uprawnienia egzaminatora ECDL lub równoważne; Za równoważne Zamawiający uzna uprawnienia do prowadzenia egzaminów kończących się wydaniem certyfikatu uznawanego, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadającego publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości;
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie i wiedzę w zakresie organizacji minimum jednego szkolenia komputerowego dla uczniów,

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

II. Inne warunki udziału w postępowaniu .
Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.

Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ
2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
4)w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
§ 12
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach:
a. konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b. gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
c. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.
d. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
e. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usługi,
f. zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności,
3. Zmiana osób przewidzianych do nadzorowania przedmiotu umowy nie wymaga aneksu do umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B,Biuro Podawcze, parter,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym:cena 5PLN plus koszt wysyłki.

Data składania wniosków, ofert: 27/12/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołow, wejście B, parter, pokój 127 - kancelaria.

On: D

Termin związania ofertą, data do: 25/01/2013

Informacje dodatkowe:
Projekt Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014, jest realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Podobne przetargi

273166 / 2014-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie - kurs kosztorysowania robót budowlanych z wykorzystaniem programu Norma Pro z modułem języka angielskiego branżowego

342691 / 2010-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Szkolenie w ramach projektu Lepsze perspektywy realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Księgowość komputerowa z zastosowaniem programów SYMFONIA, PŁATNIK

182212 / 2014-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Zabrze (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
organizacja i przeprowadzenie szkoleń komputerowych realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze

43497 / 2015-03-27 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Przeprowadzenie szkolenia ISTQB w ramach projektu Kompetentny absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki

410412 / 2014-12-15 - Uczelnia publiczna

Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Przeprowadzenie szkolenia podstawowego z modelowania części w programie Solid Works w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki

4578 / 2012-01-04 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół Nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Świadczenie usługi szkoleń komputerowych z zakresu obsługi Windows 7 dla uczniów w projekcie PO TECHNIKUM W PRACĘ realizowanym w ramach Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

22869 / 2013-02-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Mikołowskiego - Mikołów (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych dla uczniów Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

237222 / 2013-06-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - Cieszyn (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części

224856 / 2009-07-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Szkolenie w ramach projektu Lepsze perspektywy realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy ECDL

72140 / 2013-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu w Rybniku - Rybnik (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Usługa przeprowadzenia kursów komputerowych dla uczniów Technikum i Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka- Leszczyny, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

98617 / 2015-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie - Częstochowa (śląskie)
CPV: 805331000 (Usługi szkolenia komputerowego)
Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia komputerowego: kurs podstawowej obsługi komputera wraz z obsługą kas fiskalnych.