Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

166409 / 2013-08-21 - Administracja samorządowa / Urząd Miasta (Zielona Góra)

Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu (część V)

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu (część V), realizowanego przez Miasto Zielona Góra. Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 3 szkół/przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Mieście Zielona Góra poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych
z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. - przez 22 miesiące.
3. Usługa wykonywana będzie umową - zleceniem.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju usług
w następujących placówkach:
1) Gimnazjum nr 1 ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 3 ul. Św. Kingi 1, 65-215 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 7 ul. Zachodnia 63, 65-552 Zielona Góra;
5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 70 godzin miesięcznie.
6. Osoba desygnowana do pełnienia funkcji SORE nie może być pracownikiem placówki wskazanej w opisie.
7. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, którą wspiera.
8. Obowiązki SORE:
1) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia,
4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem),
5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą/przedszkolem,
7) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji)
8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie),
10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania,
11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej,
13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym.
14) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem powiatowego programu wspomagania (PPW), zespołem projektowym
9. Osoba pełniąca obowiązki SORE musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1) CV osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE ;
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE;
3) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców;
6) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, który zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawcy z Podwykonawcami.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 166409

Data publikacji: 2013-08-21

Nazwa: Urząd Miasta

Ulica: ul. Podgórna 22

Numer domu: 22

Miejscowość: Zielona Góra

Kod pocztowy: 65-424

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 0684564100,4564406 do 08

Numer faxu: 068 4564155, 4564455

Adres strony internetowej: www.zielona-gora.pl

Regon: 00065423300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu (część V)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu (część V), realizowanego przez Miasto Zielona Góra. Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 3 szkół/przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Mieście Zielona Góra poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych
z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. - przez 22 miesiące.
3. Usługa wykonywana będzie umową - zleceniem.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju usług
w następujących placówkach:
1) Gimnazjum nr 1 ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 3 ul. Św. Kingi 1, 65-215 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 7 ul. Zachodnia 63, 65-552 Zielona Góra;
5. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 70 godzin miesięcznie.
6. Osoba desygnowana do pełnienia funkcji SORE nie może być pracownikiem placówki wskazanej w opisie.
7. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, którą wspiera.
8. Obowiązki SORE:
1) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola,
2) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3) wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia,
4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem),
5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą/przedszkolem,
7) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji)
8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie),
10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania,
11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej,
13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym.
14) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem powiatowego programu wspomagania (PPW), zespołem projektowym
9. Osoba pełniąca obowiązki SORE musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1) CV osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE ;
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE;
3) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców;
6) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, który zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawcy z Podwykonawcami.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8.) SIWZ

Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8) SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu - dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jedną osobą dla jednej części), spełniającą łącznie nw. wymagania:
a) posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
b) posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego lub mianowanego,
c) posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami /warsztatami poświęconymi wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego) doświadczenie w zarządzaniu projektami (np. koordynacja pracy zespołu, nadzór nad realizacją projektu),
d) posiadającą doświadczenie w edukacji (np. minimum 6 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela, udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji),
e) posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, ukończony kurs SORE).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.7) - 6.1.8) SIWZ

Sytuacja ekonomiczna:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8) SIWZ

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa
w pkt 6.1.4.) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ;
4. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty
i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów
o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ.
7. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ poświadczają
za zgodność z oryginałem te podmioty.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ sporządzonych
w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.9) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
11. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.11. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy: zgodnie z pkt 39 SIWZ

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w wysokości 11,25 zł (18,35 zł przy przesyłce pocztą)

Data składania wniosków, ofert: 29/08/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra,
65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1. zamówienie realizowane w ramach projektu W drodze do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 sierpnia 2013 roku o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

491760 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Sulęcinie - Sulęcin (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn.:Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Sulęcin.

431244 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kargowa - Kargowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i usługi doradztwa realizowane w ramach projektu - Kargowska Szkoła Równych Szans

82696 / 2012-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gubin o statusie wiejskim - Gubin (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Gubin

461214 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć z języków obcych przez uczelnię wyższą na potrzeby uczniów gimnazjów w Gorzowie Wlkp., w ramach realizacji projektu WND-POKL.09.01.02-08-057/11 Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości

3809 / 2013-01-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach - Słubice (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizacje zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy w Szkole Podstawowej w Golicach w ramach projektu POKL.9.1.2: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej w Gminie Słubice.

239213 / 2013-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wschowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III - II postępowanie

360714 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gubin o statusie wiejskim - Gubin (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin

322028 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bojadła - Bojadła (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Bojadła współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

180154 / 2014-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dobiegniew - Dobiegniew (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi prowadzenia dodatkowych zajęć edukacyjnych pod nazwą Moja gmina, moje miasto w Zespole Szkół w Dobiegniewie /Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcące/ w ramach projektu Edukacja kluczem rozwoju realizowanego przez Gminę Dobiegniew z POKL, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

390674 / 2013-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu - Międzyrzecz (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim -pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy.

256714 / 2011-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja (III postępowanie)

117966 / 2014-04-07 - Inny: Jednostka budżetowa

Zespół Szkół Odzieżowych im. Krzysztofa Kieślowskiego - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna, realizacja zajęć z języka angielskiego dla uczniów Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach realizacji projektu pt. Usus magister est Optimus - program rozwojowy Technikum Nr 4 w Gorzowie Wlkp., w ramach Działania 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

174681 / 2009-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowe Kolegium Odwoławcze - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
organizację, obsługę i realizację szkoleń w ramach projektu pn. Szkolenia specjalistyczne szansą dla etatowych i pozaetatowych pracowników SKO województw: Wielkopolskiego, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego na podniesienie swoich kwalifikacji i umiejętności

322587 / 2011-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Strzelce Krajeńskie - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja

404822 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno Odrzańskie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Gminie Krosno Odrzańskie.

289754 / 2013-07-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu W drodze do sukcesu.

444510 / 2013-10-31 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Zespół Szkół Samorządowych - Krzeszyce (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach

360262 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Żaganiu - Żagań (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu Rozwój osiągniemy z indywidualizacją zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Bożnowie, w Publiczna Szkoła Podstawowa w Miodnica, w Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Tomaszowie

486926 / 2013-11-27 - Inny: Zespół Szkół w Lubięcinie

Zespół Szkół w Lubięcinie - Lubięcin (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu - Szkolne Centrum Nauki

368096 / 2012-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Zwierzyn - Zwierzyn (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej.

268533 / 2012-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Zwierzyn - Zwierzyn (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dogoterapii w ramach programu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej

53082 / 2012-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla beneficjantów projektu: wspólne drogi - kompleksowy program integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych

142958 / 2012-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w zakresie przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III gorzowskich szkół podstawowych