200024 / 2014-06-12 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego / Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie (Ślesin)
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 10 osób funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) dla 40 szkół
i przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli
i wspomagania szkół w powiecie konińskim. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli.
2. Zamówienie dzieli się na 10 części. Każda z dziesięciu części to wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 1 osobę funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla co najmniej 4 szkół i/lub przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
3. Podział zamówienia na części :
1) Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek
b) Szkoła Podstawowa w Golinie
c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach
d) Gimnazjum w Golinie
2) Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym
b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym
c) Szkoła Podstawowa w Złotowie
d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym
3) Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Lubstowie
b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach
c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku
d) Gimnazjum w Kleczewie
4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim
b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie
c) Gimnazjum w Liścu Wielkim
d) Gimnazjum w Rzgowie
5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Rychwale
b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej
c) Szkoła Podstawowa w Grochowach
d) Gimnazjum w Rychwale
6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu
b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich
c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych
d) Gimnazjum w Grodźcu
7) Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Radolinie
b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle
c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie
d) Gimnazjum w Brzeźnie
8) Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu
b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie
c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach
d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku
9) Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie
b) Gimnazjum w Wilczynie
c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie.
d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie.
10) Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście
b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie
c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie
d) Gimnazjum w Boguszycach
4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2014 r. - VI .2015 r. (ogółem 10 miesięcy).
5. Pełnienie funkcji SORE ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół
w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
6. Głównym zadaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami, rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół).
7. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Łącznie w ramach projektu wsparciem musi zostać objęta grupa uzyskać minimum 600 nauczycieli.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły/przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie.
9. Zakres zadań dla każdego z SORE (obowiązki SORE):
a) dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb co najmniej 4 szkół/przedszkoli (w każdej szkole/przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX 2014
b) dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu - do X.2014 r.
c) organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli oraz Zespołem Zarządzającym ) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania od XI 2014 r. do V.2015 r., m.in.:
- spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną,
- sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji,
- organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu),
- wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów,
- przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu,
- udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia,
- przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania,
- dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.).
d) wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych
w ramach ofert doskonalenia.
e) opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (V-VI.2015) i przekazanie ich Koordynatorowi merytorycznemu.
f) stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej.
g) stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu,
z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły.
h) uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu.
10. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne.
11. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji SORE z innymi funkcjami w Projekcie.
12. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi.
14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi.
15. Zamawiający dysponuje 6 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich części niniejszego zamówienia, które udostępni wykonawcom w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym.
16. W razie braku możliwości wykorzystania komputerów przenośnych udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego.
17. Ponadto zamawiający dysponuje do realizacji usługi projektorami, flipchartami i ekranami, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, szkoły, i inne ). Zamawiający które udostępni wykonawcom w/w sprzęt w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania z niego.
18. Każdy ze Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmie wsparciem nie mniej niż 4 szkoły / przedszkola. Do wyliczenia ceny oferty należ przyjąć, ze każdy z SORE będzie pracował 60 godzin w miesiącu przez okres od IX 2014 do VI 2015 r..
19. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 200024
Data publikacji: 2014-06-12
Nazwa:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie
Ulica: ul. Żwirki i Wigury 55
Numer domu: 55
Miejscowość: Ślesin
Kod pocztowy: 62-561
Województwo / kraj: wielkopolskie
Numer telefonu: 0632705988
Numer faxu: 0632705988
Regon: 31016287200000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego
Inny rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 10 osób funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) dla 40 szkół
i przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli
i wspomagania szkół w powiecie konińskim. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli.
2. Zamówienie dzieli się na 10 części. Każda z dziesięciu części to wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 1 osobę funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla co najmniej 4 szkół i/lub przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
3. Podział zamówienia na części :
1) Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek
b) Szkoła Podstawowa w Golinie
c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach
d) Gimnazjum w Golinie
2) Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym
b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym
c) Szkoła Podstawowa w Złotowie
d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym
3) Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Lubstowie
b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach
c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku
d) Gimnazjum w Kleczewie
4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim
b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie
c) Gimnazjum w Liścu Wielkim
d) Gimnazjum w Rzgowie
5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Rychwale
b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej
c) Szkoła Podstawowa w Grochowach
d) Gimnazjum w Rychwale
6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu
b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich
c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych
d) Gimnazjum w Grodźcu
7) Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Radolinie
b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle
c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie
d) Gimnazjum w Brzeźnie
8) Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu
b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie
c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach
d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku
9) Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie
b) Gimnazjum w Wilczynie
c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie.
d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie.
10) Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście
b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie
c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie
d) Gimnazjum w Boguszycach
4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2014 r. - VI .2015 r. (ogółem 10 miesięcy).
5. Pełnienie funkcji SORE ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół
w obszarach wymagających szczególnego wsparcia.
6. Głównym zadaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami, rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół).
7. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Łącznie w ramach projektu wsparciem musi zostać objęta grupa uzyskać minimum 600 nauczycieli.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły/przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie.
9. Zakres zadań dla każdego z SORE (obowiązki SORE):
a) dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb co najmniej 4 szkół/przedszkoli (w każdej szkole/przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX 2014
b) dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu - do X.2014 r.
c) organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli oraz Zespołem Zarządzającym ) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania od XI 2014 r. do V.2015 r., m.in.:
- spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną,
- sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji,
- organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu),
- wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów,
- przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu,
- udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia,
- przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania,
- dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.).
d) wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych
w ramach ofert doskonalenia.
e) opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (V-VI.2015) i przekazanie ich Koordynatorowi merytorycznemu.
f) stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej.
g) stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu,
z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły.
h) uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu.
10. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne.
11. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji SORE z innymi funkcjami w Projekcie.
12. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi.
14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi.
15. Zamawiający dysponuje 6 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich części niniejszego zamówienia, które udostępni wykonawcom w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym.
16. W razie braku możliwości wykorzystania komputerów przenośnych udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego.
17. Ponadto zamawiający dysponuje do realizacji usługi projektorami, flipchartami i ekranami, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, szkoły, i inne ). Zamawiający które udostępni wykonawcom w/w sprzęt w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania z niego.
18. Każdy ze Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmie wsparciem nie mniej niż 4 szkoły / przedszkola. Do wyliczenia ceny oferty należ przyjąć, ze każdy z SORE będzie pracował 60 godzin w miesiącu przez okres od IX 2014 do VI 2015 r..
19. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 10
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki :
1) studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
2) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego,
3) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela,
4) co najmniej 2 letnie doświadczenie w diagnozowaniu środowiska,
5) doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (min. 80 godz.), np. jedno z poniższych :
a) kierowaniu spotkaniami lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego,
b) prowadzeniu rad pedagogicznych szkoleniowych,
c) prowadzeniu warsztatów metodycznych,
6) co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w koordynacji pracy zespołu, bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków (np. szkolnego zespołu przedmiotowego lub zadaniowego itp.),
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
2) Pełnomocnictwo - zgodnie z opisem w SIWZ
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy.
a) w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zamówienia, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdzaiłać.
b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) zmiana wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
f) zmiany będące następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
g) zmiany będące następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie
Filia w Koninie
ul. Poznańska 74
62-510 Konin
Data składania wniosków, ofert: 23/06/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie
Filia w Koninie
ul. Poznańska 74
62-510 Konin
Sekretariat (parter)
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. ompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Numer części zamówienia: 1
Nazwa: SORE I
Opis:
Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek
b) Szkoła Podstawowa w Golinie
c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach
d) Gimnazjum w Golinie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: SORE II
Opis:
Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym
b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym
c) Szkoła Podstawowa w Złotowie
d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: SORE III
Opis:
Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Przedszkole w Lubstowie
b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach
c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku
d) Gimnazjum w Kleczewie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: SORE IV
Opis:
4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim
b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie
c) Gimnazjum w Liścu Wielkim
d) Gimnazjum w Rzgowie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 5
Nazwa: SORE V
Opis:
5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Rychwale
b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej
c) Szkoła Podstawowa w Grochowach
d) Gimnazjum w Rychwale
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 6
Nazwa: SORE VI
Opis:
6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu
b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich
c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych
d) Gimnazjum w Grodźcu
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 7
Nazwa: SORE VII
Opis:
Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Radolinie
b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle
c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie
d) Gimnazjum w Brzeźnie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 8
Nazwa: SORE VIII
Opis:
Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu
b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie
c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach
d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 9
Nazwa: SORE IX
Opis:
Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie
b) Gimnazjum w Wilczynie
c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie.
d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Numer części zamówienia: 10
Nazwa: SORE X
Opis:
Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych :
a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście
b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie
c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie
d) Gimnazjum w Boguszycach
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 75
Nazwa kryterium 2:
Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Znaczenie kryterium 2: 25
Podobne przetargi
63847 / 2012-03-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs ratownictwa medycznego w dziedzinie medycyny ratunkowej dla lekarzy i lekarzy dentystów odbywających staż podyplomowy
71778 / 2011-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto i Gmina Grabów nad Prosną - Grabów (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego p.t. ,,Zajęcia dodatkowe równą szansą dla wszystkich uczniów klas I-III w roku szkolnym 2010-2011 i 2011-2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Grabów nad Prosną.
64563 / 2009-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie - Międzychód (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie ABC Przedsiębiorczości
315386 / 2011-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta Turku - Turek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU P.N. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH POPRZEZ INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III W SZKOÅACH PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJÄ„CYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK.
381269 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
226223 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
292428 / 2011-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brzeziny - Brzeziny (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Sukces najmłodszych - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Brzeziny
66200 / 2011-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Królowej Jadwigi 3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
410964 / 2009-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy w Lubaszu - Lubasz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dodatkowe zajęcia w Przedszkolu BAJKA
29317 / 2011-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
57702 / 2013-02-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej 112, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług...
170392 / 2012-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Poznań - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
akcja Odmień swoje podwórko w ramach realizacji Programu REWITALIZACJA W BUDOWIE - TWORZYMY ZRĘBY REWITALIZACJI W POLSCE (zwanym dalej: Programem) - Zadanie 4: Organizacja i prowadzenie Uniwersytetu Alternatywnego
113520 / 2012-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wilczyn - Wilczyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA SZANSÄ„ NA LEPSZÄ„ PRZYSZÅOŚĆ.
74921 / 2010-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć gimnastycznych, rehabilitacyjnych, rekreacyjno-sportowych i zabawowych na terenie ogólnodostępnej strefy rekreacji dziecięcej na terenie miasta Gniezna z dziećmi i młodzieżą w wieku od lat 3 do lat 10 i od lat 10 do lat 18
415766 / 2013-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z nauki o jakości w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.
419426 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dobrzyca - Dobrzyca (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAÅÓW EDUKACYJNYCH DO SZKÓŠPODSTAWOWYCH W GMINIE DOBRZYCA W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. NOWOCZESNA EDUKACJA W GMINIE DOBRZYCA WSPÓÅFINANSOWANEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAÅ LUDZKI, DZIAÅANIE 9.1. PODDZIAÅANIE 9.1.2