Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

259288 / 2015-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Miasta PÅ‚ocka (PÅ‚ock)

Wykonanie kompleksowych usług analitycznych i doradczych dla Gminy - Miasto Płock mających doprowadzić do wyboru oraz pozyskania inwestora partnera prywatnego dla przygotowania, zaprojektowania, budowy i eksploatacji inwestycji pn. Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, zwanego dalej Projektem, w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane, lub usługi wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym

Opis zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług analitycznych i doradczych dla Gminy - Miasto Płock zwanego dalej Zamawiającym mających doprowadzić do wyboru oraz pozyskania partnera prywatnego dla przygotowania, zaprojektowania, budowy i eksploatacji inwestycji pn. Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, zwanego dalej Projektem, w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.

W ramach usług Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania analiz przed-realizacyjnych w ramach Studium wykonalności i opłacalności projektu jak również doradztwa organizacyjno-prawnego, technicznego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego do realizacji projektu.

Wykonawca uwzględni w analizach wariantowanie Projektu ze względu na zakres świadczonych w obiekcie usług wynikających z istniejącego w regionie płockim zapotrzebowania, których zakres będzie określony przez Wykonawcę w zleconej analizie. Rodzaj oraz ilość świadczonych usług będzie odpowiadać zapotrzebowaniu występującemu na dane usługi w regionie płockim.

Analiza ma przedstawiać możliwość budowy wyżej wymienionego obiektu w czterech wskazanych przez Wykonawcę lokalizacjach.
ETAP I - STUDIUM WYKONALNOŚCI I OPŁACALNOŚCI PROJEKTU POWINNO ZAWIERAĆ MIĘDZY INNYMI:

Pełną analizę przed-realizacyjną tj. analizę zasadności realizacji inwestycji, analizę lokalizacji inwestycji, analizę techniczno-funkcjonalną, w tym wstępny Program Funkcjonalno-Użytkowy, analizę organizacyjno-prawną, analizę ekonomiczno-finansową, analizę podatkową, analizę wystąpienia pomocy publicznej, analizę optymalnego źródła finansowania, w tym udział środków UE, analizę form realizacji inwestycji, analizę rodzajów ryzyka w odniesieniu do rekomendowanych wariantów przedsięwzięcia, a w szczególności:

1. Analizę wykonalności i opłacalności projektu, zawierającą między innymi:

1) analizę porównawczą 4 lokalizacji wskazanych przez Wykonawcę dla budowy centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, w tym między innymi skróconą charakterystykę wszystkich wariantów oraz analizę porównawczą wariantów wg. kryteriów oceny lokalizacji, takich jak: kryteria przestrzenne, w tym uwarunkowania przestrzenne wynikające z prawa miejscowego oraz istniejącej zabudowy terenu jak również uwarunkowania prawne (stan prawny nieruchomości), dostępność komunikacyjna, ekonomiczność, w tym koszt wykupu terenów, koszt wykupu obiektów i odszkodowań, koszt dodatkowych inwestycji, jak również kryteria ochrony środowiska przyrodniczego; w rezultacie przeprowadzonych analiz określona zostanie najkorzystniejsza lokalizacja inwestycji z punktu widzenia poszczególnych kryteriów,
2) analizę organizacyjno-prawną wraz z identyfikacją rozwiązań alternatywnych pod względem technologicznym oraz instytucjonalnym, w tym: realizację inwestycji w modelu tradycyjnym - samodzielnie przez Zamawiającego, realizację inwestycji w ramach umowy o PPP, realizację inwestycji z wykorzystaniem spółki PPP, realizację projektu z uwzględnieniem środków dotacyjnych (modele hybrydowe), realizację innych modeli, jeżeli zostaną zidentyfikowane, przewidywane harmonogramy realizacji inwestycji w ramach poszczególnych modeli, analiza kosztów i korzyści każdej dostępnej opcji, jak również wybór opcji najefektywniejszej; w rezultacie przeprowadzonych analiz zidentyfikowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia,
3) identyfikację projektu, rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, wraz z analizą podobnych projektów w Polsce, określeniem kluczowych technologii oraz oszacowaniem niezbędnych nakładów; w rezultacie przeprowadzonych analiz opisane zostaną produkty projektu oraz zadania niezbędne do realizacji w celu wdrożenia projektu,
4) analizę zasadności realizacji inwestycji dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia w kontekście społeczno-gospodarczym wraz z analizą wymogów prawnych oraz analizą popytu; w rezultacie przeprowadzonych analiz określone zostaną cele projektu oraz korzyści społeczno-ekonomiczne, jakie może przynieść projekt,
5) analizę techniczno-funkcjonalną dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia wraz z oceną wykonalności, określeniem warunków technicznych, oszacowaniem nakładów inwestycyjnych i odtworzeniowych, jak również kosztów eksploatacyjnych; w rezultacie przeprowadzonych analiz zostanie przygotowany wstępny Program Funkcjonalno-Użytkowy projektu,
6) analizę ekonomiczno-finansową dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, wraz z zestawieniem prognozy przepływów finansowych (modelem finansowym), oceną efektywności finansowej, identyfikacją ewentualnej luki finansowej oraz oceną efektywności ekonomicznej; w rezultacie przeprowadzonych analiz powstanie model finansowy projektu oraz określone zostaną brzegowe parametry projektu,
7) analizę podatkową dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia z punktu widzenia podatku VAT oraz podatku CIT.
8) analizę występowania pomocy publicznej dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia z punktu widzenia występowania pomocy publicznej.
9) analizę ryzyk, wraz z identyfikacją kluczowych ryzyk, oceną prawdopodobieństwa oraz skutków wystąpienia zidentyfikowanych ryzyk oraz identyfikacją działań mitygujących, jak również z analizą wrażliwości dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia; w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowana zostanie strategia postępowania z ryzykiem,

2. W przypadku rekomendacji realizacji przedsięwzięcia w formule PPP opracowanie kwestii wymagających interpretacji właściwych instytucji, w tym wskazanie niezbędnych uchwał, opracowanie formy przekazania wkładu własnego partnerowi prywatnemu, szczegółowy zakres obowiązków partnera prywatnego i podmiotu publicznego, propozycję podziału ryzyka, zadania Zamawiającego, mechanizm wynagradzania partnera prywatnego, wraz z propozycją rozliczeń przy zakończeniu umowy o PPP, analizę wartości dodanej PPP value-for-money, analizę wpływu projektu na dług publiczny, kalkulację komparatora sektora publicznego (PSC), harmonogram prac.

3. Konsultacje rynkowe, zawierające między innymi:
a. identyfikację kluczowych podmiotów projektu, w tym opracowanie schematu organizacyjnego inwestycji wraz z uwzględnieniem funkcjonowania projektu,
b. identyfikację warunków brzegowych partnerów prywatnych oraz instytucji finansujących,
c. testy rynkowe, wraz z konfrontacją założeń projektu z oczekiwaniami rynku jak również badaniem oczekiwań i warunków brzegowych partnerów prywatnych i instytucji finansujących; w rezultacie przeprowadzonych testów rynkowych zostaną zaktualizowane założenia projektowe.

4. Listę potencjalnych partnerów prywatnych lub koncesjonariuszy.
5. Raport z analiz wraz z podsumowaniem i rekomendacją wariantu realizacji projektu oraz określeniem dalszych kroków w celu jego wdrożenia.
6. Tematyczną prezentację dotyczącą zasadności i rekomendowanej formy realizacji projektu.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia prezentacji podczas kolegium prezydenckiego bądź w czasie innego spotkania mającego na celu podjecie decyzji w sprawie realizacji projektu.
8. Wyniki raportu i przedstawione przez Wykonawcę rekomendacje będą stanowić dla Zamawiającego podstawę do podjęcia decyzji o dalszej realizacji projektu i jego formie.

Termin realizacji zamówienia Etapu I musi zakończyć się w okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy tematyczną prezentacją dotyczącą zasadności wraz z rekomendacją formy realizacji projektu.

ETAP II - DORADZTWO ORGANIZACYJNO-PRAWNE, TECHNICZNE, EKONOMICZNO-FINANSOWE ORAZ PODATKOWE W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA ORAZ PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA NA WYBÓR PARTNERA PRYWATNEGO DO REALIZACJI PROJEKTU.

1. Opracowanie dokumentacji i udział w ewentualnie przeprowadzonym dialogu technicznym,
2. Określenie możliwych wariantów postępowania na wybór partnera prywatnego i wskazanie proponowanego rozwiązania,
3. Opracowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego, w tym m.in.
a) memorandum informacyjnego,
b) opisu potrzeb i wymagań,
c) regulaminu prac komisji przetargowej i prowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego,
d) harmonogramu postępowania na wybór partnera prywatnego,
e) procedur lub podręczników współpracy z partnerem prywatnym (w języku nieprawniczym),
f) zestawienia zagadnień do omówienia w czasie prowadzonego postępowania na wybór partnera prywatnego wraz z agendą dla każdej rundy dialogu,
g) ogłoszenia o zamówieniu,
h) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
i) zaproszenia do składania wniosków,
j) propozycji odpowiedzi na zapytania złożone w trakcie prowadzonego postępowania na wybór partnera prywatnego,
k) oceny złożonych wniosków o udział w postępowaniu na wybór partnera prywatnego wraz z wnioskami i rekomendacjami z przeprowadzonej oceny,
l) prezentacji dotyczącej projektu, aktualizowanej na każdym etapie dialogu,
m) projektu umowy PPP do wykorzystania w trakcie prowadzonego postępowania w celu bieżącej weryfikacji i aktualizacji przyjętych założeń,
n) opinii dotyczących proponowanych przez partnerów prywatnych rozwiązań pod względem prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym,
o) protokołów ze wszystkich rund prowadzonego postępowania oraz protokołu dotyczącego ostatecznych ustaleń,
p) finalnej struktury prawnej transakcji oraz projektu umowy wraz z załącznikami, opracowanej w wyniku prowadzonego postępowania,
q) metodologii oceny ofert,
r) ostatecznego Programu Funkcjonalno Użytkowego,
s) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia opracowanego w wyniku prowadzonego postępowania,
t) projektu ogłoszenia o udzieleniu zamówienia mającego na celu wybór partnera prywatnego,
u) zaproszenia do składania ofert,

v) opinii prawnej w zakresie oceny ofert wraz ze wskazaniem oferty najkorzystniejszej,
w) raportu końcowego wraz z opisaną ścieżką działań przygotowawczych do realizacji projektu i podsumowaniem prac realizowanych w ramach zamówienia,
x) informatora kontraktu w formie podręcznika dla osób odpowiedzialnych ze strony Gminy - Miasto Płock za przestrzeganie postanowień umowy, zawierającego wytyczne w zakresie realizacji projektu, a zwłaszcza przyszłej współpracy pomiędzy partnerami oraz sposobu monitorowania i kontroli wykonania umowy,
y) innych dokumentów niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego.

4. Czynny udział w prowadzonym postępowaniu na wybór partnera prywatnego, w tym:
a) udział w rozmowach, rundach negocjacyjnych, prelekcjach informacyjnych,
b) prowadzenie na rzecz Gminy - Miasto-Płock rund negocjacyjnych z partnerami prywatnymi,
c) pełnienie roli biegłego w postępowaniu,
d) pomoc w zakresie doradztwa technicznego, organizacyjno-prawnego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego oraz przygotowanie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami w celu pozyskania współfinansowania ze środków UE.
e) bieżąca weryfikacja wszystkich zagadnień projektu na podstawie informacji uzyskanych w trakcie postępowania,
f) wprowadzanie na bieżąco zmian w projektach dokumentów,
g) negocjowanie zapisów projektu umowy oraz warunków transakcji,
h) aktualizacja modelu finansowego,
i) udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych,
j) przedstawianie rekomendacji w związku z prowadzonym postępowaniem oraz ewentualnie wnoszonymi przez strony postępowania środkami ochrony prawnej.

Termin realizacji zamówienia Etapu II musi zakończyć się 18 miesięcy od daty podjęcia decyzji o realizacji projektu oceną ofert wraz z rekomendacją oferty najkorzystniejszej.

ETAP III - DOPROWADZENIE DO PODPISANIA UMOWY POMIĘDZY PARTNEREM PRYWATNYM I ZAMAWIAJĄCYM WRAZ Z ZAMKNIĘCIEM FINANSOWYM I KOMERCYJNYM.

a) wsparcie zamawiającego w procesie zawarcia umowy z partnerem prywatnym (zamknięcie komercyjne),
b) wsparcie zamawiającego w procesie zawarcia umowy z instytucjami finansującymi (zamknięcie finansowe, zawarcie tzw. umowy bezpośredniej z bankami),
c) zapewnienie doradztwa technicznego, organizacyjno-prawnego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego w związku z prowadzeniem działań wynikających z zawartej umowy PPP do momentu podpisania umowy wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym,
d) udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych.

Termin realizacji zamówienia Etapu III musi zakończyć się 6 miesięcy od daty zakończenia etapu drugiego podpisaniem umowy z partnerem prywatnym wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z któregokolwiek etapu lub dalszego ciągu Zamówienia, w szczególności w przypadku:
a)jeśli na podstawie prac Wykonawcy Zamawiający uzna, iż ze względu na interes publiczny nie jest wskazana dalsza realizacja przedmiotowego zamówienia,
b)jeśli Zamawiający zrezygnuje z realizacji projektu,
c) jeśli Zamawiający zrezygnuje z realizacji projektu w formule PPP.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania umowy na każdym jej etapie i rozliczenie prac Wykonawcy proporcjonalnie do dotychczas wykonanych przez niego czynności.
DODATKOWE INFORMACJE

1. Przedmiot umowy, o którym mowa w opisie Etapu I należy wykonać w formie papierowej w 4 egzemplarzach i w formie elektronicznej na płycie CD zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia zawartym w Dziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy.
2. Płyta CD winna być odzwierciedleniem wersji papierowej ze wszystkimi podpisami i uzgodnieniami.
3. Wykonawca złoży oświadczenie, że przekazana wersja elektroniczna na CD jest odzwierciedleniem analizy w wersji papierowej.
4. Do Analiz będących przedmiotem umowy, Wykonawca powinien dołączyć:
1) wykaz analiz oraz pisemne oświadczenie, że dostarczone analizy są wykonane zgodnie z umową, ofertą, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, że zostaje wydana w stanie pełnym, kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część przedmiotu odbioru,
2) raport z analiz wraz z podsumowaniem i rekomendacją wariantu realizacji projektu oraz określeniem dalszych kroków w celu jego wdrożenia,
3) tematyczną prezentację dotyczącą zasadności i rekomendowanej formy realizacji projektu wraz z raportem podsumowującym przeprowadzone konsultacje rynkowe,
4) listę potencjalnych partnerów prywatnych lub koncesjonariuszy,
5) oświadczenie o zgodności i kompletności dokumentacji w wersji papierowej z wersją elektroniczną.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia prezentacji, o której mowa w pkt. 3), podczas kolegium prezydenckiego bądź w czasie innego spotkania mającego na celu podjęcie decyzji w sprawie realizacji przedsięwzięcia.
6. Wyniki raportu i przedstawione przez Wykonawcę rekomendacje będą stanowić dla Zamawiającego podstawę do podjęcia decyzji o formie realizacji inwestycji.
7. Przekazanie przedmiotu umowy w formie pisemnej nastąpi na adres: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock - w ilości 4 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na CD.
8. Prezentacja, o której mowa w pkt. 3) odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock w ustalonym przez Strony terminie spotkania.
9. W zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w opisie Etapu II, wchodzi przygotowanie dokumentacji oraz uczestnictwo w postępowaniu przez Wykonawcę, jak również dostarczenie do Zamawiającego materiałów pisemnych (w wersji papierowej - w ilości 2 egzemplarzy oraz elektronicznej - na płycie CD) związanych z przedmiotem doradztwa, w szczególności:
a) analiz, opracowań, notatek, prezentacji, zestawień, i innych,
b) dokumentów związanych z procedurą zamówienia publicznego dotyczącą dialogu technicznego,
c) dokumentów związanych z procedurą zamówienia publicznego na rzecz wyboru partnera prywatnego,
d) notatek sprawozdawczych,
e) raportów z wykonania etapu,
f) innych.
10. Wykonawca ma obowiązek przekazywać dokumenty do Zamawiającego w formacie edytowalnym zgodnie z MS Office.
11. W zakres przedmiotu doradztwa wchodzi również udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 259288

Data publikacji: 2015-10-01

Nazwa: Urząd Miasta Płocka

Ulica: ul. Stary Rynek 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Płock

Kod pocztowy: 09-400

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 024 3671598

Numer faxu: 024 3671598, 3671615

Adres strony internetowej: www.plock.eu

Regon: 00059286800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowych usług analitycznych i doradczych dla Gminy - Miasto Płock mających doprowadzić do wyboru oraz pozyskania inwestora partnera prywatnego dla przygotowania, zaprojektowania, budowy i eksploatacji inwestycji pn. Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, zwanego dalej Projektem, w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane, lub usługi wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług analitycznych i doradczych dla Gminy - Miasto Płock zwanego dalej Zamawiającym mających doprowadzić do wyboru oraz pozyskania partnera prywatnego dla przygotowania, zaprojektowania, budowy i eksploatacji inwestycji pn. Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, zwanego dalej Projektem, w formule partnerstwa publiczno-prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.

W ramach usług Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania analiz przed-realizacyjnych w ramach Studium wykonalności i opłacalności projektu jak również doradztwa organizacyjno-prawnego, technicznego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego do realizacji projektu.

Wykonawca uwzględni w analizach wariantowanie Projektu ze względu na zakres świadczonych w obiekcie usług wynikających z istniejącego w regionie płockim zapotrzebowania, których zakres będzie określony przez Wykonawcę w zleconej analizie. Rodzaj oraz ilość świadczonych usług będzie odpowiadać zapotrzebowaniu występującemu na dane usługi w regionie płockim.

Analiza ma przedstawiać możliwość budowy wyżej wymienionego obiektu w czterech wskazanych przez Wykonawcę lokalizacjach.
ETAP I - STUDIUM WYKONALNOŚCI I OPŁACALNOŚCI PROJEKTU POWINNO ZAWIERAĆ MIĘDZY INNYMI:

Pełną analizę przed-realizacyjną tj. analizę zasadności realizacji inwestycji, analizę lokalizacji inwestycji, analizę techniczno-funkcjonalną, w tym wstępny Program Funkcjonalno-Użytkowy, analizę organizacyjno-prawną, analizę ekonomiczno-finansową, analizę podatkową, analizę wystąpienia pomocy publicznej, analizę optymalnego źródła finansowania, w tym udział środków UE, analizę form realizacji inwestycji, analizę rodzajów ryzyka w odniesieniu do rekomendowanych wariantów przedsięwzięcia, a w szczególności:

1. Analizę wykonalności i opłacalności projektu, zawierającą między innymi:

1) analizę porównawczą 4 lokalizacji wskazanych przez Wykonawcę dla budowy centrum sportowo-rekreacyjnego w Płocku, w tym między innymi skróconą charakterystykę wszystkich wariantów oraz analizę porównawczą wariantów wg. kryteriów oceny lokalizacji, takich jak: kryteria przestrzenne, w tym uwarunkowania przestrzenne wynikające z prawa miejscowego oraz istniejącej zabudowy terenu jak również uwarunkowania prawne (stan prawny nieruchomości), dostępność komunikacyjna, ekonomiczność, w tym koszt wykupu terenów, koszt wykupu obiektów i odszkodowań, koszt dodatkowych inwestycji, jak również kryteria ochrony środowiska przyrodniczego; w rezultacie przeprowadzonych analiz określona zostanie najkorzystniejsza lokalizacja inwestycji z punktu widzenia poszczególnych kryteriów,
2) analizę organizacyjno-prawną wraz z identyfikacją rozwiązań alternatywnych pod względem technologicznym oraz instytucjonalnym, w tym: realizację inwestycji w modelu tradycyjnym - samodzielnie przez Zamawiającego, realizację inwestycji w ramach umowy o PPP, realizację inwestycji z wykorzystaniem spółki PPP, realizację projektu z uwzględnieniem środków dotacyjnych (modele hybrydowe), realizację innych modeli, jeżeli zostaną zidentyfikowane, przewidywane harmonogramy realizacji inwestycji w ramach poszczególnych modeli, analiza kosztów i korzyści każdej dostępnej opcji, jak również wybór opcji najefektywniejszej; w rezultacie przeprowadzonych analiz zidentyfikowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia,
3) identyfikację projektu, rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, wraz z analizą podobnych projektów w Polsce, określeniem kluczowych technologii oraz oszacowaniem niezbędnych nakładów; w rezultacie przeprowadzonych analiz opisane zostaną produkty projektu oraz zadania niezbędne do realizacji w celu wdrożenia projektu,
4) analizę zasadności realizacji inwestycji dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia w kontekście społeczno-gospodarczym wraz z analizą wymogów prawnych oraz analizą popytu; w rezultacie przeprowadzonych analiz określone zostaną cele projektu oraz korzyści społeczno-ekonomiczne, jakie może przynieść projekt,
5) analizę techniczno-funkcjonalną dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia wraz z oceną wykonalności, określeniem warunków technicznych, oszacowaniem nakładów inwestycyjnych i odtworzeniowych, jak również kosztów eksploatacyjnych; w rezultacie przeprowadzonych analiz zostanie przygotowany wstępny Program Funkcjonalno-Użytkowy projektu,
6) analizę ekonomiczno-finansową dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, wraz z zestawieniem prognozy przepływów finansowych (modelem finansowym), oceną efektywności finansowej, identyfikacją ewentualnej luki finansowej oraz oceną efektywności ekonomicznej; w rezultacie przeprowadzonych analiz powstanie model finansowy projektu oraz określone zostaną brzegowe parametry projektu,
7) analizę podatkową dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia z punktu widzenia podatku VAT oraz podatku CIT.
8) analizę występowania pomocy publicznej dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia, w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowany zostanie preferowany wariant realizacji przedsięwzięcia z punktu widzenia występowania pomocy publicznej.
9) analizę ryzyk, wraz z identyfikacją kluczowych ryzyk, oceną prawdopodobieństwa oraz skutków wystąpienia zidentyfikowanych ryzyk oraz identyfikacją działań mitygujących, jak również z analizą wrażliwości dla rekomendowanego wariantu realizacji przedsięwzięcia; w rezultacie przeprowadzonych analiz opracowana zostanie strategia postępowania z ryzykiem,

2. W przypadku rekomendacji realizacji przedsięwzięcia w formule PPP opracowanie kwestii wymagających interpretacji właściwych instytucji, w tym wskazanie niezbędnych uchwał, opracowanie formy przekazania wkładu własnego partnerowi prywatnemu, szczegółowy zakres obowiązków partnera prywatnego i podmiotu publicznego, propozycję podziału ryzyka, zadania Zamawiającego, mechanizm wynagradzania partnera prywatnego, wraz z propozycją rozliczeń przy zakończeniu umowy o PPP, analizę wartości dodanej PPP value-for-money, analizę wpływu projektu na dług publiczny, kalkulację komparatora sektora publicznego (PSC), harmonogram prac.

3. Konsultacje rynkowe, zawierające między innymi:
a. identyfikację kluczowych podmiotów projektu, w tym opracowanie schematu organizacyjnego inwestycji wraz z uwzględnieniem funkcjonowania projektu,
b. identyfikację warunków brzegowych partnerów prywatnych oraz instytucji finansujących,
c. testy rynkowe, wraz z konfrontacją założeń projektu z oczekiwaniami rynku jak również badaniem oczekiwań i warunków brzegowych partnerów prywatnych i instytucji finansujących; w rezultacie przeprowadzonych testów rynkowych zostaną zaktualizowane założenia projektowe.

4. Listę potencjalnych partnerów prywatnych lub koncesjonariuszy.
5. Raport z analiz wraz z podsumowaniem i rekomendacją wariantu realizacji projektu oraz określeniem dalszych kroków w celu jego wdrożenia.
6. Tematyczną prezentację dotyczącą zasadności i rekomendowanej formy realizacji projektu.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia prezentacji podczas kolegium prezydenckiego bądź w czasie innego spotkania mającego na celu podjecie decyzji w sprawie realizacji projektu.
8. Wyniki raportu i przedstawione przez Wykonawcę rekomendacje będą stanowić dla Zamawiającego podstawę do podjęcia decyzji o dalszej realizacji projektu i jego formie.

Termin realizacji zamówienia Etapu I musi zakończyć się w okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy tematyczną prezentacją dotyczącą zasadności wraz z rekomendacją formy realizacji projektu.

ETAP II - DORADZTWO ORGANIZACYJNO-PRAWNE, TECHNICZNE, EKONOMICZNO-FINANSOWE ORAZ PODATKOWE W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA ORAZ PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA NA WYBÓR PARTNERA PRYWATNEGO DO REALIZACJI PROJEKTU.

1. Opracowanie dokumentacji i udział w ewentualnie przeprowadzonym dialogu technicznym,
2. Określenie możliwych wariantów postępowania na wybór partnera prywatnego i wskazanie proponowanego rozwiązania,
3. Opracowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego, w tym m.in.
a) memorandum informacyjnego,
b) opisu potrzeb i wymagań,
c) regulaminu prac komisji przetargowej i prowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego,
d) harmonogramu postępowania na wybór partnera prywatnego,
e) procedur lub podręczników współpracy z partnerem prywatnym (w języku nieprawniczym),
f) zestawienia zagadnień do omówienia w czasie prowadzonego postępowania na wybór partnera prywatnego wraz z agendą dla każdej rundy dialogu,
g) ogłoszenia o zamówieniu,
h) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
i) zaproszenia do składania wniosków,
j) propozycji odpowiedzi na zapytania złożone w trakcie prowadzonego postępowania na wybór partnera prywatnego,
k) oceny złożonych wniosków o udział w postępowaniu na wybór partnera prywatnego wraz z wnioskami i rekomendacjami z przeprowadzonej oceny,
l) prezentacji dotyczącej projektu, aktualizowanej na każdym etapie dialogu,
m) projektu umowy PPP do wykorzystania w trakcie prowadzonego postępowania w celu bieżącej weryfikacji i aktualizacji przyjętych założeń,
n) opinii dotyczących proponowanych przez partnerów prywatnych rozwiązań pod względem prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym,
o) protokołów ze wszystkich rund prowadzonego postępowania oraz protokołu dotyczącego ostatecznych ustaleń,
p) finalnej struktury prawnej transakcji oraz projektu umowy wraz z załącznikami, opracowanej w wyniku prowadzonego postępowania,
q) metodologii oceny ofert,
r) ostatecznego Programu Funkcjonalno Użytkowego,
s) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia opracowanego w wyniku prowadzonego postępowania,
t) projektu ogłoszenia o udzieleniu zamówienia mającego na celu wybór partnera prywatnego,
u) zaproszenia do składania ofert,

v) opinii prawnej w zakresie oceny ofert wraz ze wskazaniem oferty najkorzystniejszej,
w) raportu końcowego wraz z opisaną ścieżką działań przygotowawczych do realizacji projektu i podsumowaniem prac realizowanych w ramach zamówienia,
x) informatora kontraktu w formie podręcznika dla osób odpowiedzialnych ze strony Gminy - Miasto Płock za przestrzeganie postanowień umowy, zawierającego wytyczne w zakresie realizacji projektu, a zwłaszcza przyszłej współpracy pomiędzy partnerami oraz sposobu monitorowania i kontroli wykonania umowy,
y) innych dokumentów niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia postępowania na wybór partnera prywatnego.

4. Czynny udział w prowadzonym postępowaniu na wybór partnera prywatnego, w tym:
a) udział w rozmowach, rundach negocjacyjnych, prelekcjach informacyjnych,
b) prowadzenie na rzecz Gminy - Miasto-Płock rund negocjacyjnych z partnerami prywatnymi,
c) pełnienie roli biegłego w postępowaniu,
d) pomoc w zakresie doradztwa technicznego, organizacyjno-prawnego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego oraz przygotowanie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami w celu pozyskania współfinansowania ze środków UE.
e) bieżąca weryfikacja wszystkich zagadnień projektu na podstawie informacji uzyskanych w trakcie postępowania,
f) wprowadzanie na bieżąco zmian w projektach dokumentów,
g) negocjowanie zapisów projektu umowy oraz warunków transakcji,
h) aktualizacja modelu finansowego,
i) udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych,
j) przedstawianie rekomendacji w związku z prowadzonym postępowaniem oraz ewentualnie wnoszonymi przez strony postępowania środkami ochrony prawnej.

Termin realizacji zamówienia Etapu II musi zakończyć się 18 miesięcy od daty podjęcia decyzji o realizacji projektu oceną ofert wraz z rekomendacją oferty najkorzystniejszej.

ETAP III - DOPROWADZENIE DO PODPISANIA UMOWY POMIĘDZY PARTNEREM PRYWATNYM I ZAMAWIAJĄCYM WRAZ Z ZAMKNIĘCIEM FINANSOWYM I KOMERCYJNYM.

a) wsparcie zamawiającego w procesie zawarcia umowy z partnerem prywatnym (zamknięcie komercyjne),
b) wsparcie zamawiającego w procesie zawarcia umowy z instytucjami finansującymi (zamknięcie finansowe, zawarcie tzw. umowy bezpośredniej z bankami),
c) zapewnienie doradztwa technicznego, organizacyjno-prawnego, ekonomiczno-finansowego i podatkowego w związku z prowadzeniem działań wynikających z zawartej umowy PPP do momentu podpisania umowy wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym,
d) udział w ewentualnych postępowaniach odwoławczych.

Termin realizacji zamówienia Etapu III musi zakończyć się 6 miesięcy od daty zakończenia etapu drugiego podpisaniem umowy z partnerem prywatnym wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z któregokolwiek etapu lub dalszego ciągu Zamówienia, w szczególności w przypadku:
a)jeśli na podstawie prac Wykonawcy Zamawiający uzna, iż ze względu na interes publiczny nie jest wskazana dalsza realizacja przedmiotowego zamówienia,
b)jeśli Zamawiający zrezygnuje z realizacji projektu,
c) jeśli Zamawiający zrezygnuje z realizacji projektu w formule PPP.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązania umowy na każdym jej etapie i rozliczenie prac Wykonawcy proporcjonalnie do dotychczas wykonanych przez niego czynności.
DODATKOWE INFORMACJE

1. Przedmiot umowy, o którym mowa w opisie Etapu I należy wykonać w formie papierowej w 4 egzemplarzach i w formie elektronicznej na płycie CD zgodnie z zapisami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia zawartym w Dziale II SIWZ, stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy.
2. Płyta CD winna być odzwierciedleniem wersji papierowej ze wszystkimi podpisami i uzgodnieniami.
3. Wykonawca złoży oświadczenie, że przekazana wersja elektroniczna na CD jest odzwierciedleniem analizy w wersji papierowej.
4. Do Analiz będących przedmiotem umowy, Wykonawca powinien dołączyć:
1) wykaz analiz oraz pisemne oświadczenie, że dostarczone analizy są wykonane zgodnie z umową, ofertą, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, że zostaje wydana w stanie pełnym, kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralną część przedmiotu odbioru,
2) raport z analiz wraz z podsumowaniem i rekomendacją wariantu realizacji projektu oraz określeniem dalszych kroków w celu jego wdrożenia,
3) tematyczną prezentację dotyczącą zasadności i rekomendowanej formy realizacji projektu wraz z raportem podsumowującym przeprowadzone konsultacje rynkowe,
4) listę potencjalnych partnerów prywatnych lub koncesjonariuszy,
5) oświadczenie o zgodności i kompletności dokumentacji w wersji papierowej z wersją elektroniczną.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia prezentacji, o której mowa w pkt. 3), podczas kolegium prezydenckiego bądź w czasie innego spotkania mającego na celu podjęcie decyzji w sprawie realizacji przedsięwzięcia.
6. Wyniki raportu i przedstawione przez Wykonawcę rekomendacje będą stanowić dla Zamawiającego podstawę do podjęcia decyzji o formie realizacji inwestycji.
7. Przekazanie przedmiotu umowy w formie pisemnej nastąpi na adres: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock - w ilości 4 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na CD.
8. Prezentacja, o której mowa w pkt. 3) odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock w ustalonym przez Strony terminie spotkania.
9. W zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w opisie Etapu II, wchodzi przygotowanie dokumentacji oraz uczestnictwo w postępowaniu przez Wykonawcę, jak również dostarczenie do Zamawiającego materiałów pisemnych (w wersji papierowej - w ilości 2 egzemplarzy oraz elektronicznej - na płycie CD) związanych z przedmiotem doradztwa, w szczególności:
a) analiz, opracowań, notatek, prezentacji, zestawień, i innych,
b) dokumentów związanych z procedurą zamówienia publicznego dotyczącą dialogu technicznego,
c) dokumentów związanych z procedurą zamówienia publicznego na rzecz wyboru partnera prywatnego,
d) notatek sprawozdawczych,
e) raportów z wykonania etapu,
f) innych.
10. Wykonawca ma obowiązek przekazywać dokumenty do Zamawiającego w formacie edytowalnym zgodnie z MS Office.
11. W zakres przedmiotu doradztwa wchodzi również udział w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres w miesiącach: 27

Zaliczka: Nie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: NO

Liczba wykonawców: 3

Warunki wyboru wykonawców:
Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu usługę doradztwa na rzecz podmiotu publicznego w związku z przygotowaniem i przeprowadzeniem przedsięwzięcia w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.), polegającą na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór partnera prywatnego, dla którego zawarto umowę z partnerem prywatnym wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym o najwyższej wartości nakładów inwestycyjnych.

Kod kryterium cenowe: B

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.plock.eu

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1

Data składania wniosków, ofert: 09/10/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

a) co najmniej 1-go studium wykonalności dla projektu infrastrukturalnego realizowanego przez podmiot publiczny w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.), o wartości nakładów finansowych co najmniej 50 mln PLN netto.
b) usług doradztwa na rzecz podmiotu publicznego w związku z przygotowaniem i przeprowadzeniem co najmniej 1 przedsięwzięcia w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.), polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór partnera prywatnego dla projektu o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 50 mln PLN netto, dla którego zawarto umowę z partnerem prywatnym wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.
(Kwoty wyrażone w walutach obcych zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu)

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem składającym się z następujących członków:

1. Specjalista ds. prawnych,
2. Specjalista ds. technicznych
3. Specjalista ds. ekonomiczno-finansowych,
4. Specjalista ds. podatkowych,
5. Specjalista ds. pomocy publicznej,
6. Specjalista ds. funduszy strukturalnych.

Członkowie Zespołu muszą wykazać:

a) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu projektów infrastrukturalnych dla podmiotów publicznych w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.),
b) uczestnictwo, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w przygotowaniu co najmniej 1-go studium wykonalności dla projektu infrastrukturalnego realizowanego przez podmiot publiczny w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.), o wartości co najmniej 50 mln PLN netto.
c) świadczenie usług doradztwa, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, na rzecz podmiotu publicznego w związku z przygotowaniem i przeprowadzeniem co najmniej 1 przedsięwzięcia w trybie ustawy z dnia 19 grudnia 2008 roku o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U.2009.19.100 ze zm.) lub ustawy z dnia 9 stycznia 2009 roku o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U.2009.19.101 ze zm.), polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania na wybór partnera prywatnego dla projektu o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 50 mln PLN netto, dla którego zawarto umowę z partnerem prywatnym wraz z zamknięciem finansowym i komercyjnym.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Informacje dodatkowe:
1. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia.
1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących :
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ppkt 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Oferta wspólna
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
a) oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy składają wszyscy partnerzy podpisując się na jednym formularzu lub pełnomocnik (lider) w imieniu wszystkich; w nagłówku oświadczenia należy wpisać nazwę wykonawcy tj. konsorcjum,spółki cywilnej itp.
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1 ustawy oraz dokument , o którym mowa w Rozdziale VII pkt 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu każdego z wykonawców osobno.
c) każdy z Partnerów musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2 - 4 ).
3. Forma dokumentów
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
2) Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) lub informacja /oświadczenie/ o tym, że nie należy do grupy kapitałowej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5) Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
6) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

inne_dokumenty:
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 8/,
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy.

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: Termin wykonania etapu I

Znaczenie kryterium 2: 5

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, terminy, o których mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy mogą zostać wydłużone z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności:
1) zmian prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,
2) zmiany standardów w zakresie techniki lub technologii związanych z przedmiotem projektu.
3) opóźnienie w procesie uzyskiwania zgód, opinii i pozwoleń właściwych organów,
4)wniesienia środków ochrony prawnej w postępowaniu na wybór partnera prywatnego, o czas niezbędny do zakończenia postępowania.

Kody CPV:
790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)

Podobne przetargi

207093 / 2012-09-27 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Opracowanie SIWZ do projektu w ramach Priorytetu II - Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza, działania i przeciwdziałania wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

173360 / 2012-05-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - MÅ‚awa (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
nabór personelu do realizacji projektu współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez PCPR Mława współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PO KL pt. Aktywna integracja społeczna i zawodowa w Powiecie Mławskim

298811 / 2008-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Muzeum Powstania Warszawskiego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Druk materiałów związanych z 3. Festiwalem Niewinni Czarodzieje oraz innych druków dla Muzeum Powstania Warszawskiego

284814 / 2014-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski UrzÄ…d Pracy - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usług z ramienia MUP w Płocku (Partnera) w projekcie pn.: Aktywizacja szansą na sukces realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy - ilość części 5.

62805 / 2013-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w PÅ‚ocku - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usługi Koordynatora projektu z ramienia Partnera (PUP w Płocku) w projekcie pn.: Akademia Aktywizacji Zawodowej nr POKL.06.01.01-14-014/12, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

198736 / 2012-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Mława (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
nabór personelu do realizacji projektu Szkoła na miarę XXI wieku - nowoczesne rozwiązania w edukacji niepełnosprawnych , współfinansowanego z EFS w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.nr sprawy: ZP-3/2012

383961 / 2008-12-31 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Historii Polski w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Usługi zarządzania zespołem stałym i administrowania rozliczeniami projektu inwestycyjnego budowy siedziby MHP w latach 2009 - 2012 - Kierownik Zespołu

267660 / 2014-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski UrzÄ…d Pracy - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usług z ramienia MUP w Płocku (Partnera) w projekcie pn.: Aktywizacja szansą na sukces realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

333780 / 2014-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski UrzÄ…d Pracy - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usług Pracownika ds. staży z ramienia MUP w Płocku (Partnera) w projekcie pn.: Aktywizacja szansą na sukces realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.

149495 / 2014-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w PÅ‚ocku - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usługi Koordynatora z ramienia Partnera w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy

94562 / 2013-03-08 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Główny Urząd Geodezji i Kartografii - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Realizacja pomocniczych zadań wynikających z treści art. 44, art. 45, art. 46 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz.1287) - nr ref. ZP/BO-4-2500-2/NG-252-8/2013

300342 / 2013-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski UrzÄ…d Pracy - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usług z ramienia Lidera (MUP w Płocku) w projekcie pn.: Aktywny niepełnosprawny na płockim rynku pracy nr POKL.07.04.00-14-029/12, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy

87974 / 2013-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski UrzÄ…d Pracy - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 790000004 (Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania)
Świadczenie usług z ramienia Partnera (MUP w Płocku) w projekcie Nowy start z nowymi kwalifikacjami - program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru m. Płocka nr POKL.07.02.01-14-028/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym