267488 / 2012-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Zapolice (Zapolice)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (minimalizujących trudności w uczeniu się i opanowywaniu niezbędnych umiejętności oraz podnoszących poziom wiedzy i umiejętności) w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących, dla której organem prowadzącym jest Gmina Zapolice. Zajęcia będą odbywały się w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie treści zajęć do potrzeb uczniów oraz kontrolę właściwej liczebności uczniów na zajęciach.
Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć: dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (korygujących poziom wiedzy i umiejętności); logopedycznych - korygujących wady wymowy; gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; socjoterapeutycznych dla uczniów mających trudności z prawidłowym funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej; zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem tematyki matematyczno - przyrodniczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje 17 części - oddzielnych typów zajęć. Oferty można składać na dowolną ilość części. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej części przewidziane jest przeprowadzenie określonej ilości godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut), wynikających z diagnozy.
Usługi edukacyjne będą realizowane w dniach i godzinach uzgodnionych pomiędzy dyrektorem szkoły a wyłonionym wykonawcą (dokładne godziny odbywania zajęć zostaną ustalone w terminie 20 - 29 sierpnia 2012r. i wpisane w plan lekcji na rok szkolny 2012/ 2013).
I. Zajęcia korygujące poziom wiedzy i umiejętności
Część I.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.5: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy trzeciej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej
II. Zajęcia specjalistyczne - logopedyczne
Część II.1: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej;
Część II.2: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych i drugich szkoły podstawowej;
Część II.3: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich szkoły podstawowej;
Część II.4: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej;
III. Zajęcia specjalistyczne - socjoterapeutyczne
Część III.1: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie - zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej;
Część III.2: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej.
IV. Zajęcia specjalistyczne - gimnastyka korekcyjna
Część IV.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej;
Część IV.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej.
V. Zajęcia matematyczno - przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych
Część V.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej;
Część V.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej;
Część V.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej;
Część V.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej trzeciej podstawowej.
W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w szczególności następujących czynności:
1) ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły przy realizacji zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA;
2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły;
3) prawidłowego i systematycznego dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
4) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć i osiągnięcia wskaźników realizacji rezultatów projektu;
5) sporządzenia najpóźniej w terminie 5 dni przed rozpoczęciem poszczególnych semestrów w roku szkolnym 2012/2013 szczegółowego harmonogramu zajęć w oparciu o harmonogram ogólny stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, planu zajęć szkolnych w danym semestrze oraz zakresu zajęć dla uczestników projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA i przedstawienia ww. dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu;
6) zrealizowania programu zajęć zgodnie ze złożoną ofertą i przez osoby w niej wskazane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego;
7) realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem/ asystentem koordynatora projektu szkoły harmonogramem zajęć,
8) comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin (karty pracy, dzienniki lekcyjne), stopniu osiągnięcia wskaźników rezultatów;
9) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu Umowy, w tym informowania o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z asystentem koordynatora projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy;
10) mierzenia rezultatów założonych w projekcie za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu);
11) osiągnięcia rezultatów założonych we wniosku do projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ;
12) opisu w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu, po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć i na zakończenie projektu;
13) dobierania metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów, z wykorzystaniem zapewnionych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych służących indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom;
14) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu Umowy w czasie jego trwania;
15) przestrzegania regulaminu pracowni, w której odbywają się zajęcia;
16) bieżącego informowania asystenta koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu Umowy - nieobecnościach uczestników lub prowadzącego na zajęciach, ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.;
17) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu Umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy;
18) umieszczenia logo i oznaczenia wskazanego przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej Umowy;
19) rozliczenia się z osiągnięcia rezultatów po udzielonym wsparciu w formie raportu ewaluacyjnego, przedkładanego asystentowi koordynatora projektu po zakończeniu działań projektu (do 14 lipca 2013 r.)
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 267488
Data publikacji: 2012-07-24
Nazwa: Gmina Zapolice
Ulica: Plac Strażacki 5
Numer domu: 5
Miejscowość: Zapolice
Kod pocztowy: 98-161
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 43 8231982
Numer faxu: 43 8231982
Adres strony internetowej: www.zapolice.pl
Regon: 73093448200000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (minimalizujących trudności w uczeniu się i opanowywaniu niezbędnych umiejętności oraz podnoszących poziom wiedzy i umiejętności) w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących, dla której organem prowadzącym jest Gmina Zapolice. Zajęcia będą odbywały się w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie treści zajęć do potrzeb uczniów oraz kontrolę właściwej liczebności uczniów na zajęciach.
Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć: dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (korygujących poziom wiedzy i umiejętności); logopedycznych - korygujących wady wymowy; gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; socjoterapeutycznych dla uczniów mających trudności z prawidłowym funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej; zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem tematyki matematyczno - przyrodniczej.
Przedmiot zamówienia obejmuje 17 części - oddzielnych typów zajęć. Oferty można składać na dowolną ilość części. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej części przewidziane jest przeprowadzenie określonej ilości godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut), wynikających z diagnozy.
Usługi edukacyjne będą realizowane w dniach i godzinach uzgodnionych pomiędzy dyrektorem szkoły a wyłonionym wykonawcą (dokładne godziny odbywania zajęć zostaną ustalone w terminie 20 - 29 sierpnia 2012r. i wpisane w plan lekcji na rok szkolny 2012/ 2013).
I. Zajęcia korygujące poziom wiedzy i umiejętności
Część I.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej;
Część I.5: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy trzeciej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej
II. Zajęcia specjalistyczne - logopedyczne
Część II.1: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej;
Część II.2: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych i drugich szkoły podstawowej;
Część II.3: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich szkoły podstawowej;
Część II.4: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej;
III. Zajęcia specjalistyczne - socjoterapeutyczne
Część III.1: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie - zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej;
Część III.2: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej.
IV. Zajęcia specjalistyczne - gimnastyka korekcyjna
Część IV.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej;
Część IV.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej.
V. Zajęcia matematyczno - przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych
Część V.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej;
Część V.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej;
Część V.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej;
Część V.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej trzeciej podstawowej.
W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w szczególności następujących czynności:
1) ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły przy realizacji zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA;
2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły;
3) prawidłowego i systematycznego dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
4) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć i osiągnięcia wskaźników realizacji rezultatów projektu;
5) sporządzenia najpóźniej w terminie 5 dni przed rozpoczęciem poszczególnych semestrów w roku szkolnym 2012/2013 szczegółowego harmonogramu zajęć w oparciu o harmonogram ogólny stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, planu zajęć szkolnych w danym semestrze oraz zakresu zajęć dla uczestników projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA i przedstawienia ww. dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu;
6) zrealizowania programu zajęć zgodnie ze złożoną ofertą i przez osoby w niej wskazane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego;
7) realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem/ asystentem koordynatora projektu szkoły harmonogramem zajęć,
8) comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin (karty pracy, dzienniki lekcyjne), stopniu osiągnięcia wskaźników rezultatów;
9) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu Umowy, w tym informowania o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z asystentem koordynatora projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy;
10) mierzenia rezultatów założonych w projekcie za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu);
11) osiągnięcia rezultatów założonych we wniosku do projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ;
12) opisu w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu, po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć i na zakończenie projektu;
13) dobierania metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów, z wykorzystaniem zapewnionych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych służących indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom;
14) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu Umowy w czasie jego trwania;
15) przestrzegania regulaminu pracowni, w której odbywają się zajęcia;
16) bieżącego informowania asystenta koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu Umowy - nieobecnościach uczestników lub prowadzącego na zajęciach, ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.;
17) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu Umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy;
18) umieszczenia logo i oznaczenia wskazanego przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej Umowy;
19) rozliczenia się z osiągnięcia rezultatów po udzielonym wsparciu w formie raportu ewaluacyjnego, przedkładanego asystentowi koordynatora projektu po zakończeniu działań projektu (do 14 lipca 2013 r.)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 17
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 14/07/2013
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia) posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdego rodzaju zajęć),
b) co najmniej stopień awansu nauczyciela mianowanego (dotyczy każdego rodzaju zajęć),
c) kwalifikacje nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy zajęć korygujących poziom wiedzy i umiejętności, zajęć dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze),
d) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy zajęć specjalistycznych - logopedycznych),
e) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy zajęć specjalistycznych - gimnastyka korekcyjna),
f) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagodicznym i kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (dotyczy zajęć specjalistycznych - socjoterapeutycznych),
g) minimum pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia - dotyczy wszystkich rodzajów zajęć.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, pok. nr 8
Data składania wniosków, ofert: 02/08/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Gmina Zapolice
ul. Plac Strażacki 5,
98-161 Zapolice
pok. nr 15 (sekretariat)
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Realizacja zamówienia polegająca na świadczeniu usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
160075 / 2012-07-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z klas I - III w Szkole Podstawowej w Rossoszycy w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach podstawowych w klasach I-III Gminy i Miasta Warta.
382572 / 2009-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mokrsko - Mokrsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PRZEPROWADZENIE ZAJĘC Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOÅACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W GMINIE MOKRSKO z prjektu SzkoÅ‚a z perspektywÄ… -wysoka jakoÅ›c oÅ›wiaty w gminie Mokrsko finansowany ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki 2007-2013 (PoddziaÅ‚anie 9.1.2)
295581 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w projekcie pt. Szkoła Równych Szans w Zespole Szkół Publicznych w Warcie.
237520 / 2012-07-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej
im. T. Kościuszki w Kociszewie prowadzonych przez Gminę Zelów, w ramach projektu POKL.09.01.02-10-113/11-00 pod nazwą Szkoła bez barier w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
143946 / 2011-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Piotrków Trybunalski - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PRZEPROWADZENIE 1209 GODZIN ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z INFORMATYKI W RAMACH PROJEKTU UE: ZDOBYWAM ŚWIAT - kompleksowe zajęcia wyrównawcze i wspierające rozwój dla uczniów klas IV i V piotrkowskich szkół podstawowych
295343 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w projekcie pt. Szkoła Równych Szans w Zespole Szkół Publicznych w Warcie.
438478 / 2011-12-27 - Administracja samorzÄ…dowa
SzkoÅ‚a Podstawowa Nr 81 - Åódź (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach projektu Wiedza - szansą na lepsze życie
183577 / 2012-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z klas I - III w Szkole Podstawowej w Jeziorsku w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach podstawowych w klasach I-III Gminy i Miasta Warta.
346782 / 2012-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Grabów - Grabów (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Grabów
295965 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetence kluczowe naukowo-techniczne i przyrodnicze w Zespole Szkół Publicznych w Rossoszycy w projekcie pt. Szkoła Równych Szans.
129021 / 2012-06-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Zduńska Wola - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu - Jestem wielki - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
337760 / 2014-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Nieborów - Nieborów (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej-usługa niepriorytetowa oraz dostawy w projekcie pn. Kompleksowy program rozwojowy w szkołach podstawowych w Gminie Nieborów
215087 / 2012-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Radomsko - Radomsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w Gminie Radomsko
394464 / 2012-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Goszczanów - Goszczanów (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego realizowanego w szkołach w Kaszewie, Lipiczu,
Goszczanowie i w Chlewie w ramach realizacji projektu pn. Uczyć się z uśmiechem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
299363 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Jeziorsku w projekcie pt. Szkoła Równych Szans.
327399 / 2010-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Rawie Mazowieckiej - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć koÅ‚a zainteresowaÅ„ w ramach bloku sportowego dla uczniów klas I-VI szkoÅ‚y podstawowej w ramach projektu pt Program rozwojowy SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 MOJA SZKOÅA- MOJE MIASTO - MÓJ WYBÓR, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, PoddziaÅ‚anie 9.1.2 Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki
295527 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w projekcie pt. Szkoła Równych Szans w Zespole Szkół Publicznych w Warcie.
168654 / 2011-06-22 - Inny: Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 w Radomsku
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 - Radomsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas I Publicznego Gimnazjum Nr 1
93355 / 2011-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w ramach realizacji projektu pn. Szkoła Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
332842 / 2012-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2
im. T. Kościuszki w Zelowie prowadzonych przez Gminę Zelów, w ramach projektu POKL.09.01.02-10-113/11-00 pod nazwą Szkoła bez barier w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
168578 / 2011-06-22 - Inny: Zespół Szkolno-Gimnazjalny nr 1 w Radomsku
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 - Radomsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów klas IV w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1
168668 / 2011-06-22 - Inny: Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 w Radomsku
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 - Radomsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
372934 / 2010-11-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Rawie Mazowieckiej - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć grafomotorycznych w ramach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów klas IV-VI szkoÅ‚y podstawowej, w ramach projektu pt Program rozwojowy SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 MOJA SZKOÅA- MOJE MIASTO - MÓJ WYBÓR, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, PoddziaÅ‚anie 9.1.2 Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki.
162211 / 2012-07-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brójce - Brójce 39 (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zajęcia dodatkowe realizowane w szkołach podstawowych na terenie gminy Brójce
w ramach projektu Mogę więcej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
93107 / 2011-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w ramach realizacji projektu pn. Szkoła Równych Szans współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
58716 / 2012-02-28 - Administracja samorzÄ…dowa
SzkoÅ‚a Podstawowa Nr 81 - Åódź (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
UsÅ‚ugi edukacyjne realizowane przez PolitechnikÄ… ÅódzkÄ…
295761 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina i Miasto Warta - Warta (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe naukowo-techniczne i przyrodnicze w Zespole Szkół Publicznych w Rossoszycy w projekcie pt. Szkoła Równych Szans.
326955 / 2010-11-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Rawie Mazowieckiej - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenia zajęć ortograficzno - gramatycznych w ramach zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla uczniów klas I - III szkoÅ‚y podstawowej w ramach projektu pt Program rozwojowy SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 MOJA SZKOÅA- MOJE MIASTO - MÓJ WYBÓR, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, PoddziaÅ‚anie 9.1.2 Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki
382576 / 2009-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mokrsko - Mokrsko (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
PRZEPROWADZENIE ZAJĘC POZALEKCYJNYCH Z MATEMATYKI W SZKOÅACH PODSTAWOWYCH I W GIMNAZJUM W GMINIE MOKRSKO Z projektu SzkoÅ‚a z perspektywÄ… -wysoka jakoÅ›c oÅ›wiaty w gminie Mokrsko finansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki 2007-2013 (PoddziaÅ‚anie 9.1.2)
328213 / 2010-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marii Konopnickiej w Rawie Mazowieckiej - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć ortograficzno - gramatycznych w ramach zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla uczniów klas I - III szkoÅ‚y podstawowej w ramach projektu pt Program rozwojowy SzkoÅ‚y Podstawowej nr 2 MOJA SZKOÅA- MOJE MIASTO - MÓJ WYBÓR, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, PoddziaÅ‚anie 9.1.2 Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki