Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

187865 / 2014-09-03 - Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego / Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu (Mielec)

Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:

Cześć 1 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 2 (200 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 3 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi
32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych
w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.


I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań
z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć
w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 4 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 187865

Data publikacji: 2014-09-03

Nazwa:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

Ulica: ul. Wojska Polskiego 2B

Numer domu: 2B

Miejscowość: Mielec

Kod pocztowy: 39-300

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 7885193, 7885194, 7885195

Numer faxu: 17 7885193, 7885194

Regon: 69048170000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Inny rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:

Cześć 1 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 2 (200 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 3 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi
32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych
w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.


I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań
z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć
w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Cześć 4 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Wiedza i doświadczenie:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Potencjał techniczny:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dla części 1:
- dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.).
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.

Dla części 2:
- dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.)
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.
Dla części 3:
- dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.).
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.
Dla części 4:
- dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.),
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.

Sytuacja ekonomiczna:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1

Data składania wniosków, ofert: 11/09/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 08:45

Miejsce składania:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 4

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe: Projekt jest współfinansowany z EFS

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Cześć 1 (170 godzin)

Opis:
Cześć 1 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Cześć 2 (200 godzin)

Opis:
Cześć 2 (200 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Cześć 3 (170 godzin)

Opis:
Cześć 3 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi
32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych
w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.


I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań
z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć
w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych:
1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy.
2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
3. Poznanie zawodów.
4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych.
5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego.
6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery.
7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny.
8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa: Cześć 4 (170 godzin)

Opis:
Cześć 4 (170 godzin):
Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące.

Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych:
1. Kariera zawodowa.
2. Mobilność zawodowa.
3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych.
4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu.
5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu.
6. Planowanie własnej kariery zawodowej:
- Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony)
- Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia)
- Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni)
- Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy)
7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy.
- Kompetencje twarde i miękkie
- Rozwój kompetencji
- Kształcenie ustawiczne
8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda.
9. Zawody poszukiwane na rynku pracy.
10. Zawody przyszłości.
11. Aktywne metody poszukiwania pracy.
12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego.

Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych.
1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach.

Kody CPV:
853123208 (Usługi doradztwa)

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2014

Kod kryterium cenowe: A

captcha_sec_code: dNnyV

query:
select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where datawydaniabiuletynu is not null and (datawydaniabiuletynu >= current_date - 7 and datawydaniabiuletynu <= current_date) and nrcpv = $1805100002

Podobne przetargi

310714 / 2011-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego dla 17 osób w realziacji projektu pn. Program Aktywizacji Społecznej w Powiecie Mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

215687 / 2014-10-13 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców

58652 / 2011-03-30 - Inny: Spółka prawa handlowego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego i opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla 75 Beneficjentów Ostatecznych dwóch projektów: - DAJMY SZANSĘ DOJRZAŁOŚCI o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.07.02.01-18-249/09, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Działanie 7.2 - FOCUS - Twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.07.02.01-18-248/09,

187549 / 2011-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego i opracowanie ścieżek rozwoju (Indywidualnych Planów Działania) dla 26 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBACZÓW, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

53468 / 2014-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Iwoniczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

62415 / 2011-02-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Opracowanie koncepcji organizacji ruchu lotniczego z/do lotniska Krosno (EPKR)

65731 / 2013-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przeprowadzenie w latach 2013 i 2014 zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców

102667 / 2013-06-06 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku - Sanok (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Wykonie czynności doradcy (brokera) edukacyjnego w ramach projektu - pn. Doradztwo edukacyjne dla mieszkańców powiatu sanockiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

134202 / 2012-04-26 - Inny: Spółka prawa handlowego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Tarnobrzegu. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/371/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI.

230401 / 2014-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE TARNOBRZEG

57628 / 2010-03-03 - Inny: spółka prawa handlowego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego i opracowanie Indywidualnych Planów Działania dla uczestników projektów DAJMY SZANSĘ DOJRZAŁOŚCI i FOCUS -Twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Europejski Fundusz Społeczny.

75252 / 2014-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Usługi szkoleniowe i doradcze dla osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zamieszkałych na terenie Miasta Przemyśla w ramach projektu Czas na aktywność w Mieście Przemyśl realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie

201847 / 2014-09-23 - Inny: Spółka prawa handlowego

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

134246 / 2012-04-26 - Inny: Spółka prawa handlowego

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Mielcu. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/373/2011 zawartej dnia 18.05.2011 z Agencją Rozwoju Regionalnego MARR S.A. wybraną w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI.

76416 / 2011-04-13 - Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Ośrodek Pomocy Społecznej - Nisko (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko

90824 / 2014-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dydnia - Dydnia (podkarpackie)
CPV: 853123208 (Usługi doradztwa)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia tel. 13 4308127, fax 13 4303482 ogłasza przetarg nieograniczony na Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na aktywność w gminie Dydnia.