189295 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa / Gminny Zespół OÅ›wiatowy (Åuków)
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów;
b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Szkoła Podstawowa w Gołąbkach- Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h grupę
Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych: 30 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron 1 raport -1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Gimnazjum w Gołąbkach - Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych: 5gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych: 40 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Szkoła Podstawowa w Krynce - Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Gimnazjum w Krynce - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Szkoła Podstawowa w Rolach - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-VI.2015r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 189295
Data publikacji: 2014-09-04
Nazwa: Gminny Zespół Oświatowy
Ulica: ul. Świderska 12
Numer domu: 12
Miejscowość: Łuków
Kod pocztowy: 21-400
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 25 798 24 40
Numer faxu: 25 798 24 40
Adres strony internetowej: www.gzolukow.pl
Regon: 71038228800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów;
b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Szkoła Podstawowa w Gołąbkach- Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h grupę
Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych: 30 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron 1 raport -1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Gimnazjum w Gołąbkach - Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych: 5gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych: 40 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Szkoła Podstawowa w Krynce - Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Gimnazjum w Krynce - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Szkoła Podstawowa w Rolach - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę
Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h
Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu).
Prowadzenie karty doradczej psychologicznej
Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę).
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12)
Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman)
Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej)
W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły.
Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-VI.2015r.
W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE.
Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Kody CPV:
851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853123208 (Usługi doradztwa)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/11/2014
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Potencjał techniczny:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia:
a) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego,
b) lub wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
Data składania wniosków, ofert: 12/09/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
sekretariat
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
247056 / 2013-06-27 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
426764 / 2012-10-31 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowych zajęć warsztatowych dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
291730 / 2012-08-08 - Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
467016 / 2013-11-15 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu gastronomicznego dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej.
265736 / 2012-07-23 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu jeździeckiego z elementami hipoterapii dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
478564 / 2012-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Åopiennik Górny - Åopiennik Górny (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zakup usÅ‚ugi przeprowadzenia Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla dzieci ze SzkoÅ‚y Podstawowej w Åopienniku Dolnym w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwoÅ›ci
307618 / 2012-08-21 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu jeździeckiego z elementami hipoterapii dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
309522 / 2011-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Wojsławice (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń Beneficjentów Ostatecznych w roku 2011 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Czas na aktywność w gminie Wojsławice
195580 / 2011-07-12 - Inny: jednostka organizacyjna samorzÄ…du powiatowego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kraśnik (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań z psychologiem i doradcą zawodowym
162991 / 2010-06-23 - Inny: jednostka organizacyjna samorzÄ…du powiatowego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kraśnik (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM w ramach projektu systemowego DOBRY START Program Integracji Społecznej w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
270782 / 2012-07-26 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
451266 / 2012-11-15 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
345552 / 2012-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług psychologicznych dla dzieci w wieku 3-4 lat
uczęszczających do nowej grupy przedszkolnej w ramach
realizowanego przez Przedszkole Samorządowe w Tyszowcach projektu: Ruszaj z nami! Z nami odkryjesz świat
261956 / 2012-07-20 - Inny: Jednostka samorzÄ…du terytorialnego.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu samodzielności dla uczestników projektu pn. Samodzielność drogą do aktywności życiowej realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krasnymstawie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
446722 / 2012-11-13 - Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzędu terytorialnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 851212706 (Usługi psychiatryczne lub psychologiczne)
Świadczenie usług w zakresie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu Razem wśród ludzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.