Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

39731 / 2012-02-17 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Åšwiebodzin (Åšwiebodzin)

Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup

Opis zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe świadczenie usługi edukacyjnej p.n.: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup:
Grupa 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
Grupa 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
Grupa 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin ,
Grupa 5: Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie.
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1 Grupa 1:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1 , 66-200 Świebodzin, obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -32h.
Razem: 96 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2)Zadanie 2:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna 45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
-II semestr 2011/ 2012 - 2 grupy- 64 h, każda grupa po32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 godziny (1h- godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4:Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -32h,
Razem :96 godzin(1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 64 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -ADHD:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013-1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -32h,
Razem: 96 godzin(1h -godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych -koło matematyczne:
-II semestr 2011/ 2012-1 grupa 64 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
8) Zadanie 8:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -koło młodego przyrodnika:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa- 64 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa -64 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język niemiecki :
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,
- II semestr 2012/2013- 2 grupy -64h, każda grupa po32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczno-muzyczne:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
11) Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -teatralne:
-II semestr 2011/ 201- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h
-II sem 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.2. Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych:
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -80h, każda grupa po 40 h,
Razem: 240 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 90 h, każda grupa po 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 3 grup- 90 h, każda grupa po 30 h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -90h, każda grupa po 45h,
Razem: 270 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
- II semestr 2011/ 2012 - 4 grupy- 40 h, każda grupa po 10h,
- I semestr 2012/2013- 6 grup- 40 h, w tym: 2 grupy po 6 h, 4 grupy po 7 h,
- II semestr 2012/2013 - 4 grupy -40h, każda grupa po 10h,
Razem: 120 godzin (1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa- 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa- 30 h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -30h,
Razem: 90 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5:Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy -40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
-I semestr 2012/2013 - 3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
-II semestr 2012/2013 - 3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -zajęcia rewalidacyjne:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 15 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 15 h,
- II semestr 2012/2013- 1 grupa -10h,
Razem: 40 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 60 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 60 h, każda grupa po 30h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -60h,
Razem: 180 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
8)Zadanie 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język angielski:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa -30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia polonistyczne :
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-I semestr 2012/2013,-3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -50h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
Razem: 150 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczne:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 40 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa- 40 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -40h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
11)Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia rozwijające umiejętności kluczowe Biblioteka to nie tylko książka
-II semestr 2011/ 2012, 1 grupa- 20 h,
-I semestr 2012/2013, 1 grupa- 20 h,
-II semestr 2012/2013, 1grupa -20h,
Razem: 60 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
1.3. Grupa 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1) Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-II semestr 2012/2013 - 9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
Razem: 414 godzin (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
-II semestr 2011/ 2012- 13 grup- 102 h w tym: 11grup po 8 h, 2 grupy po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 13 grup- 103 h, w tym: 12 grup po 8 h, 1 grupa 7 h,
-II semestr 2012/2013- 13 grup -104h, każda grupa po 8 h,
Razem: 309 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
3) Zadanie 3:Gimnastyka korekcyjna dla osób z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
- II sem 2012/2013- 9 grup -138h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
Razem: 414 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -30h, każda grupa po 15 h,
Razem: 92 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów -koło ekologiczne:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy 46 h, w tym : 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
-I semestr 2012/2013- 3 grupy 46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
Razem: 138 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4. Grupa 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013 -1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013- 1 grupa 30h
Razem: 90 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-muzycznie:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4.1.Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4:
1) Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487):
-dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno wyrównawczych 45 minut,
-dla zajęć specjalistycznych 60 minut .
Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć edukacyjnych.
2) Cena brutto jednej godziny lekcyjnej albo zegarowej zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia w tym : koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty pracodawcy, koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.4.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4 :
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych, obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2)Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać:
a)cele (wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania klas I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin poprzez zapewnienie każdemu dziecku ofert edukacyjno - wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i możliwościami rozwojowymi),
b)wyszczególnienie i opis metod i form realizacji programu;
c)treści programu zajęć,
d)spodziewane rezultaty.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach, których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły, w której realizowane będą zajęcia będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizacją programu, o którym mowa w pkt. 2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania poszczególnych zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora poszczególnych szkół oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora poszczególnych szkół;
8)Wszystkie zajęcia objęte przedmiotem zamówienia będą odbywać się w szkołach podstawowych, do których uczęszczają uczestnicy zajęć. Pomieszczenia szkolne, w których będą odbywać się zajęcia zostaną udostępnione Wykonawcy bezpłatnie, który ponosi odpowiedzialność za stan powierzonego mienia.
9)Wykonawca w trakcie prowadzonych zajęć będzie korzystał z pomocy naukowych udostępnionych przez dyrektora każdej szkoły;
10)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
11)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do:
a)Oznakowania sal/przestrzeni, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL.
1.5. Grupa 5: Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie: Zajęcia terapeutyczne - hipoterapia:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013 -1 grupa 32h.
Razem: 96 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
1.5.1. Grupa 5
1)Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487). godzinę zegarową- 60 minut.
2)Cena ryczałtowa brutto jednej godziny zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia ,w tym: koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty pracodawcy, koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy, koszt pracy konia oraz użytkowania ujeżdżalni oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.5.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: Grupa 5
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły nr 2 przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2) Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać co najmniej :
- rozgrzewkę,
- jazdę konną,
- pielęgnację konia,
- szkolenie dla opiekunów dzieci podczas zajęć hipoterapii,
- rozgrzewka fizyczna i ćwiczenia programowe usprawniające,
- kształtowanie świadomości w schemacie własnego ciała,
- doskonalenie sprawności ruchowej,
- stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku , dotyku , węchu,
- ćwiczenie koncentracji uwagi,
- wyzwalanie spontanicznej aktywności dziecka w pracy z koniem,
- ćwiczenia relaksacyjne.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizację programu, o którym mowa w pkt. 2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć
w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora szkoły oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora szkoły;
8)Zamawiający zapewni dowóz dzieci do miejsca realizacji wskazanego przez Wykonawcę.
9)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
10)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do:
a)Oznakowania przestrzeni, w której będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia , zgodnie z zasadami POKL.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 39731

Data publikacji: 2012-02-17

Nazwa: Gmina Świebodzin

Ulica: ul. Rynkowa 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Świebodzin

Kod pocztowy: 66-200

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 68 4750916

Numer faxu: 68 4750916

Adres strony internetowej: www.bip.swiebodzin.eu

Regon: 97077053400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe świadczenie usługi edukacyjnej p.n.: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin z podziałem na 5 grup:
Grupa 1: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1, 66-200 Świebodzin,
Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
Grupa 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin,
Grupa 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin ,
Grupa 5: Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie.
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1 Grupa 1:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Świebodzinie, Park Chopina 1 , 66-200 Świebodzin, obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -32h.
Razem: 96 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2)Zadanie 2:Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna 45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
-II semestr 2011/ 2012 - 2 grupy- 64 h, każda grupa po32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 godziny (1h- godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4:Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -32h,
Razem :96 godzin(1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 64 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -ADHD:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013-1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -32h,
Razem: 96 godzin(1h -godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych -koło matematyczne:
-II semestr 2011/ 2012-1 grupa 64 h,
-I semestr 2012/2013 -1 grupa 64 h,
-II semestr 2012/2013-1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
8) Zadanie 8:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -koło młodego przyrodnika:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa- 64 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa -64 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -64h,
Razem: 192 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język niemiecki :
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h,
- II semestr 2012/2013- 2 grupy -64h, każda grupa po32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczno-muzyczne:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-II semestr 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
11) Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -teatralne:
-II semestr 2011/ 201- 2 grupy- 64 h, każda grupa po 32 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy -64 h, każda grupa po 32 h
-II sem 2012/2013 - 2 grupy -64h, każda grupa po 32 h,
Razem: 192 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.2. Grupa 2: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych:
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 3 grupy- 80 h,w tym: 2 grupy po 25h, 1 grupa 30h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -80h, każda grupa po 40 h,
Razem: 240 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 90 h, każda grupa po 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 3 grup- 90 h, każda grupa po 30 h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -90h, każda grupa po 45h,
Razem: 270 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
- II semestr 2011/ 2012 - 4 grupy- 40 h, każda grupa po 10h,
- I semestr 2012/2013- 6 grup- 40 h, w tym: 2 grupy po 6 h, 4 grupy po 7 h,
- II semestr 2012/2013 - 4 grupy -40h, każda grupa po 10h,
Razem: 120 godzin (1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa- 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa- 30 h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -30h,
Razem: 90 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
5) Zadanie 5:Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy -40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
-I semestr 2012/2013 - 3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
-II semestr 2012/2013 - 3 grupy- 40 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 10h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
6) Zadanie 6:Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -zajęcia rewalidacyjne:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 15 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 15 h,
- II semestr 2012/2013- 1 grupa -10h,
Razem: 40 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
7) Zadanie 7:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 60 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 60 h, każda grupa po 30h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa -60h,
Razem: 180 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
8)Zadanie 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -język angielski:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 30 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa -30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
9) Zadanie 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia polonistyczne :
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-I semestr 2012/2013,-3 grupy- 50 h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -50h, w tym: 2 grupy po 15 h, 1 grupa 20h,
Razem: 150 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
10) Zadanie 10: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia plastyczne:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa- 40 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa- 40 h,
-II semestr 2012/2013- 1 grupa -40h,
Razem: 120 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
11)Zadanie 11:Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -zajęcia rozwijające umiejętności kluczowe Biblioteka to nie tylko książka
-II semestr 2011/ 2012, 1 grupa- 20 h,
-I semestr 2012/2013, 1 grupa- 20 h,
-II semestr 2012/2013, 1grupa -20h,
Razem: 60 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
1.3. Grupa 3: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka, ul. Gen. Świerczewskiego 74a, 66-200 Świebodzin, , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1) Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu:
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-II semestr 2012/2013 - 9 grup -138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
Razem: 414 godzin (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
-II semestr 2011/ 2012- 13 grup- 102 h w tym: 11grup po 8 h, 2 grupy po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 13 grup- 103 h, w tym: 12 grup po 8 h, 1 grupa 7 h,
-II semestr 2012/2013- 13 grup -104h, każda grupa po 8 h,
Razem: 309 godzin (1h-godzina zegarowa -60 minut)
3) Zadanie 3:Gimnastyka korekcyjna dla osób z wadami postawy:
-II semestr 2011/ 2012- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
-I semestr 2012/2013- 9 grup- 138 h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
- II sem 2012/2013- 9 grup -138h, w tym: 3 grupy po 16 h, 6 grup po 15 h,
Razem: 414 h (1h -godzina lekcyjna- 45 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h,
-I semestr 2012/2013- 2 grupy- 31 h, w tym: 1 grupa 15 h, 1 grupa 16 h,
-II semestr 2012/2013- 2 grupy -30h, każda grupa po 15 h,
Razem: 92 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów -koło ekologiczne:
-II semestr 2011/ 2012- 3 grupy 46 h, w tym : 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
-I semestr 2012/2013- 3 grupy 46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
-II semestr 2012/2013- 3 grupy -46 h, w tym: 2 grupy po 15h, 1 grupa 16h,
Razem: 138 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4. Grupa 4: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, Gościkowo 10, 66-200 Świebodzin , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie 1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h- godzina lekcyjna- 45 minut)
2) Zadanie 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013 -1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna -45 minut)
3) Zadanie 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
- II semestr 2012/2013- 1 grupa 30h
Razem: 90 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
4) Zadanie 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30h,
-II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
5) Zadanie 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczno-muzycznie:
-II semestr 2011/ 2012- 1 grupa 30 h,
-I semestr 2012/2013- 1 grupa 30 h,
- II semestr 2012/2013 - 1 grupa 30h,
Razem: 90 h (1h-godzina lekcyjna- 45 minut)
1.4.1.Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4:
1) Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487):
-dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno wyrównawczych 45 minut,
-dla zajęć specjalistycznych 60 minut .
Zajęcia nie mogą być realizowane w czasie obowiązkowych zajęć edukacyjnych.
2) Cena brutto jednej godziny lekcyjnej albo zegarowej zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia w tym : koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty pracodawcy, koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.4.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4 :
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych, obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2)Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać:
a)cele (wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania klas I-III szkół podstawowych Gminy Świebodzin poprzez zapewnienie każdemu dziecku ofert edukacyjno - wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i możliwościami rozwojowymi),
b)wyszczególnienie i opis metod i form realizacji programu;
c)treści programu zajęć,
d)spodziewane rezultaty.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach, których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły, w której realizowane będą zajęcia będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizacją programu, o którym mowa w pkt. 2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania poszczególnych zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora poszczególnych szkół oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora poszczególnych szkół;
8)Wszystkie zajęcia objęte przedmiotem zamówienia będą odbywać się w szkołach podstawowych, do których uczęszczają uczestnicy zajęć. Pomieszczenia szkolne, w których będą odbywać się zajęcia zostaną udostępnione Wykonawcy bezpłatnie, który ponosi odpowiedzialność za stan powierzonego mienia.
9)Wykonawca w trakcie prowadzonych zajęć będzie korzystał z pomocy naukowych udostępnionych przez dyrektora każdej szkoły;
10)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
11)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do:
a)Oznakowania sal/przestrzeni, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL.
1.5. Grupa 5: Zajęcia terapeutyczne -hipoterapia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Świebodzinie , obejmuje przeprowadzanie następujących zajęć dodatkowych :
1)Zadanie: Zajęcia terapeutyczne - hipoterapia:
-II semestr 2011/ 2012 - 1 grupa 32 h,
-I semestr 2012/2013 - 1 grupa 32 h,
-II semestr 2012/2013 -1 grupa 32h.
Razem: 96 godzin(1h-godzina zegarowa- 60 minut)
1.5.1. Grupa 5
1)Za godzinę zajęć uznaje się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku(Dz. U. Nr 228, Poz. 1487). godzinę zegarową- 60 minut.
2)Cena ryczałtowa brutto jednej godziny zajęć obejmować będzie wszystkie poniesione koszty w czasie realizacji zamówienia ,w tym: koszty dojazdu na zajęcia, wynagrodzenie za pracę, podatek dochodowy, podatek VAT, składki ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, w tym koszty pracodawcy, koszt przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć i innych materiałów wynikających z obowiązków Wykonawcy, koszt pracy konia oraz użytkowania ujeżdżalni oraz wszelkie inne koszty, które Wykonawca poniesie w celu wykonania przedmiotu umowy.
1.5.2. Obowiązki Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: Grupa 5
1)Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły nr 2 przygotuje program i plan zajęć pozalekcyjnych obejmujący harmonogram oraz zakres zadań dla uczestników projektu na okres obowiązywania umowy oraz uzgodniony z Dyrektorem Szkoły dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2) Program zajęć realizowanych w projekcie powinien zawierać co najmniej :
- rozgrzewkę,
- jazdę konną,
- pielęgnację konia,
- szkolenie dla opiekunów dzieci podczas zajęć hipoterapii,
- rozgrzewka fizyczna i ćwiczenia programowe usprawniające,
- kształtowanie świadomości w schemacie własnego ciała,
- doskonalenie sprawności ruchowej,
- stymulowanie zmysłów: słuchu, wzroku , dotyku , węchu,
- ćwiczenie koncentracji uwagi,
- wyzwalanie spontanicznej aktywności dziecka w pracy z koniem,
- ćwiczenia relaksacyjne.
3)Zajęcia będą odbywały się w grupach których liczebność będzie ustalana z dyrektorem szkoły. Dyrektor szkoły będzie przekazywał Wykonawcy imienne wykazy osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4)Za realizację programu, o którym mowa w pkt. 2), zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3), odpowiada Wykonawca odnotowując obecność na poszczególnych zajęciach.
5)Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu: dokumentowania prowadzonych zajęć
w dziennikach zajęć, kartach czasu pracy, sprawozdaniach oraz bieżącej kontroli frekwencji i monitorowania osiągnięć uczestników, a także do prowadzenia dokumentacji fotograficznej zajęć;
6)Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu pisemnych sprawozdań miesięcznych z wykonania zajęć wraz z kartami czasu pracy w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, potwierdzone przez dyrektora szkoły oraz comiesięcznego przekazywania pisemnej informacji dyrektorowi szkoły o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin;
7)Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu raport ewaluacyjny zawierający zrealizowany zakres programu i osiągnięte rezultaty w odniesieniu do celów programu - w terminach do 15.07.2012 r., 15.01.2013 r. oraz 15.07.2013 r.. Do każdego raportu ewaluacyjnego należy dołączyć dokumentację fotograficzną na nośniku CD, obejmującą kilka zdjęć z poszczególnych rodzajów zajęć oraz akceptację raportu przez dyrektora szkoły;
8)Zamawiający zapewni dowóz dzieci do miejsca realizacji wskazanego przez Wykonawcę.
9)Dokumenty potwierdzające przeprowadzenie zajęć muszą być prowadzona na kartach wg wzorów oznakowanych zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
10)Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy zobowiązany jest do:
a)Oznakowania przestrzeni, w której będą odbywały się zajęcia zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .
b)Oznaczania wszelkich dokumentów wytwarzanych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia , zgodnie z zasadami POKL.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia Wadium w wysokości:
-Grupa 1- 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
-Grupa 2- 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
-Grupa 3- 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
-Grupa 4- 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać:
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 1
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 2
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 3
Lub
Wadium- Indywidualizacja - Grupa 4
Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
3. Wadium w:
-poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach,
należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu.
Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty.
4.Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 4a Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5.Termin wniesienia wadium - do dnia 28.02.2012 r. do godz. 12:00.
6. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 28.02.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania.
7.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny:
Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Grupa 5:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej :
-1 przeszkolonym koniem do hipoterapii z aktualnymi szczepieniami oraz niezbędnym wyposażeniem do prowadzenia zajęć,
- ujeżdżalnią krytą w odległości do 3km od granic miasta Świebodzin,
- ujeżdżalnię zewnętrzną (padok) do 3km od granic miasta Świebodzin.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Grupa 1:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1 : co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 3: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
albo
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 5: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie kierunkowe-wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 6: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 7: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 8: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 9: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane) oraz studia podyplomowe z j. niemieckiego,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe kierunkowe- filologia germańska wraz z przygotowaniem pedagogicznym.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego.

Zadanie 10: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 11: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyzsze pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 2:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:

Zadanie 1: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 3 : co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 5: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie kierunkowe- wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej ,
albo
- studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 6: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w terapii pedagogicznej.

Zadanie 7: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej

Zadanie 8: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane) oraz studia podyplomowe z j. angielskiego,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe kierunkowe -filologia angielska wraz z przygotowaniem pedagogicznym .
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego.

Zadanie 9: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 10: co najmniej jedną osobą ,która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 11:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 3:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 3: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie kierunkowe- wychowanie fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Zadanie 4 :co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 5 :co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyzsze na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Grupa 4:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 2: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 3:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy logopedy.

Zadanie 4:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Zadanie 5: co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe na kierunku edukacji wczesnoszkolnej (nauczanie początkowe albo kształcenie zintegrowane),
albo
-studia wyższe magisterskie albo studia wyższe pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
Uwaga:
Osoby prowadzące zajęcia w Grupie 1, Grupie 2, Grupie 3, Grupie 4 powinny posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400).

Grupa 5:
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania:
Zadanie 1:co najmniej jedną osobą, która ukończyła:
-kursy i szkolenia uprawniające do prowadzenia zajęć hipoterapii.
Posiada minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć terapeutycznych w zakresie hipoterapii z dziećmi niepełnosprawnymi.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .
2.Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Wykonawca zobowiązany jest złozyć oświadczenie, że wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
4. Formularz ofertowy na Grupę/Grupy z załącznikami.
5. Pelnomocnictwo w formie oryginalu lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 12-1 (Grupa 1), . załącznik nr 12-2 (Grupa 2),załącznik nr 12-3 (Grupa 3),załącznik nr 12-4 (Grupa 4),załącznik nr 12-5 (Grupa 5) do SIWZ.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin , pok. nr 17. Cena SIWZ -30 zł

Data składania wniosków, ofert: 28/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin , pok. nr 22

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1.Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
2. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało w walucie polskiej.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
853125004 (Usługi rehabilitacyjne)

Podobne przetargi

153894 / 2014-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Strzelecko-Drezdenecki - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim

141107 / 2011-05-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stare Kurowo - Stare Kurowo (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja

116844 / 2009-04-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach - Słubice (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 55 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach(ZP-3/2009)

360714 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gubin o statusie wiejskim - Gubin (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin

55268 / 2013-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Skwierzynie - Skwierzyna (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Skwierzynie w ramach projektu POKL 9.1.2 pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

267769 / 2011-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stare Kurowo - Stare Kurowo (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja

420882 / 2013-10-16 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Zespół Szkół Samorządowych - Krzeszyce (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach

42629 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla beneficjentów projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim

383135 / 2008-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
organizacja szkolenia dla wychowanków opieki zastępczej i osób niepełnosprawnych w ramach projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim

130635 / 2014-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Strzelecko-Drezdenecki - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim

94932 / 2011-04-28 - Inny: zespół szkół

Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. św. Jadwigi Śląskiej - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych w ramach projektu Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Wężyskach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX:Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości u sług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych