Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

217905 / 2014-10-15 - Administracja samorządowa / Gminny Zespół Oświatowy (Łuków)

pług phx

Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu)
poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
a.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów;
b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierow-nika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywi-dualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
a.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym wykazem godzinowym:
Szkoła Podstawowa w Gołąbkach
1. Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/grupę = 200h)
Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych (30 uczniów x 6h = 180h).
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególno-ści:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
380
Gimnazjum w Gołąbkach
2 Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych (5gr x 50h/ grupę =250h)
Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych 40 uczniów x 6h (40x6h = 240h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
490
Szkoła Podstawowa w Krynce
3 Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/ grupę = 200h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).

Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.296
Gimnazjum w Krynce
4 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
196
Szkoła Podstawowa w Rolach
5 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).

Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.196 RAZEM 1558
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 217905

Data publikacji: 2014-10-15

Nazwa: Gminny Zespół Oświatowy

Ulica: ul. Świderska 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Łuków

Kod pocztowy: 21-400

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 25 798 24 40

Numer faxu: 25 798 24 40

Adres strony internetowej: www.gzolukow.pl

Regon: 71038228800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu)
poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
a.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów;
b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierow-nika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywi-dualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
a.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z poniższym wykazem godzinowym:
Szkoła Podstawowa w Gołąbkach
1. Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/grupę = 200h)
Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych (30 uczniów x 6h = 180h).
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególno-ści:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
380
Gimnazjum w Gołąbkach
2 Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych (5gr x 50h/ grupę =250h)
Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych 40 uczniów x 6h (40x6h = 240h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trud-nych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
490
Szkoła Podstawowa w Krynce
3 Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych (4gr x 50h/ grupę = 200h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).

Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.296
Gimnazjum w Krynce
4 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej).
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.
196
Szkoła Podstawowa w Rolach
5 Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych (2gr x 50h/ grupę = 100h)
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych (16 uczniów x 6h = 96h)
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej.
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Ro-man 12).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman).

Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex-ante, in-mid., ex-post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły).
Przygotowanie regulaminu postępowania w sytuacjach trudnych, m.in.:
1. Uczeń niepełnosprawny intelektualnie lub ruchowo
2. Uczeń niedostosowany społecznie
3. Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym
4. Uczeń ze szczególnymi uzdolnieniami
5. Uczeń ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
6. Uczeń z zaburzeniami komunikacji językowej
7. Uczeń przewlekle chory
8. Uczeń wykazujący niepowodzenia edukacyjne
9. Uczeń doświadczający zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacja bytowa jego rodziny/opiekunów prawnych
10. Uczeń wykazujący trudności adaptacyjne związane z różnicami kulturowymi lub ze zmiana środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granica
11. Sytuacje kryzysowe lub traumatyczne, w szczególności:
a) Uczeń doświadczający przemocy domowej
b) Uczeń doświadczający przemocy rówieśniczej
c) Uczeń doświadczający przemocy seksualnej
d) Uczeń zagrożony samobójstwem
e) Uczeń wykazujący tendencje do autoagresji
f) Uczeń wykazujący tendencje do agresji wobec innych, nieradzący sobie ze złością
Regulamin ma zawierać w sobie:
a) Sformalizowana ścieżkę postępowania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
b) Praktyczne wskazówki do działania dla psychologa, pedagoga, wychowawcy
c) Ramy czasowe określające wykonanie poszczególnych elementów działania
d) Adresy, telefony, wyznaczone miejsca do wykonania określonego działania
Wykonawca zobowiązuje się wykonać szczegółowy plan działań wyszczególnionych w paragrafie 23 Ustawy, np. jak będą prowadzone badania i działania diagnostyczne uczniów etc.196 RAZEM 1558
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 28/02/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Wiedza i doświadczenie:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświad-czenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki doku-ment), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Potencjał techniczny:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia:
a)wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego
lub
b)wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie psychologii
oraz
c)co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologiczne-go.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświad-czenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gzolukow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12

Data składania wniosków, ofert: 23/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12, sekretariat.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853123208 (Usługi doradztwa)

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Podobne przetargi

247056 / 2013-06-27 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

291730 / 2012-08-08 - Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

467016 / 2013-11-15 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej.

239129 / 2010-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminne Przedszkole - Piaski (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
PEŁNIENIE FUNKCJI PSYCHOLOGA W RAMACH PROJEKTU PRZEDSZKOLE? ŚWIETNY POMYSŁ!

265736 / 2012-07-23 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu jeździeckiego z elementami hipoterapii dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

162542 / 2013-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Diagnoza społeczno-zawodowa potrzeb uczestników projektu systemowego - klientów MOPS Biała Podlaska

257695 / 2010-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminne Przedszkole - Piaski (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Przedszkole? Świetny pomysł! - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PEŁNIENIE FUNKCJI PSYCHOLOGA W RAMACH PROJEKTU PRZEDSZKOLE? ŚWIETNY POMYSŁ! WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PODDZIAŁANIE 9.1.1 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

309522 / 2011-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wojsławice (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń Beneficjentów Ostatecznych w roku 2011 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Czas na aktywność w gminie Wojsławice

145129 / 2010-06-07 - Inny: jesdnostka organizacyjna samorzadu powiatowego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kraśnik (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM w ramach projektu systemowego DOBRY START Program Integracji Społecznej w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

226752 / 2011-08-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wojsławice (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń beneficjentów ostatecznych w roku 2011, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Czas na aktywność w gminie Wojsławice.

506310 / 2012-12-12 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowych zajęć warsztatowych nt. Zagrożenia okresu dojrzewania w tym profilaktyka uzależnień dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej.

270782 / 2012-07-26 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

403150 / 2012-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Adamów - Adamów (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
,,Maluchy do przedszkola - wyrównanie szans edukacyjnych 3-4 latków z Gminy Adamów,, - zatrudnienie; 1. psychologa Nr umowy 888 POKL.09.01.01-06-051/12-00, przy wdrażaniu projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

345552 / 2012-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług psychologicznych dla dzieci w wieku 3-4 lat uczęszczających do nowej grupy przedszkolnej w ramach realizowanego przez Przedszkole Samorządowe w Tyszowcach projektu: Ruszaj z nami! Z nami odkryjesz świat

420168 / 2012-10-26 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

261956 / 2012-07-20 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu samodzielności dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

283816 / 2013-07-19 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

189295 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Oświatowy - Łuków (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

407494 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Adamów - Adamów (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
,,Maluchy do przedszkola - wyrównanie szans edukacyjnych 3-4 latków z Gminy Adamów - zatrudnienie; 1. psychologa Nr umowy 888/POKL.09.01.01-06-051/12-00, przy wdrażaniu projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

382058 / 2012-10-04 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowych zajęć warsztatowych dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

462556 / 2012-11-21 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

426018 / 2013-10-18 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.