244427 / 2011-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Nadarzyn (Nadarzyn)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji. Termin realizacji do 31.01.2013r.
Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć (plan, skala) - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI);
Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III);
Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V);
Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI);
Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci;
Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu.
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Termin realizacji do 31.01.2013r.
Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI.
Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc);
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych.
Termin realizacji do 31.01.2012r.
Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III);
Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI);
Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI);
Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI );
Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 244427
Data publikacji: 2011-09-13
Nazwa: Gmina Nadarzyn
Ulica: ul. Mszczonowska 24
Numer domu: 24
Miejscowość: Nadarzyn
Kod pocztowy: 05-830
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 22 7298185
Numer faxu: 22 7298175
Adres strony internetowej: www.nadarzyn.pl
Regon: 01326919500000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji. Termin realizacji do 31.01.2013r.
Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć (plan, skala) - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI);
Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III);
Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V);
Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI);
Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci;
Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu.
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Termin realizacji do 31.01.2013r.
Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI.
Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc);
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych.
Termin realizacji do 31.01.2012r.
Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III);
Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI);
Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI);
Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI );
Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 20
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
Wiedza i doświadczenie:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi edukacyjne trwające przez okres co najmniej 6 miesięcy każda, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć lub przedmiotem nauczania, stanowiących przedmiot składanej oferty, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio.
Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;
Potencjał techniczny: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
- dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie, z wyłączeniem Części 9): posiadającej kwalifikacje do wykonania zamówienia zgodne przedmiotem nauczania lub rodzajem zajęć stanowiących przedmiot składanej oferty - zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
- (dotyczy Części 9) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje psychologa i co najmniej 2 osobami z kwalifikacjami pedagogicznymi, zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) załącznik nr 5 - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
3) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, Referat Inwestycji.
Data składania wniosków, ofert: 22/09/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 14:00
Miejsce składania:
URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji - Części 1-9.
2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy - Części 10-15.
3. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych - Części 16-20.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki
Opis:
Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego.
Opis:
Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody.
Opis:
Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć /plan, skala/ - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii.
Opis:
Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego.
Opis:
Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę;
Opis:
Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych;
Opis:
Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się;
Opis:
Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją;
Opis:
Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci;
Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 10
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI;
Opis:
Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI;
Opis:
Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI;
Opis:
Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 13
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III.
Opis:
Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 14
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III.
Opis:
Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 15
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących.
Opis:
Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 16
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności.
Opis:
Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 17
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki.
Opis:
Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 18
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki;
Opis:
Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI);
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 19
Nazwa:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego;
Opis:
Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI );
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 20
Nazwa:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne).
Opis:
Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/01/2012
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
77743 / 2012-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z fizyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z fizyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 5 Radomiu
222130 / 2013-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w klasach IV-VI, w ramach zadania: Zajęcia wyrównawcze z matematyki, w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013
76299 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 w Radomiu
284840 / 2011-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola - Żabia Wola (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
UsÅ‚ugi edukacyjne w ramach projektu SZKOÅA RADOÅšCI I PRZYJEMNOÅšCI
98444 / 2012-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja programów profilaktyki uzależnień adresowanych do uczniów i rodziców szkół podstawowych i gimnazjów w Pruszkowie
103182 / 2013-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Radzanowie - Radzanów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5
83661 / 2012-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 11 im. Bolesława Prusa w Radomiu.
459740 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wyszków - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Bawimy się i uczymy poszerzając horyzonty realizowanego przez Gminę Wyszków - zajecia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
289320 / 2012-08-07 - Inny: Jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego
Zespół Obsługi Szkół w Kosowie Lackim - Kosów Lacki (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów kl. I -III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik realizowanego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-320/11 pt.
Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki
491958 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Żabia Wola - Żabia Wola (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
UsÅ‚ugi edukacyjne w ramach projektu SZKOÅA RADOÅšCI I PRZYJEMNOÅšCI
63883 / 2012-03-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki
w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 3 w Radomiu.
87839 / 2012-04-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brwinów - Brwinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: - w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie, - Zespole Szkół w Żółwinie, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-136/11-00 - projekt Wiedza kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
32395 / 2012-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Gostynin - Gostynin (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gostynin w ramach projektu Pomocna dłoń
114130 / 2012-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 13 im. Polskich Noblistów w Radomiu
169288 / 2014-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Jasieniec - Jasieniec (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi.
57693 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Specjalnych Nr 1
w Radomiu.
312788 / 2011-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy - Chynów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego
w ramach Projektu Nowoczesne nauczanie - naturalny wzrost kompetencji uczniów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
57735 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Gimnazjalnych
w Radomiu.
96714 / 2012-03-28 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta Åaskarzew - Åaskarzew (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
UsÅ‚ugi edukacyjne obejmujÄ…ce prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. indywidualizacja nauczania w Åaskarzewie pokl.09.01.02-14-330/11 w roku szkolnym 2011/2012 w szkoÅ‚ach podstawowych, dla których organem prowadzÄ…cym jest Miasto Åaskarzew