Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

196747 / 2013-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka (Olsztynek)

Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku.
2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów.
3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności.

4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata.
a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny.
b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu?
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego.
a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną.
b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył.
b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania.
b) Finał programu: 6 wystaw robotów.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki.

8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy.
a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne
b) Finał programu: 2 bloogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne.
b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności.
a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć.
b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny,
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny.
(1h = 45 minut)

11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych.
a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze.
b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu.
13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami:
a) wnioskiem o dofinansowanie projektu,
b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole.
14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy.
15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem.
16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców.
Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku.
19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody.
2. Wspólny słownik zamówień:

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 196747

Data publikacji: 2013-09-26

Nazwa:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka

Ulica: ul. Ratusz 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Olsztynek

Kod pocztowy: 11-015

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 089 5192799, 5192705

Adres strony internetowej: www.bip.olsztynek.pl

Regon: 00052933800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku.
2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów.
3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności.

4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata.
a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny.
b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu?
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego.
a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną.
b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył.
b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania.
b) Finał programu: 6 wystaw robotów.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)
Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki.

8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy.
a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne
b) Finał programu: 2 bloogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych.
a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne.
b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności.
a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć.
b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny,
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny.
(1h = 45 minut)

11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych.
a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze.
b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne.
c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny.
d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny
e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny
(1h = 45 minut)

12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu.
13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami:
a) wnioskiem o dofinansowanie projektu,
b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole.
14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy.
15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem.
16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców.
Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku.
19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody.
2. Wspólny słownik zamówień:

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Wiedza i doświadczenie:
a) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował:

projekty finansowane lub współfinansowane przez Unię Europejską, których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto.

Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie.

b) W przypadku, gdy Wykonawca nie realizował (współrealizował) projektów finansowanych (współfinansowanych) przez Unię Europejską, lub oprócz niż realizował inne projekty edukacyjne lub szkoleniowe, może potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez udowodnienie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował:

projekty nie finansowanie / współfinansowanie przez Unię Europejską których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto.


WYJAŚNIENIE: Za realizację lub współrealizację projektów zamawiający rozumie zarówno działanie w charakterze Beneficjenta projektu oraz działanie jako Wykonawcy, który przyczynił się do zrealizowania założeń projektowych - wykonania usługi głównej (szkoleniowo-edukacyjnej); dla oceny spełniania warunku nieistotny jest rodzaj stosunku prawnego łączący współrealizatorów.

Kryterium oceny ofert stanowi łączny czas trwania tych usług.


c) W każdym z Wykonawców zobowiązany jest udowodnić, dodatkowo iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował projekty obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe w których zakresie znajdowały się zajęcia z zakresu robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera.

Wykazanie zajęć z robotyki będzie punktowanie dzielnie.
Zajęcia z robotyki mogą stanowić część programu realizowanego w ramach projektów z lit. a) i b).
Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) zajęć z robotyki, która zostanie poddana ocenie.

Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykazu wykonanych usług załącznik nr 3 oraz dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie; tj. poświadczeń lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte usług, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

Potencjał techniczny:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
a) Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia zajęć z zakresu języka polskiego;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu języka angielskiego;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu matematyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu informatyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu muzyki;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu biologii;
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu plastyki / sztuk pięknych.

Każda z w/w osób musi posiadać co najmniej stopnień nauczyciela i co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności.

Posiadanie stopnia nauczyciela mianowanego i co najmniej 3 - letniego stażu pracy pedagogicznej przy prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności będzie punktowane dodatkowo.

b) Każdy Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale VI SIWZ.

Sytuacja ekonomiczna:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie.
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: B

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku
Ul. Ostródzka 2
11 - 015 Olsztynek

Data składania wniosków, ofert: 30/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 13:00

Miejsce składania:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku
Ul. Ostródzka 2
11 - 015 Olsztynek

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt nr POKL.09.01.02 - 28 - 074/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie

Znaczenie kryterium 2: 36

Nazwa kryterium 3: Kwalifikacje

Znaczenie kryterium 3: 14

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

107011 / 2013-06-11 - Inny: Jednostka organizacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świątkach - Świątki (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie przeprowadzenia warsztatów/kursów w ramach aktywnej integracji dla osób uczestniczących w projekcie Program aktywizacji społeczno - zawodowej w gminie Świątki

370332 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

215531 / 2013-10-16 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Drugi przetarg na organizację i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla Masażysty z odnowy biologicznej w sporcie: Masaż głęboki w urazach sportowych

128504 / 2010-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursu prawa jazdy kategorii B, C, D, zajęć z doradcą zawodowym, zajęć z udzielania I pomocy przedmedycznej dla uczestników projektu Nowy Horyzont współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

263207 / 2014-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy w projekcie pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

25901 / 2014-02-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Trzecie postępowanie na realizację usługi doskonalenia nauczycieli w różnych formach (warsztaty, wykłady i konsultacje grupowe) w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim

27954 / 2012-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Wydminy w roku szkolnym 2011/12 i 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wydminy..

387168 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. INDYWIDUALIZACJA NAUCVZANIA SZANSĄ KAŻDEGO UCZNIA (2 postępowanie)

16747 / 2015-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy w projekcie pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

29404 / 2013-01-21 - Inny: jednostka budżetowa

Zespół Szkół - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU PT. LEPSZE KWALIFIKACJE TO MOJE ASPIRACJE

189547 / 2014-09-04 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń na Wydziale Nauk Medycznych UWM w Olsztynie w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-02.

244834 / 2010-08-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Piszu - Pisz (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piszu.

140171 / 2010-05-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenia dla osób bezrobotnych: Grafika komputerowa z wykorzystaniem technik tworzenia stron internetowych - grupa 10 osób, 2. Spawanie w osłonie argonu TIG-141 - grupa 10 osób, 3. Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych i minimum sanitarnym - 10 osób, 4. Wykwalifikowany pracownik ekipy sprzątającej z modułem pielęgnacji zieleni - grupa 10 osób

518116 / 2012-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grodziczno - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z

62734 / 2012-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Miasta Braniewa w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Miasta Braniewa

31690 / 2012-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół ds. Oświaty w Świętajnie - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Świętajno