349831 / 2010-12-07 - Administracja samorządowa / Zarząd Dróg Miejskich (Kalisz)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 349831
Data publikacji: 2010-12-07
Nazwa: Zarząd Dróg Miejskich
Ulica: ul. Złota 43
Numer domu: 43
Miejscowość: Kalisz
Kod pocztowy: 62-800
Województwo / kraj: wielkopolskie
Numer telefonu: 62 59 85 200
Numer faxu: 62 59 85 201
Adres strony internetowej: zp@zdm.kalisz.pl
Regon: 25102624900000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Trasy Bursztynowej w Kaliszu - Etap II (odcinek od ulicy Dworcowej do ulicy Częstochowskiej)
Rodzaj zamówienia: B
Przedmiot zamówienia:
Zakres robót określają protokoły konieczności wykonania robót dodatkowych nr 18/10.2010, 19/10.2010, 20/10.2010, 21/10.2010, 22/10.2010, 23/10.2010, 24/10.2010, 26/10.2010, 27/10.2010
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego Priorytet II- Infrastruktura Komunikacyjna Działanie 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne).
Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Adres pocztowy wykonawcy: Parzeniewska 10
Miejscowość: Pruszków
ID województwa: 17
Województwo / kraj: Polska
Nazwa:
Budowa trasy Bursztynowej w Kaliszu - Etap II (odcinek od ulicy Dworcowej do ulicy Częstochowskiej) - roboty dodatkowe
Nr częsci: 1
Data udzielenie zamówienia: 29/10/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 661337,25
Cena wybranej oferty: 806831,45
Cena minimalna: 806831,45
Cena maksymalna: 806831,45
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: i;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 67 ust. 1 pkt 5
Uzasadnienia wyboru trybu:
Zakres robót określają protokóły konieczności nr 18/10.2010, 19/10.2010, 20/10.2010, 21/10.2010, 22/10.2010, 23/10.2010, 24/10.2010, 26/10.2010, 27/10.2010.
W trakcie prowadzonych robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych określonych w Protokole Konieczności nr 18 z dnia 12.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia.
W trakcie realizacji robót kanalizacyjnych na zadaniu stwierdzono rozbieżności w zakresie istniejącego uzbrojenia, naniesionego na planach sytuacyjnych dokumentacji technicznej zadania, a ich faktyczną lokalizacją w terenie. W konsekwencji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych między innymi związanych z wydłużeniem kanału i zmianą lokalizacji włączenia wodociągu Ø 600.
Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne dla właściwego wykonania zamówienia
i w konsekwencji prawidłowego funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Tym samym nie ma możliwości oddzielenia zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego, a co za tym idzie zlecenia robót innemu wykonawcy. Tak więc wykonanie zamówienia podstawowego uzależnione jest od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i wynosi 305 117,03 zł brutto, co stanowi 0,88% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie realizacji zamówienia, stwierdzono konieczność wykonania robót określonych
w Protokole Konieczności nr 19 z dnia 12.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia. W trakcie prowadzenia robót związanych z wykonaniem przebudowy sieci energetycznej po odcięciu odcinka przewodu NN przewidzianego do przebudowy zachodzi konieczność dokonania regulacji zwisów kabla NN na odcinku, który nie podlega przebudowie i pozostaje w stanie dotychczasowym. Na istniejącym skrzyżowaniu podlegającym przebudowie zaszła konieczność przestawienia istniejących słupów oświetleniowych. Wymienionych wyżej robót nie dało się przewidzieć na wcześniejszym etapie, ponieważ konieczność wykonania regulacji można było stwierdzić dopiero po przystąpieniu do przebudowy odcinka sieci NN. W przypadku przestawienia słupów projekt przewidywał ustawienie nowych słupów, jednakże w międzyczasie, po opracowaniu dokumentacji projektowej, słupy przewidziane do likwidacji zostały wymienione na nowe. W związku z tym na etapie przebudowy skrzyżowania należy zrezygnować z ich wymiany a jedynie je przestawić w miejsca jakie przewiduje projekt. Wykonanie robót dodatkowych jest konieczne z uwagi na niemożność prowadzenia robót w obrębie przewodów zwisających zbyt blisko ziemi (względy bezpieczeństwa) oraz konieczności wykonania robót podstawowych zgodnie z projektem. Bez wykonania robót dodatkowych zawartych w protokole nie ma możliwości należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Tak, więc wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 31 590,41 zł brutto, co stanowi 0,09% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie realizacji zamówienia, stwierdzono konieczność wykonania robót określonych
w Protokole Konieczności nr 20 z dnia 12.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia. W związku z koniecznością przesunięcia ekranów akustycznych ze względu na kolizję z infrastrukturą podziemną oraz koniecznością przesunięcia zaprojektowanych kabli oświetleniowych w kierunku krawężnika zaszła konieczność zabezpieczenia istniejących kabli doziemnych dodatkowymi osłonami. Jednocześnie w wyniku kolizji kabli doziemnych ze słupami pod ekrany koniecznym staje się wykonanie robót dodatkowych zawartych w Protokole Konieczności w celu jej usunięcia. Konieczności wykonania robót dodatkowych nie dało się przewidzieć na wcześniejszym etapie ze względu na rozbieżności między usytuowaniem uzbrojenia w terenie a jego lokalizacją zaznaczoną na mapie. Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne dla należytego wykonania umowy, dodatkowo wykonanie robót dodatkowych warunkuje możliwość prowadzenia robót związanych
z wykonaniem pali pod ekrany akustyczne. Tak, więc wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i wynosi 17 941,02 zł brutto, co stanowi 0,05% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie realizacji zamówienia, stwierdzono konieczność wykonania robót określonych
w Protokole Konieczności nr 21 z dnia 13.10.2010r.
W trakcie prowadzenia robót w wyniku kolizji usytuowania pali pod ekrany akustyczne
z infrastrukturą podziemną należy wprowadzić zmianę w przebiegu ekranów akustycznych mającą na celu uniknięcie kolizji a jednocześnie upłynnienie ruchu pieszych w obrębie ronda - skrzyżowanie TB z ulicą Polną. Jednocześnie należy wydłużyć ekran w obrębie ronda (przy ulicy Kresowej) wzdłuż ulicy Południowej w celu zachowania ciągłości ekranów akustycznych. W związku z powyższym zaszła
Potrzeba wykonania robót dodatkowych zawartych w Protokole Konieczności. Ze względu na rzeczywiste usytuowanie infrastruktury podziemnej odbiegające od usytuowania wkreślonego na mapie nie było możliwe wcześniejsze przewidzenie konieczności usunięcia kolizji. Ze względu, iż projekt podstawowy zawierał jedynie orientacyjną lokalizację ekranów, a opracowanie projektu wykonawczego jest po stronie wykonawcy robót, nie było możliwości wcześniejszego przewidzenia wydłużenia ekranów akustycznych.
Wykonanie robót dodatkowych na etapie prowadzenia robót podstawowych jest konieczne
z uwagi na niemożność prowadzenia robót związanych z wykonaniem drogi dojazdowej nr 2, a co za tym idzie nie ma możliwości zlecenia robót innemu wykonawcy. W związku z powyższym wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 237 016,02 zł brutto, co stanowi 0,68% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie prowadzonych robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych określonych w Protokole Konieczności nr 22 z dnia 22.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia.
Podczas wytyczania niwelety jezdni okazało się, że istniejące studnie na kanale sanitarnym są znacznie zaniżone względem zaprojektowanej niwelety jak również znajdują się w złym stanie technicznym, co nie pozwala na pozostawienie ich bez przebudowy. Z racji, iż rzędne studni podane na mapie odbiegały od rzeczywistych nie było możliwe przewidzenie wykonania robót dodatkowych na wcześniejszym etapie. Należy więc studnie przebudować poprzez wbudowanie dodatkowych kręgów i zwężek.
Ponadto po przeanalizowaniu spadków jezdni istniejącej i nowo wykonanej a także obserwacji sytuacji w czasie trwania budowy podczas ulewnych deszczy stwierdzono, iż w miejscach połączeń nowej nawierzchni z istniejącą, a także na wjazdach do posesji, woda odprowadzana z nawierzchni ulicy napływa na posesje prywatne. Zaprojektowana lokalizacja wpustów deszczowych pozwala na prawidłowe odwodnienie trasy jednakże ze względu na nadmierny napływ wody z ulic przyległych do Trasy Bursztynowej, na których istniejące wpusty deszczowe nie nadążają odebrać w czasie ulewnych deszczy wody spływającej z przyległych utwardzonych powierzchni nie przepuszczalnych, czego niebyło można przewidzieć na etapie opracowania dokumentacji, należy w najniższych miejscach wykonać dodatkowe kratki ściekowe oraz studzienkę kanalizacyjną.
W trakcie prowadzenia robót przygotowawczych do renowacji kanalizacji deszczowej (czyszczenie i kamerowanie) stwierdzono, iż kanał fi 1000 przeznaczony do renowacji tylko w części będącej w złym stanie technicznym, jest zamulony do 80% światła kanału na całej swej długości. Bez wykonania dodatkowego zakresu czyszczenia po wykonaniu renowacji kanał nie będzie nadawał się do eksploatacji a odnowiony odcinek zostanie zamulony przez osady zalegające w niewyczyszczonym odcinku kanalizacji. W wyniku, czego spowoduje to zmniejszenie jego przepustowości a tym samym nie pozwoli na sprawne funkcjonowanie kanalizacji. Ze względu na specyfikę wykonania robót związaną z wykonaniem renowacji bezwykopowej poprzedzonej kamerowaniem i czyszczeniem kanału przed przystąpieniem do renowacji nie było możliwości wcześniejszego przewidzenia potrzeby wykonania robót
w zwiększonym zakresie.
Wszystkie roboty dodatkowe wymienione powyżej są konieczne, i muszą być prowadzone równolegle z postępem prowadzonych robót podstawowych by nie blokować innych asortymentów robót. W związku z powyższym nie ma możliwości oddzielenia zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego, a co za tym idzie zlecenia robót innemu wykonawcy. Dodatkowo bez wykonania wynikłych robót dodatkowych nie ma możliwości należytego wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i wynosi 13 454,47 zł brutto, co stanowi 0,04% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie realizacji zamówienia, stwierdzono konieczność wykonania robót określonych
w Protokole Konieczności nr 23 z dnia 22.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia.
W wyniku rezygnacji z ekranu akustycznego, znajdującego się na wysokim nasypie, na etapie opracowania projektu wykonawczego ekranów akustycznych zaszła potrzeba wykonania
w tym miejscu poręczy ochronnych zabezpieczających ruch pieszych. Ze względu, iż projekt podstawowy zawierał jedynie orientacyjną lokalizację ekranów, a opracowanie projektu wykonawczego jest po stronie wykonawcy robót nie było możliwe wcześniejsze przewidzenie rezygnacji z przedmiotowego ekranu.
Rezygnacja z ekranu na przedmiotowym odcinku podyktowana była brakiem siedlisk ludzkich w bezpośredniej bliskości Trasy, które należało by chronić a pobliski park znajduje się poniżej trasy co skutkuje nie obniżeniem komfortu akustycznego.
Jednocześnie na pewnych odcinkach ze względu na bliskie usytuowanie ekranów akustycznych wzdłuż trasy wynikłe z konieczności przesunięcia ekranów akustycznych w stronę jezdni w celu uniknięcia kolizji z infrastrukturą podziemną, koniecznym staje się zainstalowanie barier energochłonnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, jak również ochrony ekranów przed zniszczeniem w wyniku ewentualnego uderzenia przez pojazdy poruszające się Trasą Bursztynową. Ze względu na rozbieżności pomiędzy usytuowaniem infrastruktury podziemnej na mapie a jej rzeczywistą lokalizacją niemożliwe było przewidzenie na wcześniejszym etapie konieczności przesunięcia ekranów akustycznych a co za tym idzie konieczności montażu barier energochłonnych. W związku z powyższym koniecznym jest wykonanie robót dodatkowych zawartych w Protokole Konieczności.
Jednocześnie z przyczyn technicznych, zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego a wykonanie robót dodatkowych w postaci montażu barier energochłonnych oraz poręczy ochronnych musi zostać wykonane z uwagi na bezpieczeństwo użytkowników oraz w przypadku barier energochłonnych braku możliwości technicznych montażu barier energochłonnych po zakończeniu robót podstawowych ze względu na zbyt małą przestrzeń miedzy ekranami a jezdnią. W związku z powyższym nie ma możliwości zlecenia robót innemu wykonawcy.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 86 947,95 zł brutto, co stanowi 0,25% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie prowadzonych robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych określonych w Protokole Konieczności nr 24 z dnia 22.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym a konieczność ich wykonania niemożliwa była wcześniej do przewidzenia.
W trakcie prowadzenia robót pomiarowych i ustalaniu niwelety drogi dojazdowej nr 2 oraz rzędnej chodnika przy rondzie ul. Kresowa stwierdzono, iż przy założonych poziomach występuje bardzo duża różnica wysokości w związku z czym konieczne jest rozebranie studni i pobudowanie ich na nowo z uwzględnieniem zaniwelowanych wysokości oraz przebiegu krawężników na drodze dojazdowej. Dodatkowo wykonawca prowadząc roboty w ul. Polnej natrafił na kanalizację telekomunikacyjną, której przebieg jak i rzędna posadowienia odbiegały od stanu pokazanego na mapie. W związku z powyższym zachodzi kolizja wysokościowa z projektowanym w tym miejscu chodnikiem w wyniku czego konieczna jest przebudowa przedmiotowego odcinka kanalizacji teletechnicznej. Przewidzenie potrzeby wykonania robót na wcześniejszym etapie było niemożliwe ze względu na rozbieżności usytuowania oraz rzędnych posadowienia sieci i studni zaznaczonych na mapie, ze stanem istniejącym stwierdzonym dopiero podczas prowadzonych robót.
Udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest niemożliwe, ponieważ z przyczyn technicznych roboty dodatkowe zawarte w Protokole Konieczności muszą być prowadzone równolegle z postępem prowadzonych robót i w związku z tym nie da się ich wyodrębnić.
W związku z powyższym zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego a wykonanie robót dodatkowych w postaci regulacji studni teletechnicznych oraz przebudowy kanalizacji teletechnicznej warunkuje rozpoczęcie wykonania kolejnych robót związanych z wykonaniem zamówienia podstawowego oraz pozwoli na bezprzestojowe prowadzenie robót i zakończenie ich w terminie.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 32 777,06 zł brutto, co stanowi 0,09% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie prowadzonych robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych określonych w Protokole Konieczności nr 26 z dnia 25.10.2010r.
Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym.
W trakcie instalacji szafek oświetleniowych RO1 i RO2 ze względu na przyjęty w Kaliszu system sterowania oświetleniem ulicznym zaistniała konieczność uzupełnienia zabudowy w szafkach o przekaźniki wyboru faz PZS-05 wraz z połączeniami elektrycznymi. Bez zainstalowania wyżej wymienionych przekaźników przy przyjętym systemie sterowania w Kaliszu nie ma możliwości zapewnienie prawidłowego działania oświetlenia na Trasie Bursztynowej. Ze względu na to, iż system sterowania został przyjęty po opracowaniu dokumentacji projektowej nie było możliwości przewidzenia potrzeby instalacji wyżej wymienionych przekaźników na wcześniejszym etapie.
Udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest niemożliwe, ponieważ z przyczyn technicznych roboty dodatkowe zawarte w Protokole Konieczności muszą być prowadzone równolegle z postępem prowadzonych robót i w związku z tym nie da się ich wyodrębnić.
W związku z powyższym nie można oddzielić ich od zamówienia podstawowego a wykonanie robót dodatkowych warunkuje zakończenie robót oświetleniowych oraz rozpoczęcie kolejnych robót związanych z wykonaniem zamówienia podstawowego.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 3 755,16 zł brutto, co stanowi 0,01% wartości zamówienia podstawowego.
W trakcie prowadzonych robót wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych określonych w Protokole Konieczności nr 27 z dnia 28.10.2010r. Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym.
Dotychczas posesja posiadała dwa wjazdy od strony ulicy Południowej (tj. obecnego przebiegu Trasy Bursztynowej). W związku z brakiem możliwości technicznych urządzenia wjazdu od strony ul. Południowej (ze względu na usytuowanie ekranów akustycznych oraz zatoki autobusowej) i wobec sprzeciwu właściciela posesji na urządzenie wjazdu od ulicy Koszałka Opałka, w celu zapewnienia właściwej obsługi komunikacyjnej dla przedmiotowej działki, zachodzi konieczność przyjęcia innego rozwiązania. Usytuowanie wjazdu na posesje uwzględniać musi lokalizację istniejących budynków gospodarczych i budynku mieszkalnego oraz zagospodarowanie terenu posesji. Jedynym rozwiązaniem spełniającym powyższe warunki, a także akceptowane przez właściciela posesji i projektanta to wykonanie zjazdu od strony ul. Polnej. Powyższe rozwiązanie uzyskało akceptacje Projektanta i właściciela posesji.
Ponadto w trakcie realizacji budowy skrzyżowań stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych powierzchni, umożliwiających swobodny przejazd pojazdów o większych gabarytach w celu eliminacji najeżdżania na wystające krawężniki ustawione na krawędzi jezdni bitumicznej. Autor projektu zaprojektował ronda o średnicach zgodnych z warunkami technicznymi i wytycznymi projektowania rond dla trasy typu G. Charakter i usytuowanie w układzie komunikacyjnym miasta przedmiotowego odcinka Trasy Bursztynowej powodować będzie, że będą się po niej poruszać pojazdy różnych gabarytów o zróżnicowanej możliwości pokonywania wyokrągleń łuków na skrzyżowaniach typu rondo. Elementem ułatwiającym pokonywanie takich skrzyżowań są dodatkowe powierzchnie wyokrągleń utwardzone kostką kamienną na podbudowie z betonu cementowego obramowane krawężnikiem,
wystającym ponad poziom nawierzchni bitumicznej o 3-5 cm. Służą one do ułatwienia szczególnie przejazdu dla pojazdów ciężarowych. Projektant uwzględnił wykonanie wyżej wymienionych rozwiązań, natomiast po wytyczeniu trasy i skrzyżowań oraz analizy przepływu ruchu zaszła konieczność ich weryfikacji. Powyższej sytuacji nie dało się przewidzieć na etapie projektowania, przed wytyczeniem trasy w terenie. Powyższe rozwiązanie uzyskało akceptacje Projektanta.
Udzielenie zamówienia innemu wykonawcy jest niemożliwe, ponieważ z przyczyn technicznych roboty dodatkowe zawarte w Protokole Konieczności muszą być prowadzone równolegle z postępem prowadzonych robót i w związku z tym nie da się ich wyodrębnić.
W związku z powyższym nie można oddzielić ich od zamówienia podstawowego a wykonanie robót dodatkowych warunkuje rozpoczęcie kolejnych robót związanych z wykonaniem zamówienia podstawowego oraz pozwoli na uniknięcie przerw przy prowadzeniu robót i zakończenia ich w terminie umownym.
Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
i wynosi 78 232,33 zł brutto, co stanowi 0,22% wartości zamówienia podstawowego.
Jak wynika z powyższego, wykonanie robót dodatkowych, o których mowa powyżej stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia a wykonanie ich jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamówienia dodatkowego z przyczyn technicznych nie można oddzielić od zamówienia podstawowego.
Ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i wynosi łącznie 806.831,45 zł, co stanowi 2,32 % zamówienia podstawowego
Kody CPV:
452324525 (Roboty odwadniające)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
452323108 (Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
452314009 (Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych)
Podobne przetargi
201045 / 2012-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Czarnków - Czarnków (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Przebudowa rurociągu odwadniającego w miejscowości Śmieszkowo
355844 / 2014-10-27 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Roboty dodatkowe w ramach rozbudowy drogi krajowej nr 12 odc. Pleszew-Brzezie-Gołuchów od km 242+500 do km 246+500 i od km 249+200 do km 250+280 o długości 5,08 km.
72841 / 2012-03-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Konin - wykonanie w istniejącym pasie drogowym chodnika wraz z kanalizacją deszczową w m. Sompolno ul. Kaliska
276797 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Renowacja rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu poznańskiego (Przetarg nr 15/R/2011)
192605 / 2013-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Godziesze Wielkie - Godziesze Wielkie (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Przebudowa drogi gminnej nr 675958 w miejscowości Wolica osiedle - etap I roboty odwodnieniowe.
202830 / 2014-06-16 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie odwodnienia dróg serwisowych wybudowanych w
ramach zadania Budowa drogi ekspresowej S5 Gniezno-Poznań oraz
wykonanie zjazdów do posesji i wjazdów awaryjnych w km 34+500,00
drogi S5
340738 / 2012-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Nowy Lubosz - budowa urządzeń melioracji szczegółowych - etap I
265200 / 2014-08-08 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie ścinki poboczy oraz ławy betonowej pod ściek przy drodze krajowej nr 92 odc. Swadzim-Poznań
337106 / 2011-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Zarząd Dróg - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 5165 P od drogi wojewódzkiej nr 444 do granicy Powiatu Ostrowskiego przez miejscowość Chwaliszew
177919 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Zarząd Dróg - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej-beton asfaltowy na istniejącej nawierzchni bitumicznej w miejscowości Gorzupia- wymiana studzienek ściekowych -zamówienie dodatkowe
321955 / 2008-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski w Rogoźnie - Rogoźno (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych nr 272525P Parkowo-Boguniewo na odcinku od km 2+576-4+877 i Parkowo-Moksz-Międzylesie od km 0+000-0+420
62395 / 2012-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Jarocin - Jarocin (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej
171518 / 2014-05-21 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie odwodnienia dróg serwisowych wybudowanych w ramach zadania Budowa drogi ekspresowej S5 Gniezno-Poznań oraz wykonanie zjazdów do posesji i wjazdów awaryjnych w km 34+500,00 drogi S5
139064 / 2009-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie drenażu budynku szkoły, ul.Wojska Polskiego 17 w Ostrowie Wielkopolskim
248462 / 2011-08-18 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
PGL LP Nadleśnictwo Krotoszyn - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie prac z zakresu melioracji wodnych na terenie Nadleśnictwa Krotoszyn w 2011 roku
306278 / 2012-08-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Czarnków - Czarnków (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Konserwacja rowu melioracyjnego wraz z rekultywacją zbiornika wodnego w miejscowości Brzeźno
175635 / 2009-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Piła - Piła (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Budowa ulicy Sikorskiego w Pile - zmiana przebiegu w zakresie
połączenia z ulicą Drygasa
212587 / 2011-08-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Września - Września (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Gruntowna konserwacja rowu melioracyjnego W 22
305505 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Renowacja rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu poznańskiego (Przetarg nr 15/R/2011)
234994 / 2011-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Przedecz - Przedecz (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Budowa odwodnienia sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Przedczu i częściowo ul. Szkolnej
220824 / 2009-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Ryczywół - Ryczywół (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w ulicach : Sosnowej, Åšwierkowej i Brzozowej w Ryczywole.
185547 / 2013-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Skoki - Skoki (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Przebudowa nawierzchuni drogi gminnej w Budziszewicach na długości 100m
266258 / 2011-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Konserwacja rowu przydrożnego w miejscowości Kierzno terenie Gminy Kępno
478668 / 2012-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Czarnków - Czarnków (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Konserwacja rowu melioracyjnego wraz z rekultywacją zbiornika wodnego w miejscowości Brzeźno
158227 / 2010-06-18 - Uczelnia publiczna
Zespół Szkół w Powierciu - Powiercie (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
RENOWACJA ODWODNIENIA BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŠW POWIERCIU, SZKOLE PODSTAWOWEJ, GM. KOÅO.
412144 / 2013-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Zarząd Dróg - Śrem (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
przebudowa odwodnienia i pobocza w Ostrowiecznie droga nr 4085P i 4082P
47781 / 2010-03-03 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa - Konin (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie opaski drenażowej z przepompownią wody.
36550 / 2014-01-31 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Wykonanie odwodnienia dróg serwisowych wybudowanych w ramach zadania Budowa drogi ekspresowej S5 Gniezno-Poznań oraz wykonanie zjazdów do posesji i wjazdów awaryjnych w km 34+500,00 drogi S5
328469 / 2011-12-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Jarocin - Jarocin (wielkopolskie)
CPV: 452324525 (Roboty odwadniające)
Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej